WAT?! Nee, echt niet. Flikker op. Ga jezelf even lopen martelen ofzo. No fap week is echt niet mogelijk zonder vriendin of fuckbuddy.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:28 schreef Monopoly het volgende:
Doe gewoon een no fap week. Werkt prima. Dan leer je het te beheersen.
Ja ik was ook niet van plan om het te nemen maar ik kakte in nadat de 4fa helemaal uitgewerkt was, en soms kan ik slapen met speed op dus hoopte nu ookquote:Op zondag 3 maart 2013 12:59 schreef Studeur het volgende:
[..]
Het werd me gisterochtend veel aangeboden maar ik ben blij dat ik geen speed gepakt heb. Liever 19 uur slapen dan de hele dag rusteloos zijn en niet kunnen slapen.
Kibbeling.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:24 schreef E.B.A.H. het volgende:
Ok, nog niks gegeten vandaag. Wat gaan we eten straks, sushi of gewoon vette kibbeling en lekkerbekjes?
Silk Roadquote:Op zondag 3 maart 2013 13:16 schreef Ugjerke het volgende:
Wel kut dat ik niemand meer ken die wat speed kan regelen voor me.
Is dat niet heel onbetrouwbaar?quote:
We waren er om half 1 en om 2 uur kwam de politie het verneukenquote:Op zondag 3 maart 2013 13:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hoe was je party vrijdagavond ?
Goede trip gehad ?
quote:Op zondag 3 maart 2013 13:30 schreef Studeur het volgende:
[..]
We waren er om half 1 en om 2 uur kwam de politie het verneukenGevolg: 500 man aan de drugs die net begint te werken op straat. We kwamen in gesprek met 4 studenten die een appartement hadden in de buurt van de rave, ze vroegen of we mee gingen. Daar tot 8 uur 's ochtends heel relaxed gezeten en met elkaar geknuffeld. Wat een liefde
Om 8 uur hoorden we dat er nog ergens anders een huisrave aan de gang was. Daar heen gegaan, allemaal speedsnuivers nog steeds keihard aan het feesten
Uiteindelijk zijn we daar 's middags pas weg gegaan. Wat een nacht+ochtend
Heb een keer speed besteld daar van een dealer uit Nederland. Had het een week later binnen en was goede kwaliteit. Je moet gewoon een beetje reviews lezen en dan bestellen. Duizenden mensen gebruiken het.quote:
En werd het ook een beetje discreet bezorgd?quote:Op zondag 3 maart 2013 13:31 schreef Studeur het volgende:
[..]
Heb een keer speed besteld daar van een dealer uit Nederland. Had het een week later binnen en was goede kwaliteit. Je moet gewoon een beetje reviews lezen en dan bestellen. Duizenden mensen gebruiken het.
het was 3 uur, je stond zeker te strak om de tijd goed te zienquote:Op zondag 3 maart 2013 13:30 schreef Studeur het volgende:
[..]
We waren er om half 1 en om 2 uur kwam de politie het verneukenGevolg: 500 man aan de drugs die net begint te werken op straat. We kwamen in gesprek met 4 studenten die een appartement hadden in de buurt van de rave, ze vroegen of we mee gingen. Daar tot 8 uur 's ochtends heel relaxed gezeten en met elkaar geknuffeld. Wat een liefde
Om 8 uur hoorden we dat er nog ergens anders een huisrave aan de gang was. Daar heen gegaan, allemaal speedsnuivers nog steeds keihard aan het feesten
Hoi!quote:
Ja, afzender was een dierenwinkel in Moerdijkquote:Op zondag 3 maart 2013 13:35 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
En werd het ook een beetje discreet bezorgd?
Kan bestquote:Op zondag 3 maart 2013 13:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
het was 3 uur, je stond zeker te strak om de tijd goed te zien
quote:Op zondag 3 maart 2013 13:30 schreef Studeur het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, ik zit trouwens na te denken en d'r zat wel een gast naar me te staren alsof ie me kende met glowsticks om z'n nek, maar toen stond ik op zo'n verhoging aan de zijkant. Zal jij wel niet geweest zijn?quote:Op zondag 3 maart 2013 14:51 schreef Studeur het volgende:
[..]
Kan bestHeb de rest van de nacht/ochtend geen tijdsbesef meer gehad.
Aan de linkerkant right? Hahahah dat was wel t moment dat ik me afvroeg of jij het was jaquote:Op zondag 3 maart 2013 14:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, ik zit trouwens na te denken en d'r zat wel een gast naar me te staren alsof ie me kende met glowsticks om z'n nek, maar toen stond ik op zo'n verhoging aan de zijkant. Zal jij wel niet geweest zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou de eerste keer zijn dat ik een FOK!ker in het echt heb gezienJammer dat ik je niet heb gesproken
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
quote:Op zondag 3 maart 2013 15:01 schreef Studeur het volgende:
[..]
Aan de linkerkant right? Hahahah dat was wel t moment dat ik me afvroeg of jij het was jaMaar het leek mij een beetje vreemd om het te gaan vragen omdat ik dacht dat je niet zou gaan en ik je gezicht nou ook niet zo snel voor me kon halen
1 keer op tinychat gezien. Zo zag ik eruit:
Hahahaha, had ik het toch goed, ik herken je jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou de eerste keer zijn dat ik een FOK!ker in het echt heb gezienJammer dat ik je niet heb gesproken
![]()
Ik vond dat gestaar al een beetje vreemd, mwehehe.
quote:Op zondag 3 maart 2013 15:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahahaha, had ik het toch goed, ik herken je ja![]()
Ik vond dat gestaar al een beetje vreemd, mwehehe.
Ach, je had iig niets te verliezen door het te vragen, Gewoon de schuld geven aan je scheve zicht door de pillenquote:Op zondag 3 maart 2013 15:07 schreef Studeur het volgende:
[..]![]()
Vond het een beetje vreemd om te gaan vragen of ik je van het FOK!forum kende terwijl ik het echt niet zeker wistMaar wie weet zie ik je op de volgende rave!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |