Ja sorry yo, heb een beetje een probleempje. Kan er ook niks aan doen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is toch niet grappig meer, een man die zo snel geil wordt
God damn. Moet ik in therapie gaan of zo omdat ik een hoog libido heb?quote:
Dat maak je er nu zelf van he, dramaqueenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:26 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
God damn. Moet ik in therapie gaan of zo omdat ik een hoog libido heb?
Niet zo zeiken dan.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat maak je er nu zelf van he, dramaqueen.
Hoop dat ze je een flinke hengst verkoopt.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:29 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Niet zo zeiken dan.Maar mag ik mijn hand eventjes bij je poesje houden? Ik moet 'em opwarmen want het is niet lekker bassen met een koude hand.
Na 3 dagen krijg ik pijn in mijn ballen man. Moet die shit lozen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:28 schreef Monopoly het volgende:
Doe gewoon een no fap week. Werkt prima. Dan leer je het te beheersen.
Alsof ze dat durft nadat ze mijn alpha aura geroken en gevoeld te hebben.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoop dat ze je een flinke hengst verkoopt.
Dan heb je een pittige masturbatie verslaving. Ik krijg alleen balpijn als ik aan het ballen ben maar zo dronken dat ik niet klaarkom. Dan MOET ik de volgende ochtend als eerste rukken anders is het echt ellende.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:29 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Na 3 dagen krijg ik pijn in mijn ballen man. Moet die shit lozen.
Oh man, kutgevoel ja. Zelfde als dat je gaat neuken terwijl je weet dat je keihard moet poepen. Zo naar gewoon..quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan heb je een pittige masturbatie verslaving. Ik krijg alleen balpijn als ik aan het ballen ben maar zo dronken dat ik niet klaarkom. Dan MOET ik de volgende ochtend als eerste rukken anders is het echt ellende.
Hahahaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan heb je een pittige masturbatie verslaving. Ik krijg alleen balpijn als ik aan het ballen ben maar zo dronken dat ik niet klaarkom. Dan MOET ik de volgende ochtend als eerste rukken anders is het echt ellende.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:33 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Oh man, kutgevoel ja. Zelfde als dat je gaat neuken terwijl je weet dat je keihard moet poepen. Zo naar gewoon..
Whehehequote:
Heb net ff 2,5 uurtjes geslapen en voel me alweer een stuk helderder jaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:35 schreef Monopoly het volgende:
Vasje, ben je weer een beetje terug op aarde ?
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb net ff 2,5 uurtjes geslapen en voel me alweer een stuk helderder ja
Zo schattig.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb net ff 2,5 uurtjes geslapen en voel me alweer een stuk helderder ja
Idd, tot minimaal 11 uur proberen op te blijven was geen optiequote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]Beter. Middag/avond dutjes zijn altijd goed
Zo herkenbaar. Ik ben wel eens thuis gekomen dat ik nog aan het klapkaken was. Ik dacht ook wel even om hem gewoon uit te zitten en te chillen en op tijd naar bed te gaanquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Idd, tot minimaal 11 uur proberen op te blijven was geen optie
Daar heb ik nooit last van gehad, als ik dan in slaap val dan is dat ook maar max tot 3/4 uur, gelukkigquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zo herkenbaar. Ik ben wel eens thuis gekomen dat ik nog aan het klapkaken was. Ik dacht ook wel even om hem gewoon uit te zitten en te chillen en op tijd naar bed te gaan
Uurtje of 11 in de ochtend was de bende uitgewerkt, half 12 lag ik te snurken als een klein kind.
En dan om 21.00 wakker worden en je hele ritme compleet naar de ratten_!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |