Mischien verwar ik jou met mijn gedachtes.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wtf DientjeIk snap jouw brein niet
volgens mij ben jij anders wel in harmonie met je eigen zelf.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mischien verwar ik jou met mijn gedachtes.
Stel je voor dat je mijn gedachtes had je zou gek worden
Laten we het daarbij houdenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
volgens mij ben jij anders wel in harmonie met je eigen zelf.
Half opgerookt man. God damn, ik ben van de wereld..quote:
edelweiss?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:57 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Half opgerookt man. God damn, ik ben van de wereld..
Altijd.quote:
Ik kan nog maar eentje draaien. Moet ook weer inslaan.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nice, heb net 2 verse grammen gehaald
Zeker gaan danquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:59 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik kan nog maar eentje draaien. Moet ook weer inslaan.
Ik weet het nog niet man.. Is wel lekker zo met alle gezeik in mijn omgeving maar ik moet me ook weer focussen op sporten en mijn geld beter besteden bro..quote:
Ah, ik zie, zat thc maar in zuurstof hequote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:02 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet man.. Is wel lekker zo met alle gezeik in mijn omgeving maar ik moet me ook weer focussen op sporten en mijn geld beter besteden bro..
Heb eentje ouwe maar thanks. In april als ik weer vrij ben op de maandagen even langsgaan om mijn volgende te bespreken. Dus binnenkort ga ik mijn onderarm laten prikken tot een half sleeve.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ah, ik zie, zat thc maar in zuurstof he
Zieke tattoo's heb jij wel, echt hard zijn ze zie ik
Dus die bilspleet is niet van jou?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:06 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Heb eentje ouwe maar thanks. In april als ik weer vrij ben op de maandagen even langsgaan om mijn volgende te bespreken. Dus binnenkort ga ik mijn onderarm laten prikken tot een half sleeve.
Hell no man.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dus die bilspleet is niet van jou?
Wat is een half sleeve? En hoe duur was die tattoo van jou ziet is echt mooi gedaan en ziet er duur uit
Ik heb ook een tattoo op me schouder
Ahh zo ik begrijp het, chill..quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:15 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Hell no man.![]()
Een half sleeve is een halve arm getatoeëerd. Dus of je bovenarm vol of je onderarm. Was wel een duur grapje ja maar drop dat liever niet op het forum. Laat ik het zo zeggen, ik had een mooi dealtje. Maar ik wil niet dat er mensen gaan zeuren bij Kordell voor korting of zo.
Ja echt he.. Ik vond het zo fijn voelen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ahh zo ik begrijp het, chill..
Dat gevoel van die naald
Ja echt verslavendquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:20 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ja echt he.. Ik vond het zo fijn voelen.![]()
Maar wat heb jij dan?
Dat zou wel jammer zijn. Ass moet soft zijn. Moet jigglen. Moet der voelen bouncen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |