Zoiets heb ik idd ook ooit gehoord of gelezenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha kan je ook doen ja, kan me wel voorstellen dat necrofielen dat wel doen. Ze zijn wel dood mja zou het ook niet leuk vinden als iemand m'n dode moeder zou neuken.
Je kan bepaalde soa's krijgen, enkel van lijken of dieren neuken, nogal een nare zaak.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zou inbreken in het mortuarium als ik jou was, keiharde seks op die tafels
Condoom o ja en glijmiddelquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je kan bepaalde soa's krijgen, enkel van lijken of dieren neuken, nogal een nare zaak.
Condoom een optie? Is ook wel handig anders kunnen ze je dna zo vindenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je kan bepaalde soa's krijgen, enkel van lijken of dieren neuken, nogal een nare zaak.
Want ze gaan een lijk na alle sporen onderzoeken nog een keer onderzoeken?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Condoom een optie? Is ook wel handig anders kunnen ze je dna zo vinden
Genoeg necrofielen gepakt hoorquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Want ze gaan een lijk na alle sporen onderzoeken nog een keer onderzoeken?
Zou pedofiel erger vinden eigenlijkquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:40 schreef Dientje12 het volgende:
Zal wel raar zijn om te horen dat een familie lid van je necrofiel is ofzo
Bij necrofiel is het eerder creepy en bij pedofiel is het disrespectvol.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zou pedofiel erger vinden eigenlijk
Zou omgekeerd zeggenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:44 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Bij necrofiel is het eerder creepy en bij pedofiel is het disrespectvol.
Voor een kind is het creepy, als ik bijvoorbeeld weet dat mijn vader pedo is zou ik hem niet creepy vinden..quote:
Hoezo kan je het slachtoffer niet zijn, nooit verhalen gelezen over vaders die hun kind misbruiken?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Voor een kind is het creepy, als ik bijvoorbeeld weet dat mijn vader pedo is zou ik hem niet creepy vinden..
Omdat ik het slachtoffer niet kan zijn ofzo
Ik ben al 22, dan is het verkrachten maar dan is die wel creepyquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoezo kan je het slachtoffer niet zijn, nooit verhalen gelezen over vaders die hun kind misbruiken?
Wat maakt je leeftijd nou weer uit, je bent en blijft toch het KIND van je vaderquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:53 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik ben al 22, dan is het verkrachten maar dan is die wel creepy
Ja, maar ik ben nu zoonquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat maakt je leeftijd nou weer uit, je bent en blijft toch het KIND van je vader
Tenzij je een elastiekje aanspant voor je oog doet en zo richt en dat hij dan opeens bij je vinger eraf glijdt en in je oog komt..quote:
Wtf Dientjequote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:11 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Tenzij je een elastiekje aanspant voor je oog doet en zo richt en dat hij dan opeens bij je vinger eraf glijdt en in je oog komt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |