SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
Pijn in m'n voetenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik toevallig. Waar heb je last van ?
Je voetzool kent verschillende drukpunten, die tevens ookquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Pijn in m'n voetenhele nacht lopen stampen, en net fucking veel post gelopen
Ik snap geen klote van deze postquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Je voetzool kent verschillende drukpunten, die tevens ook
de evenwichtspunten zijn. Legt je voeten maar neer.
Je loopt zo een hele marathon
Heb wel foto, moet hem effe uploadenquote:
Een joint te veel gerookt zekerquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik snap geen klote van deze post.
Nee heb niet geslapen en vannacht de nodige narcotica gebruikt, braindamage.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:11 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Een joint te veel gerookt zeker?! lol
Haha dat verklaart een hoopquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee heb niet geslapen en vannacht de nodige narcotica gebruikt, braindamage.
Dat kon ik zelf ook wel bedenken jaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Haha dat verklaart een hoopHahaha
Mijn post komt er op neer dat je voeten gewoon
oververmoeit zijn
En net zei je nog dat je er geen flikker van begreep wat er stondquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat kon ik zelf ook wel bedenken ja
Ik ga helemaal niet meer bewegen vandaag, laat staan neukbewegingen maken.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Euh, heb een beetje hoofdpijn, maar ok. Omdat jij het bent hoor.
Ook al lig je erbij alsof je net uit een graf bent getrokken maakt fokkers niet uit..quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ga helemaal niet meer bewegen vandaag, laat staan neukbewegingen maken.
Spreek voor jezelfquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ook al lig je erbij alsof je net uit een graf bent getrokken maakt fokkers niet uit..
jwz
Wel geil, maar niet als ze nog warm zijn.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ook al lig je erbij alsof je net uit een graf bent getrokken maakt fokkers niet uit..
jwz
Klopt, om eerlijk te zijn.quote:
De echten weten dan de warmte die vrij komt van de wrijving nog geiler isquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wel geil, maar niet als ze nog warm zijn.
Ik zou inbreken in het mortuarium als ik jou was, keiharde seks op die tafelsquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:30 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Klopt, om eerlijk te zijn.
Ik houd een lijstje bij van de knappe vrouwen in mijn woonplaats met namen erop en als ik hoor dat er eentje pas is overleden kom ik 's nachts na de begrafenis langs en de rest hoef ik niet uit te leggen
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zou inbreken in het mortuarium als ik jou was, keiharde seks op die tafels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |