Ik ben hem ook aan het luisterenquote:
Die ook niet?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 02:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
gigi? gigi ravelli? die waardeer ik niet nee.
Bekendquote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 02:12 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Jou ava past hewoon bij je usname netzoals ik goeie zaak
Truste!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 02:15 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat ook slapen. Welterusten mensen![]()
![]()
Trutstenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 02:15 schreef Stuart het volgende:
![]()
Blijft weinig meer over ik ga nu ook me poging doen truste e4riebodyquote:Op zaterdag 2 maart 2013 02:15 schreef Stuart het volgende:
![]()
Haha niet echtquote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 2 maart 2013 02:17 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Blijft weinig meer over ik ga nu ook me poging doen truste e4riebody
Kutquote:Op zaterdag 2 maart 2013 02:20 schreef Fok-it het volgende:
Godver, ik zat vroeger op een ander forum, en ik besloot weer eens een kijkje te nemen net (ban) zie ik dat iemand die ik ook wel kende zelfmoord heeft gepleegd gister, niet dat ik met die jongen om ging maar toch
Dat is het kutte aan zo`n forum. Je kan opeens zonder dat iemand het weet van de aardbodem verdwijnen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 02:22 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Kut![]()
Vraag me ook soms af wat er met mensen is als ze opeens nooit meer online komen..
Idd, en niemand die je IRL kent weet dat je op FOK! en tien andere sites zit enzoquote:Op zaterdag 2 maart 2013 02:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is het kutte aan zo`n forum. Je kan opeens zonder dat iemand het weet van de aardbodem verdwijnen.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 02:26 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Idd, en niemand die je IRL kent weet dat je op FOK! en tien andere sites zit enzo(en met welke naam)
Op het moment dat ik een afscheidsbrief moet schrijven stap ik denk ik weer van het idee afquote:Op zaterdag 2 maart 2013 02:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad.
Mocht ik zoiets doen zou ik dat wel in mijn `afscheidsbrief'zetten ofzo, Het is eigenlijk net zo lullig voor mensen waar je op internet mee omgaat. Natuurlijk is het ook anders maar oke.
Komt misschien ook omdat je nooit in die positie hebt gezeten, wees maar blij overigensquote:Op zaterdag 2 maart 2013 02:30 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Op het moment dat ik een afscheidsbrief moet schrijven stap ik denk ik weer van het idee af
hoiquote:
2 neven van dezelfde oom verloren aan zelfmoord maar die hadden geen afscheidsbriefquote:Op zaterdag 2 maart 2013 02:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komt misschien ook omdat je nooit in die positie hebt gezeten, wees maar blij overigens
Oh dat is wel naarquote:Op zaterdag 2 maart 2013 02:32 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
2 neven van dezelfde oom verloren aan zelfmoord maar die hadden geen afscheidsbrief
Dat is nog te voorkomen toch?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 02:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat is wel naar![]()
Mijn tante verloren aan zelfmoord alleen. En ik ben bang mijn ex binnenkort
Geen idee, die is al jaren labiel. Gaat een keer fout.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 02:39 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Dat is nog te voorkomen toch?
Hoe kwamen we ook alweer op dit onderwerp
Hoop t niet..quote:Op zaterdag 2 maart 2013 02:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee, die is al jaren labiel. Gaat een keer fout.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 2 maart 2013 02:47 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Hoop t niet..
Maar ik ga ook maar eens slapen, truste!
Ja, jij bent ook een nachtbraker?quote:
Nice nicequote:
Soortgenootquote:Op zaterdag 2 maart 2013 02:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nice nice. Het is in deze SC alleen niet zo druk hoor snachts
Meestal wel jaquote:
Dat is het nuquote:Op zaterdag 2 maart 2013 03:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meestal wel jaUurtje of 3 wordt het meestal wel
Ja nu wordt het wel iets laterquote:
Al die alcohol maakt me moequote:Op zaterdag 2 maart 2013 03:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja nu wordt het wel iets laterAl is het wel saai hier
Oh mij juist niet gek genoegquote:
Jij zou gaan slapenquote:
Doe ik ook, trusten!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 03:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh mij juist niet gek genoeg![]()
Maar moet je naar bed gaan he
Van Mij mag je blijven hoorquote:Op zaterdag 2 maart 2013 03:09 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Hehe, ik zit nu op m'n telefoon maar ik ga inderdaad maar slapen
Trustenquote:
Voor jou ook trusten danquote:Op zaterdag 2 maart 2013 03:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Tot sinas
Truste
Ik val al in slaap![]()
Rijk zijnquote:Op zaterdag 2 maart 2013 09:35 schreef msacras het volgende:
De liefde, de liefde.
Is er een mooiere wens?
Gezondheid.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 09:35 schreef msacras het volgende:
De liefde, de liefde.
Is er een mooiere wens?
Wereldvredequote:Op zaterdag 2 maart 2013 09:35 schreef msacras het volgende:
De liefde, de liefde.
Is er een mooiere wens?
GTA Vquote:Op zaterdag 2 maart 2013 09:35 schreef msacras het volgende:
De liefde, de liefde.
Is er een mooiere wens?
oke doeiquote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
Stonden net jehovagetuigen aan de deur
Gelukkig had ik een bandshirt aan
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:59 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Rare religieuzen mensen
en ik had een shirt van slipknot aan
heel het weekend niks doenquote:
RTquote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Heel mijn leven niks te doen
Saaiquote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Heel mijn leven niks te doen
Wel lekker geld verdienenquote:
Sopsopsopquote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:27 schreef promisionxexposed het volgende:
Starships were meant to flyhyyy
Door dat lied moest ik onder de douche aan appel denkenkutappel
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:31 schreef Dientje12 het volgende:
ik word niet meer stoned, me buurjongen kwam aan met een joint helemaal opgerookt op het laatst zegt die dat er thee in zat, nu heb ik gaatjes in me longen
Thee rokenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:31 schreef Dientje12 het volgende:
ik word niet meer stoned, me buurjongen kwam aan met een joint helemaal opgerookt op het laatst zegt die dat er thee in zat, nu heb ik gaatjes in me longen
Ik sop altijd de douche uit door aardbeien of watermeloenen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja door appel sopte ik de douche uit
Geil hoorquote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik sop altijd de douche uit door aardbeien of watermeloenen.
thanks voor de tip manquote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:37 schreef Dientje12 het volgende:
Aarbeien in je kut pletten zodat je vriend je wel wil beffen, chicks doen het
Met slagroom en chocolade.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:37 schreef Dientje12 het volgende:
Aarbeien in je kut pletten zodat je vriend je wel wil beffen, chicks doen het
Liefdequote:Op zaterdag 2 maart 2013 09:35 schreef msacras het volgende:
De liefde, de liefde.
Is er een mooiere wens?
Ik voel slechts liefde voor enkele personen, de rest haat ik.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
liefde is voor mensen die geen haat voelen
Haat
haat of liefde?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik voel slechts liefde voor enkele personen, de rest haat ik.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik voel slechts liefde voor enkele personen, de rest haat ik.
Daar heb je vast een broertje dood aan.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:59 schreef hamerhaaitje het volgende:
Mijn broertje is dood
aan een broverdosis
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Daar heb je vast een broertje dood aan.
Dan mag je wel opschietenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:56 schreef Rockiejj het volgende:
Ik ben echt in een kutbui en moet over 20 minuten werken en ook nog eten en poepen enzo. Bah,
die kwam aanquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Denk ik ook altijd als jij doei zegt
Gelukkig zeg ik nooit doei wanneer ik weg gaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Denk ik ook altijd als jij doei zegt
Je gaat zonder iets te zeggen?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:10 schreef utopie het volgende:
[..]
Gelukkig zeg ik nooit doei wanneer ik weg ga
Oh, dan is het: dat denk ik ook altijd als je überhaupt iets post.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:10 schreef utopie het volgende:
[..]
Gelukkig zeg ik nooit doei wanneer ik weg ga
Jammer. De eerste keer faalde je alquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh, dan is het: dat denk ik ook altijd als je überhaupt iets post.
ik zei wat tegen A-J en jij quote mij dus bok lekker zelf op als ik niet tegen jou praat.quote:
Ik leer wel van mijn fouten, want tweede keer deed ik het goed.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:12 schreef utopie het volgende:
[..]
Jammer. De eerste keer faalde je aldus nee.
AJ quote mij, waarop jij haar quote met 'Die kwam aan'. Je blijft er ook om door vragen heh ? Zelf wetenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zei wat tegen A-J en jij quote mij dus bok lekker zelf op als ik niet tegen jou praat.
Och daar is haar vriendje in zijn beveiligingshesje hoorquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:13 schreef Taexon het volgende:
[..]
Inplaats jij nou opbokt uit de sc, niemand moet je hier
Ik reageer op A-J, insider ditdat.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:13 schreef utopie het volgende:
[..]
AJ quote mij, waarop jij haar quote met 'Die kwam aan'. Je blijft er ook om door vragen heh ? Zelf weten
You go girlquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zei wat tegen A-J en jij quote mij dus bok lekker zelf op als ik niet tegen jou praat.
Het is zo gezellig als je het zelf maakt toch?quote:
Heb ik ergens gezegd dat ik wat ga doen danquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:14 schreef utopie het volgende:
[..]
Och daar is haar vriendje in zijn beveiligingshesje hoor_
wat wou je doen ?
Ik ben onschuldigquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is zo gezellig als je het zelf maakt toch?
Dat is misschien ook maar het bestequote:
Nou poe hequote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik ga vandaag nieuwe subfora verkennen, wordt erg spannend
Oh gewoonquote:
Ach, gezeik valt wel mee toch? Niet te zwaar aan tillenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:17 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Eindeloos gezeik hier
Gelukkig hebben we Stuart nog!
Komt nog wel een shitstorm aanquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, gezeik valt wel mee toch? Niet te zwaar aan tillen
Neuqen?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Met jou kan de avond niet meer stuk.
Ik ook ff pissenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
eerst ff pissen, daarna kom ik
Niks is hier serieus?quote:
Ruzie is iets anders dan het oneens zijn met elkaar. Hoe je dan met je eigen emoties omgaat is een keuze.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee dan krijg ik altijd ruzie met jou, dus beter niet
Dat moet je zelf weten. Als je geen zin hebt kun je ook wachtenquote:
Ik kreeg gisteravond heel erg het gevoel dat je redelijk chagrijnig wasquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ruzie is iets anders dan het oneens zijn met elkaar. Hoe je dan met je eigen emoties omgaat is een keuze.
gewoon toastjes joh, of stokbroodquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:23 schreef supersof het volgende:
Wie kent er lekkere hapjes die je kan maken voor een verjaardag? Ik heb al van die wraps met philadelphia en zalm, en die mini pizza's. Maar kan niet veel meer bedenken
Kleine saté stokjesquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:23 schreef supersof het volgende:
Wie kent er lekkere hapjes die je kan maken voor een verjaardag? Ik heb al van die wraps met philadelphia en zalm, en die mini pizza's. Maar kan niet veel meer bedenken
gevulde eierenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:23 schreef supersof het volgende:
Dat is wel balen als je geen zin hebt. Hoeveel uur moet jequote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik moet met een kwartier richting werk maar ik heb zo geen zin
Ik ben er ook net pas uitquote:
8 uurquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is wel balen als je geen zin hebt. Hoeveel uur moet je
Oke.quote:
Jij bent echt een sneu figuur he.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:14 schreef utopie het volgende:
[..]
Och daar is haar vriendje in zijn beveiligingshesje hoor_
wat wou je doen ?
Niet zeurenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik moet met een kwartier richting werk maar ik heb zo geen zin
Ik vond je laatste opmerking dat ik moest opflikkeren jammer inderdaad. Dan heb ik geen behoefte om nog lang door te gaan.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteravond heel erg het gevoel dat je redelijk chagrijnig was
Maar ik kan me vergissen.
Ohjaa, stokbrood met kruidenboter ertussenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:24 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
gewoon toastjes joh, of stokbrood
Zo een hele dag. Nou, ik hoop dat als je daar bent het toch een klein beetje meevaltquote:
Like i give a shitquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:25 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jij bent echt een sneu figuur he.
en dat niemand je mag is wel een beetje de waarheid. er zijn weinig mensen hier die je aardig vinden
Wat doe je er dan in?quote:
Plus een flinke bak chlichesquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:25 schreef utopie het volgende:
augurkje+ham
rookvlees + monhou
spiesje met kaasblokje/komkommer/druifje/ham/augurkje
ohja spiesjes kan ik wel makenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:25 schreef utopie het volgende:
augurkje+ham
rookvlees + monhou
spiesje met kaasblokje/komkommer/druifje/ham/augurkje
Laten we dan maar ophouden nuquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vond je laatste opmerking dat ik moest opflikkeren jammer inderdaad. Dan heb ik geen behoefte om nog lang door te gaan.
echt nietquote:
Erop tochquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Ohjaa, stokbrood met kruidenboter ertussen![]()
je mengt het eigeel (van de gekookte eieren) met mayonaise en kruiden etc en dat doe je er met een spuitzak inquote:
wraps kopen, besmeren met roomkaas/rucola erover/gerookte zalm erop/komkommer/ oprollen en in stukjes snijden van 2-3cm in de breedtequote:
Nee die ene van euroshopper, twee van die stokbroodjes voor een euro. en dan zit het er al tussenquote:
Ja die heb ik alquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:27 schreef utopie het volgende:
[..]
wraps kopen, besmeren met roomkaas/rucola erover/gerookte zalm erop/komkommer/ oprollen en in stukjes snijden van 2-3cm in de breedte
Achja, chille teamleider vandaagquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo een hele dag. Nou, ik hoop dat als je daar bent het toch een klein beetje meevalt
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je mengt het eigeel (van de gekookte eieren) met mayonaise en kruiden etc en dat doe je er met een spuitzak in
Die wil ik ook welquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nu hoor jij pics te vragen via whatsapp
Dan komt het vast wel goedquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Achja, chille teamleider vandaag
oh snapquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee die ene van euroshopper, twee van die stokbroodjes voor een euro. en dan zit het er al tussendie haalde ik bijna elke dag in de zomer toen ik alleen thuis was
ja iddquote:
pics via wapquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nu hoor jij pics te vragen via whatsapp
Ben je chagerijnig of ben ik nou irritant?quote:
AH heeft wel bezorgservice ja. Maar ik hoef vandaag niet te werken.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:28 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
oh snapkan je die even aan bed komen brengen
Ik ben beetje chagrijnig, maar mij moet je niet altijd serieus nemenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben je chagerijnig of ben ik nou irritant?
Ok okquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben beetje chagrijnig, maar mij moet je niet altijd serieus nemen
ik geef je 2 euroquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:29 schreef supersof het volgende:
[..]
AH heeft wel bezorgservice ja. Maar ik hoef vandaag niet te werken.
geen dank hoorquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nu is mijn dag weer goed, groetjens terug
niet ok'enquote:
waar woon je danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |