Ik ben hem ook aan het luisterenquote:
Die ook niet?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 02:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
gigi? gigi ravelli? die waardeer ik niet nee.
Bekendquote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 02:12 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Jou ava past hewoon bij je usname netzoals ik goeie zaak
Truste!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 02:15 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat ook slapen. Welterusten mensen![]()
![]()
Trutstenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 02:15 schreef Stuart het volgende:
![]()
Blijft weinig meer over ik ga nu ook me poging doen truste e4riebodyquote:Op zaterdag 2 maart 2013 02:15 schreef Stuart het volgende:
![]()
Haha niet echtquote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 2 maart 2013 02:17 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Blijft weinig meer over ik ga nu ook me poging doen truste e4riebody
Kutquote:Op zaterdag 2 maart 2013 02:20 schreef Fok-it het volgende:
Godver, ik zat vroeger op een ander forum, en ik besloot weer eens een kijkje te nemen net (ban) zie ik dat iemand die ik ook wel kende zelfmoord heeft gepleegd gister, niet dat ik met die jongen om ging maar toch
Dat is het kutte aan zo`n forum. Je kan opeens zonder dat iemand het weet van de aardbodem verdwijnen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 02:22 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Kut![]()
Vraag me ook soms af wat er met mensen is als ze opeens nooit meer online komen..
Idd, en niemand die je IRL kent weet dat je op FOK! en tien andere sites zit enzoquote:Op zaterdag 2 maart 2013 02:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is het kutte aan zo`n forum. Je kan opeens zonder dat iemand het weet van de aardbodem verdwijnen.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 02:26 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Idd, en niemand die je IRL kent weet dat je op FOK! en tien andere sites zit enzo(en met welke naam)
Op het moment dat ik een afscheidsbrief moet schrijven stap ik denk ik weer van het idee afquote:Op zaterdag 2 maart 2013 02:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad.
Mocht ik zoiets doen zou ik dat wel in mijn `afscheidsbrief'zetten ofzo, Het is eigenlijk net zo lullig voor mensen waar je op internet mee omgaat. Natuurlijk is het ook anders maar oke.
Komt misschien ook omdat je nooit in die positie hebt gezeten, wees maar blij overigensquote:Op zaterdag 2 maart 2013 02:30 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Op het moment dat ik een afscheidsbrief moet schrijven stap ik denk ik weer van het idee af
hoiquote:
2 neven van dezelfde oom verloren aan zelfmoord maar die hadden geen afscheidsbriefquote:Op zaterdag 2 maart 2013 02:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komt misschien ook omdat je nooit in die positie hebt gezeten, wees maar blij overigens
Oh dat is wel naarquote:Op zaterdag 2 maart 2013 02:32 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
2 neven van dezelfde oom verloren aan zelfmoord maar die hadden geen afscheidsbrief
Dat is nog te voorkomen toch?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 02:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat is wel naar![]()
Mijn tante verloren aan zelfmoord alleen. En ik ben bang mijn ex binnenkort
Geen idee, die is al jaren labiel. Gaat een keer fout.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 02:39 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Dat is nog te voorkomen toch?
Hoe kwamen we ook alweer op dit onderwerp
Hoop t niet..quote:Op zaterdag 2 maart 2013 02:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee, die is al jaren labiel. Gaat een keer fout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |