Ik ken het programma niet, maar als je maar lang genoeg graaft en het niet al té nauw neemt met de mate van familie- en kennisbanden zijn we toch zo'n beetje allemáál familie van elkaar?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:27 schreef luxerobots het volgende:
In het programma werd duidelijk dat Filemon ook een verwantschap heeft met Patty Brard en Peter Jan Rens, deze verwantschap bleek echter minder groot.
Dat is dan toch geen familie? Dat waren collega's hoe ik het lees; die overgrootvader van Filemon en de zus van de overgrootmoeder van Yolanthe.quote:Filemons overgrootvader was stalmeester van Koning Willem III, net als de zus van de overgrootmoeder van Yolanthe Cabau.
Lijkt er idd wel op.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 08:33 schreef Jivis het volgende:
Geen bron en Google vindt alleen dit topic. Oftewel: een 'hilarische' De Speld-imitatie.
Onze vrienden van de publieke omroep houden zich bezig met deze onzinquote:Op zaterdag 2 maart 2013 08:27 schreef Aventura het volgende:
Welke 'experts' houden zich in Godsnaam bezig met eventuele cerwantschap tussen die twee??
Inderdaad, je zal maar Johan Cruijff zijn.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:00 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Je zou maar familie zijn van Estelle Cruijff of Badr Hari.
Een vrouw als stalmeester van Koning Willem III??quote:Op zaterdag 2 maart 2013 08:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is dan toch geen familie? Dat waren collega's hoe ik het lees; die overgrootvader van Filemon en de zus van de overgrootmoeder van Yolanthe.
Of ben ik nou gek?!
Deze zin verraad de boel ook een beetje; ''Zelfde kleur haar en ogen, zelfde gebit en beiden een idiote haarlijn.'', aldus experts.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 08:33 schreef Jivis het volgende:
Geen bron en Google vindt alleen dit topic. Oftewel: een 'hilarische' De Speld-imitatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |