Ik ken iemand die al sinds 1997 live geweldig isquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Slayer is de laatste jaren echt kut live.geen grap.
Ah, ik ben ook geen enorme fan van Slayer, maar ze roepen het op ieder festival dus vind het wel grappigquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Slayer is de laatste jaren echt kut live.geen grap.
Ik wil ook wel eens watquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:25 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik wil ook in de OP wat is dit voor onzin
Vertel het ons vertel het onsquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ken iemand die al sinds 1997 live geweldig is
Justin Bieber?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
Justin Bieber?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
quote:
twitter:OmeHork twitterde op zaterdag 02-03-2013 om 00:27:05Justin Bieber is dood R.I.P. #JB #JustinBieber reageer retweet
Ja, dat is niets nieuwsquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ah, ik ben ook geen enorme fan van Slayer, maar ze roepen het op ieder festival dus vind het wel grappig
Waarom eigenlijkquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:28 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik heb trouwens een gruwelijke hekel aan Mumford and Sons
Het komt een beetje over alsof ze zo cool mogelijk proberen te zijn, een beetje pose-achtig. Daarnaast heb ik gewoon totaal niks met de muziek zelf. ik vond het fantastisch dat iedereen vorig jaar op Rock Werchter naar hen ging, het was lekker rustig bij My Morning Jacketquote:
Pinkquote:
Zulke nummers mag je niet coveren. origineel van Kings of Leon, zit zoveel energie in dat nummer. heerlijk.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dat liedje van Beyonce waar ook een heel bekende cover van is?
Alleen op YouTube tbh.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Beyonce
Pink
Heb je ze allebei ook live gezien eigenlijk?
Ik vind ze niet geweldig maar ook niet onaardig eigenlijkquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:30 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Het komt een beetje over alsof ze zo cool mogelijk proberen te zijn, een beetje pose-achtig. Daarnaast heb ik gewoon totaal niks met de muziek zelf. ik vond het fantastisch dat iedereen vorig jaar op Rock Werchter naar hen ging, het was lekker rustig bij My Morning Jacket
Nee maar zou dat best willen hoorquote:
Beyoncé mag alles, behalve dingen die strafbaar zijn.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zulke nummers mag je niet coveren. origineel van Kings of Leon, zit zoveel energie in dat nummer. heerlijk.
Ja echt wel. Maar als je naar Beyoncé gaat zit je daar tussen die meisjes en nichten en de kaartjes zijn binnen 2 minuten uitverkocht en P!NK tja.quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind ze niet geweldig maar ook niet onaardig eigenlijk
Mijn voorkeur zou uitgaan naar Pink eigenlijkquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja echt wel. Maar als je naar Beyoncé gaat zit je daar tussen die meisjes en nichten en de kaartjes zijn binnen 2 minuten uitverkocht en P!NK tja.
die van Bey? in de UK toch in een paar minuten, 11 grote zalen toch?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn voorkeur zou uitgaan naar Pink eigenlijk
Bizar wel hoe snel die kaarten zijn uitverkocht
Luister jij Goo Goo Dolls?quote:
Krankzinnig als je de prijzen bekijkt toch?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
die van Bey? in de UK toch in een paar minuten, 11 grote zalen toch?
Even was er hoop, evenquote:
Omgquote:
Vooral Ex-Factor is geweldigquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omgwat loopt zij allemaal goeie nummers te coveren
Oooh, okayquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Het was een vraag aan JRRY, ik ken hele albums van ze
Is toch een klassieker man, krijg altijd kippevelquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:37 schreef Fok-it het volgende:
JRRY. wil je dit nummer luisteren, helemaal, en daarna mag je zeggen of je Beyonce of het origineel beter vindt.
1 van mijn favoriete nummers, geweldige tekstquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Is toch een klassieker man, krijg altijd kippevel
Ik denk dat als het liedje echt helemaal van Beyonce was enzo, helemaal opgenomen en volledige versie, en er een officiele opname was van dit concert van Bey, had ik die van Bey leuker gevonden.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:37 schreef Fok-it het volgende:
JRRY. wil je dit nummer luisteren, helemaal, en daarna mag je zeggen of je Beyonce of het origineel beter vindt.
Smaak heeft ze wel.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omgwat loopt zij allemaal goeie nummers te coveren
Ik mag dit waarschijnlijk niet zeggen van PP, maar hij stuurt me dronken audioberichtjes waarin hij zingtquote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik mag dit waarschijnlijk niet zeggen van PP, maar hij stuurt me dronken audioberichtjes waarin hij zingt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |