Ik weet het XDquote:
Deprimerend... maar mooi. Je moet de schoonheid er van in zienquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vind het een beetje deprimerend eigenlijk
Deed me denken aan de eerste Mr. Bean filmquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:04 schreef msacras het volgende:
Yesterday
Love was such an easy game to play
Now I need a place to hide away
Oh, I believe in yesterday
RIPquote:
In de prullebakquote:
ninja alles gwn jwz iksdee iksdeequote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:09 schreef msacras het volgende:
[..]
je ninja edit was te laat voor mijn ninja quote
lelijkquote:
Nee onder de deletetoets hihihi verstoppertje spelenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:10 schreef AppelCake het volgende:
[..]
RIP
[..]
In de prullebak
[..]
ninja alles gwn jwz iksdee iksdee
Absoluut niet mijn smaak, overrated rock met een vleugje opera, snap niet dat ze zo populair waren.quote:
iksdeequote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:10 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee onder de deletetoets hihihi verstoppertje spelen
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:10 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Deed me denken aan de eerste Mr. Bean film![]()
Ik moet nietsquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:09 schreef msacras het volgende:
Deprimerend... maar mooi. Je moet de schoonheid er van in zien
tsssquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:10 schreef AppelCake het volgende:
[..]
RIP
[..]
In de prullebak
[..]
ninja alles gwn jwz iksdee iksdee
Je hoeft er ook niet vrolijk van te worden. Ik word er ook niet vrolijk van nee, maar toch vind ik hem mooi.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet niets
Het is een klassiek nummer voor op begrafenissen. Ik kan er niet vrolijk van worden
sssstquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
hij huilt al op het eerste plaatje
Noem eens 3 betere band dan Queen danquote:
Overrated nog wel. Dat het je smaak niet is is fair enough. Overrated waren ze zeer zeker nietquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Absoluut niet mijn smaak, overrated rock met een vleugje opera, snap niet dat ze zo populair waren.
Okayquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:12 schreef msacras het volgende:
[..]
Je hoeft er ook niet vrolijk van te worden. Ik word er ook niet vrolijk van nee, maar toch vind ik hem mooi.
Ik heb niet zoveel gelezen vandaagquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:12 schreef msacras het volgende:
[..]
sssst
hoe gaat het met je boekenlijst?
sukk0lquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:13 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel gelezen vandaag
Nirvana; The Beatles; Alice in Chainsquote:
Pink Floyd is de enige goede uit je lijstje maar alle 3 samen vind ik ze een stuk minder dan Queenquote:
Nirvana beter dan Queen?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nirvana; The Beatles; Alice in Chains
Wil je er nog meer, want er zijn meer dan honderd betere bands
Mee eens. Ik vind U2 geweldig zelfs maar toch vind ik Queen nog beterquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:14 schreef JRRY het volgende:
[..]
U2 is wel goed ja. Maar Queen 10x beter man.
Haten op Joy Divisionquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Pink Floyd is de enige goede uit je lijstje maar alle 3 samen vind ik ze een stuk minder dan Queen
I know.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:15 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Joy Division is echt verpest door al die hipsters met een unknown pleasures t-shirt
Honderd betere bandsquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nirvana; The Beatles; Alice in Chains
Wil je er nog meer, want er zijn meer dan honderd betere bands
ga jezelf even begraven aubsvpquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:15 schreef ChesterPerry het volgende:
queen kan aan me stijve lul zuigen, die hebben nog nooit iets goed gemaakt man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij bent een hipster jij mag niet mee praten![]()
hou nog wel van je
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:16 schreef msacras het volgende:
[..]
ga jezelf even begraven aubsvpDittes Queen isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haten en minder goed dan Queen vinden is een wereld van verschil. Leer je vast nog welquote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:15 schreef ChesterPerry het volgende:
queen kan aan me stijve lul zuigen, die hebben nog nooit iets goed gemaakt man
Als jij eenmaal het album 36 chambers heb geluisterd wil je niet anders meerquote:
Hij weet niet waar hij het over heeft. Net als jij trouwensquote:
Hóe? Wáarom?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja ik vind queen echt heel erg slecht tbh
Nirvana is standaard en queen niet? Watquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:16 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee.
Nirvana is goed, maar niet beter dan Queen. Veel meer standaard, en kon ook net iets minder goed zingen
Minder goed dan Queen?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Haten en minder goed dan Queen vinden is een wereld van verschil. Leer je vast nog wel
wtf.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. Hun succes heeft anders laten zien. Honderd betere bandsquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ik weet waar ik het over hebquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hij weet niet waar hij het over heeft. Net als jij trouwens
Wat is dat nou weer voor een onzin assumptie, waarom zou jij het nou weer beter weten, ben je echt zo geweldig ja?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hij weet niet waar hij het over heeft. Net als jij trouwens
Queen standaard vinden. Jezus, weet je wel over wie we het eigenlijk hebben?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nirvana is standaard en queen niet? Wat_o-
seriously__!
Britse muziek is de beste tbh.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:18 schreef EugeneKrabs het volgende:
Ik zou hier kunnen haten op Queen omdat het Brits is en slecht enzo, maar even geen zin in hehe
Ja dat het Brits is zegt ook al genoeg jaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:18 schreef EugeneKrabs het volgende:
Ik zou hier kunnen haten op Queen omdat het Brits is en slecht enzo, maar even geen zin in hehe
Absoluut minder dan Queen ja!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:17 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Minder goed dan Queen?Qua invloed ja?
Kerel.
Dat vinden veel jonge mensen van zichzelfquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:18 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik weet waar ik het over hebik weet heel goed waar ik het over heb
Heb je wel eens naar Queen geluisterd?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nirvana is standaard en queen niet? Wat_o-
seriously__!
Ik hou me denk ik wel iets langer bezig met muziek dan jij jaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een onzin assumptie, waarom zou jij het nou weer beter weten, ben je echt zo geweldig ja?
Ja Nirvana is veel alternatiever dan queen imhoquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Queen standaard vinden. Jezus, weet je wel over wie we het eigenlijk hebben?
jij mag ook beginnen met een gat gravenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:18 schreef EugeneKrabs het volgende:
JE BENT EEN HELD.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja!!!!! Queenoverrated dertienineendozijn bagger poprock-bandje
Ga niet mijn quotes veranderen man.quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja dat het Brits is zegt ook al genoeg ja
Lekker onderbouwd. De Beatles waren ook zo kut immersquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja dat het Brits is zegt ook al genoeg ja
ok omdat jij het bentquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:19 schreef msacras het volgende:
[..]
jij mag ook beginnen met een gat graven
en PP ook
Of Amy Winehousequote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekker onderbouwd. De Beatles waren ook zo kut immers
Mee eens en ik ben een groot Nirvana fanquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:19 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik bedoel, IEDEREEN kent Queen.
4/10 jongeren kent Nirvana niet.
oh en ditquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:20 schreef Hypocriet het volgende:
Joy Division > Queen. Sowieso.
Stu je bent onwetend
Ben blij dat jij dat zegt en niet iemand die weet waar ze over spreektquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:20 schreef Hypocriet het volgende:
Joy Division > Queen. Sowieso.
Stu je bent onwetend
Dat zegt niets over hoe goed het is? Vergelijk een uiteenzetting over het postmodernistisch denken en de invloed van Griekse filosofen als Herakleitos met een roman over een depressieve jongen die van een school wordt gestuurd en dit zijn ouders moet zeggen. De tweede wordt dan toch meer gewaardeerd dan de eerste.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:19 schreef msacras het volgende:
[..]
Heb je wel eens naar Queen geluisterd?
Begin maar met Bohemian Rhapsody. En vergelijk het akkoordschema, het zangschema en de instrumentatie eens bijvoorbeeld Smells Like Teen Spirit.
Just saying.
Wie zegt dat Pizza en ik ons niet bezig houden met muziek?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hou me denk ik wel iets langer bezig met muziek dan jij ja
Ja dat zegt toch niets over je expertise op dat gebied? Wat is dat nou weer voor onzinquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hou me denk ik wel iets langer bezig met muziek dan jij ja
Ach, ik hoef geen apart topic hoor. Het is een beetje roepen om ook iets te zeggen krijg ik wel eens de indrukquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:20 schreef msacras het volgende:
Stu, zullen we ons eigen topique maken.
Met deze paupers die geen kwaliteit herkennen wordt het niks
Nee niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:20 schreef jordyqwerty het volgende:
Nirvana en Queen zijn allebei goed.
'Ik-heb-de-beste-muzieksmaak' discussie dit
Klopt.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekker onderbouwd. De Beatles waren ook zo kut immers
Nee, maar voor jou is 'goed' een kwestie van smaak. Als iets niet jouw favo genre is, vind je het niet goed.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat zegt niets over hoe goed het is? Vergelijk een uiteenzetting over het postmodernistisch denken en de invloed van Griekse filosofen als Herakleitos met een roman over een depressieve jongen die van een school wordt gestuurd en dit zijn ouders moet zeggen. De tweede wordt dan toch meer gewaardeerd dan de eerste.
Nee, maar over of het standaard is. Dáar ging het over, niet over of het goed is.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat zegt niets over hoe goed het is? Vergelijk een uiteenzetting over het postmodernistisch denken en de invloed van Griekse filosofen als Herakleitos met een roman over een depressieve jongen die van een school wordt gestuurd en dit zijn ouders moet zeggen. De tweede wordt dan toch meer gewaardeerd dan de eerste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben blij dat jij dat zegt en niet iemand die weet waar ze over spreekt
Hoe oud is Pizza nou helemaal? Hoelang kan hij daar nou al intensief mee bezig zijn. Heb je mening hoor, het is mij om het even verderquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:21 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Wie zegt dat Pizza en ik ons niet bezig houden met muziek?Wie zegt dat wij niets over muziek weten?
Haha jaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, ik hoef geen apart topic hoor. Het is een beetje roepen om ook iets te zeggen krijg ik wel eens de indruk
joy division was vernieuwend en zette een nieuwe muziekstijl neer, queen ging gewoon door met de saaie bombastische newwaverock stroming à la journey, meatloaf, en dat soort troep. het gaat niet om de kwaliteit in dit geval maar om de originaliteit. In dat geval is Joy Division zeker vernieuwender en beter.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben blij dat jij dat zegt en niet iemand die weet waar ze over spreekt
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:22 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee, maar over of het standaard is. Dáar ging het over, niet over of het goed is.Queen is imo ook standaardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gewoon poprock.
ok.
Nee, dat alles dat Brits is niet goed is is lekker onderbouwd. Net als dat je stil was na mijn link over scholen laatst trouwensquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja dat zegt toch niets over je expertise op dat gebied? Wat is dat nou weer voor onzin![]()
Ja maar als iemand ergens jarenlang intensief mee bezig is betekent het niet dat die persoon beter is. Dat is toch ridicuul om te zeggenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe oud is Pizza nou helemaal? Hoelang kan hij daar nou al intensief mee bezig zijn. Heb je mening hoor, het is mij om het even verder
Ditquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
joy division was vernieuwend en zette een nieuwe muziekstijl neer, queen ging gewoon door met de saaie bombastische newwaverock stroming à la journey, meatloaf, en dat soort troep. het gaat niet om de kwaliteit in dit geval maar om de originaliteit. In dat geval is Joy Division zeker vernieuwender en beter.
Mwah, Joy Division is wel oké maar ontzettend gehyped helaasquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
joy division was vernieuwend en zette een nieuwe muziekstijl neer, queen ging gewoon door met de saaie bombastische newwaverock stroming à la journey, meatloaf, en dat soort troep. het gaat niet om de kwaliteit in dit geval maar om de originaliteit. In dat geval is Joy Division zeker vernieuwender en beter.
Ze hebben ook standaard nummers ja, maar lang niet allemaalquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:22 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Queen is imo ook standaardgewoon poprock.
De koning staat erbovenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:23 schreef supersof het volgende:
Queen, je hoort het al, staat boven iedereen. Net als een koning ofc
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:23 schreef supersof het volgende:
En Queen niet wil je zeggen?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:23 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Mwah, Joy Division is wel oké maar ontzettend gehyped helaas
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:23 schreef supersof het volgende:
quote:
Ja maar ik weet niet of er aan artiest/band is die zo heetquote:
klopt, het is ook echt niet de beste band van de wereld ofzo (ken veel betere post-punk), maar alsnog is het leukquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:23 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Mwah, Joy Division is wel oké maar ontzettend gehyped helaas
Surequote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
quote:
kun je ook met argumenten komen in plaats van drogreden op drogreden aan te slepenquote:
Ik heb het helemaal niet over Joy Divison tegenover Queen, het was gewoon een opmerking over Joy Division. Ik hou me liever buiten nutteloze discussiesquote:
Iets waar jij nooit last van hebt he?! Zeker de laatste tijd niet met je loze opmerkingenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja maar als iemand ergens jarenlang intensief mee bezig is betekent het niet dat die persoon beter is. Dat is toch ridicuul om te zeggen
okokquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet over Joy Divison tegenover Queen, het was gewoon een opmerking over Joy Division. Ik hou me liever buiten nutteloze discussies
En jouw opmerkingen zijn niet loos?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Iets waar jij nooit last van hebt he?! Zeker de laatste tijd niet met je loze opmerkingen
quote:
Ik heb weinig zin om inhoudelijk te reageren op mensen die anders dan jij dat zelf ook niet doenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[..]
kun je ook met argumenten komen in plaats van drogreden op drogreden aan te slepen
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb weinig zin om inhoudelijk te reageren op mensen die anders dan jij dat zelf ook niet doen
Nou, ik heb geen stapel vrienden van 30 die directeur zijn van een bank bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:26 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
En jouw opmerkingen zijn niet loos?![]()
Wat. Waar heb jij het opeens over dan?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik heb geen stapel vrienden van 30 die directeur zijn van een bank bijvoorbeeld
Ja daar was ik het dus niet mee eens, maar Stuart, je bent zo geweldig en weet alles zoveel beter, ik ben nog steeds stunned dat jij niet op Eton hebt gezeten. Daarbij is het gewoon zo dat die mensen op die scholen het beter kunnen betalen, maar ik stop met die discussie, want je hebt toch wel gelijk.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat alles dat Brits is niet goed is is lekker onderbouwd. Net als dat je stil was na mijn link over scholen laatst trouwens
Flikker toch op man, wat ben jij een klein kind niet normaalquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik heb geen stapel vrienden van 30 die directeur zijn van een bank bijvoorbeeld
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dat in het begin bij unknown pleasures ook wel had hoor.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:27 schreef JRRY het volgende:
Ik zit nu al ruim 10 minuten trouwens naar ene band Joy Division te luisteren, omdat ik het ging opzoeken omdat ik niet wist wat het was.
Heb nu 3 liedjes gehad en hoor eigenlijk niet heel erg veel verschil tussen de muziek, ik kon niet zeggen of het nou een ander liedje was zegmaar, is dat gebruikelijk bij dit genre?
En dat met een kunstopleidingquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klopt, maar zoals je zelf zegt reageer ik wel inhoudelijk en toch wimper je me af.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb weinig zin om inhoudelijk te reageren op mensen die anders dan jij dat zelf ook niet doen
Your musical compatibility with twolliebollie is HIGHquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Klopt, maar zoals je zelf zegt reageer ik wel inhoudelijk en toch wimper je me af.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:28 schreef JRRY het volgende:
Oke, 'Transmission' is wel ietsjes anders dan 'Disorder'
..
Eensquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:28 schreef LompeHork het volgende:
Ik luister Pink Floyd en dat is áltijd goed.
Ja Spotify top 5, die 1e zijn echt similar niet normaal.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:28 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dat in het begin bij unknown pleasures ook wel had hoor.
Probeer Transmission.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:28 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Your musical compatibility with twolliebollie is HIGH
Music you have in common includes Arctic Monkeys, The xx, Kendrick Lamar, Nas and Joy Division.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:28 schreef msacras het volgende:
Ik luister nu naar The Beatles
En het is góed
Je ging de hele discussie niet meer aan toen bleek dat jij er volledig naast zat. Geeft niets hoor maar om zo zielig te reageren zegt meer over jij dan mij. Blijkbaar heb je overigens nog steeds het artikel niet goed gelezen trouwens.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja daar was ik het dus niet mee eens, maar Stuart, je bent zo geweldig en weet alles zoveel beter, ik ben nog steeds stunned dat jij niet op Eton hebt gezeten. Daarbij is het gewoon zo dat die mensen op die scholen het beter kunnen betalen, maar ik stop met die discussie, want je hebt toch wel gelijk.
Ja ik ga hier mijn hele mening uiteenzetten over het handelen van Groot-Brittanië in zowel Ierland als India
Even naar jezelf kijken ook.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Flikker toch op man, wat ben jij een klein kind niet normaal
je moet ook het album luisterenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja Spotify top 5, die 1e zijn echt similar niet normaal.
Die 3e is ietjes anders maar echt gigantisch saaaai
Niet waar want Pink Floyd is Brits en Britse bands zijn nooit goed!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:28 schreef LompeHork het volgende:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:28 schreef LompeHork het volgende:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Niet waar want Pink Floyd is Brits en Britse bands zijn nooit goed!
Je moet je kutkop houden schatjequote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Niet waar want Pink Floyd is Brits en Britse bands zijn nooit goed!
wat staat er op je armmmm?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het staat op m'n arm, dus ik moet het wel goed blijven vinden, anders mag ik laseren![]()
Toch jammer. Ik heb best momenten gehad dat ik dacht je ook normaal inhoudelijk kon reagerenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Flikker toch op man, wat ben jij een klein kind niet normaal
Ik heb Bike als ringtonequote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je moet je kutkop houden schatje![]()
oneluv jeweet.
Wat staat op je arm?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het staat op m'n arm, dus ik moet het wel goed blijven vinden, anders mag ik laseren![]()
Het gaat hier nogal snel momenteel en ik heb verder niet zoveel behoefte aan deze discussie die uiteindelijk is gebaseerd op persoonlijke meningen en de smaak van mensen. Kijken we naar de verkoopcijfers en successen dan spreekt dat voor zichquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Klopt, maar zoals je zelf zegt reageer ik wel inhoudelijk en toch wimper je me af.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
sommige nummers luister je gewoon los maar unknown pleasures moet je volledig luisteren
quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het gaat hier nogal snel momenteel en ik heb verder niet zoveel behoefte aan deze discussie die uiteindelijk is gebaseerd op persoonlijke meningen en de smaak van mensen. Kijken we naar de verkoopcijfers en successen dan spreekt dat voor zich
Kloptquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
sommige nummers luister je gewoon los maar unknown pleasures moet je volledig luisteren
Is wel oké, Refused. Ken je dezequote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Was net even Refused aan het luisteren.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit, maar zonder de cirkelhttp://www.paradigme.ch/pages/enigma/pages/boatman.html daar een hele lange uitleg, zit van alles in verwerkt, maar het is doorgaans een zeilschip en als je het omdraait een aantal letters/initialen van leden van Pink Floyd
oh die ken ik wel jaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit, maar zonder de cirkelhttp://www.paradigme.ch/pages/enigma/pages/boatman.html daar een hele lange uitleg, zit van alles in verwerkt, maar het is doorgaans een zeilschip en als je het omdraait een aantal letters/initialen van leden van Pink Floyd
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:32 schreef JRRY het volgende:
Oke ik zet die band Joy Division af en ga mooie popmuziek luisteren.
Cirkel bewust weggelaten omdat als ik bejaard ben het uit zakt, en dan is een cirkel net één of andere wijnvlekquote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Cirkel bewust weggelaten omdat als ik bejaard ben het uit zakt, en dan is een cirkel net één of andere wijnvlek
Dus alles dat goed verkoopt is goedquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het gaat hier nogal snel momenteel en ik heb verder niet zoveel behoefte aan deze discussie die uiteindelijk is gebaseerd op persoonlijke meningen en de smaak van mensen. Kijken we naar de verkoopcijfers en successen dan spreekt dat voor zich
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:34 schreef JRRY het volgende:
En kom op, dit liedje kende IEDEREEN op de piano in die tijd
Haha ja klopt, maar ik vind alleen het 'schip' zelf ook mooier zonder cirkel dan metquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Cirkel bewust weggelaten omdat als ik bejaard ben het uit zakt, en dan is een cirkel net één of andere wijnvlek
The Shape Of Punk To Come is vet.quote:
het is een feitquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:34 schreef JRRY het volgende:
Wie bepaald dan of iets goed is? Jij als individu of de grote menigte die aangeeft daar behoefte aan te hebben?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dus alles dat goed verkoopt is goedDan zijn de voorgangers van de punk, The Stooges, dus een slechte band omdat ze niet zo goed verkochten als bijvoorbeeld Justin Bieber of Lil Wayne.
Hoor je wel wat je zelf zegt?
Idemquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:34 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha ja klopt, maar ik vind alleen het 'schip' zelf ook mooier zonder cirkel dan met
ik ken hem echt nietquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:34 schreef JRRY het volgende:
jaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:35 schreef Fok-it het volgende:
Heb ik nou muziekdiscussie 439 gemist? Potver![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Peer_pressurequote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wie bepaald dan of iets goed is? Jij als individu of de grote menigte die aangeeft daar behoefte aan te hebben?
Niemand kan ontkennen dat de macht in de muziekwereld van Rihanna groter is dan wie dan ook.quote:
hahahaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:35 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik ken hem echt nietga je me nu wurgen of zo?
Niks mis met Queenquote:
Ik denk dat de steen waaronder jij hebt geleefd je al gewurgd heeft.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:35 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik ken hem echt nietga je me nu wurgen of zo?
Het is meer dat per definitie alles wat goed verkoopt ooit goed is geweest. En dat klopt gewoon. Daarin ben ik het toch wel eens met Stuart. Terwijl je weet dat ik de meest rare shit luister, wat helemaal niet verkooptquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dus alles dat goed verkoopt is goedDan zijn de voorgangers van de punk, The Stooges, dus een slechte band omdat ze niet zo goed verkochten als bijvoorbeeld Justin Bieber of Lil Wayne.
Hoor je wel wat je zelf zegt?
En zo hoort het, dan vind ik tatoeages veel mooier vaak dan dat ze halsoverkop zijn gezet.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Idemstilistisch maar niet té. Ik heb er dan ook een jaar of 4 over nagedacht voordat ik het liet zetten
groter dan wie dan ookquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
Niemand kan ontkennen dat de macht in de muziekwereld van Rihanna groter is dan wie dan ook.
Of dat over 30 nog zo is weet ik niet maar so what
Jammer, ik dacht even dat we het nog ergens over konden hebben. Als je meent dat ik geen idee heb wat dit soort termen betekenen zijn we denk ik vrij snel klaar met deze discussie, sorryquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Peer_pressure
Vind ik ook: over zoiets moet je nadenken. Het staat dan ook op m'n bovenarm en ik show die eigenlijk nooit, het is echt iets voor mezelfquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:36 schreef msacras het volgende:
[..]
En zo hoort het, dan vind ik tatoeages veel mooier vaak dan dat ze halsoverkop zijn gezet.
ik ontken hetquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
Niemand kan ontkennen dat de macht in de muziekwereld van Rihanna groter is dan wie dan ook.
Of dat over 30 nog zo is weet ik niet maar so what
Ik heb hem geluisterd, conclusie; ik heb vrij weinig gemist.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik denk dat de steen waaronder jij hebt geleefd je al gewurgd heeft.
Klopt, veel dingen die goed verkopen zijn ook wel goed. Maar dat betekent niet dat alles dat niet goed verkoopt, gelijk 'slecht' of minderwaardig aan de beter verkopende muziek is.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het is meer dat per definitie alles wat goed verkoopt ooit goed is geweest. En dat klopt gewoon. Daarin ben ik het toch wel eens met Stuart. Terwijl je weet dat ik de meest rare shit luister, wat helemaal niet verkoopt
Ligt eraan.quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:37 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik heb hem geluisterd, conclusie; ik heb vrij weinig gemist.
ja die welquote:
Chinees tekentje niet neequote:
Ik heb er een en ben al een tijd bezig om er vanaf te komen. Ik zal het niet snel meer doenquote:
Als het op je bovenarm staat was zoiets ook wel tof geweest:quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vind ik ook: over zoiets moet je nadenken. Het staat dan ook op m'n bovenarm en ik show die eigenlijk nooit, het is echt iets voor mezelf
hypothese dusquote:
boeit mij niet of mensen dat lelijk vinden of niet.quote:
wat voor 1?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb er een en ben al een tijd bezig om er vanaf te komen. Ik zal het niet snel meer doen
Absoluut niet, wilt alleen zeggen dat er voor die bands minder animo is en dat de menigte het minder mooi vindt. Loze discussie wel ook.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Klopt, veel dingen die goed verkopen zijn ook wel goed. Maar dat betekent niet dat alles dat niet goed verkoopt, gelijk 'slecht' of minderwaardig aan de beter verkopende muziek is.
De laatste 3 jaar misschien wel vrij groot, maar niet de grootste. Genoeg vergelijkbaren.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:37 schreef JRRY het volgende:
[..]
Naja, wie is er groter dan, de laatste 3 jaar?
Dat zijn dan ook conclusies die jijzelf trekt. Ik heb andere genoemde bands niet weggezet als slecht namelijk.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Klopt, veel dingen die goed verkopen zijn ook wel goed. Maar dat betekent niet dat alles dat niet goed verkoopt, gelijk 'slecht' of minderwaardig aan de beter verkopende muziek is.
ohja jij hebt er 1quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
boeit mij niet of mensen dat lelijk vinden of niet.
Doe het voor mezelf.
Nee?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb er een en ben al een tijd bezig om er vanaf te komen. Ik zal het niet snel meer doen
je hebt niet eens onderzoek gedaan dusjaquote:
Trentemollerquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:38 schreef jordyqwerty het volgende:
I'm into indie, rock, hip-hop, alternative and singer-songwriter, including:
Apollo Brown, Elliott Smith, Built to Spill, 2Pac, My Morning Jacket, Frank Ocean, FIDLAR, Modest Mouse, Masked Intruder, Underoath, Rodriguez, Arctic Monkeys, Souls of Mischief, Gang of Four, Johann Sebastian Bach, The Zombies, Surfer Blood, AlunaGeorge, Radiohead, John Frusciante, Archers of Loaf, Portishead, Damien Rice, Miles Kane, Felt, The Van Jets, Nas, De Jeugd van Tegenwoordig, Millencolin, Pond, Bonobo, Tribes, Veto, The National, Unknown Mortal Orchestra, Wu-Tang Clan, DJ Shadow, Kanye West, Jaya the Cat, Sufjan Stevens, The Mountain Goats, Earth, Wind & Fire, Trentemøller, Jai Paul, New Order, Massive Attack, The Cure, The Stooges, Pavement, OutKast.
Last.fm
Hoeveel kennen jullie hiervan
quote:
hoezo niet?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:39 schreef supersof het volgende:
[..]
je hebt niet eens onderzoek gedaan dusja
baaaaaabyyy, seems like everywhere i go i see youquote:
ik was t vergeten dushiquote:
Dan krijg ik allemaal van die Hitler-referentiesquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:38 schreef msacras het volgende:
[..]
Als het op je bovenarm staat was zoiets ook wel tof geweest:
[ afbeelding ]
Jeweetwel, maar dan dat logo op de bovenarm
je hebt niet geluisterdquote:
Tuurlijk nietquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:39 schreef msacras het volgende:
[..]
Trentemollerdacht dat ik de enige was
Alleen maar tof dat je er nog blij mee bent natuurlijk. Ik ben achteraf gezien toch niet zo van de versieringen op mijn lichaam vrees ik. Ik hou meer van 'gewoon'quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee?ik heb er twee en ben met beiden nog steeds tevreden na heel wat jaren. Zonde is dat wel
Nee maar ik weet dat heel veel mensen het cliche vinden en allesquote:
Je zegt toch zelf dat Queen beter is omdat het meer verkocht heeft?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook conclusies die jijzelf trekt. Ik heb andere genoemde bands niet weggezet als slecht namelijk.
Je zegt toch zelf dat de grote menigte bepaald wat goed is, en niet de individu? Dat is gewoon meegaan met de rest.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jammer, ik dacht even dat we het nog ergens over konden hebben. Als je meent dat ik geen idee heb wat dit soort termen betekenen zijn we denk ik vrij snel klaar met deze discussie, sorry
Ja jij begon over onderzoeken.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:40 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
sinds wanneer is luisteren onderzoek
Dikgedrukt is wat ik ook leuk vindquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:38 schreef jordyqwerty het volgende:
Apollo Brown, Elliott Smith, Built to Spill, 2Pac, My Morning Jacket, Frank Ocean, FIDLAR, Modest Mouse, Masked Intruder, Underoath, Rodriguez, Arctic Monkeys, Souls of Mischief, Gang of Four, Johann Sebastian Bach, The Zombies, Surfer Blood, AlunaGeorge, Radiohead, John Frusciante, Archers of Loaf, Portishead, Damien Rice, Miles Kane, Felt, The Van Jets, Nas, De Jeugd van Tegenwoordig, Millencolin, Pond, Bonobo, Tribes, Veto, The National, Unknown Mortal Orchestra, Wu-Tang Clan, DJ Shadow, Kanye West, Jaya the Cat, Sufjan Stevens, The Mountain Goats, Earth, Wind & Fire, Trentemøller, Jai Paul, New Order, Massive Attack, The Cure, The Stooges, Pavement, OutKast.
Last.fm
Klopt, die rode band welquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan krijg ik allemaal van die Hitler-referentiesdaarnaast wordt dat logo ook gebruikt door hammerskins en dat is ook niet echt tof volk in mijn ogen.
huh hoe doe je zoiets maken?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:38 schreef jordyqwerty het volgende:
Last.fm
quote:
Hebben goeie muziek hoor.quote:
Ach, kan ik me ook voorstellen. Het is alleen eeuwig zonde dat je hem hebt laten zetten dan, weglaseren is ontzettend duur.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alleen maar tof dat je er nog blij mee bent natuurlijk. Ik ben achteraf gezien toch niet zo van de versieringen op mijn lichaam vrees ik. Ik hou meer van 'gewoon'![]()
Beter maakt een andere band nog niet slecht.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Je zegt toch zelf dat Queen beter is omdat het meer verkocht heeft?
[..]
Je zegt toch zelf dat de grote menigte bepaald wat goed is, en niet de individu? Dat is gewoon meegaan met de rest.
mijn sorry was ook niet oprecht tbhquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:42 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]nvm, ik typ gewoon maar wat om tegen de Rihanna-posts in te gaan
Ik ken 100000 top40-artiesten waar Hypo e.a. een enorme aversie tegen hebben, die 1000x betere muziek maken.quote:
Klopt, ik heb al 10 sessies gehad en die zijn inderdaad behoorlijk aan de prijsquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ach, kan ik me ook voorstellen. Het is alleen eeuwig zonde dat je hem hebt laten zetten dan, weglaseren is ontzettend duur.
Grappig feitje: De Britse muziek die hier is genoemd is voor 90% afkomstig van mijn huidige werkgever (si, platenlabel). Leukste werkgever tot nu toe.
Ja, die twee hamersquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:40 schreef msacras het volgende:
[..]
Klopt, die rode band wel
Maar alleen die 2 gereedschapsdingessen dan hè
quote:
Alles op 1 of 2 namen na.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:38 schreef jordyqwerty het volgende:
Last.fm
Ja maar jij denkt alleen maar aan nummers die zo catchy mogelijk zijn, alternatieve lyrics vind je waarschijnlijk al `raar''.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:43 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ken 100000 top40-artiesten waar Hypo e.a. een enorme aversie tegen hebben, die 1000x betere muziek maken.![]()
Ik kom niet meer bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |