SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.Oh.
Kunnen alleen zeiken bij de scheids bij een terechte strafschop.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:49 schreef Panzaet het volgende:
Centrale verdedigers van Barça kunnen er niets van.
Was dat niet die Turkse keeper?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hiphop Pinto kon ze ook niet houden
Dit is het hele item, je mist alleen muziek van Danny Vera.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:50 schreef RemcoW23 het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat ook nog ergens op YouTube? Ik zie m nu pas voor t eerst
Nice, die kun je op dit forum vaak gebruiken denk ik zoquote:
FAP OPTIJD VOOR HET OVER IS!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
BESTE SHOW EVER
TWEE KANTINEHELDEN IN ÉÉN SHOW
haahaha fer pedobearquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:55 schreef Rickazio het volgende:
pedobear als mascotte bij Twente voor Fer
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zou leuk zijn als er een enorm lekker wijf in die ooievaar zat.
Wordt gelijkspel denk ikquote:
Idd jaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:00 schreef RemcoW23 het volgende:
Hahahhaha Bommel moet echt op zijn woorden lettenHoe die praat
Jij mag van Bommel niet zo he?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:00 schreef Shreyas het volgende:
Waarom houdt Van Bommel 5 seconden pauze tussen elke zin, denkt hij dat hij daardoor belangrijker lijkt ofzo?
Jammer dat ik net naar de kapper ben geweest.quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:01 schreef Panzaet het volgende:
Aad de Mos, de grootste held van het Neerlands voetbal.
O ja? En Sjaak Polak dan? Nou?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:01 schreef Panzaet het volgende:
Aad de Mos, de grootste held van het Neerlands voetbal.
DE MEESTER HEEFT GESPROKENtwitter:aad300 twitterde op vrijdag 01-03-2013 om 21:48:55Lekkere pot #napjuv 1-1 rust #kerelsvskerels @SPORT1_nl reageer retweet
#kerelsvskerelsquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:02 schreef TheSolution het volgende:
DE MEESTER HEEFT GESPROKENtwitter:aad300 twitterde op vrijdag 01-03-2013 om 21:48:55Lekkere pot #napjuv 1-1 rust #kerelsvskerels @SPORT1_nl reageer retweet
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je hebt mensen.
Je hebt helden.
Je hebt goden.
Je hebt Aad300.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:07 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Maandag met z'n allen proberen #AAD300 trending te krijgen.
Dat is een flinke buit. En je hebt het gehoord, Johan denkt dat hij alles goed heeft.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:08 schreef Mortaxx het volgende:
Als Johan alles goed heeft. Stake: ¤1.00 Potential Returns: ¤688.56
World Wide hčquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:07 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Maandag met z'n allen proberen #AAD300 trending te krijgen.
Watte?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:11 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Die anekdotes van jou komen er niet zo leuk uit he?
Hij heeft wel een sympathieke uitstraling. Dat heeft niet iedereen, Sjeik_Telmachientje.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:11 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Die anekdotes van jou komen er niet zo leuk uit he?
TAL / [Everybody Dance Now] #4 Geen reclame voor zumba of vrouwen of make-upquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:11 schreef RensAjacied het volgende:
Is er een everybody dance now topic? Jan Kooijemans zit in de jury
Dat soort programma'squote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
TAL / [Everybody Dance Now] #4 Geen reclame voor zumba of vrouwen of make-up
Er zitten wel veel homo's in het programma
DOEN!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zal het gewaardeerd worden als ik er in de OP Kooijemans van maak?
Doe maar, want het is gewoon de waarheid, niemand heeft het door.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is ook Kooijemansquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Van mij mag je wat niveau brengen hier, geen enkel probleem.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:21 schreef Symphonic het volgende:
Ja, rot nu maar gewoon weer lekker op...
Jullie zijn niet eens semi grappig
VI quotes niet begrijpenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:21 schreef Symphonic het volgende:
Ja, rot nu maar gewoon weer lekker op...
Jullie zijn niet eens semi grappig
ik wil niemand een ban aansmeren,maar kutten in andere fora is gewoon niet tof...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
VI quotes niet begrijpen.
Iemand een ban willen aansmeren voor wat post. Alsof wij niet mee mogen praten daar.
Firefox kan de server op lesbian.lick.each.other.mp4 niet vinden.quote:
Ik praat gewoon over het programma, jij mag wat mij betreft ook een mening over VI geven, dit is een vrij land.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wil niemand een ban aansmeren,maar kutten in andere fora is gewoon niet tof...
ik kijk ook Grimm, maar ik geloof niet in sprookjesquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik praat gewoon over het programma, jij mag wat mij betreft ook een mening over VI geven, dit is een vrij land.
De bijbel is een achterhaald sprookjesboek volgens Johan.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kijk ook Grimm, maar ik geloof niet in sprookjes
Ik kan die meneer Van der Vlies echt niet meer serieus nemen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De bijbel is een achterhaald sprookjesboek volgens Johan.
helemaal waar:Yquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De bijbel is een achterhaald sprookjesboek volgens Johan.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Firefox kan de server op lesbian.lick.each.other.mp4 niet vinden.
werkt niet
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ga je anders stadionverboden geven?
Uiteraard. Een Verklaring van goed gedrag is een vereiste.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Verkleint dit mijn kans jouw persoonlijke assistent te worden?
Oh dan wil ik nu graag de eerste sollicitatieronde doorgaan voordat het te laat isquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteraard. Een Verklaring van goed gedrag is een vereiste.
Nee, die vinden morgen plaats, in de sc.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh dan wil ik nu graag de eerste sollicitatieronde doorgaan voordat het te laat is
Ik heb gewoon als volwassenen onder elkaar discussies gevoerd. Zoals ik altijd doe eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:39 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Dat was maar een kort relletje. Het was leuker bij Pauw en Witteman met Joop Munsterman.
Er zaten er wel een paar tussen daar die, laten we zeggen, hoge ogen gooien in het NSB-klassement.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb gewoon als volwassenen onder elkaar discussies gevoerd. Zoals ik altijd doe eigenlijk.
Maar die worden boos omdat ze de VI quotes niet snappen. Inhoudelijke discussies lukt meestal ook niet met die mensen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik snap dat gehaat nooit zo als mensen eens in een ander topic gaan kijken. Wat mij betreft mogen hier ook VI haters posten, dan sta ik ze netjes te woord, geven we argumenten en dan gaat iedereen weer naar huis.
Er werd geoppert te gaan rellen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik snap dat gehaat nooit zo als mensen eens in een ander topic gaan kijken. Wat mij betreft mogen hier ook VI haters posten, dan sta ik ze netjes te woord, geven we argumenten en dan gaat iedereen weer naar huis.
Als je zo vaak uitdeelt moet je ook wel eens incasseren, dat zegt Johan ook altijd.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar die worden boos omdat ze de VI quotes niet snappen. Inhoudelijke discussies lukt meestal ook niet met die mensen.
Je kent me toch? Ik ben een persoonlijke assistent van stand.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er werd geoppert te gaan rellen.
Ik snap nooit zo waarom mensen dat leuk vinden. Post je daar normaal mee daar is dat uiteraard geen probleem.
Dan is er niks aan de hand.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kent me toch? Ik ben een persoonlijke assistent van stand.
Mwuah rellen komt er toch niet meer van.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo waarom mensen dat leuk vinden. Post je daar normaal mee daar is dat uiteraard geen probleem.
De enige Kooijemans quote die ik ken is over dat hij Ken van Barbie is en die heb ik binnen de discussie gebruikt.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:44 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Mits snedig verwoord zou ik het ook wel leuk vinden. Maar je krijgt alleen maar types met politiek-correcte verontwaardiging.
Tenzij ze een Jan Kooijemans-bingo opzeggen waar ik geen weet van heb, maar over het algemeen zijn het humorloze types.
Mannen zijn er om te voetballen, vrouwen om te koken.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan is er niks aan de hand.
Dat rijmen ging per ongeluk. Ik haat het als mensen op je reageren met een zin die rijmt op de zin die jij het hebt uitgesproken.
Het is een erger-me-niet-avondje.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:47 schreef DrDentz het volgende:
Dus die staan 's ochtends op en denken: zo, vanavond lekker So You Think You Can Dance kijken?
Lekker op de wc een sigaartje roken.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mannen zijn er om te voetballen, vrouwen om te koken.
Zie het als onschuldig vermaak, cowboytijden. Er wordt niks vernield, er wordt niemand verwond.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dentzie ouwe reus!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:48 schreef DrDentz het volgende:
Het is ook nationale complimentendag heb ik me laten wijsmaken.
Johannes wat zit je haar leuk, nieuwe föhn?
Stiekem wel.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:48 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Zie het als onschuldig vermaak, cowboytijden. Er wordt niks vernield, er wordt niemand verwond.
Zeg nou in alle eerlijkheid, kun je om een topic als deze zelfs niet een beetje glimlachen?
SHO / Jan Kooijman: Powned maakt wanstaltige TV!
Da's klasse.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:50 schreef Oliver23 het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)824-3b99084f1c10.mp4
Thxquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:50 schreef Oliver23 het volgende:
400 mb?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:50 schreef Oliver23 het volgende:
ex gast van de showquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:53 schreef DrDentz het volgende:
P&W hebben ook niet echt relwaardige gasten vanavond, Mark Rutte en Tim Knol, ik kan daar zo 1 2 3 niet een verband met VI mee bedenken. Alleen dat Johan op Mark Rutte gestemd heeft en daar spijt van heeft als haren op z'n hoofd want hij kreeg de PVV van Wilders er gratis bij. En Tim Knol is een singer songwriter die van Americana houdt en zo te zien ook wel eens iets uit de muur vreet.
Loop niet met onze klotens te spelen da's geen breedbeeld man.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:50 schreef Oliver23 het volgende:
De man van 3 miljoen aan beltegoed al gezien bij College Tour?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:53 schreef DrDentz het volgende:
P&W hebben ook niet echt relwaardige gasten vanavond, Mark Rutte en Tim Knol, ik kan daar zo 1 2 3 niet een verband met VI mee bedenken. Alleen dat Johan op Mark Rutte gestemd heeft en daar spijt van heeft als haren op z'n hoofd want hij kreeg de PVV van Wilders er gratis bij. En Tim Knol is een singer songwriter die van Americana houdt en zo te zien ook wel eens iets uit de muur vreet.
Deze week zaten ze in zo'n bezemwagen te scheuren, wat een heldenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:28 schreef Slobeend het volgende:
Het is eigenlijk een schande dat De Betweters nog geen zendtijd krijgen bij RTL of EL, wat een helden zijn dat.
Hugo moet echt eens bij VI aanschuivenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:28 schreef Slobeend het volgende:
Het is eigenlijk een schande dat De Betweters nog geen zendtijd krijgen bij RTL of EL, wat een helden zijn dat.
Moet de laatste 3 nog even zien, steeds vergeten. Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze week zaten ze in zo'n bezemwagen te scheuren, wat een helden
Ik zag in de preview wel dat Derksen nog wordt aangehaald door middel van een videofragment omtrent Van Gaal.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Loop niet met onze klotens te spelen da's geen breedbeeld man.
[..]
De man van 3 miljoen aan beltegoed al gezien bij College Tour?
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1328686
Top! Ga ik kijkenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Loop niet met onze klotens te spelen da's geen breedbeeld man.
[..]
De man van 3 miljoen aan beltegoed al gezien bij College Tour?
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1328686
Mr Big Star was gewoon op 2 zenders tegelijk.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zag in de preview wel dat Derksen nog wordt aangehaald door middel van een videofragment omtrent Van Gaal.
Ik dank u zeerquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:50 schreef Oliver23 het volgende:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
BESTE SHOW EVER
TWEE KANTINEHELDEN IN ÉÉN SHOW
quote:
quote:
Klopt, maar je kan op usenet wel de aflevering in 720p downloaden.quote:
Hugo wil niet meer op TV.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:28 schreef Slobeend het volgende:
'Fan-account'quote:Op zaterdag 2 maart 2013 09:42 schreef tammepiet het volgende:
Is @gijpievi een account van René zelf of twittert z'n management?
Jawel, geen topshow, maar uiteraard wel het kijken waard.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 02:44 schreef Ambrosius het volgende:
Ik ga er vanuit dat het het terugkijken waard is?
Met Boskamp altijd.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 02:44 schreef Ambrosius het volgende:
Ik ga er vanuit dat het het terugkijken waard is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |