SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.
Jij bent echt een debiel hé.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:45 schreef Shreyas het volgende:
FC Twente, nog altijd groter dan Feyenoord
Ik belde Evertjan vanuit de auto even op, of hij me straks even een voorzetje wou geven.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit heb je in de auto ingestudeert
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:45 schreef Shreyas het volgende:
ik verwacht nog wel een kritisch interview in de maak met Derken&Joopquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Joop Munsterman doet gewoon degene die Johan hem aanraadt
Open er een topic over.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:45 schreef Shreyas het volgende:
Elk mens heeft behoefte aan een gezonde dosis hypocrisiequote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Derksen opeens de Boer verdedigen, hypocriet
Inderdaad, wordt een beetje droevig.quote:
Die was er al eens, dat raakte vol met gefrustreerde Feyenoorders die de waarheid niet onder ogen konden zien. Het was op een gegeven moment alleen maar machteloos geraas van Feyenoorders, zelfs de meest reële gasten waren niet meer voor rede vatbaar. Jammer, want zo moeilijk is het niet als je gewoon naar de feiten en cijfers kijkt.quote:
Kap ff met je getroll kerel, dit is het VI-topicquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die was er al eens, dat raakte vol met gefrustreerde Feyenoorders die de waarheid niet onder ogen konden zien. Het was op een gegeven moment alleen maar machteloos geraas van Feyenoorders, zelfs de meest reële gasten waren niet meer voor rede vatbaar. Jammer, want zo moeilijk is het niet als je gewoon naar de feiten en cijfers kijkt.
Ja, dat was dus de grap.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die was er al eens, dat raakte vol met gefrustreerde Feyenoorders die de waarheid niet onder ogen konden zien. Het was op een gegeven moment alleen maar machteloos geraas van Feyenoorders, zelfs de meest reële gasten waren niet meer voor rede vatbaar. Jammer, want zo moeilijk is het niet als je gewoon naar de feiten en cijfers kijkt.
Ik troll niet, maar ik zal het onderwerp wel weer los laten voor de goede vrede.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:51 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Kap ff met je getroll kerel, dit is het VI-topic
Waarom is Twente groter dan Feyenoord?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
DM me maar als je hierover in discussie wiltquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom is Twente groter dan Feyenoord?
Vorig jaar zagen we de perfecte verhouding van clubs.
Ajax eerste waar het hoort.
Feyenoord tweede.
PSV derde.
Twente zesde.
Derksen heeft een punt. De beker is sowieso een relatief kleine prijs.quote:
Achterlijkequote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Derksen heeft een punt. De beker is sowieso een relatief kleine prijs.
Ja, maar als dat van het weekend weer zo gaat kan het niet echt meer toeval zijn he.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Derksen heeft wel gelijk dat Ajax gewoon had moeten winnen gezien de kansen.
Alle hagenezen die nu meekijken weten nu hoe zn kop eruit ziet, pak m!quote:
Derksen zei ook dat "die jongen met die boogbal zijn wedstrijd redde, want hij had geen bal geraakt"quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Derksen heeft wel gelijk dat Ajax gewoon had moeten winnen gezien de kansen.
niet het kaas van je brood laten eten, elf tegen, voetbal is oorlog... in 1 minuut:')quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:58 schreef Shreyas het volgende:
Polak, wat een sukkeltje en wat een open deuren trapt hij in. Misschien de nieuwe Nederlandse McLaren?
sjek staat er nog steeds. Ter infoquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
welk seizoen was er ook alweer sprake van dat Bommel naar Ajax zou gaan?
k. Wel een bazen UIquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
sjek staat er nog steeds. Ter info
quote:ADO-spelers nemen 'analist' Polak in de maling
Sjaak Polak is zaterdag voor niets naar Alkmaar gereden. Ricky van den Bergh deed zich voor als Eredivisie Live-presentator Jan-Joost van Gangelen en nodigde Polak uit om bij het duel tussen AZ en ADO Den Haag op te draven als analist.
Om vijf uur was de spelersbus van ADO Den Haag op weg naar Alkmaar. Spelers van de Residentieclub kregen het idee om een grap uit te halen met Polak, die in het seizoen 2004/05 zelf uitkwam voor de groen-gelen. Inmiddels speelt hij voor RBC Roosendaal.
"Hé Sjaak, met Jan-Joost. Kan jij ons nog helpen en naar AZ komen?", zo klonk het vanuit de telefoon van Van den Bergh. Polak, geciteerd door het Algemeen Dagblad: "Oh, wat leuk dat jullie aan me denken. Ik dacht dat ik een beetje uit beeld was. Maar natuurlijk, ik kom er meteen aan."
Nadat Polak ook nog eens sms'te wat hij voor zijn bijdrage zou krijgen, was de grap in de spelersbus helemaal compleet. Van den Bergh reageerde door te zeggen dat hij de standaardvergoeding van 275 euro zou krijgen. Kort voor de wedstrijd werd de echte Van Gangelen geconfronteerd met een verbaasde Polak, die het stadion niet inkwam. Zonder de wedstrijd te bekijken reed de voetballer balend naar huis.
Polak is recent al eens eerder getroffen door een grap afkomstig uit het kamp van ADO Den Haag. Destijds werd zijn huis aan de voorzijde totaal groen/geel geschilderd en stond er in zijn voortuin een bord met de tekst Groeten van schildersbedrijf Midden-Noord.
wel lullig dat ze hem dan niet de wedstrijd laten kijkenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:06 schreef IbanMayo het volgende:
Dit was ook zoiets bazigs met Sjakie:
[..]
Ze zullen zo wel een blokje buitenlands voetbal doenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:07 schreef KingRoland het volgende:
Wanneer komt die goal van Robben weerhoe geweldig was die
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Uit bij Napoli. Bij winst 9 punten voor en dus wel kampioen.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:09 schreef TwenteFC het volgende:
Komt er zo gemeend uit "Dat is jammer voor die mensen"
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:07 schreef KingRoland het volgende:
Wanneer komt die goal van Robben weerhoe geweldig was die
quote:
psv met neuzen vergelijken sowiesoquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:14 schreef Rickazio het volgende:
[..]
kap is met die god shit, doen die neuzen ook altijd
je gedraagt je ernaarquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
psv met neuzen vergelijken sowieso
quote:
respect? dat is toch een ruit inslaan en iemand opwachten en in elkaar slaan?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:15 schreef Paul het volgende:
Waarom kijken jullie niet uit respect naar Vitesse - Utrecht
Wat ben jij respectloosquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:16 schreef Rickazio het volgende:
[..]
respect? dat is toch een ruit inslaan en iemand opwachten en in elkaar slaan?
wij zijn dan ook godenzonenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:14 schreef Rickazio het volgende:
[..]
kap is met die god shit, doen die neuzen ook altijd
Uit respect kijk ik VIquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:15 schreef Paul het volgende:
Waarom kijken jullie niet uit respect naar Vitesse - Utrecht
Waarom praten ze over Utrecht en Netscape?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uit respect kijk ik VI
[ afbeelding ]
Haararchitect had griepquote:
De legendarische wedstrijd Utrecht Napoli, dat weet je toch nog wel?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:19 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom praten ze over Utrecht en Netscape?
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De legendarische wedstrijd Utrecht Napoli, dat weet je toch nog wel?
Ja ik denk het ookquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:20 schreef Shreyas het volgende:
Van Basten had groot gelijk, Van Bommel heeft nooit iets gepresteerd in Oranje, het is dat hij de schoonzoon was van Bert, anders was hij nooit meer geselecteerd.
Die ken ik. Hoezo?quote:
De Witte Chineesquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Wekelijks opiniërend praatprogramma over voetbal met gastheer Jack van Gelder. Te gast zijn deze week Jan van Halst, Jan Mulder, Arno Vermeulen en Bert van Marwijk.
Studio voetbal komende zondag
boeit niemandquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Wekelijks opiniërend praatprogramma over voetbal met gastheer Jack van Gelder. Te gast zijn deze week Jan van Halst, Jan Mulder, Arno Vermeulen en Bert van Marwijk.
Arno Vermeulenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Arno Vermeulen![]()
Nul verstand van voetbal
aan zulke dingen irriteer ik me ook inderdaad,quote:
Ruckazio hihihiquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:29 schreef Rickazio het volgende:
higler dat lijkt op hitler hihihihihihihihiihihih
kut koters
ja okequote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:36 schreef IbanMayo het volgende:
Lol Cavani ontsnapt aan rood, vieze elleboog
idd juve weer genaait. tegen roma ook al.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:36 schreef IbanMayo het volgende:
Lol Cavani ontsnapt aan rood, vieze elleboog
Honderd procent!quote:
Schans kapotquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Boskamp zou ook wel van die schans op SBS 6 kunnen
Klopt, Feyenoorders zijn wereldgozersquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:44 schreef Shreyas het volgende:
Boskamp, hij blijft een echte onsportieve Feyenoorder
Sommige wel jaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:44 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Klopt, Feyenoorders zijn wereldgozers
wat mij betreft nietquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:46 schreef Salt_Seafood het volgende:
Aflevering duurt een half uur te lang.
Je kan je televisie ook uitzetten hoorquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:46 schreef Salt_Seafood het volgende:
Aflevering duurt een half uur te lang.
Dat wilde ik net zeggen, wie het nu zat is doet de tv maar uitquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je kan je televisie ook uitzetten hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |