SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.
Jij bent echt een debiel hé.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:45 schreef Shreyas het volgende:
FC Twente, nog altijd groter dan Feyenoord
Ik belde Evertjan vanuit de auto even op, of hij me straks even een voorzetje wou geven.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit heb je in de auto ingestudeert
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:45 schreef Shreyas het volgende:
ik verwacht nog wel een kritisch interview in de maak met Derken&Joopquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Joop Munsterman doet gewoon degene die Johan hem aanraadt
Open er een topic over.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:45 schreef Shreyas het volgende:
Elk mens heeft behoefte aan een gezonde dosis hypocrisiequote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Derksen opeens de Boer verdedigen, hypocriet
Inderdaad, wordt een beetje droevig.quote:
Die was er al eens, dat raakte vol met gefrustreerde Feyenoorders die de waarheid niet onder ogen konden zien. Het was op een gegeven moment alleen maar machteloos geraas van Feyenoorders, zelfs de meest reële gasten waren niet meer voor rede vatbaar. Jammer, want zo moeilijk is het niet als je gewoon naar de feiten en cijfers kijkt.quote:
Kap ff met je getroll kerel, dit is het VI-topicquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die was er al eens, dat raakte vol met gefrustreerde Feyenoorders die de waarheid niet onder ogen konden zien. Het was op een gegeven moment alleen maar machteloos geraas van Feyenoorders, zelfs de meest reële gasten waren niet meer voor rede vatbaar. Jammer, want zo moeilijk is het niet als je gewoon naar de feiten en cijfers kijkt.
Ja, dat was dus de grap.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die was er al eens, dat raakte vol met gefrustreerde Feyenoorders die de waarheid niet onder ogen konden zien. Het was op een gegeven moment alleen maar machteloos geraas van Feyenoorders, zelfs de meest reële gasten waren niet meer voor rede vatbaar. Jammer, want zo moeilijk is het niet als je gewoon naar de feiten en cijfers kijkt.
Ik troll niet, maar ik zal het onderwerp wel weer los laten voor de goede vrede.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:51 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Kap ff met je getroll kerel, dit is het VI-topic
Waarom is Twente groter dan Feyenoord?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
DM me maar als je hierover in discussie wiltquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom is Twente groter dan Feyenoord?
Vorig jaar zagen we de perfecte verhouding van clubs.
Ajax eerste waar het hoort.
Feyenoord tweede.
PSV derde.
Twente zesde.
Derksen heeft een punt. De beker is sowieso een relatief kleine prijs.quote:
Achterlijkequote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Derksen heeft een punt. De beker is sowieso een relatief kleine prijs.
Ja, maar als dat van het weekend weer zo gaat kan het niet echt meer toeval zijn he.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Derksen heeft wel gelijk dat Ajax gewoon had moeten winnen gezien de kansen.
Alle hagenezen die nu meekijken weten nu hoe zn kop eruit ziet, pak m!quote:
Derksen zei ook dat "die jongen met die boogbal zijn wedstrijd redde, want hij had geen bal geraakt"quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Derksen heeft wel gelijk dat Ajax gewoon had moeten winnen gezien de kansen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |