Baasquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:51 schreef Winski05 het volgende:
Tweede seizoen met SC Heerenveen wederom kampioen geworden van de Eredivisie na 30 wedstrijden
In de EL sta ik in de halve finale tegen Leverkusen. In de kwartfinale won ik, weliswaar met de nodige moeite, van Fenerbahce. Zou mooi zijn zeg, in mijn 2e seizoen met Heerenveen de finale van de EL halen!
Ik droom wel eens lucide, maar wat je dan mee maakt.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het wordt pas echt erg als je over FM gaat dromen. Ik verdenk Stinho daar wel van.
Ik heb het 1x gehad. Ik, m'n zus en d'r vrienden waren op een veldje in het bos, en toen zei ze dat het jammer was dat we geen drugs bij ons hadden. Ik antwoordde zoiets van "Maakt niet uit, ik droom nu lucide dus ik kan alles doen wat ik wil!", en ik haalde vervolgens een grote zak met wiet uit m'n jaszakquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:45 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Ik tegenwoordig echt regelmatig, wanneer ik wil.
Geweldig is dat.
Wat doe je dan zoal in je dromen? Vliegen? Chickies pakken?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:45 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Geweldig is dat.
Allebei.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat doe je dan zoal in je dromen? Vliegen? Chickies pakken?
Hoe doe je dat?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:45 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Geweldig is dat.
Waarom droom je over jezelf met de vrienden van je zusquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:55 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb het 1x gehad. Ik, m'n zus en d'r vrienden waren op een veldje in het bos, en toen zei ze dat het jammer was dat we geen drugs bij ons hadden. Ik antwoordde zoiets van "Maakt niet uit, ik droom nu lucide dus ik kan alles doen wat ik wil!", en ik haalde vervolgens een grote zak met wiet uit m'n jaszak
Ik heb nog nooit drugs gebruikt, behalve alcohol en daarvan ben ik ook een beetje van genezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:09 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Waarom droom je over jezelf met de vrienden van je zus
Vraag je me nu om dromen te verklarenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Children of the night. What music they make.
Ik droom ook wel eens lucide, dit gebeurt enkel wanneer ik in de ochtend half wakker ben geweest en dan weet wat ik gedroomt heb en daarna zeg maar de droom een vervolg geefquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:04 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Allebei.
Maar soms heb je bijvoorbeeld ook een vette film gezien, dan kan je jezelf daarin ook projecteren. Dan kun je ook helemaal je eigen draai eraan geven.
Zo keek ik een keer locked-up abroad op National Geographic, en droomde ik daarna ook over. Drugs over de grenzen smokkelen enzo, maar ik werd niet gepakt haha. Of juist wel, maar dat je dan ambtenaar omkoopt, njaa lastig uit te leggen.
Heel soms lukt mij het sturen niet helemaal, dan loopt het uit de hand. Of slaapverlammingen zijn erg vervelend.
Voor de rest is het top.
Lekker!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:27 schreef dion_v_k het volgende:
Inter uitgeschakeld in de CL![]()
Eerst thuis 3-1 gewonnen en uit 2-1 gewonnen, metname Destro heeft zijn landgenoten + voormalige club pijn gedaan door 3x te scoren![]()
Iemand?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:11 schreef DeHovenier het volgende:
Hebben jullie nog tips voor goede staffmembers? Ben nog op zoek naar een Director Of Football, een Head Of Youth Development, en 4 scouts.
Zeker lekker, nu zijn er ineens veel meer realistische transfertargets voor Ajax.quote:
Wil je namen of wat de belangrijkste stats zijn?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:11 schreef DeHovenier het volgende:
Hebben jullie nog tips voor goede staffmembers? Ben nog op zoek naar een Director Of Football, een Head Of Youth Development, en 4 scouts.
Liefst allebei. Heb nog 8k wagebudget over.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wil je namen of wat de belangrijkste stats zijn?
Volgens mij is voor Hoofd jeugdopleiding het belangrijkste dat hij kan beoordelen kwaliteit, beoordelen potentieel, werken met jonge spelers, peoplemanagement. En Scouts beoordelen kwaliteit, en beoordelen potentieel. En technisch directeur ongeveer hetzelfde als hoofd jeugdopleiding. Gewoon zoekenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:41 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Liefst allebei. Heb nog 8k wagebudget over.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij is voor Hoofd jeugdopleiding het belangrijkste dat hij kan beoordelen kwaliteit, beoordelen potentieel, werken met jonge spelers, peoplemanagement. En Scouts beoordelen kwaliteit, en beoordelen potentieel. En technisch directeur ongeveer hetzelfde als hoofd jeugdopleiding. Gewoon zoeken
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:50 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan ga ik ff op jacht
En er is een half miljoen geboden op mijn spits
Hij wil echter blijven bij Cambuur
3.5quote:
Sowieso verkopenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:54 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
3.5
Deze gozert:
[ afbeelding ]
En ik heb net verloren van Dortmund, de conditie van het hele elftal is nu plusminus 60%. En dan spelen we morgen tegen Montpellier
Weg ermeequote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:54 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
3.5
Deze gozert:
[ afbeelding ]
En ik heb net verloren van Dortmund, de conditie van het hele elftal is nu plusminus 60%. En dan spelen we morgen tegen Montpellier
1860 Münchenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:09 schreef Geluidssysteem het volgende:
Yes, Yaya Sanogo transfervrij vastgelegd voor volgend seizoen.
Erasmus-Sanogo als koppel voorin is toch niet verkeerd voor 1860 München.
quote:
Idd. Het geld kan ik goed gebruiken, heb niet eens een transferbudget nuquote:
Dat is wel irritant ja, dat je dan daarvoor geen geld hebtquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:11 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[..]
Idd. Het geld kan ik goed gebruiken, heb niet eens een transferbudget nu
Dan kan mijn jeugdopleidingsfaciliteiten verder gaan, want de bouw is nu gestopt omdat ik geen geld heb.
Hij heeft de interesse getrokken van 4 clubs: Heracles, Roda JC, Sparta en Willem II.
Idd. Heb nu een jong keepertje aangetrokken uit een vrije transfer, afkomstig van Ajax. Is ter vervanging van m'n subkeep die nu 1e keep is nadat de 1e keep terug is naar zin club omdat zijn leencontract was afgelopen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel irritant ja, dat je dan daarvoor geen geld hebt
Wie van Ajax?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:14 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Idd. Heb nu een jong keepertje aangetrokken uit een vrije transfer, afkomstig van Ajax. Is ter vervanging van m'n subkeep die nu 1e keep is nadat de 1e keep terug is naar zin club omdat zijn leencontract was afgelopen.
Chiel Kramerquote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:18 schreef dion_v_k het volgende:
Dit is echt buitenaards ofzo![]()
Zo spelen op je 15e als CAM!
[ afbeelding ]
Dat is juist de manier om Cambuur omhoog te helpen, goed bezig!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:17 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Chiel Kramer
Erg goed is ie niet echt, magoed. Zonder geld kan je niet veel eisen stellen
Ben benieuwd hoe hij het doet tegen Montpellier.
Ik wil die speler hebbenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:18 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n goede regen heb ik nog nooit gehad, alleen voor hem wil ik deze game door laten gaan tot 2025 ofzo.. Benieuwd hoe ver hij over 5 jaar isquote:
Not for salequote:
Thanks!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:19 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dat is juist de manier om Cambuur omhoog te helpen, goed bezig!
Hebben!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:18 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Scheelt je weer geld. Mazzel dat v. Ginkel zijn zaakwaarnemer heeft ontslagen!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:29 schreef BlaBla87 het volgende:
Hahaha hoplakee dit was nieuw voor mij
Zit op de laatste dag te onderhandelen met van Ginkel over een contract
Maar die zaakwaarnemer zit me te irriteren waardoor het 2 keer misgaat
Denk fuck it, zie ik dat die weg is bij zijn zaakwaarnemer gelijk zelfde bieden aan vites
Heb hem nu binnen voor minder salaris en geen geld voor een zaakwaarnemer
Vond het wel even grappigquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:35 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Scheelt je weer geld. Mazzel dat v. Ginkel zijn zaakwaarnemer heeft ontslagen!
1-1 tegen Montpellier, keurig.
Meevallertjequote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:39 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Vond het wel even grappig
En de reden dat die hem ontsloeg was dat die altijd het maximale eruit wou halen
En de onderhandelingen snel afkapte!
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:47 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Toch stiekem weer in de kroeg beland. Haha, weer weg. Geen FM deze nacht dus.
In de kroeg belanden en dan toch nog op het FM forum zittenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:47 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Toch stiekem weer in de kroeg beland. Haha, weer weg. Geen FM deze nacht dus.
Dit dacht ik dus ookquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:52 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
In de kroeg belanden en dan toch nog op het FM forum zitten
tegenvallertje geen zak te doen haha. Vervelingstherapie om hier te komenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:52 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
In de kroeg belanden en dan toch nog op het FM forum zitten
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:01 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
tegenvallertje geen zak te doen haha. Vervelingstherapie om hier te komen.
Niet op jacht dus. Hele week ziek geweest.
Klinkt als een leuke avondquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:06 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Sowieso kroeg is niks voor mij. Sluit veel te vroeg, kut muziek. En dan weer verplicht naar een after moeten.
Niet mijn ding.
Nee dus haha. Maar de nacht moet nog beginnen. Zie wel waar ik nog heen waai. Hoop op een mooi techno feestje.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:08 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[..]
Klinkt als een leuke avond
Ga toch gezellig FM13'en
Ik krijg net een 5-sterrenspits tussen m'n regens, al zou hij vast hooguit 2 sterren waard zijn in de ogen van een goeie scout/coach/trainerquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:13 schreef dion_v_k het volgende:
De tijd van nieuwe jeugdspelers is weer bijna aangebroken, eens kijken wat de jeugdopleiding mij gaat brengen![]()
Metal is meer mijn smaak, maar veel plezier!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:11 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Nee dus haha. Maar de nacht moet nog beginnen. Zie wel waar ik nog heen waai. Hoop op een mooi techno feestje.
Zijn er bepaalde data waarin nieuwe regens worden gevormd ofzoquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:13 schreef dion_v_k het volgende:
De tijd van nieuwe jeugdspelers is weer bijna aangebroken, eens kijken wat de jeugdopleiding mij gaat brengen![]()
Gewoon een gezellig Nederlandstalig avondjequote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:17 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Metal is meer mijn smaak, maar veel plezier!
Frans Bauer, altijd leukquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:24 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Gewoon een gezellig Nederlandstalig avondje![]()
Matigquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:46 schreef Geluidssysteem het volgende:
Die thuisfluiters zijn me toch een partijtje erg.
Ik krijg voor 3 overtredingen 3x geel, terwijl ik onder in mijn beeld steeds zie '' '......' Haakte '....' '' En die krijgen allemaal geen kaartje.
Idd jaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:46 schreef Geluidssysteem het volgende:
Die thuisfluiters zijn me toch een partijtje erg.
Ik krijg voor 3 overtredingen 3x geel, terwijl ik onder in mijn beeld steeds zie '' '......' Haakte '....' '' En die krijgen allemaal geen kaartje.
ik moet mijn eerste regen nog krijgenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:58 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn beste regen dit jaar.. Mwah kan beter
Kracht 1quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hier mijn beste regen
[ afbeelding ]
Die positiesquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Best irritant als je een speler met redelijke stats ziet, hem scout en vervolgens een aanbieding wil doen... en dat vervolgens op geen enkele manier kan
[ afbeelding ]
Die positiesquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hier mijn beste regen
[ afbeelding ]
Gewoon verdeeld over het seizoenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:30 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Frans Bauer, altijd leuk
[ afbeelding ]
Wanneer krijg ik dat geld?
quote:
Waz met jou?quote:
Aardig spelertjequote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Best irritant als je een speler met redelijke stats ziet, hem scout en vervolgens een aanbieding wil doen... en dat vervolgens op geen enkele manier kan
[ afbeelding ]
Damnquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon verdeeld over het seizoen
Jwz, GMTA \m/quote:
?quote:
Dooien denken niet, nee, logischquote:
Dooien staan op het veld bij Benfica die ik net even in Portugal een pak slaag geef met 3-0quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dooien denken niet, nee, logisch
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:34 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dooien staan op het veld bij Benfica die ik net even in Portugal een pak slaag geef met 3-0![]()
Halve finale CL dichterbij dan ooit!
Das kutquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Meuh, ik raak aan het einde van het seizoen 7 basis/bankspelers kwijt omdat ik ze niet voldoende salaris kan bieden, en dat terwijl ik grote kans maar om naar de NP1 te promoveren
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:47 schreef dion_v_k het volgende:
Hoppaaa en net even kampioen geworden op bezoek bij Duitsland (Twente) 0-3![]()
Nu even het karwei afmaken tegen Benfica en daarna de halve finale van de beker thuis tegen PSV
Mja, heb iig alweer een vervanger voor de MC/ML/AML-positie gevonden (1-op-1 vervanging): de 31-jarige Andy Reidquote:
Lekker hoorquote:Op zaterdag 2 maart 2013 01:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
CAMPIONE, CAMPIONE, OLE OLE OLEEEEEEE!Mansfield naar de NP1!
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 01:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
CAMPIONE, CAMPIONE, OLE OLE OLEEEEEEE!Mansfield naar de NP1!
30k, jajaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker hoor. Krijg je nog beetje prijzengeld?
Goed voor je lijnquote:Op zaterdag 2 maart 2013 01:34 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
30k? Doe mij dan maar een MCfFlurry.
Dat is wel beter nu danquote:Op zaterdag 2 maart 2013 01:29 schreef dion_v_k het volgende:
Topics gaan voortaan snel![]()
Allemaal te danken aan de actieve mensen in dit forum die zich interesseren in de games van anderen![]()
Is wel eens anders geweest hier, toen sloot een topic pas na 2 weken en postte iedereen langs elkaar af
Ik wil er stiekem een beetje credit voor door al die posts van mijquote:Op zaterdag 2 maart 2013 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel beter nu dan. Anders post je voor niks
.
Nog meer salarisbudget?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 01:38 schreef MolFan het volgende:
Dus kampioen met Oss. Krijg 1 miljoen sponsorgeld en 700K promoveergeld ofzo krijg ik 70k transferbudget
Ik ben ook gaan posten sinds kortquote:Op zaterdag 2 maart 2013 01:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik wil er stiekem een beetje credit voor door al die posts van mij
Wat een ontknopingquote:Op zaterdag 2 maart 2013 01:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het was echt een absurd einde van de competitieMet nog 10 wedstrijden te gaan stond ik 7e, met nog 6 te gaan stond ik 3e, met nog 3 te gaan 2e en op de allerlaatste dag pakte ik het kampioenschap door een 1-0 overwinning op Cheltenham.
Wat leuk is, mijn laatste 6 duels gaven me 6 punten: 1 winst, 3 gelijk, 2 verliesToenmalige nummer 1 Wycombe is dus finaal door z'n hoeven gezakt en heeft in de laatste 6 duels maar 2 punten gepakt
Die interesseren me geen kutquote:Op zaterdag 2 maart 2013 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet je het investeren in je accommodaties.
Hoeveel staat er op je balans dan?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 01:43 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ik kan niks investeren want geen geld zeggen ze
+800kquote:Op zaterdag 2 maart 2013 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel staat er op je balans dan?
De bekerquote:Op zaterdag 2 maart 2013 01:45 schreef dion_v_k het volgende:
PSV uit het bekertoernooi geknikkert, winst na strafschoppen.
Finale tegen Heerenveen
Zonder geld zal het lastig geen en met weinig salarishuishoudingquote:Op zaterdag 2 maart 2013 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is ook te weinigMoet je maar Europees voetbal halen
Daaromquote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 01:38 schreef MolFan het volgende:
Dus kampioen met Oss. Krijg 1 miljoen sponsorgeld en 700K promoveergeld ofzo krijg ik 70k transferbudget
Goede tactiek gebruikenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 01:47 schreef MolFan het volgende:
[..]
Zonder geld zal het lastig geen en met weinig salarishuishouding
Manchester Unitedquote:Op zaterdag 2 maart 2013 01:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Manchester United wil me hebben.
NEIN!
Doorselecteren met die hapquote:Op zaterdag 2 maart 2013 01:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoppa, 287k ontvangen omdat ik kampioen ben geworden en mijn salarisbudget is van 32k naar 45k gegaanAangezien ik in totaal zo'n 20 man kwijtraak met een gezamelijk salaris van 14.3k heb ik weer lekker wat te besteden voor komend seizoen
Da's zuur!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 01:08 schreef dion_v_k het volgende:
godverju, in de 2e wedstrijd tegen Benfica die nergens meer om ging (1-0 winst) raakt mijn aanvoerder Bertolacci voor 5 maanden geblesseerd, gebroken voet![]()
![]()
Daar kan je net een broodje frikandel van halenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 09:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet allemaal in een keer uitgeven he?
Die Qhays Shayesteh speelt hier bij GAE, en Sander en Angelo beide bij WKEquote:Op zaterdag 2 maart 2013 02:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb trouwens wat leuke aankopen gedaan:
- Colin Porter (VR/VC)
- Qhays Shayesteh (Multi-inzetbaar op centraal en rechterflank)
- Sander van Aken (VC)
- Angelo Zimmerman (VC/VMC/MC)
- Andy Reid (ML/MC)
- Paul Goulding (VMC/MC/AMC) Yup, toch weten te strikken
- Jeff Goulding (ML/AML/S)
Nu nog een VL scoren en mijn team is gewoon klaar
Altijd leukquote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:04 schreef Geluidssysteem het volgende:
Net weer een vette wedstrijd meegemaakt.
Ik kwam na een kwartier op 0-1 voorsprong uit een penalty.
Net voor de rust kwamen ze op 1-1.
Vervolgens kwam ik in minuut 82 op 1-2 voorsprong, maar stond het 2 minuten later weer 2-2 door een penalty.
Zij bleven maar aanvallen en ik verwachtte te verliezen, maar in de 92e minuut scoorde mijn topscorer Volland zijn 14e competitietreffer van het seizoen..
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:05 schreef Geluidssysteem het volgende:
Mijn rechtsback en beste verdediger Rukavina ligt er 3 maanden uit met een schedelbreuk.
Nette stijging!quote:
Ok.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:01 schreef TJV het volgende:
30 maanden moet je niet doen, schiet je niets mee op.
Mag ik lenen?quote:
Mijn TB is 60k, maar dat geld is al opquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:36 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Mag ik lenen?
Dan kan ik gelijk een goed team maken van de Treffersmet mijn 30 k Transferbudget
Ik speel nu mijn 2de seizoen met de Treffers een amateur club die promoveerde naar de JL maar ik probeer alleen gratis spelers te halen zodat de club rijk wordt en dan in de ED goede spelers kan halenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:39 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Mijn TB is 60k, maar dat geld is al op
Het seizoen begint weer, heb een aantal versterkingen gehaald en ik moet tegen de IJsselmeervogels die gepromoveerd is.
Merk het ook dat ze rap gaan, maar dat komt ook omdat nu pas echt met FM ben begonnenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 01:29 schreef dion_v_k het volgende:
Topics gaan voortaan snel![]()
Allemaal te danken aan de actieve mensen in dit forum die zich interesseren in de games van anderen![]()
Is wel eens anders geweest hier, toen sloot een topic pas na 2 weken en postte iedereen langs elkaar af
Dat is ook mijn tactiek, maar ik heb nu wel enkele speler gekochtquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:40 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Ik speel nu mijn 2de seizoen met de Treffers een amateur club die promoveerde naar de JL maar ik probeer alleen gratis spelers te halen zodat de club rijk wordt en dan in de ED goede spelers kan halen
Ik heb hem meestal op standaard maarja alleen tegen Feyenoord speel ik met counter voetbal want ja normaal zit die niet in de JL maar bij mij welquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:55 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat is ook mijn tactiek, maar ik heb nu wel enkele speler gekocht
Verloren van de IJsselmeervogels met 1-0 in de 85e minuut.
Ik speel nu vooral op de counter.
DoF zijn meestal echt ziek duur. Komen ze aanzetten met hun 25k per week.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:12 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb gekeken voor een DoF en een Head Youtdevelopment, maar ze zijn te duur.....
Ik heb trouwens enkele spelers die veel te veel verdienen per maand....kijken of ik die weg kan doen
Valt mee.quote:
gewoon aanbieden?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:33 schreef DeHovenier het volgende:
Een paar spelers uit de Reserves gaan zeiken dat ze first-team voetbal willen, en ze willen weg. Ik vind dat best, maar moet ik dan zelf clubs voor ze gaan zoeken waar ze kunnen spelen?
Ik zou denk ik zelf 2 Verdedigende middenvelders gebruiken ipv 3 CB en 1 MC. En ook 1 DLF als poacher gebruiken, maar dat is persoonlijke voorkeur.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:25 schreef DeHovenier het volgende:
Dit is mijn team nu, hebben jullie nog adviezen?
[ afbeelding ]
Vosselman, Rose, Hemmen en Bouwer staan al op de TL.
Zal een nieuwe tactiek opstellen en kijken hoe dat gaatquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:43 schreef Silv het volgende:
[..]
Ik zou denk ik zelf 2 Verdedigende middenvelders gebruiken ipv 3 CB en 1 MC. En ook 1 DLF als poacher gebruiken, maar dat is persoonlijke voorkeur.
Waarom geen 4-3-3 spelen?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:25 schreef DeHovenier het volgende:
Dit is mijn team nu, hebben jullie nog adviezen?
[ afbeelding ]
Vosselman, Rose, Hemmen en Bouwer staan al op de TL.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:58 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Weet ik niet
[ afbeelding ]
Een transfer van 30k
Overbodig lijst zettenquote:
Hoe dan? Die -19 wedstrijd dan.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Overbodig lijst zetten?
Nu bezig met een -19 wedstrijd te managen
Van mijn eigen team natuurlijk, -19 had een halve finale wedstrijd voor de beker, die moet ik wel even naar de finale brengen hequote:
Ik heb dat nog nooit gedaanquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Van mijn eigen team natuurlijk, -19 had een halve finale wedstrijd voor de beker, die moet ik wel even naar de finale brengen he
Ook gelukt btw. 12 toeschouwers aanwezig
quote:
Allebei al gedaan. Maar ze zijn ook best wel slechtquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Overbodig lijst zetten?
Nu bezig met een -19 wedstrijd te managen
Doe het normaal gesproken ook niet, maar je moet net zoals Van Gaal je overal mee bemoeien hequote:
Die opstelling heb ik nog nooit gezienquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:12 schreef dennis3d het volgende:
Kan iemand mij helpen met een goede tacktiek?
Ik speel bijna alles gelijk over verlies en weet niet hoe ik nou is kan gaan winnen
[ afbeelding ]
Gewoon een normale 4-3-3 met de punt naar achteren spelen. En dan vleugelspelers aanvallend laten spelen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:12 schreef dennis3d het volgende:
Ik speel bijna alles gelijk over verlies en weet niet hoe ik nou is kan gaan winnen
[ afbeelding ]
Wel een hele aparte opstelling is dat, bij de besprekingen heeft 1 van je trainers ook wel een formatie voorgedragen toch?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:12 schreef dennis3d het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zoek nog goede flank spelers en ja mischien wel teveel spelers maar hoe later het in het jaar wordt hoe meer blessure zorg ik hebquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:14 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die opstelling heb ik nog nooit gezien
Heb je ook niet teveel spelers?
Dat had ik nog niet geprobeerd is even kijken of dat gaat lukken.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon een normale 4-3-3 met de punt naar achteren spelen. En dan vleugelspelers aanvallend laten spelen.
Zoiets? Heb een andere spits als Poacher er in gezet.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:43 schreef Silv het volgende:
[..]
Ik zou denk ik zelf 2 Verdedigende middenvelders gebruiken ipv 3 CB en 1 MC. En ook 1 DLF als poacher gebruiken, maar dat is persoonlijke voorkeur.
Moet je echt met 2 spitsen spelen? Waarom niet met 1 spits en dan een extra aanvallende middenvelder ofzo?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:21 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zoiets? Heb een andere spits als Poacher er in gezet.
[ afbeelding ]
Yes. Misschien een DM als deep lying playmaker zetten om je voorhoede van ballen te voorzien.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:21 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zoiets? Heb een andere spits als Poacher er in gezet.
[ afbeelding ]
Gedaan. En de Counter is geen counter meerquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:23 schreef Silv het volgende:
[..]
Yes. Misschien een DM als deep lying playmaker zetten om je voorhoede van ballen te voorzien.
Zou dat beter zijn denk je?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet je echt met 2 spitsen spelen? Waarom niet met 1 spits en dan een extra aanvallende middenvelder ofzo?
Ik speel meestal met 3 middenvelders, 2 vleugelspelers en 1 spits.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:25 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Gedaan.
[..]
Zou dat beter zijn denk je?
Kan je hem er beter uitgooien jaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:25 schreef Silv het volgende:
Die Fileccia is wel erg weinig waard. Is hij ook echt zo slecht?
Afstand houden, wachten op fout tegenstander. En ik denk dat mandekking dan beter is ofzo?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat is trouwens de betere manier als je countert, mandekking of zonedekking? En zet je dan veel druk, standaard, of afstand houden?
Mwoah... heeft er vorig seizoen wel wat gemaakt toen 'ie inviel...quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:25 schreef Silv het volgende:
Die Fileccia is wel erg weinig waard. Is hij ook echt zo slecht?
Geef die Dogo eens een paar wedstrijden de kans?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:29 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Mwoah... heeft er vorig seizoen wel wat gemaakt toen 'ie inviel...
[ afbeelding ]
Deze heb ik ook nog, is nieuw:
[ afbeelding ]
Ok!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Geef die Dogo eens een paar wedstrijden de kans?
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk dat verschil in toeschouwers![]()
Waarom niet?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik speel meestal met 3 middenvelders, 2 vleugelspelers en 1 spits.Ik hou niet zo van 4-4-2
Maar heffen afstand houden en mandekking elkaar dan niet op?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Afstand houden, wachten op fout tegenstander. En ik denk dat mandekking dan beter is ofzo?
Als het mannetje dichtbij de 16 is mag je hem dekken ofzo. Ik ben ook geen tactisch wonderquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar heffen afstand houden en mandekking elkaar dan niet op?
Doe je het toch anders? Nu meteen 150k en de rest over een paar maanden? of nu meteen 200k en de rest over een paar maanden?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:42 schreef DeHovenier het volgende:
Opnieuw een bod voor Hemmen, maar weer eerst 80k betalen en 400k over de volgende 30 maanden
Het lijkt erop dat niemand met 500k handje contantje aan komt zetten
Bij mij betalen ze het ook vaak zat in termijnen. Maar dat doe ik dan zelf ook, dus heft dat het toch weer op.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:42 schreef DeHovenier het volgende:
Opnieuw een bod voor Hemmen, maar weer eerst 80k betalen en 400k over de volgende 30 maanden
Het lijkt erop dat niemand met 500k handje contantje aan komt zetten
Ok, heb een tegenbod gedaan.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Doe je het toch anders? Nu meteen 150k en de rest over een paar maanden? of nu meteen 200k en de rest over een paar maanden?
Ik ook nietquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik word geen kampioen dit seizoen ben ik bang
Ik moest weer kloten aan mijn goede tactiekquote:
Ik heb nog nooit zo'n bericht gehadquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:50 schreef DeHovenier het volgende:
Heracles heeft het bod voor Hemmen teruggetrokken
En nu dit
Mja, als niemand ze wil hebben? Ik heb ze aangeboden bij clubs en gratis op de leenlijst/transferlijst gezet...
[ afbeelding ]
Is hij beter dan de rest? Dan heeft hij wel gelijk.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
Roy Aitken heeft er wel kijk op![]()
Ik heb ze nog maar een keer aangeboden aan clubs, als ze nu nog gaan zeiken :")quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n bericht gehad
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe slecht was de rest dan nietquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
Niet echt, maar goed dit kan natuurlijk niks wordenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:55 schreef Silv het volgende:
[..]
Is hij beter dan de rest? Dan heeft hij wel gelijk.
Uhmquote:
Altijd hèquote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:02 schreef DeHovenier het volgende:
Natuurlijk weer een goal tegen in de laatste minuut![]()
Aardige talenten.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uhm
[ afbeelding ]
kreeg bij tinypic "rough diamond" als captcha![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu beseffen ze dat niemand ze wil hebben en zijn ze hun contract aan het terminaten. Gelukkig maar, scheelt me weer geld!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n bericht gehad
Ook altijd die middelmatige spelers uit de jeugd die zeiken om een nieuw contractquote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:08 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nu beseffen ze dat niemand ze wil hebben en zijn ze hun contract aan het terminaten. Gelukkig maar, scheelt me weer geld!
Ik heb ze gelijk in de lijst met ongewenste spelers gezet, dat zal ze lerenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook altijd die middelmatige spelers uit de jeugd die zeiken om een nieuw contract. Meteen contract ontbinden bij die gasten.
Moet wel lukken tochquote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:15 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb ze gelijk in de lijst met ongewenste spelers gezet, dat zal ze leren
Moet nu tegen NAC Breda die staat 1e en Cambuur 14e
In de CL?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gewonnen van Barca met 2-1. Ik speelde de hele 2e helft met 10 man
Ja, in de groepsfase. Ik sta na 4 wedstrijden 3e met 6 punten achter Barca en Palermo met 9 punten. Heb wel een minder onderling resultaat met Barcaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:40 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
In de CL?
Ik speelde ook met 10 man, Chery kreeg rood door protesteren bij de scheids
Waarom?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik denk dat ik het nog één seizoen volhoud bij St. Pauli, daarna ga ik maar aan een nieuwe game beginnen.
Spelplezier is een beetje weg. Word nu elk jaar al kampioenquote:
Ah ok. Ben je al legende bij je club?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Spelplezier is een beetje weg. Word nu elk jaar al kampioen. Alleen die CL is nog een beetje een uitdaging.
Ja. Ik ga kijken of ik dit seizoen de CL kan winnen, anders ga ik een game met Wimbledon beginnen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:53 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ah ok. Ben je al legende bij je club?
Heb je nooit een rijke club gemanaged?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja. Ik ga kijken of ik dit seizoen de CL kan winnen, anders ga ik een game met Wimbledon beginnen.
Jawel hoor, vaak zat. Maar ik ben nu op zoek naar uitdaging. Misschien bij een kleine club uit Engeland, en dat je dan geen aankopen mag doen maar alleen maar met jeugd het ver moet schoppenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:55 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heb je nooit een rijke club gemanaged?
*kuch* Mansfield *kuch*quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel hoor, vaak zat. Maar ik ben nu op zoek naar uitdaging. Misschien bij een kleine club uit Engeland, en dat je dan geen aankopen mag doen maar alleen maar met jeugd het ver moet schoppen.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel hoor, vaak zat. Maar ik ben nu op zoek naar uitdaging. Misschien bij een kleine club uit Engeland, en dat je dan geen aankopen mag doen maar alleen maar met jeugd het ver moet schoppen.
Heb je genoeg geld?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:03 schreef dennis3d het volgende:
Nu met die nieuwe 4-3-1-2 opstelling kan ik meer weerstand bieden maar heb gewoon 2 betere spitsen nodig en 2 hele goede CD
Nu niet omdat ik alles naar Salarisbudget had gedaan en heb nog maar 1.45 k salaris over.. dus dat zal niet veel tb meer zijnquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:11 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heb je genoeg geld?
1-0 gewonnen tegen Sparta
Managernaam : Vinnie Jones.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee AFC Wimbledon. Die historie.
Dat zou ik snel verbeteren ja! En zorgen dat je voldoende geld blijft houden, anders wordt de bouw gestopt, net zoals bij mijquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:11 schreef dennis3d het volgende:
Ik ben bezig met de jeugd acomodaties dringend te verbeteren want er stond bij minimaal dus dat moet snel omhoog zodat ik betere spelers krijg
Ik moet tegen Utrecht in de 2e Bekerronde.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:13 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Nu niet omdat ik alles naar Salarisbudget had gedaan en heb nog maar 1.45 k salaris over.. dus dat zal niet veel tb meer zijn
Leuk mag tegen Vitesse in de beker
Heb voldoende geld toen ze begonnen had ik 1,7 miljoen en de toen schreven ze als 1,1 miljoen af en heb nu alweer bijna 800 k dus dat gaat wel goed elke maand van 50 k tot 150 k winstquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:26 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat zou ik snel verbeteren ja! En zorgen dat je voldoende geld blijft houden, anders wordt de bouw gestopt, net zoals bij mij
[..]
Ik moet tegen Utrecht in de 2e Bekerronde.
Hoe vang je dat op?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik maak elke maand 4 miljoen verlies
Daarom altijd meteen die contracten verlengen een jaar voor ze aflopen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:42 schreef DeHovenier het volgende:
[ afbeelding ]
En ik was vergeten het contract van De Leeuw te verlengen
Best zonde.
Baasjes hoor.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:47 schreef Silv het volgende:
Deze zomer lekker Vrsalkjo, Fabio en Abel Hernandez gekocht. Klaar om Europa in te gaan.
Dat doen ze standaard ja. Accepteren dan maar als je hem kwijt wil.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:50 schreef DeHovenier het volgende:
Komt Heracles weer met een bod op Hemmen, dezelfde als de vorige 5![]()
Tegenbieden werkt niet want dat trekken ze hun bod terug.
Ik wil hem alleen kwijt als ik 500k krijgquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat doen ze standaard ja. Accepteren dan maar als je hem kwijt wil.
Dan houden tot hij meer waard wordquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:00 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik wil hem alleen kwijt als ik 500k krijg
Hij is 26.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan houden tot hij meer waard word. Komen ze vanzelf wel weer terug. Of is hij al boven de 30?
Welke divisie zit je ondertussen?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Stelletje successupporters hier bij MansfieldGemiddelde bezetting is van 3.9k naar 7.7k gegaan
Had ik dat maar. Ik ga van middenmoot Championship naar 7e in de premier league en ik krijg geen enkele fan er bij.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Stelletje successupporters hier bij MansfieldGemiddelde bezetting is van 3.9k naar 7.7k gegaan
Dat had ik in een vorige game met Scunthorpequote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
23 jaar.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is voor mij al te oudWat is de gemiddelde leeftijd van je selectie?
NP1quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke divisie zit je ondertussen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |