SPOILER: H500Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: D500Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: H1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: D1500Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HploegenachtervolgingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Wordt wel heeeele interessant volgende weekquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:50 schreef Remzz het volgende:
Wat een verschil tussen Bob/Bergsma en de rest
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
Wat een held is hij dit jaar zeg. Ben benieuewd naar volgende week. Dat wordt echt op elke afstand bijzonder interessant
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
Nou grappig hoor.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Het leek dat Oenema 2 cm voor lag op die Russische bij de videoherhaling, maar toch heeft ze een achterstand. Wel dicht bij elkaar.Géén kloon van tvlxd!![]()
M Mulder is het een beetje kwijt na zijn WK
Wat een waardeloze tijden zegMet moeite onder de 1.10....
S. Davis er zelfs boven.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:03 schreef Norrage het volgende:
Wat een waardeloze tijden zegMet moeite onder de 1.10....
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
ALlemaal reuzespannend die 1000m 1500ms van dit jaar, maar het niveau is echt bedroevend."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
En dat in een pre-olympisch jaar.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:06 schreef Norrage het volgende:
ALlemaal reuzespannend die 1000m 1500ms van dit jaar, maar het niveau is echt bedroevend.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Ook Otterspeer en Nuis niet eens onder de 1.10.50
Stefan Groothuis beste Nederlander.
Album top 100 2024![]()
en ruim ook. Een seconde op de andere voornaamste concurrenten dit jaar. Tuitert wel relatief goed nog.quote:"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
Verrassende uitslag.
Blijft ook spannend in het klassement, ook tussen Nuis en Otterspeer.Géén kloon van tvlxd!![]()
En Davis en Schwarz. Volgende week al de WB-finale in Heerenveen?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:10 schreef Montov het volgende:
Verrassende uitslag.
Blijft ook spannend in het klassement, ook tussen Nuis en Otterspeer.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Smeekens zegt dat hij niet goed was in de trainingen de afgelopen weken, maar dat hij op tijd weer in orde is. En hij is blij dat hij vooral het rondje goed reed.Géén kloon van tvlxd!![]()
Wust
BR
Goede tijd!
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Ben ik de enige die die stierennekpakken van de Amerikanen echt afschuwelijk lelijk vind?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Zo Wust bijna 3 seconden sneller dan de rest
Nesbitt had er wel tussen in gezeten, maar had de tijd ook niet gehaald.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:00 schreef Norrage het volgende:
Zo Wust bijna 3 seconden sneller dan de restGéén kloon van tvlxd!![]()
Maar Schijkova (of hoe je dat ook spelt) valt wel hard tegen zeg
Maar die spaart zich vast...."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
Wust zou wel de 5k willen rijden in Sotchi! LeukGoud zal ze daar niet halen, maar een medaille is zeker mogelijk. Het is de laatste afstand dus dat kan best makkelijk zonder de andere afstanden te verstoren.
Ploegenachtervolging toch nog daarna? Die is wel belangrijker.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:06 schreef Norrage het volgende:
Wust zou wel de 5k willen rijden in Sotchi! LeukGoud zal ze daar niet halen, maar een medaille is zeker mogelijk. Het is de laatste afstand dus dat kan best makkelijk zonder de andere afstanden te verstoren.
Géén kloon van tvlxd!![]()
Ja, maar is toch ook weer anders op zich. Ze noemde het wel reeel om nu de 5k te doen. Of ze dat ook in Sochi moet doen weet ik niet...quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:07 schreef Montov het volgende:
[..]
Ploegenachtervolging toch nog daarna? Die is wel belangrijker."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
ik ben weer wat te laat .. en schakel in voor de laatste ritten teampursuit.
Wát een tijd van Wust![]()
Be sure to wear some flowers in your hair![]()
Wat een voorsprong van Wüst op de 1500.
Sowieso: Wüst
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
![]()
Sven kon iedereen wel ff gaan duwen...
Dat ploegenachtervolging ga ik volgend jaar OS echt weer niet kijken, niet goed voor m'n zenuwenBe sure to wear some flowers in your hair![]()
Rommelig. Kramer leek als enige goed bezig. Bergsma en Verweij lieten gaten vallen.Géén kloon van tvlxd!![]()
Nu stond er eigenlijk niets op het spel voor NL, dus zo erg voor de zenuwen was dit niet. Maar voor de OS is dit net zo zenuwslopend als een 500m op een allroundtoernooi.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:16 schreef MiLalaa het volgende:
Sven kon iedereen wel ff gaan duwen...
Dat ploegenachtervolging ga ik volgend jaar OS echt weer niet kijken, niet goed voor m'n zenuwen
Volgens mij werd ook de fout gemaakt om Kramer te laten starten, en niet Bergsma. Daardoor moest Bergsma teveel forceren en dat later bekopen.Géén kloon van tvlxd!![]()
helemaal eens... bel jij Wopke? Of wie is hier tegenwoordig van? Yvonne van Gennip? Of die onbekende, rustige man nog steedsquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:20 schreef Montov het volgende:
[..]
Nu stond er eigenlijk niets op het spel voor NL, dus zo erg voor de zenuwen was dit niet. Maar voor de OS is dit net zo zenuwslopend als een 500m op een allroundtoernooi.
Volgens mij werd ook de fout gemaakt om Kramer te laten starten, en niet Bergsma. Daardoor moest Bergsma teveel forceren en dat later bekopen.Be sure to wear some flowers in your hair![]()
Arie Koops. Bergsma startte wel aan de binnenkant, maar Kramer (ook al geen snelle starter) had gelijk al meters voorsprong op hem. Het hele team aanpassen aan de trage start van Bergsma is denk ik geen goed plan. Hopelijk is Blokhuijsen volgend jaar weer in vorm.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:26 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
helemaal eens... bel jij Wopke? Of wie is hier tegenwoordig van? Yvonne van Gennip? Of die onbekende, rustige man nog steedsGéén kloon van tvlxd!![]()
Interview met alleen Kramer. Maalderink probeerde Kramer uit de tent te lokken door te zeggen dat dit prutswerk is en dat deze opstelling de prullebak in kan. Kramer vond dat niet; zei dat dit trio wel potentie heeft en dat we het als team moeten oplossen. Hij wilde niet naar 1 persoon wijzen ivm een mindere dag (onduidelijk of hij hiermee op Verweij of Bergsma hint).
Ook probeerde Maalderink een reactie te ontlokken over Verweij, dat volgende week bekend wordt gemaakt dat hij bij TVM komt en de rest van Team Van Veen naar Corendor gaat. Kramer gaf geen commentaar.
Verweij bij TVM?vind ik geen goed plan.
En Kramer is echt geen trage starter op de TP hoor. Oké het is geen sprinter, maar die heb je er op die discipline toch weinig bij. Hij racet altijd iedereen eruit die eerste meters.. Volgens mij wil ie ook altijd wat indruk maken![]()
Ik denk toch ook dat Bergsma het moet kunnen. Opbouw moet wel anders dan.Be sure to wear some flowers in your hair![]()
Dat is inderdaad al een keer mislukt, 2? jaar geleden. Maar ja, in deze lastige tijden qua sponsers is er weinig keus kennelijk.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:55 schreef MiLalaa het volgende:
Verweij bij TVM?vind ik geen goed plan.
Ten opzichte van Blokhuijsen, Verweij en zelfs Olde Heuvel is hij wel de traagste, en dat was altijd de reden dat Kramer de eerste ronde op kop reed.quote:En Kramer is echt geen trage starter op de TP hoor. Oké het is geen sprinter, maar die heb je er op die discipline toch weinig bij. Hij racet altijd iedereen eruit die eerste meters.. Volgens mij wil ie ook altijd wat indruk maken![]()
Ik denk toch ook dat Bergsma het moet kunnen. Opbouw moet wel anders dan.Géén kloon van tvlxd!![]()
Over een half uurtje start de stream weer. Dit staat op het programma:
12.30 uur: 500m mannen
12.55 uur: 1000m vrouwen
13.45 uur: 1500m mannen
14.40 uur: ploegenachtervolging vrouwen![]()
Smeekens.
Album top 100 2024![]()
Ben benieuwd of Wust vandaag in de buurt van Richardson kan blijven. Eigenlijk mist ze daarvoor een beetje snelheid.![]()
Even de herhaling op de NOS kijken
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Bowe al onder Wust
Bowe was bij het WK sprint al sneller dan Heather geloof ik(in 1 van de ritten)
Bowe met d'r chagrijnige kopjammer Wust, maar wel al zeker van WK-ticket.
Hup RichardsonBe sure to wear some flowers in your hair![]()
Richardson![]()
Die is helemala weg
Nouja...die kunnen we bijna wegstrepen voor de WK afstanden? Dan is het waarschijnlijk gewoon Nesbitt die de 1000m gaat heersen."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
Dan is die op de stream wel héél slechtquote:Op zondag 3 maart 2013 13:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mooi, Snoeks is een stuk aangenamer naar te luisteren dan die knakker van de stream.![]()
![]()
Die is ook heel slechtquote:Op zondag 3 maart 2013 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan is die op de stream wel héél slecht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe zit dat nu ook alweer met die startbewijzen? Vandaag de snelste, volgende week de snelste en de beste in de world cup toch?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op zondag 3 maart 2013 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe zit dat nu ook alweer met die startbewijzen? Vandaag de snelste, volgende week de snelste en de beste in de world cup toch?
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Dan wordt dat op de 1000 wel dringen.. hoop dat Tuitert en Otterspeer meedoen dan.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tuitert? Waarom?quote:Op zondag 3 maart 2013 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan wordt dat op de 1000 wel dringen.. hoop dat Tuitert en Otterspeer meedoen dan.Géén kloon van tvlxd!![]()
2 * 500 meter, 1.000 meter, 1.500 meter, 3.000 meter, 5.000 meter (dames), 5.000 meter en
10.000 meter (heren), Team Pursuit
Geselecteerd wordt uit die rijders/sters die zich via het World Cup puntenklassement of gereden
tijden tijdens ISU-kampioenschappen en World Cup wedstrijden hebben geplaatst conform de ISUkwalificatienormen (middels World Cup puntenklassement – of time ranking).
500 meter
De beste rijder/ster van een door de SCL op te maken klassement over 2 x 500 meter
tijdens de World Cup Erfurt (1-3 maart 2013);
De beste nog niet geplaatste rijder/ster van een door de SCL op te maken klassement over
2 x 500 meter tijdens de World Cup Finale Heerenveen (8-10 maart 2013);
De beste nog niet geplaatste rijder/ster van een door de SCL op te maken klassement op
grond van World Cup punten van de 2e
helft (januari-maart) van het seizoen 2012/2013;
Reserverijder/ster wordt door de SCL geselecteerd.
1.000 meter en 1.500 meter
De beste rijder/ster (snelste tijd) van de World Cup Erfurt (1-3 maart 2013);
De beste nog niet geplaatste rijder/ster (snelste tijd) van de World Cup Finale Heerenveen
(8-10 maart 2013);
De beste nog niet geplaatste rijder/ster van een door de SCL op te maken klassement op
grond van World Cup punten van de 2e
helft (januari-maart) van het seizoen 2012/2013;
3.000 meter (dames) en 5.000 meter (heren)
De beste rijder/ster van een door de SCL op te maken klassement op grond van tijden,
gereden tijdens World Cup Inzell (9-10 februari 2013) en World Cup finale Heerenveen (8-10
maart 2013);
De beste nog niet geplaatste rijder/ster (snelste tijd) van de World Cup Inzell (9-10 februari
2013);
De beste nog niet geplaatste rijder/ster (snelste tijd) van de World Cup Finale Heerenveen
(8-10 maart 2013);
5.000 meter (dames), 10.000 meter (heren)
De beste rijder/ster van een door de SCL op te maken klassement op grond van World Cup
punten, na de World Cup Erfurt (1-3 maart 2013), mits bij de beste drie;
De beste 2 rijders/sters (snelste tijd) van de World Erfurt (1-3 maart 2013);
Eventueel overige rijder(s)/ster(s) en reserverijder/ster worden door de SCL geselecteerd.
uit: http://knsb.nl/files/2013(...)rsie-21-jan-2013.pdfwinnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Die lijkt op het moment toch nog wel redelijk in vorm te zijn. Nuis vind ik echt een choker en M. Mulder heeft het niet meer.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Komaan TuitertZiet er goed uit
Hij krijgt dus een service van Roddick met 141 mijl per uur in zijn gezicht. Weet niet hoeveel een mijl is. 5 km ofzo? :? Maar dan zou die service iets van 750 km per uur zijn geweest en dat slaat natuurlijk nergens op. :{![]()
Mjah zou denken dat deze tijd niet genoeg is."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
Denk het ook niet...beste Nederlander zal wsl 1.46 half ofzo rijden.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:57 schreef Norrage het volgende:
Mjah zou denken dat deze tijd niet genoeg is.![]()
Silovs er al onder. Zal wel leuk zijn als de winnende tijd weer eens in de 1.45 is...wat een drama is die 1500m dit jaar
en dan zie je dat 'PR' van Davis even.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:05 schreef Norrage het volgende:
Silovs er al onder. Zal wel leuk zijn als de winnende tijd weer eens in de 1.45 is...wat een drama is die 1500m dit jaardaar mogen ze zelfs in Calgary/SLC alleen maar van drómen.
Baanrecord is in de 1:45, een tijd in de 1:45 zou dus prima zijn. Zoveel laaglandbanen met een BR onder de 1:45 zijn er nou ook weer niet.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:05 schreef Norrage het volgende:
Silovs er al onder. Zal wel leuk zijn als de winnende tijd weer eens in de 1.45 is...wat een drama is die 1500m dit jaar![]()
Davis ook weer tegenvallend
Baanrecords zijn wel bijna allemaal 1.45 laagquote:Op zondag 3 maart 2013 14:09 schreef Ericr het volgende:
[..]
Baanrecord is in de 1:45, een tijd in de 1:45 zou dus prima zijn. Zoveel laaglandbanen met een BR onder de 1:45 zijn er nou ook weer niet.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Laag of hoog, die paar tienden maken het verschil niet uit. Niveau ligt hoog genoeg als er meerdere rijders in de 1:45 rijden op een laaglandbaan. Je hebt ook nog te maken met luchtdruk en andere omstandigheden.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Baanrecords zijn wel bijna allemaal 1.45 laag![]()
Nu halen ze de 1:46 laag niet eens. Niveau is het hele jaar al drama.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:13 schreef Ericr het volgende:
[..]
Laag of hoog, die paar tienden maken het verschil niet uit. Niveau ligt hoog genoeg als er meerdere rijders in de 1:45 rijden op een laaglandbaan. Je hebt ook nog te maken met luchtdruk en andere omstandigheden."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
Ach, de 1500m is wel weer spannend, itt tot een paar jaar geledenHij krijgt dus een service van Roddick met 141 mijl per uur in zijn gezicht. Weet niet hoeveel een mijl is. 5 km ofzo? :? Maar dan zou die service iets van 750 km per uur zijn geweest en dat slaat natuurlijk nergens op. :{![]()
Nog 2 ritten, met 1.46 hoog maak je zo nog kans op een podium
Toen was het ook spannend, maar toen werd er anderhalve seconde sneller gereden.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:15 schreef geindoctrineerd het volgende:
Ach, de 1500m is wel weer spannend, itt tot een paar jaar geleden![]()
Ik vond het de vorige jaren ook spannend hoor. Davis won niet altijd. De 1000m was saai, de 1500m primaquote:Op zondag 3 maart 2013 14:15 schreef geindoctrineerd het volgende:
Ach, de 1500m is wel weer spannend, itt tot een paar jaar geleden
quote:Op zondag 3 maart 2013 14:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vond het de vorige jaren ook spannend hoor. Davis won niet altijd. De 1000m was saai, de 1500m prima[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Moet de worldcups maar weer eens gaan volgen geloof ikquote:Op zondag 3 maart 2013 14:14 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nu halen ze de 1:46 laag niet eens. Niveau is het hele jaar al drama.Maar zo'n pre olympisch jaar is meestal weinig boeiend.
![]()
mwaah, maakte niet zoveel mensen kans als dit jaar. Getuige de cijfers dat er alleen nog maar verschillende winnaars zijn dit jaarquote:Op zondag 3 maart 2013 14:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toen was het ook spannend, maar toen werd er anderhalve seconde sneller gereden.Hij krijgt dus een service van Roddick met 141 mijl per uur in zijn gezicht. Weet niet hoeveel een mijl is. 5 km ofzo? :? Maar dan zou die service iets van 750 km per uur zijn geweest en dat slaat natuurlijk nergens op. :{![]()
weer de vergelijking met Fabris
Tsja, iedereen heeft een reele kans om te winnen in Sochi...
overigens, een podium met 1.46.98
Mooie winnende tijd.
Zou het zelf niet beter kunnen hoor
vijf winnaars in vijf ritten, wel leuk.
wel dramatische tijden, maar goed.Hij krijgt dus een service van Roddick met 141 mijl per uur in zijn gezicht. Weet niet hoeveel een mijl is. 5 km ofzo? :? Maar dan zou die service iets van 750 km per uur zijn geweest en dat slaat natuurlijk nergens op. :{![]()
heywoodu
![]()
Neeee Silovs![]()
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
heywoodu
![]()
Maar ja, we wisten al dat Brodka dit seizoen erg goed is op de 1500 meter.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
1:46:88 wtf
Daar kwam Cindy in haar topjaar nog bijna bij in de buurt
Nouja, bij wijze van spreken
Als Ireen Wust een piemel had, had ze gewoon 1.43 neer gezet. BAM.Hij krijgt dus een service van Roddick met 141 mijl per uur in zijn gezicht. Weet niet hoeveel een mijl is. 5 km ofzo? :? Maar dan zou die service iets van 750 km per uur zijn geweest en dat slaat natuurlijk nergens op. :{![]()
Ach, Pechstein was in 2002 ook bijna sneller dan Bob de Jongquote:Op zondag 3 maart 2013 14:24 schreef Norrage het volgende:
1:46:88 wtf
Daar kwam Cindy in haar topjaar nog bijna bij in de buurt
Nouja, bij wijze van sprekenkan gebeuren
Verweij heeft wel de grootste kans op plaatsing voor het WK gezien zijn worldcup-punten. Daarnaast zijn alleen Groothuis en Vriend nog in de running; de snelste daarvan kan ook in Sochi starten. Alleen Groothuis moet nog een plaatsingstijd rijden in Heerenveen, dus wellicht krijgt Vriend het wel in de schoot geworpen.Géén kloon van tvlxd!![]()
nu nog maar even Richardson zien falen op de NOS.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wüstquote:
Fenomeen.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Komt er even een Inline-schaatster onderdoor.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
ja, goeie toevoeging!quote:Op zondag 3 maart 2013 14:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Leuk kaartje trouwens rechtsonder in beeld.Be sure to wear some flowers in your hair![]()
Stabiele goed race. Wust had eigenlijk tot het einde door moeten trekken want de laatste ronde van Valkenburg was niet goed. En Wust is duidelijk de beste.Géén kloon van tvlxd!![]()
goed gereden van de dames(Wust natuurlijk vooral) Betere communicatie dan bij de heren geloof ik
Als Wust dat had gedaan, was je Valkenburg toch helemaal kwijt geweest..? Dit duwen was een goede oplossing. Knap van Wustquote:Op zondag 3 maart 2013 15:14 schreef Montov het volgende:
Wust had eigenlijk tot het einde door moeten trekken want de laatste ronde van Valkenburg was niet goed.Be sure to wear some flowers in your hair![]()
Je hebt meer voordeel om uit de wind te zitten, dan geduwd te worden.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:15 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Als Wust dat had gedaan, was je Valkenburg helemaal kwijt geweest.. Dit duwen was een goede oplossing. Knap van WustGéén kloon van tvlxd!![]()
Prima race hoor, maar ik snap eerlijk gezegd niet waarom De Vries niet rijdt. Die heeft veel meer duurvermogen dan Leenstra.![]()
ik hoor wel het klappen van de schaats, maar geen commentator. Jullie?
(NOS stream)Be sure to wear some flowers in your hair![]()
Hier ook geen commentaar.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:05 schreef MiLalaa het volgende:
ik hoor wel het klappen van de schaats, maar geen commentator. Jullie?
(NOS stream)
Nu zou Herbert wel leuk zijn.![]()
![]()
Mooi dat ze nog even de winter hebben aangezet voor de laatste 2 schaatswedstrijden
wat een kutkwaliteit die stream.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Toch nog een wereldbekerzege voor Wolf.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
zou ze dan toch nog op het juiste moment pieken?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
34.8 van Smeekens zou leuk zijnquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:19 schreef Van_Poppel het volgende:
In de breedte wordt er hard gereden...dat belooft veel voor de andere afstanden.
Gezien de omstandigheden moet ie dicht bij het BR kunnen komen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
34.8 van Smeekens zou leuk zijn![]()
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
34.8 van Smeekens zou leuk zijn![]()
![]()
![]()
![]()
Weer winst voor Smeekens. Goede tijd, en gezien de tijden in de breedte ook goede omstandigheden.
Hopelijk blijft dat dit weekend ook zo (en gezien de kou daalt de luchtdruk toch nog meer?)Géén kloon van tvlxd!![]()
Is zeker. Staat bijna 200 punten voor, terwijl de winnaar 150 punten kan pakken.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:43 schreef Van_Poppel het volgende:
WB-zege voor Smeekens lijkt nu wel zeker.Géén kloon van tvlxd!![]()
Is een tijd onder de 6:10 mogelijk?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:50 schreef Montov het volgende:
Weer winst voor Smeekens. Goede tijd, en gezien de tijden in de breedte ook goede omstandigheden.
Hopelijk blijft dat dit weekend ook zo (en gezien de kou daalt de luchtdruk toch nog meer?)
Als Sven in vorm is, dan zou dat moeten lukken.![]()
Mooi zo...zo vaak wint een Nederlander niet het eindklassement op de 500m.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:51 schreef Montov het volgende:
[..]
Is zeker. Staat bijna 200 punten voor, terwijl de winnaar 150 punten kan pakken.![]()
Ik denk dat hij wel in vorm is, maar dit weekend is niet meer zo belangrijk voor hem. Handige en noodzakelijke training voor de ploegenachtervolging, en een leuke trainingsrit op de 5km. Over 2 weken moet het uiteraard gebeuren.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Is een tijd onder de 6:10 mogelijk?
Als Sven in vorm is, dan zou dat moeten lukken.Géén kloon van tvlxd!![]()
Ze zijn het vergeten te zeggen tegen Beckert.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:11 schreef Van_Poppel het volgende:
We gaan weer los met ploegenachtervolging dames.
Ok, Pechstein, Ost en ???quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:12 schreef Montov het volgende:
[..]
Ze zijn het vergeten te zeggen tegen Beckert.![]()
Okquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:15 schreef Montov het volgende:
[..]
Neuh, meer dat Beckert gelijk 50 meter achterlag na een halve ronde. :Kun je nagaan hoe goed ik dit volg zonder commentaar
Herbert zou ongetwijfeld liggen schreeuwen dat de samenwerking slecht is.![]()
Sprinten stelde vroeger in nederland niks voor. Sinds Bos en Wennemars hebben we daar ook helden
Linda de Vries viel bijna in de eerste ronde, had even een gaatje, en was in de rest van de race ook niet de beste. Wust moet meer op kop rijden wanneer ze zoveel beter is dan de rest. En Valkenburg moet ipv De Vries.Géén kloon van tvlxd!![]()
Nederlandse mannen moeten op de been blijven, en dan winnen ze het eindklassement. Met maar 4 teams heb je dan immers al 60 punten als #4, 90 punten nu dus vanwege wereldbekerfinale.Géén kloon van tvlxd!![]()
Je vergeet Lieuwe de Boer.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:19 schreef tong80 het volgende:
Sprinten stelde vroeger in nederland niks voor. Sinds Bos en Wennemars hebben we daar ook helden![]()
Zeker. Zeer stabiel en vlak. Goede samenwerking.quote:
Korea had wel erg snelle rondjes in het begin zeg. Zo. Ik denk echt dat een Bergsma hiervoor te weinig startsnelheid heeft, en dit team gewoon het beste is..Géén kloon van tvlxd!![]()
Blokhuijsen de mindere schakel vandaag, langzaamste rondjes en had het lastig op het laatst toen Verweij weer wat versnelde. Snap ook nog steeds niet waarom Kramer niet op kop blijft rijden nadat iedereen z'n eerste beurt gehad heeft. Hij komt dan freewheelend in derde positie te zitten na z'n tweede kopbeurt.quote:![]()
En dit was het alweer voor vandaag.Inderdaad. Het belangrijkste is om in te schatten hoe het met de vorm van de dag steekt, en dan kan je goed bepalen hoe lang iedereen op kop kan en moet.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Blokhuijsen de mindere schakel vandaag, langzaamste rondjes en had het lastig op het laatst toen Verweij weer wat versnelde. Snap ook nog steeds niet waarom Kramer niet op kop blijft rijden nadat iedereen z'n eerste beurt gehad heeft. Hij komt dan freewheelend in derde positie te zitten na z'n tweede kopbeurt.Géén kloon van tvlxd!![]()
wellicht wat aan t sparen?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Blokhuijsen de mindere schakel vandaag, langzaamste rondjes en had het lastig op het laatst toen Verweij weer wat versnelde. Snap ook nog steeds niet waarom Kramer niet op kop blijft rijden nadat iedereen z'n eerste beurt gehad heeft. Hij komt dan freewheelend in derde positie te zitten na z'n tweede kopbeurt.
Denk dat bergsma eventueel in eerste rondes op spelen wel gebruikt kan worden. Weet ook niet wat t verval is in tijd op een OS zo uit mn hoofd, maar bergsma zou wel stabiel moeten zijn denk ikCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Je zag Blokhuijsen wel echt z'n best doen. Zou mooi zijn als Blokhuijsen wat aan Verweij heeft als die bij het team komt. Ze kennen elkaar nog als teamgenootjes. Als Blokhuijsen tenminste kan/wil blijven..
Wat mij betreft rijdt Sven ook gewoon alle laatste rondjes op kop. Hij is verreweg de snelste, kan het makkelijk aan. Maar nu hoefde het nog niet.Be sure to wear some flowers in your hair![]()
dit was het voor mij dit weekendquote:![]()
ik ga lekker op vakantie, kom net op tijd terug om het seizoen mooi af te sluiten met WK Afstanden. Tot dan..Be sure to wear some flowers in your hair![]()
Veel plezier, ga je naar de zon of de sneeuw?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:40 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
dit was het voor mij dit weekend![]()
ik ga lekker op vakantie, kom net op tijd terug om het seizoen mooi af te sluiten met WK Afstanden. Tot dan..
Eerder Jos Valentijn.quote:
Vergeet Eppie Bleeker en Jan Baasen niet.
Da's voor mijn tijd.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eerder Jos Valentijn.
Vergeet Eppie Bleeker en Jan Baasen niet.![]()
![]()
zonquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:42 schreef Montov het volgende:
[..]
Veel plezier, ga je naar de zon of de sneeuw?(ik zat ff in de rats, als er maar geen elfstedentocht komt dan, die ik mis, maar zo'n vaart zal het niet meer lopen)
Ben erg benieuwd of we wel vier man voor de achtervolging hebben op de spelen. Verweij enblokhuijsen moeten zich nog maar zien te plaatsen. .Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Met Kramer op kop tot het einde schakel je gewoon een aantal risicofactoren uit. Kramer zakt eigenlijk nooit door het ijs en daarnaast is het risico op kapot gaan bij de anderen kleiner als ze maar één keer op kop hoeven. Daarnaast kost elke wissel tijd en geeft wisselen een grotere kans op valpartijen/calamiteiten dan niet wisselen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:39 schreef Montov het volgende:
En dit was het alweer voor vandaag.
[..]
Inderdaad. Het belangrijkste is om in te schatten hoe het met de vorm van de dag steekt, en dan kan je goed bepalen hoe lang iedereen op kop kan en moet.![]()
Jij begon met Lieuwe de Boerquote:
Lijkt me niet verstandig om ineens op de OS een andere tactiek te proberen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:39 schreef franklop het volgende:
[..]
wellicht wat aan t sparen?
Denk dat bergsma eventueel in eerste rondes op spelen wel gebruikt kan worden. Weet ook niet wat t verval is in tijd op een OS zo uit mn hoofd, maar bergsma zou wel stabiel moeten zijn denk ik![]()
Die plekken (zeker tot en met plek 3 op de TP) moeten gewoon hoog op de matrix komen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:44 schreef franklop het volgende:
Ben erg benieuwd of we wel vier man voor de achtervolging hebben op de spelen. Verweij enblokhuijsen moeten zich nog maar zien te plaatsen. .![]()
nee maar als je in eerste ronde iemand kan sparen moet dat wel kunnen toch? Zag dat ze in Vancouver 5 seconden langzamer waren in eerste ronde. Kan je bergsma toch gebruikenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig om ineens op de OS een andere tactiek te proberen.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Ik heb liever Wouter Olde Heuvel als hij weer in vorm raakt (heeft al een paar redelijk goede trainingswedstrijden gereden de afgelopen weken).quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:48 schreef franklop het volgende:
[..]
nee maar als je in eerste ronde iemand kan sparen moet dat wel kunnen toch? Zag dat ze in Vancouver 5 seconden langzamer waren in eerste ronde. Kan je bergsma toch gebruikenGéén kloon van tvlxd!![]()
Moet ie alleen niet op een blokje gaan staanquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Met Kramer op kop tot het einde schakel je gewoon een aantal risicofactoren uit. Kramer zakt eigenlijk nooit door het ijs en daarnaast is het risico op kapot gaan bij de anderen kleiner als ze maar één keer op kop hoeven. Daarnaast kost elke wissel tijd en geeft wisselen een grotere kans op valpartijen/calamiteiten dan niet wisselen.![]()
![]()
wat is gewoon bij de knsb? De lange afstanden zullen prio hebben, maar de sprint ook. Zeker als je over twee weken twee man op podium heb op 500 meter.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die plekken (zeker tot en met plek 3 op de TP) moeten gewoon hoog op de matrix komen.
Vier jaar terug Was natuurlijk nog wel een okt2, die komt er nu sowieso niet toch?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Minder of geen ruimte voor calamiteiten inderdaad. Ook geen kwalificaties/nominaties.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:50 schreef franklop het volgende:
[..]
wat is gewoon bij de knsb? De lange afstanden zullen prio hebben, maar de sprint ook. Zeker als je over twee weken twee man op podium heb op 500 meter.
Vier jaar terug Was natuurlijk nog wel een okt2, die komt er nu sowieso niet toch?
Maar volgens mij wil de KNSB wel 2 aanwijsplekken overhouden voor de ploegenachtervolging. Dat is goed nieuws.Géén kloon van tvlxd!![]()
vier jaar terug Was het belachelijk dat er voor 5000 m Nog okt2 kwam waardoor verheijen niet naar spelen kon. .. Hij en de jong reden geweldig en mocht er maar 1 direct gaanquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:52 schreef Montov het volgende:
[..]
Minder of geen ruimte voor calamiteiten inderdaad. Ook geen kwalificaties/nominaties.
Maar volgens mij wil de KNSB wel 2 aanwijsplekken overhouden voor de ploegenachtervolging. Dat is goed nieuws.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Tuurlijk, maar had het over de tactiek van Kramer die op kop blijft rijden.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:48 schreef franklop het volgende:
[..]
nee maar als je in eerste ronde iemand kan sparen moet dat wel kunnen toch? Zag dat ze in Vancouver 5 seconden langzamer waren in eerste ronde. Kan je bergsma toch gebruiken![]()
Het was toen wel Blokhuijsen die daardoor naar de Spelen ging, en die deed het goed op de achtervolging.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:53 schreef franklop het volgende:
[..]
vier jaar terug Was het belachelijk dat er voor 5000 m Nog okt2 kwam waardoor verheijen niet naar spelen kon. .. Hij en de jong reden geweldig en mocht er maar 1 direct gaanGéén kloon van tvlxd!![]()
ook mee eens, al vaker beste tactiek geblekenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar had het over de tactiek van Kramer die op kop blijft rijden.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Maar goed bekeken heeft plek 3 op de 5000 bijna 0 kans op goud tegenover Kramer, terwijl de TP tot en met plek 3 een goede invulling nodig heeft voor een grote kans op goud.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:50 schreef franklop het volgende:
[..]
wat is gewoon bij de knsb? De lange afstanden zullen prio hebben, maar de sprint ook. Zeker als je over twee weken twee man op podium heb op 500 meter.
Vier jaar terug Was natuurlijk nog wel een okt2, die komt er nu sowieso niet toch?
En op de 1500 zijn de rijders al helemaal inwisselbaar. Je moet je toch niet voorstellen dat een Rhian Ket 0,02 sneller is dan pakweg Verweij en zo een belangrijke plek zou wegkapen, terwijl het gewoon inwisselbare rijders zijn op de individuele afstand.![]()
ik ben benieuwd of de knsb echt lering eruit heeft getrokken. Maar plek drie op 5000 meter kan wel weer medaille opleveren dus zou hoger moeten dan bijv. 2 op 1500 en 4 op 1000 en en argh wordt nu al gekquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar goed bekeken heeft plek 3 op de 5000 bijna 0 kans op goud tegenover Kramer, terwijl de TP tot en met plek 3 een goede invulling nodig heeft voor een grote kans op goud.
En op de 1500 zijn de rijders al helemaal inwisselbaar. Je moet je toch niet voorstellen dat een Rhian Ket 0,02 sneller is dan pakweg Verweij en zo een belangrijke plek zou wegkapen, terwijl het gewoon inwisselbare rijders zijn op de individuele afstand.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Yep. Ik denk dat de prestatiematrix er zo ongeveer uit komt te zien:quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:01 schreef franklop het volgende:
[..]
ik ben benieuwd of de knsb echt lering eruit heeft getrokken. Maar plek drie op 5000 meter kan wel weer medaille opleveren dus zou hoger moeten dan bijv. 2 op 1500 en 4 op 1000 en en argh wordt nu al gek
TP aanwijsplek
#1 5km
#1 10km
#2 5km
#2 10km
#1 500m
#1 1500m
#1 1000m
#3 5km
#3 10km
==========
#2 500m
#2 1500m
#2 1000m
enz.
Met een paar schaatsers op de langere afstanden die meerdere plekken innemen denk ik dat de plekken #1 en #2 op alle afstanden zeker zijn van deelname. De vraag zal echter zijn of er inderdaad 2 aanwijsplekken komen voor de TP.Géén kloon van tvlxd!![]()
Op de 500m wordt er dit jaar super gepresteerd. Wat mij betreft hebben ook die recht op minstens 3 startplaatsen. Maargoed, dan kun je in de knel met de TP komen te zitten als Blokhuijsen en Verweij zich niet gaan plaatsen.
Een voorbeeld hoe het OKT volgens jaar kan eindigen:
500m:
1. Smeekens
2. M. Mulder
3. R. Mulder
4. Otterspeer
1000m
1. Otterspeer
2. Groothuis
3. Nuis
4. Tuitert
1500m:
1. Tuitert
2. Verweij
3. Vriend
4. Groothuis
5000m
1. Kramer
2. Bergsma
3. Blokhuijsen
10000m
1. De Jong
2. Bergsma
3. Kramer
Dan is het de vraag wie neem je liever mee: Groothuis of R. Mulder?![]()
Ik heb nu al zin in het OKT.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 08:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Op de 500m wordt er dit jaar super gepresteerd. Wat mij betreft hebben ook die recht op minstens 3 startplaatsen. Maargoed, dan kun je in de knel met de TP komen te zitten als Blokhuijsen en Verweij zich niet gaan plaatsen.
Een voorbeeld hoe het OKT volgens jaar kan eindigen:
500m:
1. Smeekens
2. M. Mulder
3. R. Mulder
4. Otterspeer
1000m
1. Otterspeer
2. Groothuis
3. Nuis
4. Tuitert
1500m:
1. Tuitert
2. Verweij
3. Vriend
4. Groothuis
5000m
1. Kramer
2. Bergsma
3. Blokhuijsen
10000m
1. De Jong
2. Bergsma
3. Kramer
Dan is het de vraag wie neem je liever mee: Groothuis of R. Mulder?
Op de vraag 'wie heb je liever' speelt de vorm op dat moment een grote rol. Dat is het lastige van een prestatiematrix of andere objectieve maatstaven. Pas na het OKT kan je goed inschatten wie de juiste vorm heeft, en hoe de onderlinge verschillen zijn. Maar er komen mooie discussies over 9 maanden.Géén kloon van tvlxd!![]()
De Jong en Bergsma vandaag in laatste rit, ben benieuwd hoe strak Kramer de tijd in de rit ervoor gaat zetten.Het gaat slecht, verder gaat het goed.![]()
Ik denk dat hij onder de 6.10 gaat rijden.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
De Jong en Bergsma vandaag in laatste rit, ben benieuwd hoe strak Kramer de tijd in de rit ervoor gaat zetten.![]()
Hij heeft niet al te veel kopwerk gedaan tijdens de achtervolging, dus hij heeft genoeg energie. De luchtdruk is laag, maar de luchtvochtigheid is door de neerslag niet ideaal. Kramer heeft heel weinig kans om het klassement van de WB te winnen, dus de vraag is of hij 2 weken voor het WK nog tot het uiterste wil gaan. Ik hoop het wel.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
De Jong en Bergsma vandaag in laatste rit, ben benieuwd hoe strak Kramer de tijd in de rit ervoor gaat zetten.Géén kloon van tvlxd!![]()
heywoodu
![]()
Zie het nu pas, maar Wolf die toch nog een keer wint
2e 500 meter plek komt veel hoger ben ik bang... en zo kun je inderdaad nog wel problemen krijgen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:33 schreef Montov het volgende:
[..]
Yep. Ik denk dat de prestatiematrix er zo ongeveer uit komt te zien:![]()
Het is weer net-niet-live op de NOS. Wordt weer gekut met media ontwijken en zo.Het gaat slecht, verder gaat het goed.![]()
Ik denk het niet. De tweede Nederlander op de 500m is ongeveer 5e in de wedstrijden, terwijl de 3e Nederlander op de 5km ook derde wordt in een wedstrijd. 3e Nederlander op de 10km komt zo op plaats 4. Dus imho komen die erboven dus.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:25 schreef Remzz het volgende:
[..]
2e 500 meter plek komt veel hoger ben ik bang... en zo kun je inderdaad nog wel problemen krijgen.Géén kloon van tvlxd!![]()
Nesbitt doet hier wel weer eens mee toch?"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
Vandaag welquote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:20 schreef Norrage het volgende:
Nesbitt doet hier wel weer eens mee toch?![]()
![]()
Hier werkt de stream van NOS gewoon goed.....nergens last van.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:21 schreef Montov het volgende:
[..]
Rustig ja. Maar erger is dat de stream bij mij erg hapert...![]()
Sebastiaan Timmermans heeft blijkbaar vakantie ofzoquote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:29 schreef jakees het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk. Soms wel soms niet. Morgen misschien wel? Vreemd.![]()
![]()
ADV dagen opmaken. Moeten voor 1 april op denk.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Sebastiaan Timmermans heeft blijkbaar vakantie ofzo![]()
Bowe tegenvallend dit keer...(of weer normaal)
Nou...eens kijken of Richardson het echt helemaal kwijt is."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
Klopt. Van Beek obv klassement, Van Riessen vanwege beste Nederlandse vandaag.quote:
Zonde.Géén kloon van tvlxd!![]()
Jep, die is het kwijt.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:37 schreef Norrage het volgende:
Nou...eens kijken of Richardson het echt helemaal kwijt is.![]()
![]()
Tsja, semi-goed gepiekt zullen we maar zeggen van Heather...Maar wat is belangrijker, WK afstanden of WK sprint?
Tsja, in deze vorm heeft ze er ook weinig te zoeken.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:38 schreef Montov het volgende:
[..]
Klopt. Van Beek obv klassement, Van Riessen vanwege beste Nederlandse vandaag.
Zonde.
Ook Richardson trouwens een slechte race![]()
![]()
Waar is Wust![]()
Die had kunnen winnen nuAch, volgende week dan maar.
Van Deutekom effect. Maar wijs inderdaad. Hoe zit het met WK afstanden. Daar nog dagen 2 vergelijkbare afstanden tegelijk nee toch hoop ik? Daar hebben ze toch meerdere dagen ook?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niet met krachten woekeren heet dat.![]()
Nesbitt zegt dat er meer in zat omdat ze slecht reed (panikeerde?).
Kortom, die is wel weer in vorm, en zal in Sochi samen met Wust om de titel strijden.Géén kloon van tvlxd!![]()
Daar is het veel beter verspreid ja. Begint ook donderdag al.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:41 schreef jakees het volgende:
[..]
Van Deutekom effect. Maar wijs inderdaad. Hoe zit het met WK afstanden. Daar nog dagen 2 vergelijkbare afstanden tegelijk nee toch hoop ik? Daar hebben ze toch meerdere dagen ook?"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
Blijkbaar wordt er een klassement van wedstrijden in 2013 opgesteld. Daarin is Leenstra Van Beek net voor gebleven.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:44 schreef Montov het volgende:
Bij kamp Leenstra zijn ze nog aan het rekenen of ze genoeg punten hebben...![]()
Ja, met dank aan een tegevallende Bowe.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Blijkbaar wordt er een klassement van wedstrijden in 2013 opgesteld. Daarin is Leenstra Van Beek net voor gebleven.
Ik zie Leenstra wel liever op het WK dan Van Beek.
Leenstra had ook een rare start, alsof ze na een paar stappen realiseerde dat het geen 1500m is maar een 1000m.Géén kloon van tvlxd!![]()
Zijn de WK afstanden nou komend weekend of die daarna?![]()
Over 2 weken.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:51 schreef Norrage het volgende:
Zijn de WK afstanden nou komend weekend of die daarna?
Over 2 weken.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:51 schreef Norrage het volgende:
Zijn de WK afstanden nou komend weekend of die daarna?![]()
![]()
Zaterdag 9 maart 2013 13:15 uur 1.000 meter, vrouwen
Zaterdag 9 maart 2013 14:03 uur 1.000 meter, mannen
Zaterdag 9 maart 2013 14:48 uur 3.000 meter, vrouwen
Zaterdag 9 maart 2013 15:52 uur 5.000 meter, mannen![]()
Werk jij voor de ISU of zo ;-)quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Zaterdag 9 maart 2013 13:15 uur 1.000 meter, vrouwen
Zaterdag 9 maart 2013 14:03 uur 1.000 meter, mannen
Zaterdag 9 maart 2013 14:48 uur 3.000 meter, vrouwen
Zaterdag 9 maart 2013 15:52 uur 5.000 meter, mannen![]()
Mooiquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
Ah hij doet het weerquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:08 schreef FredWielergek het volgende:
Bij mij ook zwart, denk dat het nog niet begonnen is bij de mannen![]()
Mag ook wel onder goede omstandigheden. De vrouwen vielen net wel tegen.quote:Géén kloon van tvlxd!![]()
Gapende schaatsers, ik kan ze niet meer zien, zo niet boeiend.Even a broken clock is right twice a day.![]()
Ai, Mulder komt net te kort. Zal ook lastig worden om qua punten wel naar Sochi te mogen, dan Nuis of Otterspeer een handje helpen.Géén kloon van tvlxd!![]()
En daarna geen deuk in een pakje boter schaatsen. Pfffquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:19 schreef danos het volgende:
Gapende schaatsers, ik kan ze niet meer zien, zo niet boeiend.![]()
Maar dan kan Herbert iig weer ff klaarkomend roepen: Kijk daar is Davis, die is goed vandaag!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:27 schreef jakees het volgende:
[..]
En daarna geen deuk in een pakje boter schaatsen. Pfff
Even a broken clock is right twice a day.![]()
1, 2 en 3.quote:
Nuis obv klassement, Tuitert vanwege deze race, en Groothuis vanwege vorige week.
Nuis ook eindklassement gewonnen. Na Smeekens en de achtervolging al de 3e dit seizoen voor NL. Daar komt de 5km/10km ook nog bij, en alleen de 1500m gaat wrs naar Brodka.Géén kloon van tvlxd!![]()
Laatste wedstrijd Thialf misschienquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:40 schreef Montov het volgende:
Pechstein met een ererondje vanwege de 4e plek?![]()
![]()
Gaan die Bammers het Sven nog moeilijk maken? Gaat Sven wel voluit? Ben benieuwd!Even a broken clock is right twice a day.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: