SPOILER: H500Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: D500Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: H1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: D1500Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HploegenachtervolgingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Wordt wel heeeele interessant volgende weekquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:50 schreef Remzz het volgende:
Wat een verschil tussen Bob/Bergsma en de rest
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
Wat een held is hij dit jaar zeg. Ben benieuewd naar volgende week. Dat wordt echt op elke afstand bijzonder interessant
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
Nou grappig hoor.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Het leek dat Oenema 2 cm voor lag op die Russische bij de videoherhaling, maar toch heeft ze een achterstand. Wel dicht bij elkaar.Géén kloon van tvlxd!![]()
M Mulder is het een beetje kwijt na zijn WK
Wat een waardeloze tijden zegMet moeite onder de 1.10....
S. Davis er zelfs boven.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:03 schreef Norrage het volgende:
Wat een waardeloze tijden zegMet moeite onder de 1.10....
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
ALlemaal reuzespannend die 1000m 1500ms van dit jaar, maar het niveau is echt bedroevend."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
En dat in een pre-olympisch jaar.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:06 schreef Norrage het volgende:
ALlemaal reuzespannend die 1000m 1500ms van dit jaar, maar het niveau is echt bedroevend.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Ook Otterspeer en Nuis niet eens onder de 1.10.50
Stefan Groothuis beste Nederlander.
Album top 100 2024![]()
en ruim ook. Een seconde op de andere voornaamste concurrenten dit jaar. Tuitert wel relatief goed nog.quote:"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
Verrassende uitslag.
Blijft ook spannend in het klassement, ook tussen Nuis en Otterspeer.Géén kloon van tvlxd!![]()
En Davis en Schwarz. Volgende week al de WB-finale in Heerenveen?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:10 schreef Montov het volgende:
Verrassende uitslag.
Blijft ook spannend in het klassement, ook tussen Nuis en Otterspeer.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Smeekens zegt dat hij niet goed was in de trainingen de afgelopen weken, maar dat hij op tijd weer in orde is. En hij is blij dat hij vooral het rondje goed reed.Géén kloon van tvlxd!![]()
Wust
BR
Goede tijd!
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Ben ik de enige die die stierennekpakken van de Amerikanen echt afschuwelijk lelijk vind?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Zo Wust bijna 3 seconden sneller dan de rest
Nesbitt had er wel tussen in gezeten, maar had de tijd ook niet gehaald.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:00 schreef Norrage het volgende:
Zo Wust bijna 3 seconden sneller dan de restGéén kloon van tvlxd!![]()
Maar Schijkova (of hoe je dat ook spelt) valt wel hard tegen zeg
Maar die spaart zich vast...."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
Wust zou wel de 5k willen rijden in Sotchi! LeukGoud zal ze daar niet halen, maar een medaille is zeker mogelijk. Het is de laatste afstand dus dat kan best makkelijk zonder de andere afstanden te verstoren.
Ploegenachtervolging toch nog daarna? Die is wel belangrijker.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:06 schreef Norrage het volgende:
Wust zou wel de 5k willen rijden in Sotchi! LeukGoud zal ze daar niet halen, maar een medaille is zeker mogelijk. Het is de laatste afstand dus dat kan best makkelijk zonder de andere afstanden te verstoren.
Géén kloon van tvlxd!![]()
Ja, maar is toch ook weer anders op zich. Ze noemde het wel reeel om nu de 5k te doen. Of ze dat ook in Sochi moet doen weet ik niet...quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:07 schreef Montov het volgende:
[..]
Ploegenachtervolging toch nog daarna? Die is wel belangrijker."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
ik ben weer wat te laat .. en schakel in voor de laatste ritten teampursuit.
Wát een tijd van Wust![]()
Be sure to wear some flowers in your hair![]()
Wat een voorsprong van Wüst op de 1500.
Sowieso: Wüst
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
![]()
Sven kon iedereen wel ff gaan duwen...
Dat ploegenachtervolging ga ik volgend jaar OS echt weer niet kijken, niet goed voor m'n zenuwenBe sure to wear some flowers in your hair![]()
Rommelig. Kramer leek als enige goed bezig. Bergsma en Verweij lieten gaten vallen.Géén kloon van tvlxd!![]()
Nu stond er eigenlijk niets op het spel voor NL, dus zo erg voor de zenuwen was dit niet. Maar voor de OS is dit net zo zenuwslopend als een 500m op een allroundtoernooi.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:16 schreef MiLalaa het volgende:
Sven kon iedereen wel ff gaan duwen...
Dat ploegenachtervolging ga ik volgend jaar OS echt weer niet kijken, niet goed voor m'n zenuwen
Volgens mij werd ook de fout gemaakt om Kramer te laten starten, en niet Bergsma. Daardoor moest Bergsma teveel forceren en dat later bekopen.Géén kloon van tvlxd!![]()
helemaal eens... bel jij Wopke? Of wie is hier tegenwoordig van? Yvonne van Gennip? Of die onbekende, rustige man nog steedsquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:20 schreef Montov het volgende:
[..]
Nu stond er eigenlijk niets op het spel voor NL, dus zo erg voor de zenuwen was dit niet. Maar voor de OS is dit net zo zenuwslopend als een 500m op een allroundtoernooi.
Volgens mij werd ook de fout gemaakt om Kramer te laten starten, en niet Bergsma. Daardoor moest Bergsma teveel forceren en dat later bekopen.Be sure to wear some flowers in your hair![]()
Arie Koops. Bergsma startte wel aan de binnenkant, maar Kramer (ook al geen snelle starter) had gelijk al meters voorsprong op hem. Het hele team aanpassen aan de trage start van Bergsma is denk ik geen goed plan. Hopelijk is Blokhuijsen volgend jaar weer in vorm.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:26 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
helemaal eens... bel jij Wopke? Of wie is hier tegenwoordig van? Yvonne van Gennip? Of die onbekende, rustige man nog steedsGéén kloon van tvlxd!![]()
Interview met alleen Kramer. Maalderink probeerde Kramer uit de tent te lokken door te zeggen dat dit prutswerk is en dat deze opstelling de prullebak in kan. Kramer vond dat niet; zei dat dit trio wel potentie heeft en dat we het als team moeten oplossen. Hij wilde niet naar 1 persoon wijzen ivm een mindere dag (onduidelijk of hij hiermee op Verweij of Bergsma hint).
Ook probeerde Maalderink een reactie te ontlokken over Verweij, dat volgende week bekend wordt gemaakt dat hij bij TVM komt en de rest van Team Van Veen naar Corendor gaat. Kramer gaf geen commentaar.
Géén kloon van tvlxd!![]()
Verweij bij TVM?vind ik geen goed plan.
En Kramer is echt geen trage starter op de TP hoor. Oké het is geen sprinter, maar die heb je er op die discipline toch weinig bij. Hij racet altijd iedereen eruit die eerste meters.. Volgens mij wil ie ook altijd wat indruk maken![]()
Ik denk toch ook dat Bergsma het moet kunnen. Opbouw moet wel anders dan.Be sure to wear some flowers in your hair![]()
Dat is inderdaad al een keer mislukt, 2? jaar geleden. Maar ja, in deze lastige tijden qua sponsers is er weinig keus kennelijk.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:55 schreef MiLalaa het volgende:
Verweij bij TVM?vind ik geen goed plan.
Ten opzichte van Blokhuijsen, Verweij en zelfs Olde Heuvel is hij wel de traagste, en dat was altijd de reden dat Kramer de eerste ronde op kop reed.quote:En Kramer is echt geen trage starter op de TP hoor. Oké het is geen sprinter, maar die heb je er op die discipline toch weinig bij. Hij racet altijd iedereen eruit die eerste meters.. Volgens mij wil ie ook altijd wat indruk maken![]()
Ik denk toch ook dat Bergsma het moet kunnen. Opbouw moet wel anders dan.Géén kloon van tvlxd!![]()
Over een half uurtje start de stream weer. Dit staat op het programma:
12.30 uur: 500m mannen
12.55 uur: 1000m vrouwen
13.45 uur: 1500m mannen
14.40 uur: ploegenachtervolging vrouwen![]()
Smeekens.
Album top 100 2024![]()
Ben benieuwd of Wust vandaag in de buurt van Richardson kan blijven. Eigenlijk mist ze daarvoor een beetje snelheid.![]()
Even de herhaling op de NOS kijken
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Bowe al onder Wust
Bowe was bij het WK sprint al sneller dan Heather geloof ik(in 1 van de ritten)
Bowe met d'r chagrijnige kopjammer Wust, maar wel al zeker van WK-ticket.
Hup RichardsonBe sure to wear some flowers in your hair![]()
Richardson![]()
Die is helemala weg
Nouja...die kunnen we bijna wegstrepen voor de WK afstanden? Dan is het waarschijnlijk gewoon Nesbitt die de 1000m gaat heersen."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
Dan is die op de stream wel héél slechtquote:Op zondag 3 maart 2013 13:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mooi, Snoeks is een stuk aangenamer naar te luisteren dan die knakker van de stream.![]()
![]()
Die is ook heel slechtquote:Op zondag 3 maart 2013 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan is die op de stream wel héél slecht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe zit dat nu ook alweer met die startbewijzen? Vandaag de snelste, volgende week de snelste en de beste in de world cup toch?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op zondag 3 maart 2013 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe zit dat nu ook alweer met die startbewijzen? Vandaag de snelste, volgende week de snelste en de beste in de world cup toch?
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Dan wordt dat op de 1000 wel dringen.. hoop dat Tuitert en Otterspeer meedoen dan.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tuitert? Waarom?quote:Op zondag 3 maart 2013 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan wordt dat op de 1000 wel dringen.. hoop dat Tuitert en Otterspeer meedoen dan.Géén kloon van tvlxd!![]()
2 * 500 meter, 1.000 meter, 1.500 meter, 3.000 meter, 5.000 meter (dames), 5.000 meter en
10.000 meter (heren), Team Pursuit
Geselecteerd wordt uit die rijders/sters die zich via het World Cup puntenklassement of gereden
tijden tijdens ISU-kampioenschappen en World Cup wedstrijden hebben geplaatst conform de ISUkwalificatienormen (middels World Cup puntenklassement – of time ranking).
500 meter
De beste rijder/ster van een door de SCL op te maken klassement over 2 x 500 meter
tijdens de World Cup Erfurt (1-3 maart 2013);
De beste nog niet geplaatste rijder/ster van een door de SCL op te maken klassement over
2 x 500 meter tijdens de World Cup Finale Heerenveen (8-10 maart 2013);
De beste nog niet geplaatste rijder/ster van een door de SCL op te maken klassement op
grond van World Cup punten van de 2e
helft (januari-maart) van het seizoen 2012/2013;
Reserverijder/ster wordt door de SCL geselecteerd.
1.000 meter en 1.500 meter
De beste rijder/ster (snelste tijd) van de World Cup Erfurt (1-3 maart 2013);
De beste nog niet geplaatste rijder/ster (snelste tijd) van de World Cup Finale Heerenveen
(8-10 maart 2013);
De beste nog niet geplaatste rijder/ster van een door de SCL op te maken klassement op
grond van World Cup punten van de 2e
helft (januari-maart) van het seizoen 2012/2013;
3.000 meter (dames) en 5.000 meter (heren)
De beste rijder/ster van een door de SCL op te maken klassement op grond van tijden,
gereden tijdens World Cup Inzell (9-10 februari 2013) en World Cup finale Heerenveen (8-10
maart 2013);
De beste nog niet geplaatste rijder/ster (snelste tijd) van de World Cup Inzell (9-10 februari
2013);
De beste nog niet geplaatste rijder/ster (snelste tijd) van de World Cup Finale Heerenveen
(8-10 maart 2013);
5.000 meter (dames), 10.000 meter (heren)
De beste rijder/ster van een door de SCL op te maken klassement op grond van World Cup
punten, na de World Cup Erfurt (1-3 maart 2013), mits bij de beste drie;
De beste 2 rijders/sters (snelste tijd) van de World Erfurt (1-3 maart 2013);
Eventueel overige rijder(s)/ster(s) en reserverijder/ster worden door de SCL geselecteerd.
uit: http://knsb.nl/files/2013(...)rsie-21-jan-2013.pdfwinnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Die lijkt op het moment toch nog wel redelijk in vorm te zijn. Nuis vind ik echt een choker en M. Mulder heeft het niet meer.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Komaan TuitertZiet er goed uit
Hij krijgt dus een service van Roddick met 141 mijl per uur in zijn gezicht. Weet niet hoeveel een mijl is. 5 km ofzo? :? Maar dan zou die service iets van 750 km per uur zijn geweest en dat slaat natuurlijk nergens op. :{![]()
Mjah zou denken dat deze tijd niet genoeg is."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
Denk het ook niet...beste Nederlander zal wsl 1.46 half ofzo rijden.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:57 schreef Norrage het volgende:
Mjah zou denken dat deze tijd niet genoeg is.![]()
Silovs er al onder. Zal wel leuk zijn als de winnende tijd weer eens in de 1.45 is...wat een drama is die 1500m dit jaar
en dan zie je dat 'PR' van Davis even.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:05 schreef Norrage het volgende:
Silovs er al onder. Zal wel leuk zijn als de winnende tijd weer eens in de 1.45 is...wat een drama is die 1500m dit jaardaar mogen ze zelfs in Calgary/SLC alleen maar van drómen.
Baanrecord is in de 1:45, een tijd in de 1:45 zou dus prima zijn. Zoveel laaglandbanen met een BR onder de 1:45 zijn er nou ook weer niet.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:05 schreef Norrage het volgende:
Silovs er al onder. Zal wel leuk zijn als de winnende tijd weer eens in de 1.45 is...wat een drama is die 1500m dit jaar![]()
Davis ook weer tegenvallend
Baanrecords zijn wel bijna allemaal 1.45 laagquote:Op zondag 3 maart 2013 14:09 schreef Ericr het volgende:
[..]
Baanrecord is in de 1:45, een tijd in de 1:45 zou dus prima zijn. Zoveel laaglandbanen met een BR onder de 1:45 zijn er nou ook weer niet.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Laag of hoog, die paar tienden maken het verschil niet uit. Niveau ligt hoog genoeg als er meerdere rijders in de 1:45 rijden op een laaglandbaan. Je hebt ook nog te maken met luchtdruk en andere omstandigheden.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Baanrecords zijn wel bijna allemaal 1.45 laag
Forum Opties Forumhop: Hop naar: