Fingers keihard crossed!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:01 schreef MissBliss het volgende:
Sterkte Venco, wat naar
[..]
Om half 12 krijgen we de uitslag van de bloedtest om te kijken of de nierwaardes verbeterd zijn.
Helaas zijn de nierwaardes niet genoeg verbeterd. Ze is nu lekker thuis en we wachten af hoe het met haar gaat. Zodra ze weer ziek wordt laten we haar inslapen.quote:
Shit.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Helaas zijn de nierwaardes niet genoeg verbeterd. Ze is nu lekker thuis en we wachten af hoe het met haar gaat. Zodra ze weer ziek wordt laten we haar inslapen.
Ooh arm poezenbeestquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Helaas zijn de nierwaardes niet genoeg verbeterd. Ze is nu lekker thuis en we wachten af hoe het met haar gaat. Zodra ze weer ziek wordt laten we haar inslapen.
Och wat afschuwelijk. Heel veel sterktequote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:19 schreef MissBliss het volgende:
Ze is nu 14 en vorige week at ze ineens niet meer. Nou deed ze dat wel vaker en ging ze altijd weer gewoon eten na een paar dagen dus ik maakte me niet al te druk. Maar toen wilden we maandag toch naar de dierenarts omdat ze nog steeds niet at en die ochtend verloor ze ook bloed en bleek het dus wel ernstigquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Shit.Hoe oud is je kat dan en hoe merkte je dat ze wat had?
Kan rap gaan ineens hè.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ze is nu 14 en vorige week at ze ineens niet meer. Nou deed ze dat wel vaker en ging ze altijd weer gewoon eten na een paar dagen dus ik maakte me niet al te druk. Maar toen wilden we maandag toch naar de dierenarts omdat ze nog steeds niet at en die ochtend verloor ze ook bloed en bleek het dus wel ernstig
Ja, dat is echt vreselijkquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kan rap gaan ineens hè.
Nou, hopelijk kan je ze nu een paar goede dagen nog geven. Of hoe lang het dan nog duurt.
Mijn vader zei, toen ze de kater destijds moesten laten inslapen:"Je hebt zoveel liefde van die katten maar je moet altijd afscheid nemen en dat doet zoveel verdriet".
Ik vind het nu zo klote voor ze dat wanneer ze thuiskomen, iemand hen dit nieuws moet vertellen.
Ik word altijd een beetje verdrietig van dit topic. Ik heb ook al eens afscheid moeten nemen van mijn harige vriendjes. Erg mooie foto's van je beesies trouwens.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:25 schreef ElizabethR het volgende:
Alweer een jaar geleden, en we praten nog zo vaak over hem, en denken er ook nog heel veel aan. Het blijft een enorm gemis.
[ afbeelding ]
De kat is dus inmiddels een jaartje ouder dan de hond is geworden (we hadden ze tegelijk aangeschaft en ze waren op dezelfde dag geboren), en is nu 16 jaar. Die gaat de laatste tijd ook hard achteruit. Dus ik ben als de dood dat we daar binnenkort ook afscheid van moeten gaan nemen.
[ afbeelding ]
Iedereen heel veel sterkte!!
Dankjewel. Ik heb bij onze hond met textures gewerkt om een heel lelijke achtergrond weg te werken, en deze foto hangt inderdaad als schilderij aan de muur. En de kat zat in de avondzon in de vensterbank. Avondzon in Ierland is zo mooi!!quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:54 schreef Greys het volgende:
Het lijken wel schilderijen Elizabeth![]()
![]()
Prachtig, ik blijf er maar naar kijken, vooral die van de kat met dat warme zonlicht.
Dat! En ik ben blij dat hier mensen zitten die het goed begrijpen dat een huisdier missen net zo erg kan zijn als een persoon missen. Er heerst veel onbegrip onder mensen. 'Het is toch maar een hond'.... Zijn ze hier heel sterk in! Jammer.quote:Sterkte aan iedereen die een geliefd huisdier heeft verloren en ook aan degenen die daar bang voor zijn
Mensen die echt van dieren houden,reageren niet zoquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dankjewel. Ik heb bij onze hond met textures gewerkt om een heel lelijke achtergrond weg te werken, en deze foto hangt inderdaad als schilderij aan de muur. En de kat zat in de avondzon in de vensterbank. Avondzon in Ierland is zo mooi!!
[..]
Dat! En ik ben blij dat hier mensen zitten die het goed begrijpen dat een huisdier missen net zo erg kan zijn als een persoon missen. Er heerst veel onbegrip onder mensen. 'Het is toch maar een hond'.... Zijn ze hier heel sterk in! Jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |