1. Je kunt meedoen door je persoonlijke slechtste Film Top 10 op dit forum te plaatsen, het is niet nodig om een email naar 1 van ons drieën te sturen.
2. Alle Films die in de persoonlijke top10s gezet worden moeten minimaal 250 votes op www.imdb.com gehad hebben, dit om al te onbekende films niet mee te laten doen.
3. Er wordt ruim van tevoren aangegeven wanneer het tournament afloopt en de stemmen geteld zullen worden. Er is nu nog geen vaste datum daarvoor.
4. De puntetelling gaat als volgt: Iedere nr. 1 krijgt 10 punten, iedere nr. 2 krijgt 9 punten... etc. etc.
5. Bij gelijke stand 'wint' de film als:
- Een film meer stemmen heeft gehad dan de andere.
- Welke film het laagste op www.imdb.com gehad heeft.
- Door loting
6. Bij onduidelijkheden of andere punten die niet in dit regelement staan beslist de organisatie in overleg. (Bananenboom, Prekip, Teunboon)
Wij hopen vele stemmen te ontvangen!!
1. crossroads
2. fire on the amazon
3. body shots
4. pearl harbor
5. american beauty
6. the sweetest thing
7. from hell
8. bandits
9. akira
10. stigmata
[Dit bericht is gewijzigd door Prekip op 06-09-2002 00:33]
[Dit bericht is gewijzigd door Bananenboom op 06-09-2002 00:50]
1. Manos, The Hands Of Fate
Ik heb hem gekeken, omdat hij op 1 stond in de Bottom 100 van IMDb. En ik kan ze daar groot gelijk in geven. Niet alleen is het acteerwerk belabberd, ook is het verhaal nog eens saai en het slaat nergens op.
Een leuke wetenswaardigheid is dat drie acteurs uit de film, meteen na de opnames zelfmoord gepleegd hebben
2. The Gate
Een of ander goedkoop horror-prul over kleine mannekes die uit de tuin van een gezin komen... of ziets
3. Return Of The Texas Chainsaw Massacre
Alweer een horror-prul werkje. De zoveelste vervolg op TCM. Wel opvallend dat 2 acteurs tog nog goed terecht zijn gekomen... Matthew McConaughey en Renee Zellweger
4. Cyborg
Actie-film met Jean Claude Van Damme. Wat een wanproduct . Zelfs de actie van Van Damme komt niet over...
5. Santa With Muscles
Comedy met Hulk Hogan als de kerstman. Wie dat ooit verzonnen heeft, moet heeeeeeel ver weggestopt worden...
6. Mr. Nanny
Nee... dit dan... Hulk Hogan als oppas. Dat is vragen om problemen...
7. Honey I Blew Up The Kid
Honey I Shrunk The Kids was wel leuk, maar dit vervolg sloeg nergens op.
8. Ernest Scared Stupid
De allerslechtste film van een wel hele slechte comedy serie...
9. Freddy Got Fingered
Ik vind Tom Green best grappig, maar deze film sloeg nergens op. Wat een getuigenis van wansmaak
10. Only The Lonely
Erg saaie romantische comedy met John Candy....
heb er 5 uit moeten laten, vanwege de minimaal 250 votes regel (waaronder nog een film met mijn "favoriete acteur" Hulk Hogen )
quote:imdb spam?
Op vrijdag 06 september 2002 00:25 schreef Lexie het volgende:
Dit riekt naar spam. En niet uit blik.
[afbeelding]
lol
ontopic: sorry, ik kijk alleen goeie films
quote:Eigenlijk wel... die film was saai... heel saai.
Op vrijdag 06 september 2002 00:42 schreef Gorro het volgende:
Hierbij verklaar ik mijn afkeer van de filmsmaak van de organisatoren. Je gaat tog niet meenemen dat ze American Beauty 1 van de 10 slechtste films vinden?!?!??!?!
quote:Gelukkig denk niet iedereen er zo over... hij heeft namelijk de 8e finale van het Fok! Movie Tournament gehaald en misschien haalt hij ook nog wel de kwartfinale...
Op vrijdag 06 september 2002 00:48 schreef Bananenboom het volgende:[..]
Eigenlijk wel... die film was saai... heel saai.
Anders had ie er ook niet tussengestaan.
quote:Ja... en dat is erg zat!! Ik kan helaas niet meer doen dan op de tegenstander van die film stemmen
Op vrijdag 06 september 2002 00:49 schreef Gorro het volgende:[..]
Gelukkig denk niet iedereen er zo over... hij heeft namelijk de 8e finale van het Fok! Movie Tournament gehaald en misschien haalt hij ook nog wel de kwartfinale...
[Dit bericht is gewijzigd door Bananenboom op 06-09-2002 00:58]
quote:Dus dit hele topic is bedoeld om toch nog een statement tegen American Beauty te maken?
Op vrijdag 06 september 2002 00:51 schreef Bananenboom het volgende:[..]
Ja... en dat is erg zat!! Ik kan helaas niet meer doen dan op de tegenstander van die film stemmen
Ik denk dat 'worst movies' een veel te grote spreiding over titels kent waardoor dit tournooi geen duidelijke winnaar krijgt, maar als ik eens tijd+zin heb maak ik ook nog eens een lijstje, om toch te kijken of het werkt
quote:Dat is natuurlijk niet waar, toevallig vinden wij dat gewoon een slechte film. Het is gorro die het daar alleen niet mee eens was, meer niet.
Op vrijdag 06 september 2002 01:10 schreef MadScientist het volgende:
Dus dit hele topic is bedoeld om toch nog een statement tegen American Beauty te maken?![]()
quote:damn, dat zijn een paar van m'n favourite films, zeker akira staat in m'n top tien van beste films. maar goed 't zal wel een kwestie van smaak zijn.
Op vrijdag 06 september 2002 00:25 schreef Prekip het volgende:
OK, mijn lijstje1. crossroads
2. fire on the amazon
3. body shots
4. pearl harbor
5. american beauty
6. the sweetest thing
7. from hell
8. bandits
9. akira
10. stigmata
ik weet er zo snel geen 10, maar
the Gift (heb ik niet afgekeken, was te saai)
City of Angels (wat een zeikfilm)
misschien schiet me nog wat te binnen, maar slecht films probeer ik zo snel mogelijk te vergeten en da's meestal niet zo moeilijk
[Dit bericht is gewijzigd door PHOBoS op 06-09-2002 01:20]
quote:Nog 1 met een goede wansmaak
Op vrijdag 06 september 2002 01:17 schreef Spina1 het volgende:
we have a winner!
quote:Wansmaak? pak dan Pink Flamingo's
Op vrijdag 06 september 2002 01:20 schreef Gorro het volgende:
Nog 1 met een goede wansmaak
Anyway Manos staat toch regelmatig onderaan op IMDb... vind het ook terecht
quote:Ok...leg maar eens uit.
Op vrijdag 06 september 2002 03:12 schreef De_Schaduw het volgende:
1.Arlington Road
quote:Euh ja, hoe leg ik het uit zonder spoilers weg te geven voor mensen die 'm wel willen zien?
Op vrijdag 06 september 2002 07:11 schreef Mike het volgende:[..]
Ok...leg maar eens uit.
Zo goed?
quote:Oh ja! Die was ik vergeten!
Op vrijdag 06 september 2002 03:12 schreef De_Schaduw het volgende:
4.Costa!
1. Jeepers Creepers
2. Exit Wounds
3. Navy Seals
4. Street Fighter
5. Nowhere to run (gloof dat ie zo hette, met v/damme)
6. Rambo III
7. Daylight
8. Titanic
9. Costa
10. Blade 2
zo, wat bedacht
[Dit bericht is gewijzigd door Punica op 06-09-2002 18:00]
quote:Vul je lijst anders aan met wat domme actie films van Seagal/v Damme/Stallone
Op vrijdag 06 september 2002 17:38 schreef Punica het volgende:
* Punica ziet hier mensen met slechte smaak langs komen magoed over smaak valt niet te twisten1. Jeepers Creepers
2. Exit Wounds
3. Alle domme actie films met steven seagal/jc v damme/stallone
4. costa
5. Blade 2
meer kan'k ff niet bedenken
en waarom:
Deze film is toch zo'n bagger werk, okee aan het begin dat ze aan het kamperen zijn is nog wel grappig, maar het hele script verder is toch wel zo gammel en zit vol met gaten, idioterieën, en het einde is al helemaal om te janken. Er zit ook weinig muziek in en de muziek die er wel in zit is nou niet echt wat je noemt geweldig.
Het doet de naam Star Trek zeker geen eer aan, en is dan ook massaal uitgekotst door de fans.
Gelukkig dat de makers zich er niet door hebben laten afschrikken, ze hebben wat wijzigingen in de filmmakers gedaan en zijn aan een 6e film begonnen, en die was zeker goed gelukt.
Star Trek 5 is geloof ik gister bij Yorin geweest, iemand die heb toevallig gezien heeft? Ik heb hem in mn videorek staan en kijk hem eigenlijk nooit meer, dat in tegenstelling tot Star Trek 4 en 6.
[Dit bericht is gewijzigd door Quasar_de_Duif op 07-09-2002 00:44]
quote:Hoe kun je nu The Patriot, The Cube & Mulholland Drive bij de slechtste films top10 zetten
Op zaterdag 07 september 2002 00:16 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
1. The Patriot
2. Perfect Storm
3. The Cube
4. Crossroads
5. Black Thunder
6. Hard Target
7. Turbo: A Power Rangers Movie
8. Mulholland Drive
9. The Glass House
10. ?
maar ja.... iedereen eigen mening.
quote:Je vond het einde van The Patriot zeker fantastisch, met al die roze lieve bloemetjes die werden verstrooid door een helikopter waardoor iedereen plotsklaps beter werd.
Op zaterdag 07 september 2002 00:20 schreef Bananenboom het volgende:[..]
Hoe kun je nu The Patriot, The Cube & Mulholland Drive bij de slechtste films top10 zetten
.... alle drie die films zijn meesterlijk!
maar ja.... iedereen eigen mening.
The Cube was wel zo'n waardeloze film ongelooflijk, ik had de film bijna verbrand toen ik hem huurde.
Mulholland Drive is wel de meest overschatte film ever denk ik. wederom een boutfilm van jewelste. nergens spannend, verhaal wat nergens op slaat, totaal niet te begrijpen ook.
Ohja, op nummer 10 van mijn lijst moet Memento staan.
quote:Dan verspil je weer 2 uur van je leven.
Op zaterdag 07 september 2002 00:45 schreef PHOBoS het volgende:
Mementonog zo'n heerlijke film, moet 'm nog eens kijken is al weer een tijdje geleden.
dus ik heb nu:
Exorcist 3
Lost in Space
the Gift
City of Angels
(volgorde zegt nog niets)
quote:Ik vond het 2 mooie uren uit mijn leven!
Op zaterdag 07 september 2002 00:48 schreef Quasar_de_Duif het volgende:[..]
Dan verspil je weer 2 uur van je leven.
De andere 3 zijn Cube, Memento en American Beauty.
Ik snap niet dat mensen zulke films slechter vinden dan, noem eens een zijstraat... euhm... Police Academy 4 t/m 7, of revenge of the nerds 10 of van die andere flauwe rip-offs.
Volgens mij gaat dit een heeeeele rare lijst op leveren...
quote:Ik heb hem toevallig donderdag nog gezien, en wat was ie geweldig!
Op zaterdag 07 september 2002 00:43 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Mulholland Drive is wel de meest overschatte film ever denk ik. wederom een boutfilm van jewelste. nergens spannend, verhaal wat nergens op slaat, totaal niet te begrijpen ook.
echt een instant classic
quote:Mocht je de tien echt nog halen, maak dan wel ff een lijstje
Op zaterdag 07 september 2002 00:56 schreef PHOBoS het volgende:
a Nightmare on Elmstreet 2
Hellraiser 3misschien haal ik die 10 toch nog
quote:Als ik de 10 haal, zal ik dat zeker doen.
Op zondag 08 september 2002 01:12 schreef Bananenboom het volgende:[..]
Mocht je de tien echt nog halen, maak dan wel ff een lijstje
1. crossroads
2. fire on the amazon
3. moulin rouge
4. body shots
5. pearl harbor
6. american beauty
7. the sweetest thing
8. from hell
9. akira
10. costa!
Wie deze films wil gaan kijken, veel succes.. je zal het nodig hebben
[Dit bericht is gewijzigd door Prekip op 08-09-2002 19:51]
01. Costa! (nederlands wanproduct)
02. Batman & Robin
03. Halloween H2O
04. Romeo & Juliet (sorry konk egnie waarderen)
05. The One
06. SW - Episode 2 (schande voor deel 4,5,6)
07. The Alternate
08. The Glass House
09. Perfect Storm
10. Pitch Black
is wel moeilijk te maken zo'n lijst en waarschijnlijk is ie morgen ook weer anders ...
mzzls
quote:Wat een slechte lijst! Pitch Black, The Glass House, Episode 2 en The One waren allemaal zeker het aanzien waard!
Op zondag 08 september 2002 21:01 schreef Teunboon het volgende:
01. Costa!(nederlands wanproduct)
02. Batman & Robin
03. Halloween H2O
04. Romeo & Juliet (sorry konk egnie waarderen)
05. The One
06. SW - Episode 2 (schande voor deel 4,5,6)
07. The Alternate
08. The Glass House
09. Perfect Storm
10. Pitch Black
quote:nee jij dan, met je a.i. op 1, en darkman op 3
Op maandag 09 september 2002 00:58 schreef Bananenboom het volgende:[..]
Wat een slechte lijst! Pitch Black, The Glass House, Episode 2 en The One waren allemaal zeker het aanzien waard!
matig voor een medeorganisator.....
quote:Volkomen terecht denk.... hoe kun je nu een film maken met 4 a 5 eindes!!! (ai dus)... En darkman was gewoon ultiem slecht, slecht verhaal, slechte acteurs, slechte special effecten, slecht verhaal etc etc
Op maandag 09 september 2002 01:31 schreef Prekip het volgende:[..]
nee jij dan, met je a.i. op 1, en darkman op 3
quote:A.I. was een mooie film, en ook al was het einde een beetje overdreven, dan verdient hij het zeker niet om op 1 te staan in een worst top-10 contest
Op maandag 09 september 2002 01:35 schreef Bananenboom het volgende:[..]
Volkomen terecht denk.... hoe kun je nu een film maken met 4 a 5 eindes!!! (ai dus)... En darkman was gewoon ultiem slecht, slecht verhaal, slechte acteurs, slechte special effecten, slecht verhaal etc etc
Owja, was jij niet degene die body shots in zijn top 20 had gezet??
I demand an explanation!
quote:Ok, wij hebben onderling grote meningsvershillen over slechte (en ook goeie) films zoals je merkt.....
Op maandag 09 september 2002 01:44 schreef MadScientist het volgende:
zeg wat is hier eigenlijk aan de hand? een paar bananenliefhebbers uit Rijen (of all places) die met zijn 3-en een toernooi organiseren maar onderling ruzie maken...I demand an explanation!
Afin ik wil aan mijn lijst het volgende toevoegen:
Crossroads, wat een $%&^$# film, hij is zo slecht dat eigenlijk ook weer grappig wordt ...
dus mijn lijst is nu als volgt:
02. Batman & Robin
03. Halloween H2O
04. Romeo & Juliet (sorry konk nog steeds nie waarderen)
05. The One
06. Crossroads (britney sux, or should do that)
07. The Alternate
08. The Glass House
09. Perfect Storm
10. SW - Episode 2 (schande voor deel 4,5,6)
Nou, hopen dat er nog mensen zijn die hun lijst insturen inplaats van dat die 2 eppo's op elkaars lijst zitten te mekkeren (geef elkaar een handje ...
)
quote:TEEEEUUUUUUUNNNNNNN
Op maandag 09 september 2002 20:16 schreef Teunboon het volgende:
jah, wij hebben altijd ruzie??
maar die 2 kunnen elkaars lijst niet zo goed uitstaan geloof ik ...
Iedereen moet zelf weten wat ie in zijn top 10 zet en wat niet.
Het gaat er niet om welke film slecht is maar welke film je slecht vindt ...Afin ik wil aan mijn lijst het volgende toevoegen:
Crossroads, wat een $%&^$# film, hij is zo slecht dat eigenlijk ook weer grappig wordt ...dus mijn lijst is nu als volgt:
02. Batman & Robin
03. Halloween H2O
04. Romeo & Juliet (sorry konk nog steeds nie waarderen)
05. The One
06. Crossroads (britney sux, or should do that)
07. The Alternate
08. The Glass House
09. Perfect Storm
10. SW - Episode 2 (schande voor deel 4,5,6)Nou, hopen dat er nog mensen zijn die hun lijst insturen inplaats van dat die 2 eppo's op elkaars lijst zitten te mekkeren (geef elkaar een handje ...
![]()
)
wij mekkeren niet. Bananenboom heeft alleen een slechte smaak (en dat respecteer ik niet idd ). Verder is jouw lijstje ook knap waardeloos... Ten eerste moet crossroads veeeuuuull hoger (zoals op 1), ten tweede vind ik niet dat star wars episode 2 erin moet, en romeo & juliet al helemaal niet. Die film was echt briljant |:. Groeten aan Dirk trouwens!
quote:Waarschijnlijk hebben ze die films nooit gezien?
Op zaterdag 07 september 2002 01:25 schreef Gorro het volgende:
Ik snap niet dat mensen zulke films slechter vinden dan, noem eens een zijstraat... euhm... Police Academy 4 t/m 7, of revenge of the nerds 10 of van die andere flauwe rip-offs.
Police Academy 2 t/m6
Freddy Got Fingered
Costa
How High
The Wash
Planet of the Apes
Waterworld
Porky's
Junior
Black Night
quote:Je haalt me de woorden uit het toetsenbord. Ook ik probeer gewoon geen films te kijken waarvan ik vermoed dat ze slecht zijn. Het negeren van complete genres, zoals horror en sportfilms, scheelt ook al een stuk ergernis. En mocht ik toevallig toch een flits van een boutfilm opvangen, dan ben ik de titel na een uur vergeten. Geen lijst van mij dus.
Op dinsdag 10 september 2002 11:26 schreef ranja het volgende:
Ik zou nooit een top10 slechte films kunnen maken omdat ik die bij voorbaat al niet ga kijken... ok er kan wel eens eentje tegenvallen, als je die opnoemt krijg je inderdaad een vreemde lijst[...]. Van mij komt er ieder geval geen lijst.
quote:Die film was echt goed!
Op dinsdag 10 september 2002 11:43 schreef BMAN het volgende:
Ik weet niet of ie erbij staat maar Orgazmo is echt een van de kutste films die ik heb gezien.
quote:Gaap.....
Op dinsdag 10 september 2002 11:26 schreef ranja het volgende:[..]
Waarschijnlijk hebben ze die films nooit gezien?
Ik zou nooit een top10 slechte films kunnen maken omdat ik die bij voorbaat al niet ga kijken... ok er kan wel eens eentje tegenvallen, als je die opnoemt krijg je inderdaad een vreemde lijst (ik vond bv Seven en Pulp fiction tegenvallen na alle hype er om heen, maar vind ze niet slecht... ). Van mij komt er ieder geval geen lijst.
zeik niet
quote:gaap.....
Op dinsdag 10 september 2002 12:35 schreef Frollo het volgende:[..]
Je haalt me de woorden uit het toetsenbord. Ook ik probeer gewoon geen films te kijken waarvan ik vermoed dat ze slecht zijn. Het negeren van complete genres, zoals horror en sportfilms, scheelt ook al een stuk ergernis. En mocht ik toevallig toch een flits van een boutfilm opvangen, dan ben ik de titel na een uur vergeten. Geen lijst van mij dus.
zeik niet
2 Battle Field Earth. Gewoon slecht
3 The Watcher. saaie film zonder, helemaal niet spannend
4 Godzilla! Ging toen met mijn klas er naartoe en niemand vond het leuk.
5 Costa!
6 Steet Fighter. Mortal Kombat kon ik tenminste nog om lachen dit was gewoon slecht
7. Pearl Harbour. Al dat hype en dan zo'n slechte film
8 Mr. Nanny inderdaad slecht
9 Freddy got fingered. Tom Green in gewoon een sukkel
10 13 Ghosts. Slecht
Ik zag datg iemand naked gun 2,5 en 33 1/3 erin had staan die vind ik echt lache. Lekker dom humour
quote:Freddy got fingered is echt een gave film! en 13 ghosts was ook helemaal niet zo slecht... ga crossroads en fire on the amazon kijken, dan kun je die 2 eruit gooien
Op dinsdag 10 september 2002 23:29 schreef
Chillmeister het volgende:9 Freddy got fingered. Tom Green in gewoon een sukkel
10 13 Ghosts. Slecht
quote:Jeepers Creepers was leuk!
Op woensdag 11 september 2002 12:54 schreef F1-dude het volgende:
Met stip op 1 : JEEPERS CREEPERS...echte bagger...
Babe
Moulin Rouge
Costa
quote:helemaal mee eens... kun je je lijstje ook nog afmaken?
Op donderdag 12 september 2002 18:14 schreef mitt het volgende:
Ehm..Babe
Moulin Rouge
Costa
Fight Club (wat een steletje losers. heb 3 kwartier gekeken en vond er echt geen bal aan.)
Vertical Limit 9moet hem nog kijken maar heb hem wel op pc staan.
House )slechte film over en huis dat bezeten is ofzo)
Evil dead 2 (is niet veel aan)
The Cable Guy (ook niet zo vel aan)
Batman alles (na een keer kijken is hij wel leuk maar ik hoef hem hgeen 2e kee rte zien).
4 Weddings % a Funeral. (heb hem op school gekeken en ik vond er ook nietveel aan).
MI2. (als je van veel actie houd kan je hem kijken maar eik hetzelfde als bij batman).
meer weet ik effe niet.
degene die Akira slecht vind moeten ze aan de hoogste boom hangen.
quote:En dat zeg jij, iemand die Fight Club een slechte film vind
Op maandag 16 september 2002 23:03 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
degene die Akira slecht vind moeten ze aan de hoogste boom hangen.
quote:waaaaattt????? fight club en evil dead 2????? tering jij hebt geen verstand van films zeg
Op maandag 16 september 2002 23:03 schreef speedfreakssj het volgende:Fight Club (wat een steletje losers. heb 3 kwartier gekeken en vond er echt geen bal aan.)
Evil dead 2 (is niet veel aan)degene die Akira slecht vind moeten ze aan de hoogste boom hangen.
en ik vind Akira slecht ja...
(creatieve manier om je contest omhoog te schoppen)
LIJSTEN!!!
1. Supergirl (1984)
2. The Prophecy
3. Gosford Park
4. The Black Cauldron
5. The Golden Child
6. Simpatico
7. Armageddon
8. Moulin Rouge
9. The Crow
10. Stargate
Gewoon écht slecht: 1, 4, 5 en 6
Totaal niet aan mij besteed: 2, 3 en 8
Irritant: 7 en 9
Tegenvallen: 10
quote:
Op vrijdag 6 september 2002 00:30 schreef Bananenboom het volgende:
Mijn stemmen:
1. A.I.
5. American Beauty
7. Hollow Man
10. Baise Moi
quote:Arcee, ik kan daar gerust uitleg bij geven (graag zelfs).
Op dinsdag 17 september 2002 14:36 schreef Arcee het volgende:[..]
Vervolgens American Beauty, die film zal vast wel ergens goed zijn, maar ik heb me alleen maar geergerd aan die film, en nog niet eens afgekeken.
Achter Hollow Man zit nog een verhaal, van die film had ik heel wat verwacht en op een vrijdagavond gingen wij naar de bios waar vervolgend eengigantsche rij stond, na 30 min wachten konden we nog net helemaal op de voorste rij een plekje vinden om vervolgens een hele slechte film te zien. Special effecten maar leuk, maar verhaal was echt bagger en vooral het einde...
Over Baise Moi zal ik kort zijn, das gewoon een slechte porno film... met slechte pornoactrices.
Zo ben ik wel duidelijk denk ik
quote:Een onevenwichtige film idd, maar met name de scčnes in 't water aan het einde vond ik erg goed gedaan.
Op dinsdag 17 september 2002 20:26 schreef Bananenboom het volgende:
Allereerst A.I., van die film was de verwachting vrij hoog, vervolgens krijg ik een saaie film te zien, niet meer, niet minder, wat natuurlijk nog geen reden is om hem in mijn top 10 te zetten..... Maar vervolgens hebben de makers van deze film het nog voor elkaar gekregen om er 5 eindes achteraan te laten komen... 5 eindes, die allemaal even slecht waren.
quote:Dan mag je er ook niks over zeggen.
Vervolgens American Beauty, die film zal vast wel ergens goed zijn, maar ik heb me alleen maar geergerd aan die film, en nog niet eens afgekeken.
Waar heb je je aan geërgerd?
* Arcee heeft American Beauty een stuk of 8 keer helemaal gezien en heeft een prachtige quote als sigje.
quote:Daar hadden ze meer mee kunnen doen idd, maar ik vond het toch een goeie film, zeker ook die scčne in de lift. En dat onzichtbaar maken met die aderen in beeld enzo vond ik er retegaaf uitzien.
Achter Hollow Man zit nog een verhaal, van die film had ik heel wat verwacht
quote:Die expliciete sex was idd niet nodig, maar ik vond het los daarvan wel een goeie film. Niet heel goed, 7-tje.
Over Baise Moi zal ik kort zijn, das gewoon een slechte porno film... met slechte pornoactrices.
quote:Inderdaad.
Zo ben ik wel duidelijk denk ik
quote:Ik vond vooral het stuk na de aftiteling fantastisch.
Op donderdag 12 september 2002 17:28 schreef Bananenboom het volgende:[..]
Jeepers Creepers was leuk!
Jeepers Creepers is leuk als je een liefhebber bent van het likken aan natte witte boterhammen.
01. Star Wars 1
02. Star Wars 2
03. Austin Powers 3
04. Austin Powers 2
05. Austin Powers 1
06. Men In Black 2
07. Men In Black 1
08. A.I.
09. Con Air
10. Armageddon
Had er makkelijk 50 van kunnen maken ... en ja, mijn lijstje is serieus!
quote:WOW!
Op dinsdag 17 september 2002 22:54 schreef Weakling het volgende:
01. Star Wars 1
02. Star Wars 2
03. Austin Powers 3
04. Austin Powers 2
05. Austin Powers 1
06. Men In Black 2
07. Men In Black 1
Wat een wilskracht! Het origineel al buitengewoon klote vinden en dan toch de moed hebben alle vervolgen te gaan kijken! Respect!
...
quote:Ik ben erg blij dat je A.I. erin hebt staan.... ondanks dat ik het totaal niet eens ben met de andere 9 wil ik je toch bedanken!
Op dinsdag 17 september 2002 22:54 schreef Weakling het volgende:
Terug naar de top 10 lijstjes ...01. Star Wars 1
02. Star Wars 2
03. Austin Powers 3
04. Austin Powers 2
05. Austin Powers 1
06. Men In Black 2
07. Men In Black 1
08. A.I.
09. Con Air
10. ArmageddonHad er makkelijk 50 van kunnen maken ... en ja, mijn lijstje is serieus!
1. The others
2. American pie
3. Scary movie
4. Miss congeniality
5. What women want
6. Robocop 3
7. The progeny (1 keer in de horror nacht gezien)
8. The big lebowski
9. Stigmata
10. Contact
Zomaar eventjes wat in me opkwam in een lijstje gezet er zijn er nog veel meer
Naja... over smaak valt niet te twisten, maar sommige mensen kunnen me egt verbazen met hun wansmaak
quote:nou ja.. ik vond het 1 hele grote rip off van the 6th sense (en nog een slechte ook er zit nix engs in) het is ook selectief het is niet dat het echt nr1 slechtse film is, het is maar wat erin me opkomt en ik vond dat dus echt 10 keer nix. en dat jij het nou een ontzettende topfilm vind, waarom is het dan wansmaak als ik het een kut film vind?
Op woensdag 18 september 2002 09:53 schreef Gorro het volgende:
OMG!!! The Other op 1!!!Naja... over smaak valt niet te twisten, maar sommige mensen kunnen me egt verbazen met hun wansmaak
quote:In mijn ogen, en ik geloof in de ogen van veel andere (hij staat immers bij IMDb op #149) is het egt een topfilm. De spanningsopbouw is zo goed. De hele spanning zit hem in de suggestie dat er iets is. Dat maakt een film vaak zo veel beter dan wanneer je het expliciet in beeld ziet (Jeepers Creepers is daar een goed voorbeeld van. Die film was leuk, tot dat monster in beeld kwam).
Op woensdag 18 september 2002 10:13 schreef AntiChrist het volgende:[..]
nou ja.. ik vond het 1 hele grote rip off van the 6th sense (en nog een slechte ook er zit nix engs in) het is ook selectief het is niet dat het echt nr1 slechtse film is, het is maar wat erin me opkomt en ik vond dat dus echt 10 keer nix. en dat jij het nou een ontzettende topfilm vind, waarom is het dan wansmaak als ik het een kut film vind?
quote:Tja toy story 2 staat op 62 het is een leuke film maar om nou te zeggen een Wereld film NEE. dus ik vind het nou niet echt een serieuze lijst. Maar als jij dat wel vind is dat jou goed recht uiteraard.
Op woensdag 18 september 2002 10:20 schreef Gorro het volgende:[..]
In mijn ogen, en ik geloof in de ogen van veel andere (hij staat immers bij IMDb op #149) is het egt een topfilm. De spanningsopbouw is zo goed. De hele spanning zit hem in de suggestie dat er iets is. Dat maakt een film vaak zo veel beter dan wanneer je het expliciet in beeld ziet (Jeepers Creepers is daar een goed voorbeeld van. Die film was leuk, tot dat monster in beeld kwam).
quote:Hoe kun je nou films waarin Tara Reid meespeelt in je top 10 zetten
Op woensdag 18 september 2002 09:48 schreef AntiChrist het volgende:
okay daar gaan we1. The others
2. American pie
3. Scary movie
4. Miss congeniality
5. What women want
6. Robocop 3
7. The progeny (1 keer in de horror nacht gezien)
8. The big lebowski
9. Stigmata
10. ContactZomaar eventjes wat in me opkwam in een lijstje gezet er zijn er nog veel meer
quote:Eén van de meest intrigerende films ķķit...
Op woensdag 18 september 2002 09:48 schreef AntiChrist het volgende:
10. Contact
Er zijn nog erger films, maar die zijn vaak niet met zo'n poeha gebracht als bovenstaanden, dus die val ik minder hard.
quote:Voor 100% Mee eens!!!
Op woensdag 18 september 2002 12:11 schreef kamagurka het volgende:
-magnolia
-perfect storm
-8 legged freaks
-starwars PM en AOTC en ROTJ
-close encounters of the 3rd kind
-unbreakable
-AI
quote:Tja ik weet het niet sorry, maar ze heeft geen films gemaakt die mij kunnen boeien, ik vind films waar in de leukste scene iemand is die een taart ligt te ketsen nou niet echt van een hoog WOW gehalte. het is wel een lekker wijf dat wel. en stigmata.... tja smaken verschillen, ik vond er niet veel aan. geef mij maar Donnie Darko of the Fight Club.
Op woensdag 18 september 2002 12:02 schreef Bananenboom het volgende:[..]
Hoe kun je nou films waarin Tara Reid meespeelt in je top 10 zetten
Bovendien was Stigmata een wereldfilm, staat in mijn persoonlijke top10......
quote:Ik heb hem in de bioscoop gezien toendertijd en ik vond hem echt onwijs saai en van een hoog EO gehalte, nee niet mijn soort film.
Op woensdag 18 september 2002 12:05 schreef Arcee het volgende:[..]
Eén van de meest intrigerende films ķķit...
quote:Die film was meesterlijk
-magnolia
quote:Goed he! Vaak is het geen wilskracht geweest, maar toegeven aan de wensen van een ander. Onder het mom van een "gezellig" avondje film kijken dus ... gelukkig kiezen we ongeveer om de beurt een film uit ...
Op dinsdag 17 september 2002 23:06 schreef SODA het volgende:[..]
WOW!
Wat een wilskracht! Het origineel al buitengewoon klote vinden en dan toch de moed hebben alle vervolgen te gaan kijken! Respect!
...
quote:neejjj.
Op woensdag 18 september 2002 13:09 schreef Prekip het volgende:[..]
Die film was meesterlijk
quote:jawel... prachtig verhaal, met ontzettend veel symboliek en verwijzingen, en geweldige acteerprestaties, zelfs van Tom Cruise
Op woensdag 18 september 2002 13:44 schreef kamagurka het volgende:[..]
neejjj.
quote:Dan zijn we elkaars tegenpool, ik kan er niet bij hoe jij dit prul goed kan vinden..
Op woensdag 18 september 2002 13:48 schreef Prekip het volgende:[..]
jawel... prachtig verhaal, met ontzettend veel symboliek en verwijzingen, en geweldige acteerprestaties, zelfs van Tom Cruise
. Vooral de beginscenes zijn fantastisch, en de kikkerregen op het einde maakt het meesterwerk compleet. Ik snap niet hoe je deze film slecht kunt vinden...
quote:Dacht dat jij die wel aardig vond, viel -ie zo tegen?
-8 legged freaks
quote:Mijn god wat een troep. Had PM overgeslagen, maar dacht AOTC maar eens een kans te geven. Beter niet kunnen doen.
-starwars AOTC
Das ff het slechtste wat ik me herinner zo snel....
[Dit bericht is gewijzigd door ToMaSZ op 18-09-2002 16:48]
quote:wist jij halverwege al hoe de film afliep dan? echtwel een superfilm!
Op woensdag 18 september 2002 14:50 schreef ToMaSZ het volgende:9. The others
Das ff het slechtste wat ik me herinner zo snel....
quote:Ja, we zaten met 3 man in de bios.. halverwege was het verhaal wel uitgedacht. Magoed, wat wel gaaf was aan die film was de spanningsopbouw icm de muziek...
Op woensdag 18 september 2002 16:23 schreef Wooly_Mammoth het volgende:[..]
wist jij halverwege al hoe de film afliep dan? echtwel een superfilm!
Denk eigenlijk dat ik m zou moeten ruilen met mothman prophecies... Die had ik bijna verbannen uit mn geheugen, maar nu komt ie weer boven... das wel een van de slechtste films die ik gezien heb....
quote:Ja, ehmm .. eigenlijk wel, maar ik ben dan ook een écht spinnenkenner, toen ze 50 soorten door elkaar gingen klutsen en de oneliners dusdanig melig werden dat ik er droge bek van kreeg zijn we opgestapt.
Op woensdag 18 september 2002 14:37 schreef pazuzu het volgende:[..]
Dacht dat jij die wel aardig vond, viel -ie zo tegen?
[..]
quote:Heb PM alleen even snel op dvd gekiekst om AOTC beter te kunnen oppakken, was achteraf allemaal nutteloos en nodeloos lijden..
Mijn god wat een troep. Had PM overgeslagen, maar dacht AOTC maar eens een kans te geven. Beter niet kunnen doen.
quote:jij had 6th sense zeker nog niet gezien was helemaal niet voorspelbaar ofzo hoor.
Op woensdag 18 september 2002 16:23 schreef Wooly_Mammoth het volgende:[..]
wist jij halverwege al hoe de film afliep dan? echtwel een superfilm!
quote:had je nog een reden dat je PM en AOTC niet leuk vond, of is het omdat iedereen star wars afkraakt(ik bedoel PM was niet geweldig maar om het nou als een slechte film te omschrijven
Op woensdag 18 september 2002 17:07 schreef kamagurka het volgende:[..]
Ja, ehmm .. eigenlijk wel, maar ik ben dan ook een écht spinnenkenner, toen ze 50 soorten door elkaar gingen klutsen en de oneliners dusdanig melig werden dat ik er droge bek van kreeg zijn we opgestapt.
Hij begon wel strak eigenlijk (met die spin langs die gestukte muur en die springspinnen met motoren)
[..]Heb PM alleen even snel op dvd gekiekst om AOTC beter te kunnen oppakken, was achteraf allemaal nutteloos en nodeloos lijden..
quote:Ik was verveeld, had een gratis bioscoopbon en een vriend van me wou er koste wat t kost heen... OK?
Op woensdag 18 september 2002 18:09 schreef AntiChrist het volgende:[..]
had je nog een reden dat je PM en AOTC niet leuk vond, of is het omdat iedereen star wars afkraakt(ik bedoel PM was niet geweldig maar om het nou als een slechte film te omschrijven
het was niet The empire strikes back maar dan nog)? als je PM hebt gezien en die vond je niet leuk dan ga je toch ook niet naar AOTC
zo ja dan ga je vast en zeker ook naar episode 3 om er achter te komen dat je er ook nix aan vind?
[Dit bericht is gewijzigd door texelonia op 18-09-2002 18:49]
quote:je was zo verveeld dat je eerst PM keek? om vervolgens vanwege die vriend van je naar AOTC te gaan? hmmzz rond 2005 verveel je je zeker ook weer?
Op woensdag 18 september 2002 18:33 schreef kamagurka het volgende:[..]
Ik was verveeld, had een gratis bioscoopbon en een vriend van me wou er koste wat t kost heen... OK?
quote:Als je hem wilt wisselen moet je of een nieuw lijstje posten of je andere lijstje editten....
Op woensdag 18 september 2002 16:47 schreef ToMaSZ het volgende:[..]
Denk eigenlijk dat ik m zou moeten ruilen met mothman prophecies... Die had ik bijna verbannen uit mn geheugen, maar nu komt ie weer boven... das wel een van de slechtste films die ik gezien heb....
quote:met 3 5 6 en 8 ben ik het 100% eens
Op woensdag 18 september 2002 18:35 schreef texelonia het volgende:
01 Tian Yu (Xiu Xiu, the sent down girl)
02 Intimacy
03 Cherry Falls
04 Golden Bowl
05 Lost Souls
06 The Others
07 The Gift
08 Traffic
09 Crouching Tiger, Hidden Dragon
10 Beautiful Joe
quote:Ik verveel me altijd, anders zat ik nu niet met jou te bomen over niks
Op woensdag 18 september 2002 18:35 schreef AntiChrist het volgende:[..]
je was zo verveeld dat je eerst PM keek? om vervolgens vanwege die vriend van je naar AOTC te gaan? hmmzz rond 2005 verveel je je zeker ook weer?
Bij jou valt zeker NOOOOIT een film tegen? AOTC was me door hem behoorlijk aangepraat als zijnde terug naar de roots en donkerder dan PM..
BTW, als je nooit iets hebt gezien, hoe kun je er dan over oordelen pikkebaas, hmm
quote:uhm bij mij vallen heel veel films tegen als je in dit topic kijkt zie je mijn lijstje, je had PM toch al gezien dan kan je een beetje inschatten wat AOTC wordt toch? (Ik weet nu nog steeds niet waarom je het zulke kutfilms vond BTW, terwijl ik dat alleen maar wou weten
Op woensdag 18 september 2002 18:54 schreef kamagurka het volgende:[..]
Ik verveel me altijd, anders zat ik nu niet met jou te bomen over niks
Bij jou valt zeker NOOOOIT een film tegen? AOTC was me door hem behoorlijk aangepraat als zijnde terug naar de roots en donkerder dan PM..
BTW, als je nooit iets hebt gezien, hoe kun je er dan over oordelen pikkebaas, hmm
quote:WTF , Ik zit al een tijdje naar dit topic te kijken. Maar word er gvd alleen maar hier gepost om tegen goeie films te schoppen. Het word met de minuut erger.
Op woensdag 18 september 2002 18:35 schreef texelonia het volgende:
04 Magnolia
07 The Others
09 Traffic
10 Crouching Tiger, Hidden Dragon
ZIJN JULLIE ALLEMAAL GEK GEWORDEN OFZO
quote:Heb jij al een lijstje ingestuurd of niet?!?!?!
Op woensdag 18 september 2002 19:03 schreef victorinox het volgende:[..]
WTF , Ik zit al een tijdje naar dit topic te kijken. Maar word er gvd alleen maar hier gepost om tegen goeie films te schoppen. Het word met de minuut erger.
Kijk, dat JULLIE die films niet leuk vinden omdat het niet JULLIE genre is o.k. Maar sommige van deze films zitten (filmografisch) zo goed in elkaar dat je ze absoluut niet tot Worst Movie allertijden kan kiezen.ZIJN JULLIE ALLEMAAL GEK GEWORDEN OFZO
quote:Ik vond traffic en the others nou niet echt zulke goeie films traffic liep leuk over op elkaar maar het verhaal was 10 keer nix, the others tja.. RIP OFF
WTF , Ik zit al een tijdje naar dit topic te kijken. Maar word er gvd alleen maar hier gepost om tegen goeie films te schoppen. Het word met de minuut erger.
Kijk, dat JULLIE die films niet leuk vinden omdat het niet JULLIE genre is o.k. Maar sommige van deze films zitten (filmografisch) zo goed in elkaar dat je ze absoluut niet tot Worst Movie allertijden kan kiezen.ZIJN JULLIE ALLEMAAL GEK GEWORDEN OFZO
quote:Laat ik zeggen, je bent nooit te oud om eens prettig verrast te worden..? (misschien had lucas toevallig net een gouden greep)
Op woensdag 18 september 2002 19:02 schreef AntiChrist het volgende:[..]
uhm bij mij vallen heel veel films tegen als je in dit topic kijkt zie je mijn lijstje, je had PM toch al gezien dan kan je een beetje inschatten wat AOTC wordt toch? (Ik weet nu nog steeds niet waarom je het zulke kutfilms vond BTW, terwijl ik dat alleen maar wou weten
)
Ik vond ze slecht omdat ze oeverloos doordaveren over jedigeleuter, saaie vergaderingen, ongeloofwaardige romances, kleuterachtige regeltjes en typetjes terwijl ik wel eens wat meer insight had willen krijgen in de personages achter the good, en vooral, the evil forces.
Thad kortom slechts een tikkeltje hoogdrempeliger kunnen zijn.... we zijn toch niet allen veranderd in hamburgerkauwende colaslobberende hersendode kistkalveren ofwat?
quote:Ja misschien wel ja... maar is hij daarmee slechter dan Police Academy 7 of het zoveelste Van Damme-prul. D8 het niet...
Op woensdag 18 september 2002 19:11 schreef AntiChrist het volgende:[..]
Ik vond traffic en the others nou niet echt zulke goeie films traffic liep leuk over op elkaar maar het verhaal was 10 keer nix, the others tja.. RIP OFF
quote:
quote:
Er zijn nog erger films, maar die zijn vaak niet met zo'n poeha gebracht als bovenstaanden, dus die val ik minder hard.
quote:Misschien hebben zij deze wel niet gezien, omdat ze bij voorbaat weten dat ie anders in de lijst er bij zou komen....
Op woensdag 18 september 2002 19:14 schreef Gorro het volgende:[..]
Ja misschien wel ja... maar is hij daarmee slechter dan Police Academy 7 of het zoveelste Van Damme-prul. D8 het niet...
quote:Tja die had ik ook wel in het lijstje kunnen zetten, maar ja die schoten niet zo 1 2 3 binnen. het ergste is nog dat ik hoge verwachtingen had van the others daarom vond ik hem ook weer zo bagger naderhand.
Op woensdag 18 september 2002 19:14 schreef Gorro het volgende:[..]
Ja misschien wel ja... maar is hij daarmee slechter dan Police Academy 7 of het zoveelste Van Damme-prul. D8 het niet...
quote:Nee, ik kijk nl. geen slechte films .
Op woensdag 18 september 2002 19:10 schreef Bananenboom het volgende:
Heb jij al een lijstje ingestuurd of niet?!?!?!
(ik kon hem namelijk niet vinden)
quote:Iedereen heeft films die gigantisch tegenvallen waar heel wat van verwacht wordt......
Op woensdag 18 september 2002 19:18 schreef victorinox het volgende:[..]
Nee, ik kijk nl. geen slechte films .
Anders zou ik alle Nederlandse "films" van de afgelopen jaren kiezen.
quote:tja in episode 4 tm 6 ging het ook over jedigeleuter (use the force luke!), hadden ook romances, kleuterachtige typetjes(yoda, sy snoodles, jabba the hut). dacht je dat dit een serieuze film zou worden (ik heb eens iemand horen zeggen dat het er te nep uitzag
Op woensdag 18 september 2002 19:12 schreef kamagurka het volgende:[..]
Laat ik zeggen, je bent nooit te oud om eens prettig verrast te worden..? (misschien had lucas toevallig net een gouden greep)
Ik vond ze slecht omdat ze oeverloos doordaveren over jedigeleuter, saaie vergaderingen, ongeloofwaardige romances, kleuterachtige regeltjes en typetjes terwijl ik wel eens wat meer insight had willen krijgen in de personages achter the good, en vooral, the evil forces.
Thad kortom slechts een tikkeltje hoogdrempeliger kunnen zijn.... we zijn toch niet allen veranderd in hamburgerkauwende colaslobberende hersendode kistkalveren ofwat?
quote:Ik ben maar één keer bij een sneak weggelopen, dat was omdat Julia Roberts in beeld kwam "Erin Brockovich" . Maar heb die film dus niet gezien.
Op woensdag 18 september 2002 19:20 schreef Bananenboom het volgende:
Iedereen heeft films die gigantisch tegenvallen waar heel wat van verwacht wordt......
quote:Zie daar, nu nog maar acht films te gaan
Op woensdag 18 september 2002 19:29 schreef victorinox het volgende:[..]
Ik ben maar één keer bij een sneak weggelopen, dat was omdat Julia Roberts in beeld kwam "Erin Brockovich" . Maar heb die film dus niet gezien.
En ik ben ook een keer bijna weggelopen bij Contact.
* Als het echt GOD zou zijn geweest, was ik gelijk weggegaan
Maar ik vind Contact dus ook een zwaar tegenvallende film.
quote:PI was goed, beetje vaag misschien, maar zeker geen slechte film
Op woensdag 18 september 2002 21:10 schreef Nadientje het volgende:
Waar blijft PI dan?? das echt de ergste gewoon
Films als Lost in space en Fire on the amazon, dat zijn pas slechte films
quote:Je brengt me weer op een nieuwe titel, Lost in Space. Wat een beroerde film zeg. Slechte acteerprestatie vooral.
Op woensdag 18 september 2002 21:20 schreef DaNaca het volgende:[..]
PI was goed, beetje vaag misschien, maar zeker geen slechte film
Films als Lost in space en Fire on the amazon, dat zijn pas slechte films
quote:Hmmm.. misschien komt het omdat ik toen nog heel jong was en die films mij meer aangrepen, en omdat ik eigenlijk ook vind dat het truukje er wel af is..
Op woensdag 18 september 2002 19:27 schreef AntiChrist het volgende:[..]
tja in episode 4 tm 6 ging het ook over jedigeleuter (use the force luke!), hadden ook romances, kleuterachtige typetjes(yoda, sy snoodles, jabba the hut). dacht je dat dit een serieuze film zou worden (ik heb eens iemand horen zeggen dat het er te nep uitzag
, was dat het misschien?
)
quote:Dat denk ik ook eigenlijk, alhoewel ik nog steeds van de oude + nieuwe films kan genieten
Op donderdag 19 september 2002 12:17 schreef kamagurka het volgende:[..]
Hmmm.. misschien komt het omdat ik toen nog heel jong was en die films mij meer aangrepen, en omdat ik eigenlijk ook vind dat het truukje er wel af is..
quote:Voor 100% Mee eens!!!
Op woensdag 18 september 2002 21:07 schreef DaNaca het volgende:
1) Fire on the amazon
2) American Beauty
3) Alle Ernest films
4) Darkman
5) Lost in space
6) Alle films met Charles Bronson
7) Barb Wire
8) The Avengers
9) Child's play 3
10) Spice World
quote:Voor 100% mee oneens!!!
1) Fire on the amazon
2) American Beauty
3) Alle Ernest films
4) Darkman
5) Lost in space
7) Barb Wire
8) The Avengers
9) Child's play 3
10) Spice World
quote:ik moet zeggen dat dit weer een uiterst matige top 10 is...
1) Fire on the amazon
2) American Beauty
3) Alle Ernest films
4) Darkman
5) Lost in space
7) Barb Wire
8) The Avengers
9) Child's play 3
10) Spice World
quote:En dat zegt degene met de meest grote wansmaak van iedereen......
Op vrijdag 20 september 2002 20:00 schreef Prekip het volgende:[..]
ik moet zeggen dat dit weer een uiterst matige top 10 is...
darkman was briljant, zoals ik al vaker benadrukt heb, en Ernest is ook goed (op zijn eigen manier)... Verder passen alle films van Charles Bronson niet in een top 10, en dat spice world op zich ook best vermakelijk is... Wat een stelletje stakkers hier zeg
quote:nee, dat ben jij al
Op zaterdag 21 september 2002 12:02 schreef Bananenboom het volgende:[..]
En dat zegt degene met de meest grote wansmaak van iedereen......
quote:duh
Op zondag 22 september 2002 13:26 schreef DaNaca het volgende:
Dat zegt iemand die Darkman goed vindt. Dan vind je Army of Darkness zeker helemaal geweldig
Enigste film die ik ooit vroegtijdig uit de video heb gehaald. Werkelijk om te huilen.
Allan Quatermain and the Lost City of Gold
haha, wat was dat slecht! En dat met al die bekende acteurs! (Chamberlain, Sharon Stone, Earl Jones etc)
quote:dat mag, we zullen freddy got fingered wel uit je lijst halen dan
Op woensdag 9 oktober 2002 00:55 schreef Gorro het volgende:
Ik wil er nog 1 nomineren...Volle Maan
quote:Nee... dat mag niet...
Op woensdag 9 oktober 2002 19:47 schreef Prekip het volgende:[..]
dat mag, we zullen freddy got fingered wel uit je lijst halen dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |