Mooi, kan het wel gebruikenquote:
samen kijken morgen?quote:
XTC moet je niet gebruiken als je alleen achter je pc zitquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mooi, kan het wel gebruiken
Congratsquote:
Ik moet zo werken, lijntje snuiven is dan misschien ook wel een ideequote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
XTC moet je niet gebruiken als je alleen achter je pc zit
Titanicquote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik moet zo werken, lijntje snuiven is dan misschien ook wel een idee
Daarna danquote:
Die moet ik dan hebbenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]Of gewoon niet.
je hebt ook Happy Pills van de smartshop
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:30 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ja daarom gaan we hem ook kijkenHeppie heeft hem nog nooit gezien
Werkt meestal niet. But you could tryquote:
RTquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
@sneuvelkoning, scheld hem massaal uit. hij is klein en vervelend
horrors zijn leukquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:32 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ja godsamme anders komt hij telkens met horrorfilms aanzetten.
Dan maar gewoon hopen dat ik geen irritante klant voor zijn bakkes mepquote:
Dit. Samen met Hypo the Grudge gekekenquote:
vooral als je schriktquote:
Daar krijg je anders ook behoorlijk wat adrenaline vanquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan maar gewoon hopen dat ik geen irritante klant voor zijn bakkes mep
je lacht me steeds uit als ik schrik.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dit. Samen met Hypo the Grudge gekekenzo lief awwww
@Khazi911@ProfeetMohammed als ik achter kom wie jij bent ik maak jou persoonlijk dood zie dat maar als bedreigingquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:33 schreef jordyqwerty het volgende:
mooie website dit
doodsbedreiging.nl/timeline
Toelachenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:33 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
je lacht me steeds uit als ik schrik.
@iiBram014: IK MAAK ZE ALLEMAAL DOOD TYFUSNEGERS KUT MARROKANEN TERING TURKE KUTBUITELANDERS HELEMAAL KLAAR MEEquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
@Khazi911@ProfeetMohammed als ik achter kom wie jij bent ik maak jou persoonlijk dood zie dat maar als bedreiging
Persoonlijk dood
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
@iiBram014: IK MAAK ZE ALLEMAAL DOOD TYFUSNEGERS KUT MARROKANEN TERING TURKE KUTBUITELANDERS HELEMAAL KLAAR MEE
@kk_hlld: @iiBram014 gast luister, ik breek je kk nek, man kk hollander, voel je nu stoer ofzo, we maken jou dood kk zemmer, ga dood vallen ofzo kk
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
@iiBram014: IK MAAK ZE ALLEMAAL DOOD TYFUSNEGERS KUT MARROKANEN TERING TURKE KUTBUITELANDERS HELEMAAL KLAAR MEE
@kk_hlld: @iiBram014 gast luister, ik breek je kk nek, man kk hollander, voel je nu stoer ofzo, we maken jou dood kk zemmer, ga dood vallen ofzo kk
Die Hermaniquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Werkze.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik maar eens richting werk
Zie jullie vanavond waarschijnlijk wel
oppassen mensentwitter:TheRealKidCrime twitterde op donderdag 07-02-2013 om 14:18:39Ik ga echt een kanker bloed fontein van mensen maken en erin dansen in me kanker boxer. reageer retweet
Ik moest om deze zo hard lachen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:43 schreef jordyqwerty het volgende:
oppassen mensentwitter:TheRealKidCrime twitterde op donderdag 07-02-2013 om 14:18:39Ik ga echt een kanker bloed fontein van mensen maken en erin dansen in me kanker boxer. reageer retweet
zo stoere jongen welquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:43 schreef jordyqwerty het volgende:
....watquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:43 schreef jordyqwerty het volgende:
¤¤¤ @TheRealKidCrimequote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:43 schreef jordyqwerty het volgende:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
¤¤¤ @TheRealKidCrime
all i see is dollar signs
MAAR DAT ZIJN EURO TEKENTJES JIJ VERREKTE KUT
Wel leuk wanneer je dat altijd zegt.quote:
Dat klopt niet helemaal.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wel leuk wanneer je dat altijd zegt.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:47 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaal.
Ik vind het altijd wel leukjouw film- en verkeerfrustraties.
Waarom laat je dat ook lezenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik moest om deze zo hard lachen.en toen vroeg mijn moeder wat er was. En toen liet ik het zien. En toen zei ze 'Er is echt iets mis met jou, hè?'
![]()
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb problemen met een hoop dingen ja
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik moest om deze zo hard lachen.en toen vroeg mijn moeder wat er was. En toen liet ik het zien. En toen zei ze 'Er is echt iets mis met jou, hè?'
![]()
Ze vroeg wat er wasquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom laat je dat ook lezenIk ken geen ouder die daarom kan lachen
Noemt ze 'm Heppie?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:49 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ze vroeg wat er wasen anders zegt ze weer 'Ja Heppie zeker heh..'
Tweet van Heppiequote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:49 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ze vroeg wat er wasen anders zegt ze weer 'Ja Heppie zeker heh..'
Lief wel ja?quote:
Soort van.quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:51 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Soort van.
Het fascineert me eigenlijk wel hoe mensen zo gefrustreerd kunnen raken van autorijdenvooral jij
jij bent een pedofielquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jij bent nog maar 15jij hebt er geen ervaring mee
EN WIE DE NEUK RIJDT ER DAN 30 WANNEER JE 50 MAG
GVD
Problemen mee?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:54 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
jij bent een pedofielmond houden
"HET ZIJN ALTIJD DUITSERS DIE TE LANGZAAM RIJDEN"
![]()
![]()
![]()
IP-adres is geregistreerd gr gr AIVDquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:54 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
jij bent een pedofielmond houden
"HET ZIJN ALTIJD DUITSERS DIE TE LANGZAAM RIJDEN"
![]()
![]()
![]()
Heb je nooit het Martijn-forum aan zien staan op zijn laptop?quote:
ik dacht dat het een grapje wasquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je nooit het Martijn-forum aan zien staan op zijn laptop?
Ik zou maar uitkijkenquote:
Help, de maatschappij!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:43 schreef jordyqwerty het volgende:
Gaat lekker hoorquote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jaa prima, vrijdagmiddag
Met jou dan?
Nice klinkt goedquote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:22 schreef JRRY het volgende:
[..]
Gaat lekker hoor
Vanochtend 2 uurtjes les gehad, daarna naar vriendin en nog ff een vriend langs, daarna nog dik 2 hoofdstukken geschiedenis goed geleerd; en nóg is het maar 17:22![]()
nurt.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:22 schreef JRRY het volgende:
[..]
Gaat lekker hoor
Vanochtend 2 uurtjes les gehad, daarna naar vriendin en nog ff een vriend langs, daarna nog dik 2 hoofdstukken geschiedenis goed geleerd; en nóg is het maar 17:22![]()
Hellowquote:
goed hoor, met jou ook Taexkscsonnn?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:58 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hoii hoe is het met FOK-IT!#$@$!@#!$@ ?
Wil je mijn schrijfsels lezen?quote:
Ik heb hem ook al naar Pietza en LH gestuurd. En wees kritisch alsjeblieftquote:
c-c-c-combi breakertquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ey ja goed man heb je al weekend?
Ja man ben al paar uur vrij xDquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ey ja goed man heb je al weekend?
Waarom doe je dat nou?quote:
Omdat mijn alter-ego dat weigerde. Sorry. It was`nt me.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:04 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Waarom doe je dat nou?
Waarom kan ik niet eens een fatsoenlijk gesprek voeren met mijn duistere persoonlijkheid
oh en ook nog een bespottelijke ondertoon opzetten he?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat mijn alter-ego dat weigerde. Sorry. It was`nt me.
lekkahhquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:05 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
oh en ook nog een bespottelijke ondertoon opzetten he?
Reken maar van yes dat ik een TR gemaakt heb
Ja zijn het er veel?quote:
Ik word in mijn zij geport door Jamal.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zijn het er veel?![]()
Uit de losse pols heheb er nog geen uur aangezeten.
Ik kijk hem nu na, en het zijn er helemaal niet zoveel hoorquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:07 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik word in mijn zij geport door Jamal.![]()
En sochtends ja?
sochtends bier savonds whiskeyquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:09 schreef hamerhaaitje het volgende:
sochtends lekker koffie en savonds lekker biertje
Wat een leven zeg..quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:09 schreef hamerhaaitje het volgende:
snachts lekker snuif en smiddags lekker wiet
De inhoud was prima.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kijk hem nu na, en het zijn er helemaal niet zoveel hooren sochtends en savonds weet ik ja
![]()
Ik lette niet zoveel op grammatica en zinsstructuur. Dat verbeter ik allemaal nog wel.
Bedoel meer de inhoud enzo, was dat goed? Het moet een eerste hoofdstuk van een verhaal zijn dus.
Ja moet ik dat weglaten denk je?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:10 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
De inhoud was prima.
Alleen dat die gebeurtenis nog belangrijk zou worden en zoJammer dat je dat al zegt.
en een grote piem0l xD xD xDquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:11 schreef badschaap het volgende:
a serbian movie heb een vette soundtrack.
Hm ok.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja. En later misschien nog een keer naar verwijzen of zo.
Maar dat was meer persoon toch zei jequote:
er zijn best veel schrijvers hier jaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
wajow!! heuse sgrijvers!! ik sou wel un keertj en boek wille lezun fan jij
ach ga toch the perks of begin a wallflower lezen johquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
wajow!! heuse sgrijvers!! ik sou wel un keertj en boek wille lezun fan jij
Maar de filmquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:18 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ach ga toch the perks of begin a wallflower lezen joh
ik lees niet dus neequote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:18 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ach ga toch the perks of begin a wallflower lezen joh
Oh boek niet gelezenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:19 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja maar om dat literatuur te noemen![]()
quote:
swekquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]____
Dat mag je gewoon geen lezen noemen. Dat is hersenloos vermaak.
Uh, neequote:
denken 'beter' te zijnquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]____
ga niet haten donald duck is kkstoerquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]____
Als je mijn post leest dan flitst er toch wat in uw linkeroogquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nee ik hoef er namelijk niet de hele tijd naar te kijken
Dan is de woordgrap niet meer zo goed hihiquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:27 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
kan je hem veranderen in 'Ik ben onnodig op het FOK!forum'?
maar wel waarquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:28 schreef nodig het volgende:
[..]
Dan is de woordgrap niet meer zo goed hihi
Nope, ik kan dat wegedittenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:28 schreef nodig het volgende:
[..]
Als je mijn post leest dan flitst er toch wat in uw linkeroog
Hipstersquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:28 schreef jordyqwerty het volgende:
Requiem for a dream is de ultieme hipster film
a hobo with a shotgun is erger.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:28 schreef jordyqwerty het volgende:
Requiem for a dream is de ultieme hipster film
hihaho.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:29 schreef nodig het volgende:
[..]
Niet waar:@:@:@:@:@ hihihhihi bovendien ben ik lui hihihihi
:@:@::@:@
Maar je reageerde dus moest je het wel gelezen hebben? Of kan je UI wegtoveren wanneer je Danny's vakantie sponsort?quote:
nee met rechts.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:30 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
WHAHAHHAAH JE FAPT MET LINKS GORE LINKSE HIPSTER XD XD
2 handen alluz.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:30 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
WHAHAHHAAH JE FAPT MET LINKS GORE LINKSE HIPSTER XD XD
whaha getrolled xDdd umad bro xdquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:30 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
haha ik snap het want ik heet natuurlijk hypocriet en hahaha grappig xd lol
Ik heb daar een add-on voor omdat ik bij andere sites nogwelleens met het css klootquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:30 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar je reageerde dus moest je het wel gelezen hebben? Of kan je UI wegtoveren wanneer je Danny's vakantie sponsort?
Heb je dan alleen mijn UI weggehaaldquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik heb daar een add-on voor omdat ik bij andere sites nogwelleens met het css kloot![]()
mag hem eigenlijk niet gebruiken maar zodra ik van pagina wissel is het alweer weg
Maar dan heb je ze allemaal weg toch?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:38 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jep
[ code verwijderd ]
Et voila weg UI
Nog niet naar de wc geweest?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:58 schreef Fok-it het volgende:
Back![]()
Zojuist echt de meest spicy spaghetti ever gegeten
Nee valt me nog meequote:
Dat die jongen zijn aders nog niet dichtslippen is al een wonderquote:
Heb je al eens die pizza inferno gehad van de Lidl? Volgensmij wordt ie niet meer verkochtquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee valt me nog meeNormaal kan ik namelijk totaal niet tegen veel te pittig
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat die jongen zijn aders nog niet dichtslippen is al een wonder
Pizza`s moet je niet bij de LIDL kopen. krijg je spontaan voedselvergiftiging van. 1x gehad, nooit weerquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Heb je al eens die pizza inferno gehad van de Lidl? Volgensmij wordt ie niet meer verkocht
KLB / Pizza Inferno van de Lidl en mijn pussyness
Ik heb hem nooit gehad. Ik eet alleen Hawai zo'n beetjequote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pizza`s moet je niet bij de LIDL kopen. krijg je spontaan voedselvergiftiging van. 1x gehad, nooit weer
Ach ik ben nog erger. Alleen Salamiquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:06 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit gehad. Ik eet alleen Hawai zo'n beetjekaaskop jwt
Ik moet nog een keer Pizza shoarma eten. nog nooit opquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:07 schreef jordyqwerty het volgende:
Had een keer op vakantie een pizza met zure room en gekookt ei erop_______!!!!
Niet doen.
'quote:
Zitten ook paar lachwekkende topics bij jaquote:
Users van een forumquote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
http://forum.kindertelefo(...)-ander-op-raar-7372/wat.
Ik wilde die net linkenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Wat is dit danquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:18 schreef Fok-it het volgende:
14. Voorkeur van lichaam. Meisjes: Gespierd, dik, dun, grote lul, kleine lul, enz.? Dat maakt mij niet zoveel uit haha, ALs hij maar geen walvis is, of zo'n mooiboy weetje wel.![]()
![]()
HAHAHAHAquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:18 schreef Fok-it het volgende:
14. Voorkeur van lichaam. Meisjes: Gespierd, dik, dun, grote lul, kleine lul, enz.? Dat maakt mij niet zoveel uit haha, ALs hij maar geen walvis is, of zo'n mooiboy weetje wel.![]()
![]()
Ja ook zon topic met allerlei vragenquote:
Hahah.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:18 schreef Fok-it het volgende:
![]()
broertje verkopen alluzquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:15 schreef hamerhaaitje het volgende:
http://forum.girlscene.nl(...)roer-2-248459.0.html
Wauw Hoe sad
quote:[quote]Iemand nog een leuke broer van minimaal 16 in Zuid Holland?
Zou zeker leuk zijn ;D
Diezelfde aysha die dit schreefquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:26 schreef jordyqwerty het volgende:
bij ons op school heb alles andere betekenissen maar ik praat al 7 jaar met een psycholoog
ik zit ook in tyrapie bij het curuim en ik heb daar ook een tijdje gewoont
maar me moeder stuinde me niet maar me vader stuinde me wel
maar me vader is overleden
en van me moeder mach ik alleen met moslims gaan
dus ik had 1 jaar geheim verkering maar toen kwam me moeder der achter
en nu wilt me moeder me nooit meer zien en ik werd geslagen enzo
maar me moeder is opgepakt want waarschijndelijk heb zij met de dood van me vader te maken
ik woon nu bij me tante
thug life van aysha
quote:ik ben een meisje van 14
toen ik 7 was weerd ik ontvoerd en verkracht toen ik ontvoerd was zat ik hele maal vas gebonden toen gingen
ze me pijpen vineren en rukkern en noch veel meer
ik zach met me eigen ogen hoe noch meer meisjes verkracht wereden en vermoord werede
het was eng
elke dag maar hopen dat ik niet vermoord wer
ik kreeg als drinken daar sperma/plas en als eten moest ik gore pap eten
intotaal was ik ongeveer een half jaar ontvoerd ik heb allemaal nagmeries
ik had zo veel pijn toen het werd alleen maar ergerr
ik werd dag en nach genuekt
op een gegeven moment ging hij bij me vuist nueken dat dee supper veel pijn
toen ze me eindelijk vonden was ik voor iedereen bang
op school werd ik gepest omdat ik verkracht was ze noemde me **** ze sloege me in elkaar trokken me kleren uit enzo
Gewoon condoom opblazenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:27 schreef Hypocriet het volgende:
http://forum.kindertelefo(...)ballon-aanraak-7368/wauw.
Die kunnen ze beter naar sekswoordenboek forum sturenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:27 schreef Hypocriet het volgende:
http://forum.kindertelefo(...)ballon-aanraak-7368/wauw.
ja die jaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:28 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Diezelfde aysha die dit schreef
[..]
Ja, denk het ook wel.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:28 schreef JRRY het volgende:
http://forum.girlscene.nl(...)k-kent-141967.0.html
Hier sta ik vast wel in
pics van JRRY.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:28 schreef JRRY het volgende:
Hier sta ik vast wel in
Alleen al die meisjes die die laatste twee jongens postten gun ik mij wel in hun leven, zijn dat nou echt de knapste jongens die je kentquote:
Ff kijken.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
Alleen al die meisjes die die laatste twee jongens postten gun ik mij wel in hun leven, zijn dat nou echt de knapste jongens die je kent
Die laatste groep jongens zijn gewoon random patsertjes waar de gemiddelde 12-jarige breezer op valt tegenwoordig.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
Alleen al die meisjes die die laatste twee jongens postten gun ik mij wel in hun leven, zijn dat nou echt de knapste jongens die je kent
swagquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:28 schreef JRRY het volgende:
Hier sta ik vast wel in
SPOILER: JRRY gespotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik moest lachen,SPOILER: JRRY gespotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
SPOILER: JRRY gespotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat die erop staat, serieus![]()
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Lekkere roodharige boys *moi*quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Houd je bek, ik ben al heel wat roodharige tegengekomen
Jij vindt mij niet lekker?quote:
0,00000000001 procentquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:36 schreef JRRY het volgende:
Ik ben druk aan het zoeken naar mijzelf of wellicht een vriend, hoe groot zou die kans zijn? 318 pagina's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |