quote:Op maandag 11 maart 2013 09:43 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Toen ik geboren werd was het autoloze zondag en lag er een meter sneeuw.
Die moet ik thuis kijken. Kan hier op het werk geen filmpjes afspelen..quote:Op maandag 11 maart 2013 10:01 schreef oh-oh het volgende:
Haha nee ik denk het ook niet.
Kijk nou toch![]()
Een week geleden zat Strega in het zonnetje terwijl ik viooltjes aan het planten was. Nu sneeuwt het.quote:Op maandag 11 maart 2013 09:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De laatste jaren heb ik gewoon buiten kunnen zitten op de dag zelf. Het kan nog dit jaar, maar ik ben bang van niet..
Nee, het ging allemaal helemaal niet meer geloof ik, kolerequote:Op maandag 11 maart 2013 11:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Bol.com is leuk als alles goed gaat en je geen vragen hebt. Als het wat ingewikkelder wordt, zijn ze al snel niet in staat om dat te verwerken
Alles wat moeilijker is dan 'bestellen, ontvangen, betalen' is een hele uitdaging. Maar ja, het is zo makkelijk, ze zijn lekker snel en ze verzenden zo goed als altijd gratis, dus bestellen blijf ik toch welquote:Op maandag 11 maart 2013 11:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, het ging allemaal helemaal niet meer geloof ik, kolere![]()
En zo ingewikkeld was het nou ook weer niet, maar ja
quote:Op maandag 11 maart 2013 11:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Alles wat moeilijker is dan 'bestellen, ontvangen, betalen' is een hele uitdaging. Maar ja, het is zo makkelijk, ze zijn lekker snel en ze verzenden zo goed als altijd gratis, dus bestellen blijf ik toch wel
Ik heb er nog geen gehadquote:Op maandag 11 maart 2013 11:02 schreef oh-oh het volgende:
Darn, ik heb nog maar 2 Oscarkaarten over om te versturen, die zijn hard gegaan zeg
Huilie!quote:
Ja, dat wel. Stuur maar iets op voor vrijdag. Tis altijd goed..quote:Op maandag 11 maart 2013 11:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Huilie!
Je hebt nog wel een kaart gehad in je nieuwe huis toch?
Wil je een Oscar verjaardagskaart dan? Of toch liever een Sjon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |