Nee joh, nog veel zuidelijkerquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:03 schreef MAHL het volgende:
[..]
Slovenië/Slowakije?
[ afbeelding ]
[..]
Echt heVeel beter dan die besnorde moslimvrouwtjes met doek op de kop
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:23 schreef MAHL het volgende:
[..]
Bosnië? Kroatië? Albanië? Bulgarije? Macedonië?
De VN baseert zich op een gedateerde situatie, namelijk die van de koude oorlog waar er geen plaats was voor een midden Europa. Met geografische, culturele en politieke argumenten kan je de stelling "Polen is oost Europa", gemakkelijk ontkrachten.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Bestaat in sommige definities dus ook niet, kijk eens, voor jou een prachtige kaart van hoe de VN Europa definieert.
[ afbeelding ]
Whatever, blijf vooral in je eigen bullshit gelovenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:28 schreef Polacco het volgende:
[..]
De VN baseert zich op een gedateerde situatie, namelijk die van de koude oorlog waar er geen plaats was voor een midden Europa. Met geografische, culturele en politieke argumenten kan je de stelling "Polen is oost Europa", gemakkelijk ontkrachten.
Goede, puike argumenten.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Whatever, blijf vooral in je eigen bullshit geloven
Ik hou niet van Pollenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:32 schreef Piye het volgende:
Tijd voor een Poll.
Poll: Liever Polen of Marokkanen?
• Liever Polen
• Liever Marokkanen
• Liever allebei niet
• Ik heb niks tegen beide groepen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Argumentatie heeft weinig zin wanneer je zelf zo overtuigd ben van jouw eigen gelijk. Dat jij niet snappen wil dat er verscheidene manieren zijn om het te plaatsen en dat er letterlijk geen enkele officiele is, dat is dan volkomen jouw gebrek en in ieder geval zeker voor mij niet discussiewaardig.quote:
Op z'n tijd mag ik wel en Palmquote:
Argumentatie heeft weldegelijk zin. Als tegenargument voor jouw "de VN vind het zo" zeg ik dat de VN uitgaat van een gedateerde situatie. Dan kom jij met "blijf in je bullshit geloven". Blijkbaar wil jij het zelf niet snappen en sta je niet open voor andere zienswijzen dan je eigen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Argumentatie heeft weinig zin wanneer je zelf zo overtuigd ben van jouw eigen gelijk. Dat jij niet snappen wil dat er verscheidene manieren zijn om het te plaatsen en dat er letterlijk geen enkele officiele is, dat is dan volkomen jouw gebrek en in ieder geval zeker voor mij niet discussiewaardig.
Blijkbaar snap je niet dat Polen ook gewoon lid is van de VN en het er blijkbaar mee eens is anders hadden ze wel stappen ondernomen. Overigens bestaat Polen voor de helft uit Duits grondgebied dus ik stel voor om Polen de nieuwe Moffen te noemenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:44 schreef Polacco het volgende:
[..]
Argumentatie heeft weldegelijk zin. Als tegenargument voor jouw "de VN vind het zo" zeg ik dat de VN uitgaat van een gedateerde situatie. Dan kom jij met "blijf in je bullshit geloven". Blijkbaar wil jij het zelf niet snappen en sta je niet open voor andere zienswijzen dan je eigen.
Alsof Polen om dit punt niet lid zou worden. Tjongejonge zeg. Die Duitsers zijn allang verwijderd trouwens.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:51 schreef D0808 het volgende:
[..]
Blijkbaar snap je niet dat Polen ook gewoon lid is van de VN en het er blijkbaar mee eens is anders hadden ze wel stappen ondernomen.
Zeg ik toch niet? Maar ze zijn al decennia lid dus als het ze zou storen hadden ze al lang voor wijziging kunnen gaan.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:52 schreef Polacco het volgende:
[..]
Alsof Polen om dit punt niet lid zou worden. Tjongejonge zeg. Die Duitsers zijn allang verwijderd trouwens.
Ja mooi he, etnische zuiveringen. Wees er maar trots opquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:52 schreef Polacco het volgende:
[..]
Die Duitsers zijn allang verwijderd trouwens.
Ik ben daar ook niet trots op en in mijn ogen hadden bepaalde delen niet ontruimd of geannexeerd te hoeven worden. Jammer dat je zo snel oordeelt.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:56 schreef D0808 het volgende:
[..]
Ja mooi he, etnische zuiveringen. Wees er maar trots op
Welke mensen je liever in het land hebt. Natuurlijk heb je dan liever Polen, heb je die vrouwtjes niet gezienquote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:01 schreef Piye het volgende:
Nog niemand heeft gestemd op "liever Marokkanen" TS lult dus uit z'n nek zoals ik al dacht.
Eerlijke vergelijking deze.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:05 schreef Anshur het volgende:
[..]
Welke mensen je liever in het land hebt. Natuurlijk heb je dan liever Polen, heb je die vrouwtjes niet gezien
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
Ik zou het wel weten hoor.
Je vergeet Yvonne Strahovskiquote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:05 schreef Anshur het volgende:
[..]
Welke mensen je liever in het land hebt. Natuurlijk heb je dan liever Polen, heb je die vrouwtjes niet gezien
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
Ik zou het wel weten hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |