zon grote stad is natuurlijk niets voor mensen die overal bang voor zijnquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:17 schreef Kola het volgende:
[..]
zou kunnen, ik kom nooit in dat ranzige kuthol.
men moet die luxe goederen nu al kopen, op afbetaling, daar is het huidige verdienmodel op gebaseerdquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:18 schreef zovty het volgende:
[..]
Besparen is toch gewoon gunstig voor de economie? Dan kan het geld worden uitgegeven aan luxe goederen.
Nederland, woon nu in het oostblokquote:
aha, ja helaas.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Nederland, woon nu in het oostblok
weg liefde
Ik deel je liefde wel hoor. Oostblokmeisjesquote:
Ben jij wel eens een moslim tegengekomen?quote:
Afhankelijk van welke definitie je hanteert is Polen Centraal- of 'gewoon' Oost-Europa.quote:
MAHL, ouwe pimpquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:32 schreef MAHL het volgende:
[..]
Oostblokmeisjes![]()
![]()
Ben jij dat in je UI trouwens?
En jij bent zelfs naar Oostblokkië gegaan om de geile meiskes te regelenquote:
Teamcoach bij een callcenter, het project wordt echter verhuist naar de hoofdstad. Daarom ben ik vanaf 1 mei manager bij een ander kantoor hier in de stad. Voorlopig kan ik nog wel achter de oostblokmeisjes aan dusquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:36 schreef MAHL het volgende:
[..]
En jij bent zelfs naar Oostblokkië gegaan om de geile meiskes te regelenWat voor werk doe je daar, en waar zit je?
Polen is geen Oost-Europa, faggot.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Afhankelijk van welke definitie je hanteert is Polen Centraal- of 'gewoon' Oost-Europa.
Volgens de VN is Polen bijvoorbeeld gewoon Oost-Europa.
Goede argumentatie, fijne uitsmijter. Superpostquote:
Als Polen Oost-Europa is bestaat er geen Midden-Europa.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Goede argumentatie, fijne uitsmijter. Superpost![]()
Zoals ik gezegd heb, het is maar net vanuit welke perceptie je het bekijkt. Zo kan Bulgarije bij Zuid-Europa maar ook bij Oost-Europa horen. Voor Polen geldt exact hetzelfde alleen dan met Centraal en Oost. Of jij het nu leuk vindt of niet. Faggot.
Dus?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:51 schreef andre_k het volgende:
[..]
Als Polen Oost-Europa is bestaat er geen Midden-Europa.
Bestaat in sommige definities dus ook niet, kijk eens, voor jou een prachtige kaart van hoe de VN Europa definieert.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:51 schreef andre_k het volgende:
[..]
In Warschau dus?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Teamcoach bij een callcenter, het project wordt echter verhuist naar de hoofdstad. Daarom ben ik vanaf 1 mei manager bij een ander kantoor hier in de stad. Voorlopig kan ik nog wel achter de oostblokmeisjes aan dus
En? Kan toch ook prima Oost-West indeling zijnquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:51 schreef andre_k het volgende:
[..]
Haha nee, ik woon meer in het zuidoosten van Europaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:56 schreef MAHL het volgende:
[..]
In Warschau dus?
[..]
En? Kan toch ook prima Oost-West indeling zijnNormaal noemen we het Oost-Europa als de Sovjet-Unie er vroeger de invloedssfeer had, dus is Polen Oost-Europa.
Slovenië/Slowakije?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Haha nee, ik woon meer in het zuidoosten van EuropaPolen is mij te koud man!
Echt hequote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:00 schreef BRANDGEL het volgende:
Die Polen mogen er van mij nog wel meer bij komen hoor
Vrouwtjes RHHHAGGGHHGGGG
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |