Het is inderdaad nuttig om in Amsterdam te protesteren om wat er gebeurt in Syrie en Palestinaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Schandalig inderdaad, mensen die protesteren omdat mensen onrecht wordt aangedaan. Kutmarokkanen.
Flikker toch zelf op man.. vroeger (amper 10 jaar geleden) zag je in magazijnen alleen maar Nederlanders aan het werk, nu is de voertaal Pools daar en zitten diezelfde werknemers die daar aan het werk waren thuis op de bank en worden door eikels als jou weggezet als luie flikkers. Haal je breinloze kop eens uit je hol en kijk om je heen wat er daadwerkelijk aan de hand is.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:28 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Flikker toch op man, het werk wat die Polen doen halen de uitkeringstrekkertjes hun neus voor op. Die Polen doen haast alleen maar zwaar werk, nou dan weet je het wel als uitkeringstrekkertje dat laat je mooi aan je voorbijgaan dus stop met je gelul over dat de Polen het werk innemen van de Nederlanders, als alle Nederlanders een baan zouden hebben of geen onterechte uitkeringen zouden krijgen dan had je die Polen niet gehad
Oké ga jij maar weer op de bank zitten met je uitkering, lekker huilen dat je geen werk hebt!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:37 schreef D0808 het volgende:
[..]
Flikker toch zelf op man.. vroeger (amper 10 jaar geleden) zag je in magazijnen alleen maar Nederlanders aan het werk, nu is de voertaal Pools daar en zitten diezelfde werknemers die daar aan het werk waren thuis op de bank en worden door eikels als jou weggezet als luie flikkers. Haal je breinloze kop eens uit je hol en kijk om je heen wat er daadwerkelijk aan de hand is.
Of het nuttig is is een tweede.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:37 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Het is inderdaad nuttig om in Amsterdam te protesteren om wat er gebeurt in Syrie en Palestina![]()
Nobody gives a fuck. Als je er echt iets aan wilt doen, moet je niet in Nederland protesteren.
Ik heb gelukkig nog steeds werk maar hoop wel dat jij je eerdaags mag gaan melden bij het UWV omdat een Pool, Roemeen, Bulgaar whatever jouw werk even gaat overnemen (en dat gaat gebeuren want ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat je over hersens beschikt, dus jouw werk kan makkelijk door een ongeschoolde Pool gedaan worden). Wat zal je huilen jochie, want dan is het zeker opeens niet eerlijk meer.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:38 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Oké ga jij maar weer op de bank zitten met je uitkering, lekker huilen dat je geen werk hebt!
Kapitalisme in je kontje jonguh.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:37 schreef D0808 het volgende:
[..]
Flikker toch zelf op man.. vroeger (amper 10 jaar geleden) zag je in magazijnen alleen maar Nederlanders aan het werk, nu is de voertaal Pools daar en zitten diezelfde werknemers die daar aan het werk waren thuis op de bank en worden door eikels als jou weggezet als luie flikkers. Haal je breinloze kop eens uit je hol en kijk om je heen wat er daadwerkelijk aan de hand is.
Wat is er dan aan de hand.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:37 schreef D0808 het volgende:
[..]
Wie zegt dat?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:30 schreef Anshur het volgende:
Maar heb je het over kut-Marokkanen dan is het oooooh racisme, discriminatie!
Lees nou eens even rustig na, wat hier staat. Mensen die niet met ontkenningen om kunnen gaan.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:42 schreef D0808 het volgende:
(en dat gaat gebeuren want ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat je over hersens beschikt, dus jouw werk kan makkelijk door een ongeschoolde Pool gedaan worden).
Ik kom maar bar weinig moslims tegen in amsterdam, laat staan een die voorstander is van kutmarokkanenquote:
zou kunnen, ik kom nooit in dat ranzige kuthol.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:16 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ik kom maar bar weinig moslims tegen in amsterdam, laat staan een die voorstander is van kutmarokkanen
Besparen is toch gewoon gunstig voor de economie? Dan kan het geld worden uitgegeven aan luxe goederen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:14 schreef RedDevil085 het volgende:
Daar heeft de nederlandse economie natuurlijk niet veel aan.
zon grote stad is natuurlijk niets voor mensen die overal bang voor zijnquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:17 schreef Kola het volgende:
[..]
zou kunnen, ik kom nooit in dat ranzige kuthol.
men moet die luxe goederen nu al kopen, op afbetaling, daar is het huidige verdienmodel op gebaseerdquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:18 schreef zovty het volgende:
[..]
Besparen is toch gewoon gunstig voor de economie? Dan kan het geld worden uitgegeven aan luxe goederen.
Nederland, woon nu in het oostblokquote:
aha, ja helaas.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Nederland, woon nu in het oostblok
weg liefde
Ik deel je liefde wel hoor. Oostblokmeisjesquote:
Ben jij wel eens een moslim tegengekomen?quote:
Afhankelijk van welke definitie je hanteert is Polen Centraal- of 'gewoon' Oost-Europa.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |