quote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:07 schreef Polacco het volgende:
[..]
Jouw waarheid misschien. Ik doe geen hullie hullie, ik wijs debielen zoals jij terecht.
Ik kan er niks aan doen dat de schrijvers van dat artikel niks op school hebben geleerd. Daarbij reageer ik op jou waarin je schrijft dat Polen oost Europeanen zijn. Onzin natuurlijk.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
Het ging in dat Artikel over Oost-Europeanen + Polen.
Zelfbenoemd socioloog?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij doet dat ook. De een verbeterd zijn vooroordelen alleen sneller dan de ander (als ze niet kloppen).
Maar wanneer jij iemand ziet lopen die je aandacht trekt dan ga jij daar al dingen over denken, zonder dat jij hem of haar kent. Dat zijn dan per definitie vooroordelen.
Jij zou alleen een praatje met zo,n iemand maken om dan je vooroordelen in te trekken (wanneer nodig).
Leg uit..quote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maat, je hebt echt geen flauw idee waar je allemaal over praat.
Dat heb je toch niet in je. Als je het lief vraagt mag je zelfs kiezen hoor, ik deel graag. Maar dit is de laatste keer dat ik het topic bezoek, want zo valt mijn hele exit incluis gif natuurlijk in het water.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:09 schreef Voszje het volgende:
[..]
Heb je één van die drie dingen voor me? Ik heb hier niks. Of wacht, ik kom het wel van je stelen, als echte Oost-Europeaan.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:36 schreef A-mineur het volgende:
Polen werken duidelijk harder dan Marokkanen dat mag duidelijk zijn.
Ben je echt zo dom?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
En waar komen stereotypes vandaan denk jij?
Jij denkt dat die uit de lucht komen vallen ofzo?
Ik heb het over de criminaliteit van dat soort groepen, en dan pak jij er zoiets uit.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:10 schreef Polacco het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat de schrijvers van dat artikel niks op school hebben geleerd. Daarbij reageer ik op jou waarin je schrijft dat Polen oost Europeanen zijn. Onzin natuurlijk.
Ik wil graag een appel. Bedankt alvast.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:11 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Dat heb je toch niet in je. Als je het lief vraagt mag je zelfs kiezen hoor, ik deel graag. Maar dit is de laatste keer dat ik het topic bezoek, want zo valt mijn hele exit incluis gif natuurlijk in het water.
Ben je echt zo dom?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Persoonlijke aanval.
Top argumentatie weer.
Zie edit. Je xenofobische gedachtegang afschuiven op processen in je brein vind ik vrij laag, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Leg uit..
Jij hebt controle over alle processen in je brein?
Ik vind je wijze van redeneren onzin. Vandaar dat ik reageerde.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:00 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Hoi, ik ben TwentyFourr. En wie mag jij wezen, dat je mij zo aanvalt?
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:06 schreef TwentyFourr het volgende:
Ah, ik heb even gelezen en het is alweer duidelijk. Iedereen reageert weer om het moeten reageren. Deadprez, leuk dat je alsnog een vervanger voor de 'nwsdiscussie' hebt gevonden vandaag, ik ben blij voor je. Aan de rest: eet een mandarijn/kiwi/appel wat je ook lekker vindt en ga slapen.
Wederom:
[ afbeelding ]
Wat doe jij nu weer stoer dan?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:09 schreef SpartaTurken het volgende:
Mensen, mensen.
Stop lekker met zeuren en ga 'n lekker wijf neuken of op z'n minst ff 'n potje masturberen.
Nee, niet waar.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:14 schreef Hark_Bladeren het volgende:
Er lopen in Polen wel lekker wijven rond.
Wil het VVD'ertje ook even een duit in het zakje doen?quote:
Nee, daar is niets laag aan.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zie edit. Je xenofobische gedachtegang afschuiven op processen in je brein vind ik vrij laag, eerlijk gezegd.
In Polen loopt helemaal niemand meer rond, allemaal aan het werk in West-Europa.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:14 schreef Hark_Bladeren het volgende:
Er lopen in Polen wel lekker wijven rond.
Welk zakje?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wil het VVD'ertje ook even een duit in het zakje doen?
Dat denkt onze onderlaag die zogenaamd wel wil werken.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:16 schreef SpartaTurken het volgende:
[..]
In Polen loopt helemaal niemand meer rond, allemaal aan het werk in West-Europa.
Polen is net als de kut van Kim Holland: een grote, kale vlakte.
Het enige vooroordeel waar ik mezelf af en toe op betrap is dat ik bij sommige mensen uit de buurt wil blijven, omdat ik ze "eng" over vind komen. Dat heeft dan ook niks met ras, afkomst, religie of wat dan ook te maken, enkel met hoe een persoon op mij overkomt. Is nog steeds achterlijk natuurlijk, want negen van de tien keer is het nergens op gebaseerd, maar dat is een logisch denkproces in de hersenen. Mensen op afkomst, ras of religie beoordelen is dat niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, daar is niets laag aan.
Vooroordelen is een denkproces dat voortkomt uit je brein. Als jij serieus gaat beweren dat jij nooit vooroordelen hebt dan wilt dat zeggen dat jij controle hebt over elk proces in je brein.
Je denkt niet alleen "bewust" hé.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |