Zeg ik soms van wel?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:39 schreef Voszje het volgende:
[..]
Dat artikel gaat niet over alleen Polen.
Je geeft aan dat het merendeel van de Polen uitschot is, aan de hand van je artikel. Het merendeel van de Bulgaren en Roemenen is dus ook uitschot?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zeg ik soms van wel?
Het gaat over Oost-Europeanen, en daar vallen Polen ook onder he.
Wacht maar, als ze over 30 jaar nog steeds zo behandeld worden zeiken ze ook. Met reden trouwens.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:12 schreef zhe-devilll het volgende:
Polen zeiken niet over discriminatie, Marokkanen wel die vinden zichzelf zg zielig en weten heel goed, dat in NL, zielig doen beloond wordt.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/Ne(...)ven-ELSEVIER326820W/
+ eigen ervaring.
Natuurlijk zijn er ook genoeg Polen die het wel goed willen doen. Maar met een minderheid bouw je nu eenmaal geen samenleving op.
Eigen ervaring is bullshit natuurlijk. Mijn ervaring is dat het meestal chille gasten zijn, waar ik het goed mee kan vinden. Diezelfde ervaring heb ik eigenlijk ook met welke andere groep "allochtonen" dan ook. En met Nederlanders over het algemeen ook. Dat betekent natuurlijk ook niet dat mijn eigen ervaringen de werkelijkheid reflecteren, maar ik probeer alleen maar aan te geven dat je in dit soort gevallen nooit uit mag gaan van je eigen ervaringen.quote:Hoewel er nog geen cijfers zijn die aantonen dat Oost-Europeanen steeds vaker schuldig zijn aan misdrijven, krijgt de Raad van Korpschefs veel berichten hierover vanuit het land.
Zo zwart/wit kun je het niet stellen natuurlijk.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:41 schreef Voszje het volgende:
[..]
Je geeft aan dat het merendeel van de Polen uitschot is, aan de hand van je artikel. Het merendeel van de Bulgaren en Roemenen is dus ook uitschot?
Ik ga naar bed, zoveel onderbuik kan ik niet aanquote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zo zwart/wit kun je het niet stellen natuurlijk.
Er worden alleen steeds meer misdaden gepleegd door Oost-Europeanen. Wij hebben de toestroom van Oost-Europeanen sterk onderschat.
Jij bracht het zelf zo zwart/wit, door te impliceren dat het het merendeel van de Polen betreft.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zo zwart/wit kun je het niet stellen natuurlijk.
Er worden alleen steeds meer misdaden gepleegd door Oost-Europeanen. Wij hebben de toestroom van Oost-Europeanen sterk onderschat.
Sterker nog, als ik maar erop zou beroepen dan was het een drogredenering/non argument.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
Eigen ervaring is bullshit natuurlijk. Mijn ervaring is dat het meestal chille gasten zijn, waar ik het goed mee kan vinden. Diezelfde ervaring heb ik eigenlijk ook met welke andere groep "allochtonen" dan ook. En met Nederlanders over het algemeen ook. Dat betekent natuurlijk ook niet dat mijn eigen ervaringen de werkelijkheid reflecteren, maar ik probeer alleen maar aan te geven dat je in dit soort gevallen nooit uit mag gaan van je eigen ervaringen.
Goede argumentatie.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:44 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik ga naar bed, zoveel onderbuik kan ik niet aan![]()
groeten aan Ria
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:30 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Nederlanders > Duitsers > Polen > Russen
Dat hangt er vanaf. Als blijkt dat 6 op de 10 Polen zich met criminele zaken bezig is dan mag je best generaliseren.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:44 schreef Voszje het volgende:
[..]
Jij bracht het zelf zo zwart/wit, door te impliceren dat het het merendeel van de Polen betreft.
Ja, er worden misdaden door Oost-Europeanen gepleegd, maar het is te simpel om iedereen over één kam te scheren.
Dat Bulgaarse bendes hier fraude plegen staat verder los van de mensen uit het Oostblok die hier het werk komen doen waar elitair Nederland haar neus voor ophaalt, lijkt me.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Sterker nog, als ik maar erop zou beroepen dan was het een drogredenering/non argument.
Maar dat deed ik niet.
+
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)lgaren-met-toeslagen
Zes op de tien? Heb je daar ook een bron van?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:48 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf. Als blijkt dat 6 op de 10 Polen zich met criminele zaken bezig is dan mag je best generaliseren.
Je klampvasten aan de minderheid heeft immers geen enkele zin, omdat je met de minderheid geen samenleving kan bouwen.
Hiermee diskwalificeer je jezelf in deze discussie wel een beetje.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:48 schreef theunderdog het volgende:
Als blijkt dat 6 op de 10 Polen zich met criminele zaken bezig is dan mag je best generaliseren.
Ahja?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat Bulgaarse bendes hier fraude plegen staat verder los van de mensen uit het Oostblok die hier het werk komen doen waar elitair Nederland haar neus voor ophaalt, lijkt me.
Ja.quote:
1: "als"quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:49 schreef Voszje het volgende:
[..]
Zes op de tien? Heb je daar ook een bron van?
Ik klamp mij niet vast aan een minderheid, maar generaliseren wil ik evenmin. Onze samenleving bestaat uit genoeg rotte appels, en dat zijn niet alleen maar Oost-Europeanen.
Alsjeblieft zeg, ga je haatzaaiende opmerkingen ergens anders verspreiden. Aan de binnenkant van je ogen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
Ik weet dat klaagbaak niet de subforum is om serieus te discussiëren. Maar je moet het ook niet gaan overdrijven..
Polen zijn over het algemeen allemaal tuig.
Ahja?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hiermee diskwalificeer je jezelf in deze discussie wel een beetje.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ahja?
Jij bent zo,n iemand die ook tegen vooroordelen is? Vooroordelen zijn er niet zomaar. Hetzelfde met generalisatie..
De waarheid = haatzaaiende opmerkingen?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:54 schreef Polacco het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, ga je haatzaaiende opmerkingen ergens anders verspreiden. Aan de binnenkant van je ogen bijvoorbeeld.
Top argumentatie.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik hoop maar voor je dat je loopt te trollen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |