op 3 en 4 loop je ook zo door toch ?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Anders gewoon W2, daar vandaan kan je zo naar W1.
Ja, je zal wel wat op heuphoogte zittende hekjes over moeten klimmen maar dat moet je van W2 naar W1 ook.quote:
Haterquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:43 schreef Cara het volgende:
weer gezellig op K zonder ook maar 1 iemand van fok in de buurt
Kan je niet gewoon buitenom lopen via de trappen dan ? Heb tot nu toe nog nooit extra controlle gehad als ik die trap op liep (alleen bij de deur zegmaar waar je erin gaat wel, maar van binnen zitten dr geen extra controlles meer toch?)quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, je zal wel wat op heuphoogte zittende hekjes over moeten klimmen maar dat moet je van W2 naar W1 ook.
quote:
Er staan wel stewards voor de trappen naar de vakken, die vragen meestal één keer je pasje. Maar dat is zo makkelijk te omzeilen, sowieso wordt er in de rust al helemaal niet meer naar gekeken.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon buitenom lopen via de trappen dan ? Heb tot nu toe nog nooit extra controlle gehad als ik die trap op liep (alleen bij de deur zegmaar waar je erin gaat wel, maar van binnen zitten dr geen extra controlles meer toch?)
Malloot dat ze dat wel doen op W, bij Z staan er nooit stewards. Enkel tegen Praag thuis als ik me het herinner, en toen was het verre van uitverkocht.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er staan wel stewards voor de trappen naar de vakken, die vragen meestal één keer je pasje. Maar dat is zo makkelijk te omzeilen, sowieso wordt er in de rust al helemaal niet meer naar gekeken.
Verder is het ook zo dat wanneer je eenmaal op het vak staat, en je loopt naar beneden voor bier dat ze het daarna ook niet meer vragen.
Dan ben je ook debiel als je dat voor elkaar krijgt.quote:
Ach, mij boeit het geen flikker. Ik denk dat ik van de 17 thuiswedstrijden er 7 mijn pas moet laten zien.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:56 schreef Grifte het volgende:
[..]
Malloot dat ze dat wel doen op W, bij Z staan er nooit stewards. Enkel tegen Praag thuis als ik me het herinner, en toen was het verre van uitverkocht.
ook daar komt ooit een einde aan als je lief bentquote:
ik ben nog nooit bij W gecontroleerd, kan altijd doorlopenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:56 schreef Grifte het volgende:
[..]
Malloot dat ze dat wel doen op W, bij Z staan er nooit stewards. Enkel tegen Praag thuis als ik me het herinner, en toen was het verre van uitverkocht.
Alweer?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit was wel echt zijn laatste kans helaas.
preciesquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er staan wel stewards voor de trappen naar de vakken, die vragen meestal één keer je pasje. Maar dat is zo makkelijk te omzeilen, sowieso wordt er in de rust al helemaal niet meer naar gekeken.
Verder is het ook zo dat wanneer je eenmaal op het vak staat, en je loopt naar beneden voor bier dat ze het daarna ook niet meer vragen.
Ik geloof je wel hoor, t is alleen dat het volgens mij altijd al zijn laatste kans was.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan geloof je 't niet, mij om 't even.
tegen pisvee stond dr ook een klein geel leger bij zquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:56 schreef Grifte het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |