abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 26 maart 2013 @ 12:50:04 #276
279296 manda-rijn
Citrus reticulata
pi_124520671
Wij gaan voor heel klassieke geelgouden ringen. Ik twijfel nog of ik er een diamantje in wil hebben of niet. Aan de ene kant vind ik het wel erg vrouwelijk en bij eventuele kinderen kan ik er diamantjes bij laten zetten. Aan de andere kant vind ik zonder ook mooi. Gelukkig hebben we nog even tot de bestelling.
man.da.rijn de; -en 3 m,v kleine, oranje citrusvrucht
  dinsdag 26 maart 2013 @ 14:56:14 #277
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_124525474
Ik heb een ring die uit 2 delen bestaat. Een gouden trouwring, en een witgouden omschuifring met daarin een briljant.



Mijn man heeft exact dezelfde ring, alleen dan in het witgoud, en zonder de omschuifring.
pi_124645845
Een tijdje geleden had ik hier in het topic advies gevraagd over trouwpakken met een beperkt budget. Naar aanleiding van wat tips ben ik eens bij Roka gaan kijken. De service daar viel me erg tegen, en ik vind zelfs dat ik redelijk geschoffeerd werd.

Heb afgelopen maandag een email naar het bedrijf gestuurd, maar nog geen antwoord ontvangen en ik betwijfel of ik dat ook ga krijgen. Vandaar dat ik het maar eens post: wat denken jullie?

Omdat ik nogal ontevreden ben heb ik wel aan 'naming and shaming' gedaan, maar ik de naam van mevrouw maar even weggeknipt.

quote:
Geachte heer/mevrouw,

Afgelopen zondagmiddag had ik om 12.00 uur een afspraak bij ROKA Rotterdam om een trouwpak voor mijn bruiloft aan te schaffen.

Nadat ik vrijwel alle pakken op de website had bekeken, de brochure had aangevraagd en doorgekeken, dacht ik dat het daar wel tijd voor was. Ik ging op de website op zoek naar het kopje 'afspraak maken', en zag daar een agenda waarbij stond dat men bij het maken van de afspraak de mogelijkheid kreeg tot alle pakken, vakkundig geholpen wordt, de tijd krijgt om verschillende mogelijkheden te proberen en je tot niets verplicht bent.

Zodoende maakte ik dus de afspraak, en gister om 12.00 uur aangekomen aan de Grote Beer. U begrijpt met wat voor gevoel ik binnenkwam: de grootte van de winkel overviel me, en dat is spannend. Het is toch een trouwpak wat je gaat kopen! We werden bij de deur ontvangen en naar een tafeltje gebracht, waar we wat te drinken kregen. Een goed begin.

Na een paar minuten kwam de verkoopster, *knip*, die zou helpen bij het passen van een trouwpak. Ze stelde zich voor en vroeg naar de 'plannen'. Ik gaf aan dat mijn huwelijk in juni was, dit de eerste winkel was die ik bezocht, geen ervaring had bij het kopen van pakken, en dat ik na mijn oriëntatie in de brochure en website graag eens wat pakken in het echt wilde zien en zou willen passen. *knip* gaf aan dat het niet zo gaat bij ROKA: de website en de brochure zijn voor een oriëntatie, in de winkel kom je om te kopen, aldus de verkoopster. Alleen wanneer ik iets zou kopen zou er tijd zijn om 'anderhalf uur hard te werken en pakken te passen'. Omdat ik natuurlijk niet op voorhand kan zeggen dat ik iets koop, gaf ik dat ook aan. Bij het maken van de afspraak op de website had stond er ook iets compleet anders (ik citeer: 'Je hebt gereserveerde tijd om alle mogelijkheden te zien en te passen; Je bent tot niets verplicht). 'Tsja', zei *knip*: 'wij zijn open op zondag als coulance naar de klant toe, maar dan moet er wel wat gekocht worden'.

Er was misschien wel mogelijk om wat pakken te zien, aldus *knip*, maar dan niet passen, want dat kan alleen als ik wat zou willen kopen. Toen ze naar mijn budget vroeg, gaf ik aan dat ik zo'n 600 euro in gedachten had. *knip* vond dat duidelijk te weinig, want 'een gemiddelde bezoeker van ROKA geeft toch al snel zon 1100-1200 euro uit'. Haar irritatie begon nu merkbaar te worden. Het was duidelijk zichtbaar dat ze vond dat ik haar tijd verdeed.

Zo ging het een beetje over en weer. Na een tijdje kwam ze over de brug en bracht ze een aantal pakken. Uiteindelijk vroeg ik of ik er een mocht passen. 'Natuurlijk', zei ze met frisse tegenmoed, en ik kreeg het jasje over mijn trui heen aangeschoven. Dat voelde erg vreemd, aangezien andere klanten gebruik maakten van de pashokjes. Ik kon ook niet zien hoe het jasje stond, omdat de mobiele spiegel, die zo'n twee meter van me af stond, verkeerd stond gedraaid. Toen ik naar een spiegel vroeg pakte *knip* er ook geen. Het was duidelijk dat ze geen zin had om mij als klant op m'n gemak te stellen en moeite voor me te doen.

U begrijpt dat ik toen heb besloten om weg te gaan, en mijn dag goed verziekt was. Ik kwam daar immers, na een flink stuk gereden te hebben, vrolijk geluimd voor een trouwpak, en ik ging weg met een rotgevoel. Graag verneem ik van u hoe er binnen ROKA over dit gedrag naar klanten toe wordt gedacht.

Tot slot, u begrijpt dat ik conservatief inschaalde toen ik zei dat ik 600,- wilde uitgeven. Als ik op een goede manier geholpen zou zijn, vriendelijk en op mijn gemak zou zijn gesteld zou de kans groot zijn geweest dat ik een pak had aangeschaft. Misschien ook wel voor iets meer dan die prijs. Maar als ik op een dergelijke manier bejegend word, houdt het voor mij direct op.

In afwachting van uw antwoord,

Vriendelijke groet,
  vrijdag 29 maart 2013 @ 14:38:33 #279
8369 speknek
Another day another slay
pi_124646310
Ja dat gaat natuurlijk nergens over, dat ze je alleen helpen als je aangeeft iets te kopen. Ik herken dat ook niet (maar goed ik heb wel wat gekocht).

Het lijkt wel een trend, gister ook een vervelende ervaring met een telemarketeer van de winkel waar ik vorige keer mijn telefoon heb gekocht. Of ze me een nieuwe aanbieding mogen opsturen. Ja ik koop niet aan de telefoon maar een vrijblijvende aanbieding is nooit weg. Okay dan start ik nu de tape. Hierbij geeft u aan dat u de telefoon die morgen opgestuurd wordt in ontvangst zal nemen en het contract ondertekend binnen een dag opgestuurd wordt. Dafuq! Ook gelijk een mail achteraan gestuurd dat ze hem mogen stoppen waar de zon niet schijnt en ik met zo'n service nooit meer klant ben.

Ik snap dat het crisis is, maar de Nederlandse retail mag zo lekker creperen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_124646986
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 14:26 schreef Ill-Skillz het volgende:
Een tijdje geleden had ik hier in het topic advies gevraagd over trouwpakken met een beperkt budget. Naar aanleiding van wat tips ben ik eens bij Roka gaan kijken. De service daar viel me erg tegen, en ik vind zelfs dat ik redelijk geschoffeerd werd.

Heb afgelopen maandag een email naar het bedrijf gestuurd, maar nog geen antwoord ontvangen en ik betwijfel of ik dat ook ga krijgen. Vandaar dat ik het maar eens post: wat denken jullie?

Omdat ik nogal ontevreden ben heb ik wel aan 'naming and shaming' gedaan, maar ik de naam van mevrouw maar even weggeknipt.

[..]

Wat een belachelijke actie!! Alles is hier op zondag open dus wat eem bullshit!

Ik denk niet dat je een reactie zal krijgen trouwens, ze zijn bij dde Roka hier nogal vol van zichzelf!

Wel leuk dat je in de buurt was ;)
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 29 maart 2013 @ 16:20:31 #281
149959 SQ
snelle trees
pi_124650301
Godsamme ill-skillz, wat een drama-kut :')
Ik was al meteen omgekeerd!
disclaimer
  vrijdag 29 maart 2013 @ 16:23:22 #282
149959 SQ
snelle trees
pi_124650410
Wij zijn net in ondertrouw gegaan, de gemeente had ook lekker gefaald. Na twee keer bellen om de afspraak te verifiëren ga je er toch van uit dat het wel goed moet gaan. Hadden ze de agenda gewist en was er niks bekend. Oh en de kosten voor een huwelijk waren ook even met 215 euro gestegen sinds ik de afspraak maakte :')_!
disclaimer
pi_124653286
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
Wij zijn net in ondertrouw gegaan, de gemeente had ook lekker gefaald. Na twee keer bellen om de afspraak te verifiëren ga je er toch van uit dat het wel goed moet gaan. Hadden ze de agenda gewist en was er niks bekend. Oh en de kosten voor een huwelijk waren ook even met 215 euro gestegen sinds ik de afspraak maakte :')_!
Tha fuck!!

Wij zijn deels om die reden in 2012 al in ondertrouw gegaan

Maar lekker crap geregeld zeg
S. 2014
J. 2016
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 29 maart 2013 @ 23:16:56 #284
269689 crew  Viv
pi_124668551
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
Wij zijn net in ondertrouw gegaan, de gemeente had ook lekker gefaald. Na twee keer bellen om de afspraak te verifiëren ga je er toch van uit dat het wel goed moet gaan. Hadden ze de agenda gewist en was er niks bekend.
Bij ons ging dat ook niet zo lekker. :')

We hadden alle benodigde papieren voor de ondertrouw op tijd opgestuurd naar onze gemeente, maar bij de ondertrouw bleek ze niks te hebben ontvangen. Gelukkig ben ik een neuroot en had ik overal een kopie van bij me en kon alles toch geregeld worden.

De ambtenaar van de ondertrouw grapte dat we met de Kerst thuis konden blijven aangezien we de hele familie op 24 december al zouden zien. Een week later werden we gebeld door de gemeente Eindhoven of het klopte dat we daar op 4(!!!) december willen trouwen, want zo stond het op de papieren die ze vanuit Nijmegen hadden ontvangen. Hoe krijgen ze het voor mekaar.. :(

Wat wel weer grappig was, bij de afspraak in Eindhoven had de ambtenaar géén idee waar we voor kwamen. "Jullie komen vandaag.. een kindje aangeven? :? " "Euh nee, wij gaan hier binnenkort trouwen." "OH! Ik zoek even jullie dossier erbij." :D
pi_124676233
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 23:16 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Bij ons ging dat ook niet zo lekker. :')

We hadden alle benodigde papieren voor de ondertrouw op tijd opgestuurd naar onze gemeente, maar bij de ondertrouw bleek ze niks te hebben ontvangen. Gelukkig ben ik een neuroot en had ik overal een kopie van bij me en kon alles toch geregeld worden.

De ambtenaar van de ondertrouw grapte dat we met de Kerst thuis konden blijven aangezien we de hele familie op 24 december al zouden zien. Een week later werden we gebeld door de gemeente Eindhoven of het klopte dat we daar op 4(!!!) december willen trouwen, want zo stond het op de papieren die ze vanuit Nijmegen hadden ontvangen. Hoe krijgen ze het voor mekaar.. :(

Wat wel weer grappig was, bij de afspraak in Eindhoven had de ambtenaar géén idee waar we voor kwamen. "Jullie komen vandaag.. een kindje aangeven? :? " "Euh nee, wij gaan hier binnenkort trouwen." "OH! Ik zoek even jullie dossier erbij." :D
:D

Degene die ons hielp kreeg een bloedneus boven op onze papieren :'( gelukkig niet op de onvervangbare..
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 30 maart 2013 @ 09:15:15 #286
149959 SQ
snelle trees
pi_124676605
Het ligt gewoon aan Eindhoven :')
disclaimer
pi_124677339
Nee hoor. _O-
Wij gingen in ondertrouw en de gemeente was vergeten onze spullen door te sturen naar de trouwgemeente. Ik heb toen zelf gebeld. Ik moest nog de papieren van de getuigen sturen, na twee weken weer gebeld.. Had ze echt niks ontvangen in haar mail, nog een keer gestuurd.. Had ze nog steeds niks. Toen maar gezegd dat ze beter maar even in haar spam-map kon kijken. Had ze nog niet aan gedacht, maar daar stond het.

Op de dag van de bruiloft had de ambtenaar het boekje van een ander stel bij, moest iemand nog snel het goede boekje komen brengen. :')
pi_124806872
Vandaag bij de kruidvat van die grote papieren ballen gekocht als versiering alvast ;) weten toch voor 100% zeker dat we een zaaltje of iets willen huren voor het feest waar we zelf de versiering enz moeten doen om geld te besparen
  dinsdag 2 april 2013 @ 21:51:33 #289
149959 SQ
snelle trees
pi_124811788
Als je een mooi zaaltje hebt, heb je dat soort opsmuk niet nodig joh!
disclaimer
pi_124813115
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:51 schreef Stormqueen het volgende:
Als je een mooi zaaltje hebt, heb je dat soort opsmuk niet nodig joh!
Ik vind versiering wel leuk hoor :@

Vandaag hft ons bruidsmeisje haar jurkje gepast en ze is zooo mooi O+ nog 6 wkn!
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 2 april 2013 @ 22:20:58 #291
149959 SQ
snelle trees
pi_124813431
Ligt er een beetje aan. Ik weet ook niet zo goed wat ik me moet voorstellen bij papieren ballen :D

En jaaaa, schiet echt op nu he!
disclaimer
pi_124815127
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
Ligt er een beetje aan. Ik weet ook niet zo goed wat ik me moet voorstellen bij papieren ballen :D

En jaaaa, schiet echt op nu he!
Ja die papieren ballen weet ik ookniet helemaal...

Wij hebben ballonnen en slingers en wij hebben een wensballon voor S'avonds! En voor de gasten dan sterretjes
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 2 april 2013 @ 22:45:22 #293
149959 SQ
snelle trees
pi_124815353
Ik zal eens navragen wat ze bij de zaal allemaal hebben. Weet alleen dat witte tafelrokken werden afgeraden voor bruiloften :')
disclaimer
pi_124815498
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 22:45 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zal eens navragen wat ze bij de zaal allemaal hebben. Weet alleen dat witte tafelrokken werden afgeraden voor bruiloften :')
Ik zou witte tafelrokken altijd afraden :')
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 2 april 2013 @ 22:50:06 #295
149959 SQ
snelle trees
pi_124815685
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 22:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ik zou witte tafelrokken altijd afraden :')
true, wordt erg smerig. Ze zeiden dat ze vrijwel elke kleur hadden, dus koos ik oranje. Dat hadden ze dan uiteraard net niet :') denk dat ik voor donkerrood ga. Past mooi bij de gordijnen.
disclaimer
pi_124822988
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 22:45 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zal eens navragen wat ze bij de zaal allemaal hebben. Weet alleen dat witte tafelrokken werden afgeraden voor bruiloften :')
Het is een super simpel zaaltje. Een rechthoek met aan beide kanten een bar en in het midden tafeltjes met stoelen. We zullen dus sowieso zelf moeten versieren want behalve een discobal hangt er niks. Dit zaaltje zou dan ook alleen voor een feest zijn, eten enz doen we ergens anders.

De papierenballen staan in de kruidvatfolder op pagina 10, rechts bovenin voor 1.99 per 3.
Ik dacht aan die bollen en ballonnen
pi_124823093


[ Bericht 100% gewijzigd door KnutdeIJsbeer op 03-04-2013 07:21:56 ]
  woensdag 3 april 2013 @ 07:28:29 #298
149959 SQ
snelle trees
pi_124823136
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2013 06:56 schreef Cindy1988 het volgende:

[..]

Het is een super simpel zaaltje. Een rechthoek met aan beide kanten een bar en in het midden tafeltjes met stoelen. We zullen dus sowieso zelf moeten versieren want behalve een discobal hangt er niks. Dit zaaltje zou dan ook alleen voor een feest zijn, eten enz doen we ergens anders.

De papierenballen staan in de kruidvatfolder op pagina 10, rechts bovenin voor 1.99 per 3.
Ik dacht aan die bollen en ballonnen
oh, maar je hebt het zaaltje dus al wel. Dacht uit je post op te maken dat je die nog moest zoeken, vandaar :)
disclaimer
pi_124823146
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2013 07:28 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

oh, maar je hebt het zaaltje dus al wel. Dacht uit je post op te maken dat je die nog moest zoeken, vandaar :)
Nee heb een zaaltje op het oog, m'n nicht heeft daar nu 2x het kinderpartijtje van haar dochtertje gedaan. Genoeg parkeerplaatsen ook daar :)
  woensdag 3 april 2013 @ 07:49:55 #300
149959 SQ
snelle trees
pi_124823297
Ik zie ze, leuk! Maar volgens mij heb je er dan nog voor veel geld aan nodig, niet? Kun je misschien beter proberen in bulk in te kopen via een groothandel ofzo?
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')