En Kees zal wel een afkorting van Cornelis zijn.....quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:52 schreef Prospera het volgende:
Welke clues waren interessant bij DWDD?
Ik zag alleen "C is de mol"
Dat kan Kees, Case, zijn of Cornelissen.
Zit er ook een muziekclue er in: C mol?
Daarom zei Paulien ook 'Cornelis Tol' in de trein vorige week.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
En Kees zal wel een afkorting van Cornelis zijn.....
Dat zou wel verrassend zijn, de meeste pijlen staan nu op Kees, Case, Cornelisquote:
Waarom zouden ze dat doen? Dan ben je dus op zoek naar hints die niet eens naar de mol wijzen?quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:30 schreef oompaloompa het volgende:
Ik zit al vanaf het begin op Paulien en realiseer me dat het waarschijnlijk helemaal verkeerd is, maar zou toch best blij zijn als ze het toch blijkt te zijn en ale hints gewoon gemeen er in gestopt waren om mensen op het verkeerde been te zetten
Het is ook geen geloofwaardige optiequote:Op donderdag 7 maart 2013 20:32 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat doen? Dan ben je dus op zoek naar hints die niet eens naar de mol wijzen?
Nee, ik heb m'n 'KEESquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:34 schreef Prospera het volgende:
Heeft een ervaren Fok!ker al een nieuwe topic staan, omdat het straks heel snel gaat met de posts?
Is 't ook gewoon.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |