Sorry. Ik zie het verschil niet tussen die twee.quote:
Dat doen ze toch ook? Net 5 is onderdeel van SBS 6quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:17 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Sorry. Ik zie het verschil niet tussen die twee.
Die SBS-figuren mogen wat mij betreft fijn bij SBS blijven.
Tja. Beetje bekrompen is het wel natuurlijk.quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:17 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Sorry. Ik zie het verschil niet tussen die twee.
Die SBS-figuren mogen wat mij betreft fijn bij SBS blijven.
Gelukkig wel, maar niet als het aan Da Sandman ligtquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat doen ze toch ook? Net 5 is onderdeel van SBS 6
Ik begrijp niet zo goed waarom iemand een Ben Saunders of een Lange Frans geen leuke kandidaat zou zijn. Daar gaat het toch om? Niet om bij welk clubje hij hoort?quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:22 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Gelukkig wel, maar niet als het aan Da Sandman ligt
De drie finalisten zijn niet in DWDD te zien. Wel Anna Drijver, Patrick Stoof, Hademini en Arjen Lubach.quote:Op donderdag 7 maart 2013 07:40 schreef Cee het volgende:
Perfecte omschrijving.
Zouden de drie finalisten vanavond weer te gast zijn in DWDD? Dat was in vorige seizoenen toch het geval?
En Maarten vd Weijden.quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:35 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
De drie finalisten zijn niet in DWDD te zien. Wel Anna Drijver, Patrick Stoof, Hademini en Arjen Lubach.
Waarom hij nou weer, die was er toch supersnel uit vorig seizoenquote:
Sowieso DWDDquote:Op donderdag 7 maart 2013 17:02 schreef Jivis het volgende:
[..]
Waarom hij nou weer, die was er toch supersnel uit vorig seizoen. Snap die gastenkeuze nooit zo goed.
Een enkeling zou best kunnen, maar deze groep als geheel lijkt me wat te simpel voor WIDM.quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:20 schreef Da_Sandman het volgende:
En die kritiek op de deelnemers is wel een beetje treurig trouwens. Is best een aardige groep, die bij WIDM niet misstaan zou hebben.
Dat iemand iets op Wikipedia zet, wil niet zeggen dat het ook waar is.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:04 schreef klabbakus het volgende:
op wikipedia staat al wie de mol is![]()
hoe kan dat nou?!!! ik wilde alleen maar even de presentatoren opzoeken omdat ik discussie daarover had met m'n ma
quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:04 schreef klabbakus het volgende:
op wikipedia staat al wie de mol is![]()
hoe kan dat nou?!!! ik wilde alleen maar even de presentatoren opzoeken omdat ik discussie daarover had met m'n ma
Magnie hèquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:16 schreef Vlaggenroof het volgende:
Beste gaan we niet zoveel praten in dit topic, zo kan de volgende de naam van de mol als tt.
Het is een C mol for surequote:Op donderdag 7 maart 2013 20:16 schreef Vlaggenroof het volgende:
Beste gaan we niet zoveel praten in dit topic, zo kan de volgende de naam van de mol als tt.
En Kees zal wel een afkorting van Cornelis zijn.....quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:52 schreef Prospera het volgende:
Welke clues waren interessant bij DWDD?
Ik zag alleen "C is de mol"
Dat kan Kees, Case, zijn of Cornelissen.
Zit er ook een muziekclue er in: C mol?
Daarom zei Paulien ook 'Cornelis Tol' in de trein vorige week.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
En Kees zal wel een afkorting van Cornelis zijn.....
Dat zou wel verrassend zijn, de meeste pijlen staan nu op Kees, Case, Cornelisquote:
Waarom zouden ze dat doen? Dan ben je dus op zoek naar hints die niet eens naar de mol wijzen?quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:30 schreef oompaloompa het volgende:
Ik zit al vanaf het begin op Paulien en realiseer me dat het waarschijnlijk helemaal verkeerd is, maar zou toch best blij zijn als ze het toch blijkt te zijn en ale hints gewoon gemeen er in gestopt waren om mensen op het verkeerde been te zetten
Het is ook geen geloofwaardige optiequote:Op donderdag 7 maart 2013 20:32 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat doen? Dan ben je dus op zoek naar hints die niet eens naar de mol wijzen?
Nee, ik heb m'n 'KEESquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:34 schreef Prospera het volgende:
Heeft een ervaren Fok!ker al een nieuwe topic staan, omdat het straks heel snel gaat met de posts?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |