SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
Geloof je het zelf?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:29 schreef Koen66 het volgende:
ik dacht eerst ff dat Perze en Faxie gingen daten
Hij wil niet eens wat drinken met mequote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:29 schreef Koen66 het volgende:
ik dacht eerst ff dat Perze en Faxie gingen daten
Da's welquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:31 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Hij wil niet eens wat drinken met me![]()
Jaja, mannen toch altijd. Je wil stiekem heul nietquote:
Als ik te graag wil, wil jij niet meerquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:35 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Jaja, mannen toch altijd. Je wil stiekem heul niet![]()
![]()
Ja, gaat best. Wil eigenlijk uitgaan, maar huisgenootje ging naar een verenigingsfeestje en het is vol. Dus dan maar series kijken.quote:
Dat kan ook natuurlijkquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, gaat best. Wil eigenlijk uitgaan, maar huisgenootje ging naar een verenigingsfeestje en het is vol. Dus dan maar series kijken.
Wil wel, kan nietquote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:03 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Had je morgen maar met me moeten daten
Smoesjes!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wil wel, kan niet
Trouwens, het zou toch geen exclusieve date zijn. Ik zou je moeten delen met allemaal andere Fokkers
Ik denk hetquote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:17 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Smoesjes!![]()
Zijn alleen wij nog wakker?
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik denk het
Are you thinking what I'm thinking?
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:17 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Smoesjes!![]()
Zijn alleen wij nog wakker?
Wel aardig. Ben het eten van sla en dergelijke een beetje beu.quote:
Je kan toch ook wat anders eten dan sla?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel aardig. Ben het eten van sla en dergelijke een beetje beu.
Straks even naar de kapper en pasfoto's laten maken.
En met jou?
Je moet ook wel afwisselen he?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel aardig. Ben het eten van sla en dergelijke een beetje beu.
Straks even naar de kapper en pasfoto's laten maken.
En met jou?
Does niet zo opgewekt!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:04 schreef BobbyB het volgende:
Gooooooooooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeedemorgen.
Maak ik zelf wel uit ja.quote:
Daarom staat er ook: en dergelijke.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kan toch ook wat anders eten dan sla?
Een beetje. Het is wat strakker. Spieren in mijn borst zijn iets beter zichtbaar.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je moet ook wel afwisselen he?![]()
Hoe staat het ervoor met afvallen? Zie je al resultaat waar je tevreden over bent?
Met mij gaat het goed![]()
Niks bijzonders te melden eigenlijk. Ik heb geen leven op het moment
JA koolhydratenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom staat er ook: en dergelijke.
Ik vind groente best lekker, maar ik hou van koolhydraten.
[..]
Een beetje. Het is wat strakker. Spieren in mijn borst zijn iets beter zichtbaar.
Zondag weer op de crosstrainer.
Eerste deel van de week was je wel druk toch?
Je kunt in ieder geval lekker gamen nu.
Mja, maar dat was het dan ook.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een beetje. Het is wat strakker. Spieren in mijn borst zijn iets beter zichtbaar.
Zondag weer op de crosstrainer.
Eerste deel van de week was je wel druk toch?
Je kunt in ieder geval lekker gamen nu.
Ga Pokemon spelen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, maar dat was het dan ook.
En ik heb geen game gekocht. Er was niets leuks
Ik ben er een beetje op uitgespeeldquote:
Ik speel pokemon Emerald Nuzlocke randomizer. Is moeilijk.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben er een beetje op uitgespeeldHeb dat beide al teveel gespeeld. Wil weer even iets anders
Ik had geen playstationquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:30 schreef LovelyLady het volgende:
Ik was een tijdje erg verslaafd aan Spyro![]()
Goedemorgen Aldoquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
welke pokemon is jouw lievelings?
Lapras.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Laprasquote:
Ben je jarig vandaag?quote:
PIKAAAAAAquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
So so chago 's ochtends.quote:
Weet ik. Zal hem wel op canvas drukken. Krijg je die voor je verjaardag.quote:
Aardig weer.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet ik. Zal hem wel op canvas drukken. Krijg je die voor je verjaardag.
Mwa, vind het nogal bewolkt.quote:
Niet zeggen Ado, dan krijgt Tamashii weer d'r zin.quote:
quote:
Dan elders, de lat een beetje hoog leggen he.quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet zeggen Ado, dan krijgt Tamashii weer d'r zin.
Kreeg ze dat al niet dan?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet zeggen Ado, dan krijgt Tamashii weer d'r zin.
Tis dat je zo'n schatje bent, anders had ik je geslagen.quote:
Haar d'r zin geven is niet echt verstandig.quote:
Ligt aan de manier waarop toch?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Haar d'r zin geven is niet echt verstandig.
Grote mond.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tis dat je zo'n schatje bent, anders had ik je geslagen.Oh wacht...
Natuuuurlijk wel.quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tis dat je zo'n schatje bent, anders had ik je geslagen.Oh wacht...
Nee hoor.quote:
Wel.quote:
Ja leuk dezen, doet ie echt hoor.quote:
Ik dacht dat ik toch al wel e.e.a. bewezen had.quote:
Moet je mij maar gewoon gehoorzamen.quote:Ja leuk dezen, doet ie echt hoor.
Geef hem een foto van Taylor Swift en hij duikt direct de wc in voor een half uurtjequote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wel.
[..]
Ja leuk dezen, doet ie echt hoor.
Zo is hetquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik toch al wel e.e.a. bewezen had.
[..]
Moet je mij maar gewoon gehoorzamen.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Geef hem een foto van Taylor Swift en hij duikt direct de wc in voor een half uurtje [ afbeelding ]
Jahaaa.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik toch al wel e.e.a. bewezen had.
[..]
Moet je mij maar gewoon gehoorzamen.
Taylor Swift.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Geef hem een foto van Taylor Swift en hij duikt direct de wc in voor een half uurtje [ afbeelding ]
Als hem dat nou rustig houdt.. Prima tochquote:
Flikker op man. Met je James Blunt. Dat is de mannelijke equivalent.quote:
Alsof ik nog oog voor Taylor heb als zij in de buurt is.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Als hem dat nou rustig houdt.. Prima toch
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alsof ik nog oog voor Taylor heb als zij in de buurt is.
To cornyquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja oke hoor, goede afleiding.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Als hem dat nou rustig houdt.. Prima toch
Dat is niet mijn held en die maakt tenminste wel mooie muziek.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Flikker op man. Met je James Blunt. Dat is de mannelijke equivalent.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nu ga je te ver hea!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:34 schreef Tamashii het volgende:
Dat is niet mijn held en die maakt tenminste wel mooie muziek.
Tamashii en ik gaan deze clip nadoen.quote:
quote:
Kan ik niet kijken, mijn provider blokkeert Taylor Swiftquote:
Ja oke dat dan weer wel.quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kan ik niet kijken, mijn provider blokkeert Taylor Swift
quote:
Jou in die jurk.quote:
Hahaha, ja bij de Jumboquote:
Je bent op dreef vandaag of niet.quote:
Gewoon blij dat het bijna weekend is.quote:
Uhuh! Was gezellig met alle oude hits van weleer.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hahaha, ja bij de Jumbo
Dat was wel een goed idee toen
Ja, dat was ook tofquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Uhuh! Was gezellig met alle oude hits van weleer.
Nicequote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, dat was ook tof![]()
Binnenkort is er een reünie van mijn stamkroeg, iedereen van toen komt, dus dat wordt helemaal zo'n avondje!
Jongeh. Ik had een grote pikachu.quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jongeh. Ik had een grote pikachu.En ook een grote stofzuiger van de teletubbies.
Je bevestigt mijn opmerkingquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jongeh. Ik had een grote pikachu.En ook een grote stofzuiger van de teletubbies.
Noonoo was leuk ja. Ik vond dat geweldig en wilde een echte.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je bevestigt mijn opmerking
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Noonoo was leuk ja. Ik vond dat geweldig en wilde een echte.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Noonoo was leuk ja. Ik vond dat geweldig en wilde een echte.
Met andere woorden; TS zit zwaar te hopen dat jij haar uit vraagt maar jij snapt de behoorlijk opvallende hints niet?quote:
Dat heb ik al lang geleden gedaan anders...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met andere woorden; TS zit zwaar te hopen dat jij haar uit vraagt maar jij snapt de behoorlijk opvallende hints niet?
Jij hebt vanavond de keet vol FOK!kers, jij kan niet gaan daten!quote:
Nee, Faxie heeft vanavond een date!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat heb ik al lang geleden gedaan anders...
Ze speelt hard to get
Maar komt nog wel een keer goed
Weggegooid door mijn moeder denk ik.quote:
Dat is geen datequote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:16 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Nee, Faxie heeft vanavond een date!
FOK! orgie?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt vanavond de keet vol FOK!kers, jij kan niet gaan daten!
Wat ga je voor ze koken?
Kun je toch wel zienquote:
Tja, je bent ook wel te oud voor zulke dingen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Weggegooid door mijn moeder denk ik.
Dus daarom ben jij uit huis gegaan?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja, je bent ook wel te oud voor zulke dingen.
Nee?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dus daarom ben jij uit huis gegaan?
Owquote:
Cue! Goed, even terug op het oude honkquote:
Nooit te oud he.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja, je bent ook wel te oud voor zulke dingen.
Zat toevallig even in SEX te kijken en zag je voorbij hopsen, dus dacht even gedag zeggenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:22 schreef Adolecens het volgende:
Cue! Goed, even terug op het oude honk
Hoopjes nieuwe gezichten hier
Had een betere comeback verwacht, iets met Disney films en Taylor Swift. Gemiste kans dit.quote:
Blaatblaatblaat. Aldo die niet durft te meeten!quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Had een betere comeback verwacht, iets met Disney films en Taylor Swift. Gemiste kans dit.
Ik ook niet hoor.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Blaatblaatblaat. Aldo die niet durft te meeten!
Da's vaak in SEX he, voorbij hopsenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zat toevallig even in SEX te kijken en zag je voorbij hopsen, dus dacht even gedag zeggen
hoe is het in huize Ado?
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Blaatblaatblaat. Aldo die niet durft te meeten!
Ik kom hier nooit meer, dus geen ideequote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:26 schreef Adolecens het volgende:
Da's vaak in SEX he, voorbij hopsen
Gaat prima hier! Heb niks te klagen over alles![]()
En bij jou?
Ik had dit niet gepikt hoor Aldo. Wil niet stoken ofzo.quote:
Ah, ik ook niet meer, voor het eerst sinds lange tijdquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik kom hier nooit meer, dus geen idee
Goed om te horen
jij probeert mij en Tammi uit elkaar te drijvenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik had dit niet gepikt hoor Aldo. Wil niet stoken ofzo.
Aah ik zie dat je modje af bent? why?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ah, ik ook niet meer, voor het eerst sinds lange tijd
Jeetje, da's al jaren inmiddelsquote:
Jaren?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:32 schreef Adolecens het volgende:
Jeetje, da's al jaren inmiddels
Het klikte niet meer zo goed, leek me beter om er dan maar mee te stoppen
Nee hoor en ik ben Johanna, zwaar christelijk.quote:
QFTquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee hoor en ik ben Johanna, zwaar christelijk.
Je moet gewoon beter voor jezelf opkomen en die bitch laten zien wie de baas is.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij probeert mij en Tammi uit elkaar te drijven
Die bitch? wil je ruzie?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je moet gewoon beter voor jezelf opkomen en die bitch laten zien wie de baas is.
Oh ben jij er zo 1? Walgelijk.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee hoor en ik ben Johanna, zwaar christelijk.
zo?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je moet gewoon beter voor jezelf opkomen en die bitch laten zien wie de baas is.
Come at me.quote:
Ja zo ja.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zo?
[ afbeelding ]
ik sla geen vrouwen![]()
Ik ken je alleen op een heel andere manierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Ze wil graag op haar billetjes geslagen worden?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja zo ja.
En ik ook niet voor ik Tammi leerde kennen.
picsquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zooo, wat een rukstart van de dag.
Ik moest in de stad wat dingen doen vandaag, krijg ik onderweg een lekke band. Even naar de fietsenmaker gebracht.
Langs werk om te melden dat ik morgen met de auto kom (telefoon lag thuis op te laden).
Naar de kapper, knipt die aap het veel te kort.Ik zie er niet uit.
Daarna wachten totdat de rode uitslag was verdwenen, pasfoto laten maken.
Gelijk naar gemeentehuis voor een paspoort, ben ik mijn oude paspoort vergeten.
Fuck deze.
Je mist wat danquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik sla geen vrouwen![]()
Ja, even naar de kerk zometeen in mijn pauze. En ik draag vandaag een zwarte, lange enkelrok, met daarop een witte blouse met kraag en een zwart vest tot mijn knieen. En vergeet de hoed niet. En de prachtige nep leren laarzen met kunstof elementen.quote:
Daarmee zou ik je alle hoeken van de slaapkamer laten zienquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, even naar de kerk zometeen in mijn pauze. En ik draag vandaag een zwarte, lange enkelrok, met daarop een witte blouse met kraag en een zwart vest tot mijn knieen. En vergeet de hoed niet. En de prachtige nep leren laarzen met kunstof elementen.
Nee.quote:
Omdat ik anders altijd met de taxi gehaald word. Ze willen weten als ik niet met de taxi hoef, scheelt kosten.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:38 schreef Cue_ het volgende:
Waarom je werk melden dat je met de auto komt?
inb4 stripjequote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Daarmee zou ik je alle hoeken van de slaapkamer laten zien
Ik liet ook altijd alles lang groeien.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:38 schreef AldoTheApache het volgende:
Daarom ga ik trouwens ook nooit naar de kapper![]()
Ik laat het gewoon lekker groeien, na een tijdje heb je dan zo'n mooie gladde paardenstaart. En af en toe knipt mijn moeder de dode puntjes eraf.
ok gaat niet werken tussen ons danquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, even naar de kerk zometeen in mijn pauze. En ik draag vandaag een zwarte, lange enkelrok, met daarop een witte blouse met kraag en een zwart vest tot mijn knieen. En vergeet de hoed niet. En de prachtige nep leren laarzen met kunstof elementen.
Nee, ik ook niet enzo.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja zo ja.
En ik ook niet voor ik Tammi leerde kennen.
Ja net zoals op het epic plaatje zeker.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Daarmee zou ik je alle hoeken van de slaapkamer laten zien
quote:
Nee, jou zou ik echt doenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja net zoals op het epic plaatje zeker.
Wat nou, dat is niks nieuws. Dat zeggen mannen elke dag tegen mij.quote:
Oh, waarvan akte dan.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat zeg ik alleen maar tegen heel schone deernes
Ik zeg het meerdere keren per dag.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat nou, dat is niks nieuws. Dat zeggen mannen elke dag tegen mij.![]()
Niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:50 schreef AldoTheApache het volgende:
hehe ik had net Tammi aan de telefoon
Eens.quote:
Fucking hell, ik dacht echt even dat ik dacht getypt had. Lulquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jezus Bobby, moet dat nou zo grof?
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Fucking hell, ik dacht echt even dat ik dacht getypt had. Lul
Vanavond krijg je wel klappen. Heb je een reden om over ze te klagen.quote:
Hee mond houden of naar Arnhem komen.quote:
Ik geef jou klappen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vanavond krijg je wel klappen. Heb je een reden om over ze te klagen.
het is montquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hee mond houden of naar Arnhem komen.
En vrouwen?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat nou, dat is niks nieuws. Dat zeggen mannen elke dag tegen mij.![]()
![]()
Grapje.
Okquote:
Mwa die klappen van haar stellen niet veel voor.quote:
wacht maar tot ze haar roe erbij paktquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa die klappen van haar stellen niet veel voor.
Ik ben niet echt openlijk biseksueel en doe er eigenlijk ook weinig mee, voel me soms wel aangetrokken tot vrouwen, maar weet niet of dat relatie-technisch ook zo is. Dus nee.quote:
Gewoon een trio doenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben niet echt openlijk biseksueel en doe er eigenlijk ook weinig mee, voel me soms wel aangetrokken tot vrouwen, maar weet niet of dat relatie-technisch ook zo is. Dus nee.
Dan mag jij ook wel eens op mijn roedel van kinderen oppassenquote:
Zou je wel willen hequote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan mag jij ook wel eens op mijn roedel van kinderen oppassen
Maar die zeggen niet dat ze je zouden geven?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben niet echt openlijk biseksueel en doe er eigenlijk ook weinig mee, voel me soms wel aangetrokken tot vrouwen, maar weet niet of dat relatie-technisch ook zo is. Dus nee.
Hondenuitlaatservice bellen?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan mag jij ook wel eens op mijn roedel van kinderen oppassen
Nee, geen gebruik van dat soort dingen. Dan kan ik ook wel de knuppel pakken.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wacht maar tot ze haar roe erbij pakt
Ideaal toch? Worden ze met een busje opgehaald, in het park losgelaten, mogen ze met een bal spelen en krijgen ze een koekje als ze braaf zijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zo druk worden mijn kinderen wel ja
Daarna een natte neus in je elleboog.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ideaal toch? Worden ze met een busje opgehaald, in het park losgelaten, mogen ze met een bal spelen en krijgen ze een koekje als ze braaf zijn.
Daar hebben kinderen geen last van. Tenzij je ze in de winter geen jas aantrekt.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarna een natte neus in je elleboog.
Jij wordt een goede mama, ik hoor t alquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ideaal toch? Worden ze met een busje opgehaald, in het park losgelaten, mogen ze met een bal spelen en krijgen ze een koekje als ze braaf zijn.
Natuurlijk. Honden en kinderen opvoeden is bijna hetzelfde. Alleen honden blijven je trouw.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij wordt een goede mama, ik hoor t al
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Natuurlijk. Honden en kinderen opvoeden is bijna hetzelfde. Alleen honden blijven je trouw.
quote:
Wat een kuttekening. Waag het eens die op mijn mooie designkoelkast te hangen.quote:
Try Mequote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat een kuttekening. Waag het eens die op mijn mooie designkoelkast te hangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Try Me
In de bench! En geen blikvoer vanavond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Tenzij je die nare overbuurman even in z'n enkels bijt.quote:
HAPquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Tenzij je die nare overbuurman even in z'n enkels bijt.![]()
"Dat doet hij anders nooit!"quote:
Gegroet!quote:
Talk dirty to me.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:03 schreef Fera het volgende:
Ik ga mijn ranzige, snotterige lichaam maar even onder de douche zetten. Anders wil Gitaar me niet meer aanraken straks.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:03 schreef Fera het volgende:
Ik ga mijn ranzige, snotterige lichaam maar even onder de douche zetten. Anders wil Gitaar me niet meer aanraken straks.
No.quote:
Vind je dat echt niet mooi?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
No.
Tevens: "Her ass is a spaceship I want to ride"?
Jawel, maar ben gewoon beetje recalcitrant vandaag.quote:
Hoezo?quote:
Doet me denken aan N.E.R.D. Her ass is like a spaceship I want to ride...quote:
Dat was best leuk.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doet me denken aan N.E.R.D. Her ass is like a spaceship I want to ride...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |