SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
Geloof je het zelf?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:29 schreef Koen66 het volgende:
ik dacht eerst ff dat Perze en Faxie gingen daten
Hij wil niet eens wat drinken met mequote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:29 schreef Koen66 het volgende:
ik dacht eerst ff dat Perze en Faxie gingen daten
Da's welquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:31 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Hij wil niet eens wat drinken met me![]()
Jaja, mannen toch altijd. Je wil stiekem heul nietquote:
Als ik te graag wil, wil jij niet meerquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:35 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Jaja, mannen toch altijd. Je wil stiekem heul niet![]()
![]()
Ja, gaat best. Wil eigenlijk uitgaan, maar huisgenootje ging naar een verenigingsfeestje en het is vol. Dus dan maar series kijken.quote:
Dat kan ook natuurlijkquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, gaat best. Wil eigenlijk uitgaan, maar huisgenootje ging naar een verenigingsfeestje en het is vol. Dus dan maar series kijken.
Wil wel, kan nietquote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:03 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Had je morgen maar met me moeten daten
Smoesjes!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wil wel, kan niet
Trouwens, het zou toch geen exclusieve date zijn. Ik zou je moeten delen met allemaal andere Fokkers
Ik denk hetquote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:17 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Smoesjes!![]()
Zijn alleen wij nog wakker?
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik denk het
Are you thinking what I'm thinking?
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:17 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Smoesjes!![]()
Zijn alleen wij nog wakker?