nope, zie post eerder van mij, Business IT and Management, maar kon geen andere stage vinden dus ja...quote:
Ahh oke, werkzequote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:00 schreef Marco001 het volgende:
[..]
nope, zie post eerder van mij, Business IT and Management, maar kon geen andere stage vinden dus ja...
Als hij flash headers en afbeeldingen op een site aan het aanpassen is misschien wel.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:11 schreef essnhills het volgende:
Maar is je stage dan nog wel studiegerelateerd?
Oh, maar is er dan wel genoeg werk te doen om daar een hele stage te lopen?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:15 schreef Xeor het volgende:
[..]
Als hij flash headers en afbeeldingen op een site aan het aanpassen is misschien wel.
Lijkt me niet als hij alleen een website bij moet houden.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, maar is er dan wel genoeg werk te doen om daar een hele stage te lopen?
Ik heb echt geen flauw idee hoeveel werk zoiets is hoor
jup, t'is alleen niet zoveel onderzoekend werk als dat ze school graag wou volgens mij..quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:11 schreef essnhills het volgende:
Maar is je stage dan nog wel studiegerelateerd?
FOK!ken zou gewoon je baanomschrijving moeten staan eigenijkquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:16 schreef Xeor het volgende:
[..]
Lijkt me niet als hij alleen een website bij moet houden.
Beetje FOK!ken enzo
Dat is altijd zoquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:21 schreef Marco001 het volgende:
[..]
jup, t'is alleen niet zoveel onderzoekend werk als dat ze school graag wou volgens mij..
Ben o.a een nieuwe website aan het bouwen(in Joomla. ) de database aan het vernieuwen(acces.) en nog wat kleine dingetjes on the side..
Maak het mijzelf zo gemakkelijk mogelijk trouwens(hence de Joomla en het ervoor kiezen om de huidige database aan te passen.)
Als ze niet steeds van gedachten deed veranderen was het stukken makkelijker, had ik de website al helemaal af en was ik waarschijnlijk ook al wel bijna klaar met de database/formulieren.Maar nu wil ze weer overal over de foto's een copyright logotje en andere foto's op de site enzo..
Ben voor haar tussen de 30 en 40 uur per week ermee bezig, in werkelijkheid misschien 20.
![]()
Maar nog 1.5 uur en dan ga ik weer lekker naar huis.![]()
6 Maart. Hoop overigens dat de 46 euro dozen speciale dozen zijn die dezelfde inhoud hebben als de 100 euro dozen! Maar dat de gene met een 46 gewoon extra geluk heeft dat die extra goedkoop zijn de diamant dozen!quote:
Ik betwijfel het hahaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:12 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
6 Maart. Hoop overigens dat de 46 euro dozen speciale dozen zijn die dezelfde inhoud hebben als de 100 euro dozen! Maar dat de gene met een 46 gewoon extra geluk heeft dat die extra goedkoop zijn de diamant dozen!Maja ik denk weer te positief.
Maar maar maar er zijn maar twee dozen van 46 langs gekomen!!! EIZN!111 ik zit er nog steeds mee dat ik de 100 euro doos ook had kunnen pakken als ik het zelfde had gedaan als bij de 46 euro doos, dat zit me toch nog een beetje dwars.quote:
Verwachte leverdatum klopt sowieso geen reet van. Vorige keer werd mijn box al een dag na de hunt verzonden.quote:
Ach scheelt je weer 100 euriesquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:30 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Maar maar maar er zijn maar twee dozen van 46 langs gekomen!!! EIZN!111 ik zit er nog steeds mee dat ik de 100 euro doos ook had kunnen pakken als ik het zelfde had gedaan als bij de 46 euro doos, dat zit me toch nog een beetje dwars.![]()
Maja er is niets te klagen ikheb geluk gehad en alles. Dat ik op zijn minst een doos heb.
Had ik vorige keer ook toen ik gereedschap bestelde. Ook een keer iets besteld bij 1dayfly en dat duurde bijna 2 maandenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:19 schreef tralalala het volgende:
[..]
Verwachte leverdatum klopt sowieso geen reet van. Vorige keer werd mijn box al een dag na de hunt verzonden.
Ik hoop het maar ik denk dat hij sowieso niet meer voor dinsdag bij me is.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:19 schreef tralalala het volgende:
[..]
Verwachte leverdatum klopt sowieso geen reet van. Vorige keer werd mijn box al een dag na de hunt verzonden.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |