nee. jij?quote:
Heerlijk! Duurde een tijdje voordat ik in slaap viel (uur 2 pas) maar heerlijk doorgeslapen tot half 10quote:
Ik wel hoor, moest alleen om 7 weer opquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heerlijk! Duurde een tijdje voordat ik in slaap viel (uur 2 pas) maar heerlijk doorgeslapen tot half 10
quote:
Ik ben een beetje moet ja, kut huntquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:40 schreef essnhills het volgende:
[..]En ben je nu moe?
Ik zit lekker op me gemakkie thuis aan het werk onder het genot van een kopje thee
Verschil moet er zijn toch?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:42 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik ben een beetje moet ja, kut hunt![]()
Maar met koffie komen we de dag wel door, wel jaloers op jou.
Zo te zien aan je Fok! gedrag niet veelquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Verschil moet er zijn toch?Maar goed, het is niet zo dat ik niets aan het doen ben hoor
![]()
Het is wellicht alleen wat comfortabeler
Dat was alleen tijdens de huntquote:
haha oke dan, geen spam essnhills meerquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat was alleen tijdens de huntNu ben ik weer braaf bezig
![]()
quote:
Jawel, opzich wel..quote:
Ik zit op mijn werkquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:52 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Jawel, opzich wel..
Zit nu alleen alweer op stage.wekker ging te vroeg..
Ja het was een goede dag gisterenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:51 schreef essnhills het volgende:
[..]Stiekem vond je het reuzegezellig!
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:52 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Jawel, opzich wel..
Zit nu alleen alweer op stage.wekker ging te vroeg..
ook kut.quote:
quote:
Ik op mijn eigen bureau, 23 inch scherm, geen beperkingen (systeembeheerder jeweetz) geen water maar koffiequote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:54 schreef Marco001 het volgende:
[..]
ook kut.![]()
Zit nu lekker in het stagiaires verblijf. (stacaravan.) Muziekje erbij aan, flesje water naast me.
Boh, wil ook koffiequote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:55 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik op mijn eigen bureau, 23 inch scherm, geen beperkingen (systeembeheerder jeweetz) geen water maar koffie
Een knappe meid mis ik wel hier op een accountantskantoorquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:57 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Boh, wil ook koffie![]()
Hier 17" i5 laptop, knappe meid aan de eettafel,(ook stagiaire) en straks een opdrachtgever die even komt kijken..
Ik ook bij mijn vorige stage e.d., maar loop nu stage bij een paarden training/revalidatie bedrijf, dus tja...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:57 schreef Xeor het volgende:
[..]
Een knappe meid mis ik wel hier op een accountantskantoor
Dierenverzorging ofzo?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:59 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik ook bij mijn vorige stage e.d., maar loop nu stage bij een paarden training/revalidatie bedrijf, dus tja...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |