Ik moet misschien ook maar eens een scootertje ofzo kopen. Ik heb alleen een fiets zonder versnellingenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja en een brommer dus het is te doen
heb je wel al je rijbewijs dan?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moet misschien ook maar eens een scootertje ofzo kopen. Ik heb alleen een fiets zonder versnellingenwordt er een beetje gek van
Ik mag geen rijbewijsquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heb je wel al je rijbewijs dan?
dus je wil zonder rijbewijs een scootertje kopen?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik mag geen rijbewijsTenminste, dat lijkt me zeker.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik mag geen rijbewijsTenminste, dat lijkt me zeker.
Oh ik dacht dat je het over auto-rijbewijs hadquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dus je wil zonder rijbewijs een scootertje kopen?
oog-afwijkingquote:
Nee voor brommer heb je ook een rijbewijs nodig die je krijgt na theorie+praktijkquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je het over auto-rijbewijs hadNah, ik heb er nu toch nog geen geld voor dus
Ja I knew that. maar dacht dat dat stuk makkelijker te behalen wasquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee voor brommer heb je ook een rijbewijs nodig die je krijgt na theorie+praktijk
Volgens mij welquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja I knew that. maar dacht dat dat stuk makkelijker te behalen was
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Volgens mij welgeen idee ik heb hem gehaald toen het nog alleen theorie was
Zit niet heel veel verschil tussen brommer en scooter toch?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Volgens mij welgeen idee ik heb hem gehaald toen het nog alleen theorie was
Nee is hetzelfde examenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit niet heel veel verschil tussen brommer en scooter toch?
Kwestie van een dagje leren en dat moet wel voldoende zijn. Jammer alleen dat ik toen 400nogwat voor mijn totaalpakket had betaald. Vroeger toen je er nog geen examen voor hoefde te doen kon je een certificaat voor een paar tientjes krijgenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit niet heel veel verschil tussen brommer en scooter toch?
Gaat me dan ook niet zozeer om het examen. Scooter vind ik gewoon te duur.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:02 schreef utopie het volgende:
[..]
Kwestie van een dagje leren en dat moet wel voldoende zijn. Jammer alleen dat ik toen 400nogwat voor mijn totaalpakket had betaald. Vroeger toen je er nog geen examen voor hoefde te doen kon je een certificaat voor een paar tientjes krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |