quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
En weer is hamerhaaitje alleen
top jongens echt geweldig
Jullie passen wel samenquote:
Grappig wel ja.quote:
Doe je goedquote:
Good lifequote:
vanavond naar Tax toe, morgen werken en zondag weet ik nog nietquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Good lifeGa je nog wat leuks doen dit weekend?
Kan hij dan niet beter een weekend naar jou toe?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vanavond naar Tax toe, morgen werken en zondag weet ik nog niet
Jij?
nah vanaf Tax zijn huis ben ik ongeveer even snel op mijn werkquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan hij dan niet beter een weekend naar jou toe?![]()
Uhm, moet dit weekend op mijn moeders katjes passen, ze gaat een weekend weg dus
Naja eigenlijk ook mijn katjesVerder weer de hele dag zoeken naar werk, want ik verveel me dood zo
Werk je niet in je eigen woonplaats dan?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nah vanaf Tax zijn huis ben ik ongeveer even snel op mijn werk
Ah leuk! Ja kan me voorstellen dat je je nu verveelt
nee ik werk in Amstelveenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Werk je niet in je eigen woonplaats dan?
Is dat niet ver?quote:
Ohja, je hebt een eigen auto natuurlijkquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
20 minuten rijden vanaf hier
Oh okquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Op het begin moet je een naam invoeren en ik had dus Ernst Bobbie en de Rest ingevoerd
Ellowquote:
Ja en een brommer dus het is te doenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ohja, je hebt een eigen auto natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |