Op het begin moet je een naam invoeren en ik had dus Ernst Bobbie en de Rest ingevoerdquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:20 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
huh waarom begint ie over Ernst Bobbie en de rest?!
Vooral dr ogen en bolle wangen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Haar mond is niet echt mooi inderdaad
Ze is niet lelijk maar in haar gezicht lijkt ze wel een beetje op een aapjequote:
Hoofdpijn verdwenenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Op het begin moet je een naam invoeren en ik had dus Ernst Bobbie en de Rest ingevoerd
Ik dacht meer aan een hamster, maar ik vind het wel lelijk hoor. Met alleen boobs moet je er ook niet komen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze is niet lelijk maar in haar gezicht lijkt ze wel een beetje op een aapje
Oh well. Ze heeft genoeg succes gehad. Soms meer dan ze verdiende imho maar ze kan wel aardig zingenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:58 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een hamster, maar ik vind het wel lelijk hoor. Met alleen boobs moet je er ook niet komen.
jep. als ik ga slapen verdwijnt het altijdquote:
Top dat het verdwenen is en dat je in slaap kon komenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:59 schreef supersof het volgende:
[..]
jep. als ik ga slapen verdwijnt het altijddan neem ik ook geen pijnstiler in ofzo. maar gewoon proberen te slapen hoe erg het ook is
En ze is zo'n bitch.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oh well. Ze heeft genoeg succes gehad. Soms meer dan ze verdiende imho maar ze kan wel aardig zingen
Ze heeft inderdaad wel kapsones jaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
En ze is zo'n bitch.
En iedereen doet zo van, Mariah Carey, de enige vrouw die hoog kan zingen blabla.
Wat zij doet kunnen anderen ook, maar dan minder irritant.
Inderdaad wel erg rustig jaquote:
Hamerquote:
119quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:16 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ja sorry ben druk bezig met 119 updates aan het controleren
Lekker danquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
XP is voor een bedrijf. moest nieuwe windows op en dan gaan al die updates draaien
Zit nog een pentium 4 in, en daar draait 7 niet zo lekker op. en het is goedkoper. het is meer een stichting dan een bedrijf namelijkquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekker dan
Vreemd dat ze niet voor 7 hebben gekozen. Ik meen dat XP niet meer wordt vernieuwd sinds enkele weken met de meest recente updates
Duidelijk verhaalquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Zit nog een pentium 4 in, en daar draait 7 niet zo lekker op. en het is goedkoper. het is meer een stichting dan een bedrijf namelijk
Wel okay thanks. Hoe is het met jouquote:
Ben net wakker en mijn ogen voelen heeeeel zwaarquote:
Nee, dat het dus logisch is dat 7 niet op een oude klote Pentium 4 draait en dat het inderdaad goedkoper is. Geen sarcasme hoorquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:23 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Sarcasme?
Ik ben daar heel slecht in
Net pas wakker?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben net wakker en mijn ogen voelen heeeeel zwaar
Verder prima gelukkig
Dat is nog eens goed nieuws. De lente komt eraanquote:
JAquote:
jupquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is nog eens goed nieuws. De lente komt eraan
Okeequote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat het dus logisch is dat 7 niet op een oude klote Pentium 4 draait en dat het inderdaad goedkoper is. Geen sarcasme hoor
Jup, les van vandaag viel weg, dus ging ik maar uitslapenquote:
Je hebt gelijk ookquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jup, les van vandaag viel weg, dus ging ik maar uitslapen
Dat die PC het nog doet joh. Die moet minstens 7 jaar oud zijnquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:30 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik moet een beetje opschieten
althans de pentium 4 moet een beetje opschieten ik wil over een kwartiertje namelijk mijn busje halen
Lijkt me een goed ideequote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik ga mijn laptop alvast opbergen dan maar
jupquote:
Middag*quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |