Behalve die kleding kan ik me er wel aardig in vinden.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:16 schreef DorperTed. het volgende:
Even een greep uit het 'waar knap je op af topic'.
[..]
[..]
[..]
Ze zijn ook nog allemaal fucking slim daar....
Ik heb zat intelligente vrouwen ontmoet. Helaas niet in het gat waar ik woon. Hier merken ze al na 3 zinnen dat ik iets slimmer ben dan de gemiddelde Nederlander. In ieder geval qua woordenschat en taalgebruik. En daar knappen ze stuk voor stuk op af.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:18 schreef Piye het volgende:
[..]
[..]
Terwijl ik de eerste vrouw met een beetje intellect nog tegen moet komen.
Want die zijn mooiquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:17 schreef MAHL het volgende:
[..]
Apple. Natuurlijk. Waarschijnlijk ook een 2000 euro Macbook?
Hihiquote:
Héquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:18 schreef Piye het volgende:
[..]
Terwijl ik de eerste vrouw met een beetje intellect nog tegen moet komen.
Je bent het er niet mee eens dat je aan kleding wel een beetje kan zien hoe iemand is?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Behalve die kleding kan ik me er wel aardig in vinden.
Maar ze leggen de lat daar inderdaad niet erg hoor als ze zelf al niet de slimsten zijn. Dan zijn er maar weinig jongens die dom zijn in hun ogen.
Welk gat? Ik hou van domme wijven.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:20 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Ik heb zat intelligente vrouwen ontmoet. Helaas niet in het gat waar ik woon. Hier merken ze al na 3 zinnen dat ik iets slimmer ben dan de gemiddelde Nederlander. In ieder geval qua woordenschat en taalgebruik. En daar knappen ze stuk voor stuk op af.
Oooh wat ben je ook weer lekker bescheidenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Want die zijn mooi.
Ik heb die van 1000 euro. Ik zou 'm niet nog een keer kopen, maar hij is wel mooi. Hoe heb ik ooit zo dom kunnen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het maakt me niet uit hoe een jongen erbij loopt, als 'ie maar lief is en dat andere.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Je bent het er niet mee eens dat je aan kleding wel een beetje kan zien hoe iemand is?
Kop van Noord-Holland, boot naar Texel. Rauw en puur docu.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Je bent het er niet mee eens dat je aan kleding wel een beetje kan zien hoe iemand is?
[..]
Welk gat? Ik hou van domme wijven.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:22 schreef MAHL het volgende:
[..]
Oooh wat ben je ook weer lekker bescheidenVolgende keer beter he!
Je legt het er nu wel heel dik bovenop hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik zou geen meisje willen die erbij loopt als een gothic of zo.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het maakt me niet uit hoe een jongen erbij loopt, als 'ie maar lief is en dat andere.
Zo maar eens even de trein pakken.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:23 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Kop van Noord-Holland, boot naar Texel. Rauw en puur docu.
quote:te oversekst . en over het algemeen ook roken maar ben nu op een jongen die rookt dusja hahah xd
quote:Als ze roken, gadverdamme
ook al heb ik nu een vriend die rookt haha
en verder arrogantie !
Voor jou is niets dik genoegquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je legt het er nu wel heel dik bovenop hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo zou ik er ook niet bij willen lopen, maar bij een jongen maakt het me niet zo veel uit.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:25 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik zou geen meisje willen die erbij loopt als een gothic of zo.
Dacht het al.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zo zou ik er ook niet bij willen lopen, maar bij een jongen maakt het me niet zo veel uit.
Alhoewel, dat is niet helemaal waar. Ik heb geen zin om de hele tijd tegen z'n ondergoed aan te kijken. Hij moet z'n broek wel normaal dragen.
Bij nader inzien ben ik het ook met dat gedeelte over de kleren eens.
Jij denkt dan zeker alleen aan meiden die hun broek laag dragenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:28 schreef Piye het volgende:
[..]
Dacht het al.
Maar mensen die hun broek laag dragen.
Nee, dat ziet er niet uit.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij denkt dan zeker alleen aan meiden die hun broek laag dragen.
Hip hop stijl uit de 90's ?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:31 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee, dat ziet er niet uit.
Gewoon mannen, maar dan wel met een stijl die erbij past. Gewoon wijde kleding en lange t-shirts. Niet van die shit met skinny jeans, bjorn borg boxers en shirtjes die tot de middel komen waardoor je hun ondergoed ziet. Dat is gewoon gay.
Zag laatst een pak hem beet veertienjarig jongetje met een te laag hangende broek waarboven je twee boxers van bjorn borg zag, dat verzin je toch niet? Een boxer en dan nog eentje als fashion statement?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:31 schreef Piye het volgende:
[..]
Gewoon mannen, maar dan wel met een stijl die erbij past. Gewoon wijde kleding en lange t-shirts. Niet van die shit met skinny jeans, bjorn borg boxers en shirtjes die tot de middel komen waardoor je hun ondergoed ziet. Dat is gewoon gay.
Met dat laatste ben ik het sowieso eens. Dat is gewoon lelijk. Mensen die geen kleding kopen die pastquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:31 schreef Piye het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zag laatst een pak hem beet veertienjarig jongetje met een te laag hangende broek waarboven je twee boxers van bjorn borg zag, dat verzin je toch niet? Een boxer en dan nog eentje als fashion statement?
Word het commercieel gaat het kapot. Ik wacht al met smart op het kapot gaan van de 'hardstyle-scene'.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:38 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja dat dus.
Toen dit nog hiphopstijl was.
[ afbeelding ]
![]()
Voor dit soort shit hiphopstijl werd.
[ afbeelding ]
Ik hoor weleens mensen klagen dat die festivals ook steeds commercieler worden. Ach ja het is moeilijk altijd. Aan de ene kant is het leuk als een genre dat je leuk vindt groot wordt, maar na een tijdje knapt het gewoon.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:41 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Word het commercieel gaat het kapot. Ik wacht al met smart op het kapot gaan van de 'hardstyle-scene'.
Issie al, vergeleken met een aantal jaar terug. Veel meer mellow spul om het toegankelijk te maken tegenwoordig. De festivals worden steeds minder leuk naar mijn mening.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:41 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Word het commercieel gaat het kapot. Ik wacht al met smart op het kapot gaan van de 'hardstyle-scene'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |