Dus hij is verliefd op haar beste vriendin, of zij denkt dat hij verliefd is op haar beste vriendin?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Godenjeuzes wat een knurft
Jij spreidt alleen je beentjes voor een michelinster?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Sowieso, meiden die onder de indruk zijn omdat vriendlief ze meeneemt naar de McDonald's.
quote:Hij was vandaag vanaf de middag heel de dag bij me, en het was zo geweldig. Ik zit de laatste tijd totaal niet lekker in m'n vel, dus toen hij weg ging moest ik ook huilen (ook omdat ik hem volgende week vrijdag/zaterdag pas weer zie, en dan moet ik dus heel de week zonder hem zijn terwijl ik me echt verschrikkelijk voel en niemand heb bij wie ik me echt fijn voel). Echt heel naar. Hij wilde ook helemaal niet weg gaan, maar het was al laat en hij moest. Maarja. Daarnet kreeg ik een whatsapp dat ie thuis was en ook:
Mijn trui ruikt naar jou
Ik weet niet waarom
Maar ik ga hem nog niet wassen
Ik spreid mijn beentjes niet alleen voor eten. Het totaalplaatje moet gewoon goed zijn... alles enzo...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:06 schreef Piye het volgende:
[..]
Jij spreidt alleen je beentjes voor een michelinster?
Maak je geen zorgen, vast nog genoeg mannen hier die jouw littekenweefsel willen kussen hoor! awhhhquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik spreid mijn beentjes niet alleen voor eten. Het totaalplaatje moet gewoon goed zijn... alles enzo...
[edit]
Kut, nu word ik nog zo'n Girlscene huppelkut ook.
Die vaginagel was van jou?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:09 schreef gelezwembroek het volgende:
Die site is anders best goed te gebruiken voor marketing doeleinden. Heb er stiekem al zoveel geld mee verdiend.
Ik heb geen littekenweefselquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:09 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, vast nog genoeg mannen hier die jouw littekenweefsel willen kussen hoor! awhhh
Nou wat zeik je dan over de mcdonald's joh?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik spreid mijn beentjes niet alleen voor eten. Het totaalplaatje moet gewoon goed zijn... alles enzo...
[edit]
Kut, nu word ik nog zo'n Girlscene huppelkut ook.
Neem me gewoon mee naar de Subway... dat is ook ongezond en lekker maar dan weet ik tenminste dat je geld hebtquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:10 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou wat zeik je dan over de mcdonald's joh?
Zelfs met littekenweefsel ben je mooi Prinsesje van mequote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb geen littekenweefsel.
Of is dat weer een ander woord voor vagina?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, voor striae.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb geen littekenweefsel.
Of is dat weer een ander woord voor vagina?
Nee ja hij is dus verliefd op haar en zij kan het alleen "schattig" vinden.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:06 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dus hij is verliefd op haar beste vriendin, of zij denkt dat hij verliefd is op haar beste vriendin?
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:11 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zelfs met littekenweefsel ben je mooi Prinsesje van meAww...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja die kan duur worden, zeg. Zat er laatst nog een keer in de stad (hebben niks in dit dorp), betaal je daar verdomme negen euro voor zo'n 15cm uitvoering.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Neem me gewoon mee naar de Subway... dat is ook ongezond en lekker maar dan weet ik tenminste dat je geld hebt.
Ik heb geen geld helaas.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Neem me gewoon mee naar de Subway... dat is ook ongezond en lekker maar dan weet ik tenminste dat je geld hebt.
Heb je het nou over die broodjes of je puntje puntje puntje?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja die kan duur worden, zeg. Zat er laatst nog een keer in de stad (hebben niks in dit dorp), betaal je daar verdomme negen euro voor zo'n 15cm uitvoering.
Die broodjes. Ik vroeg haar om van al het vlees dat ze hadden wat op het broodje te doen en desnoods de groenten weg te laten om het te laten passen, maar die rekening dan ineensquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Heb je het nou over die broodjes of je puntje puntje puntje?
Ik doe altijd die kip en dan met pittige saus en veel pepertjesquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Die broodjes. Ik vroeg haar om van al het vlees dat ze hadden wat op het broodje te doen en desnoods de groenten weg te laten om het te laten passen, maar die rekening dan ineens
quote:file:///Users/xxx/Desktop/Schermafbeelding%202013-02-22%20om%2017.48.44.png
mooi? ik weet wel niet of je hem kan zien!? kan iemand me anders helpen hoe je dit post met een apple? xx
quote:- Slecht verzorgd
- Geen kennis van etiqutette (Hij hoeft heus niet altijd te doen alsof hij bij de koningin is maar hij moet wel weten hoe het eigenlijk hoort.)
- Minder intelligent dan ik
- Geen respect naar anderen
quote:Lage intelligentie en slechte persoonlijke hygiëne. En agressie, van dat haantjesgedrag met ruzie zoeken etc, al hangt dat vaak samen met punt 1.
Ze zijn ook nog allemaal fucking slim daar....quote:- Als hij niet intelligent is, ik wil gewoon normaal met hem kunnen praten.
- Als hij te onverschillig is
- Als hij onverzorgd is (hygiëne)
- Als hij geen humor heeft
- En ja ik kijk toch ook wel een beetje naar de kleding, daaraan kun je wel enigszins zien hoe iemand is
- Arrogantie
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, maar jij woont ook niet in de buurt. Ik heb bij jou al een voorcontrole uitgevoerd.
Terwijl ik de eerste vrouw met een beetje intellect nog tegen moet komen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:16 schreef DorperTed. het volgende:
Even een greep uit het 'waar knap je op af topic'.
[..]
[..]
[..]
Ze zijn ook nog allemaal fucking slim daar....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |