Die tweede zin ben ik het mee eens, die eerste niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:41 schreef Piye het volgende:
[..]
Alleen in KLB. In de fora die draaien om pics glijd je ook gewoon uit over al het slijm.
Wil je die theezakjes van mij echt zien?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zou je mij een dm met foto's van je borsten sturen? Zou wel een beetje bitchy zijn als je dat niet doet....
Dat ja, of ze proberen wat concurrentie weg te spelen door ongemeend advies uit te delen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zelfs als je wat dikker bent (of lelijk) kun je er wel leuk uitzien. Maar dan moet je juist niet in dat soort topics foto's van jezelf posten want dan krijg je nooit het goede advies. Volgens mij kicken de meiden die daar reageren er juist op dat er anderen lelijker zijn dan zij. En dat maken ze dan duidelijk met die ongemeende complimentjes.
Why not?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Die tweede zin ben ik het mee eens, die eerste niet.
Nu al helemaal.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wil je die theezakjes van mij echt zien?.
Ze kunnen elkaar ook een depressie aanpraten door te zeggen: jij bent echt lelijk en dik niemand wilt je, zelfs niet op het internet. Dat zal vast harder aankomen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:45 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dat ja, of ze proberen wat concurrentie weg te spelen door ongemeend advies uit te delen.
O ja!??quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:33 schreef chroestjov het volgende:
Vooral de KPD afdeling van Girlscene is een echte aanrader.
Aan de ene kant kan ik me niet voorstellen dat er meiden zo dom zijn, maar aan de andere kant ook weer welquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:45 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dat ja, of ze proberen wat concurrentie weg te spelen door ongemeend advies uit te delen.
Dan snap je vrouwen niet. Als ze dat doen doen ze het stiekem via dm, in het openbaar lekker gemeen ongemeende complimentjes.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:47 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Ze kunnen elkaar ook een depressie aanpraten door te zeggen: jij bent echt lelijk en dik niemand wilt je, zelfs niet op het internet. Dat zal vast harder aankomen.
Omdat er hier genoeg andere forums zijn waar je kunt worden afgezeken ongeacht hoe je eruit zietquote:
Nee, dat ga ik maar niet doen. Ik schaam me er nogal voor, ik noem ze niet voor niks theezakjes hequote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Omdat er hier genoeg andere forums zijn waar je kunt worden afgezeken ongeacht hoe je eruit ziet.
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:48 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dan snap je vrouwen niet. Als ze dat doen doen ze het stiekem via dm, in het openbaar lekker gemeen ongemeende complimentjes.
Klein is fijnquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, dat ga ik maar niet doen. Ik schaam me er nogal voor, ik noem ze niet voor niks theezakjes he.
Zelfs ik word hier misselijk vanquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:49 schreef DorperTed. het volgende:
http://forum.girlscene.nl(...)opic-3-242574.0.html
DITTTquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:41 schreef Piye het volgende:
[..]
Alleen in KLB. In de fora die draaien om pics glijd je ook gewoon uit over al het slijm.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:50 schreef MAHL het volgende:
[..]
Klein is fijnDoe maar via dm anders, je vertrouwt me wel, we hebben toen ooit nog samen Age of Empires gespeeld weet je nog?
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:49 schreef DorperTed. het volgende:
http://forum.girlscene.nl(...)opic-3-242574.0.html
Godverdommequote:Eerst ging 'ie me dus heeeeel lief knuffelen en kusjes geven, waarna 'ie me vervolgens de douche in trok om heel rustig voor het eerst samen te gaan douchen (ik was hier nogal bang voor omdat ik best wel veel striaë heb), vervolgens gaf 'ie me allemaal kleine kusjes op m'n striaë en gingen we heel lief en sloom douchen,
Waar gaat het heen met de wereld.. Ik ben benieuwd wat ie met ze leuter doet als ze een vleeswond heeft.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
[..]
Godverdomme![]()
![]()
Lekker littekenweefsel likken![]()
Hater.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
[..]
Godverdomme![]()
![]()
Dit moet wel verzonnen zijnquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
[..]
Godverdomme![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
[..]
Godverdomme![]()
![]()
Ik mag hopen dat dat de bedoeling is ja.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:56 schreef Piye het volgende:
[..]
Hater.![]()
Die gozer heeft gewoon game als een motherfucker. Na die shit eet die chick uit z'n hand.
Over een half jaar staat ze op de wallen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:57 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dat de bedoeling is ja.
quote:
quote:we hadden het erover dat we volgende week 1 avond door de mc drive gaan en het in de auto opeten. toen zei ik voor de grap dat ik een happy meal zou nemen, zegt ie heel lief: 'mag ik dan jouw speeltje hebben?'
En ik maar denken dat het moeilijk is om vrouwen te imponerenquote:Haha ik was naar de kapper geweest vandaag, dus hij vroeg: 'Is het mooi geworden?'
Ik: 'Niet heel anders dan eerst, 2 centimeter eraf ofzo maar wel iets mooier omdat het minder dood is'
Hij: 'Nog mooier? Nóg mooier dan eerst? Dat kan nieeeet'
Hij is zo schattig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |