http://forum.girlscene.nl(...)em-3-240277.775.htmlquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:34 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Kan hem niet vinden, weet ook niet goed waarop te zoeken, Google (Chrome -> ctrl+shift+n, private browsen) geeft vrij weinig resultaat
Ah, heb hem gevonden, er is inmiddels een reeks van op die site![]()
Oh ja stom, ik had deze: http://forum.girlscene.nl(...)o-4-239058.4350.html, is toch een ander topic en niet die aangehaald werd in de OPquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
http://forum.girlscene.nl(...)em-3-240277.775.html
Ik had naaktfoto's van 11-jarigen verwacht. Wat is hier nou weer erg aan?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
http://forum.girlscene.nl(...)em-3-240277.775.html
Hier is helemaal niks ergs aan, ik had ook beters verwacht.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:44 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik had naaktfoto's van 11-jarigen verwacht. Wat is hier nou weer erg aan?
Dit soort topics staan ook gewoon op FOK!.
+ een groene chilly hequote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Is het niet goedkoper om gewoon een pepermuntje in je kut te proppen?
JAMMER IDDquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:44 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik had naaktfoto's van 11-jarigen verwacht. Wat is hier nou weer erg aan?
Dit soort topics staan ook gewoon op FOK!.
Heb hetzelfde geprobeert op Bokt, kreeg een ban van een jaar.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:56 schreef Piye het volgende:
Staan wel leuke dames tussen. Ik denk dat ik mijn internethossels voortaan maar op girlscene ga zetten. Zijn er hier toevallig mannen lid van girlscene die me wat tips kunnen geven om daar geaccepteerd te worden?
Ik wil me ook niet voordoen als chick. Ze moeten juist weten dat ik een gozer ben anders kan ik ze niet fixen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Heb hetzelfde geprobeert op Bokt, kreeg een ban van een jaar.
Ik zeg je, ze ruiken het.
quote:Jongens op Girlscene
In principe zijn jongens niet toegestaan op het Girlscene forum. Dit is nogal een "hot issue"; maar Girlscene heet niet voor niets "Girl"-scene. Meelezen op het forum is prima (zij kunnen immers ook lid worden van een andere scene, bijvoorbeeld Partyscene, en perongeluk op Girlscene terechtkomen). Maar daadwerkelijk meepraten en topics openen is niet de bedoeling. De reden hiervoor is dat meiden op het Girlscene forum komen om met andere meiden (in vertrouwen en persoonlijk) te praten en niet verwachten dat er jongens meedoen. Daarnaast: wat heeft een jongen te zoeken op een meidensite?! ;-)
Kan ook met mijn Anky x Salinero fanfic te maken hebben hoor.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik wil me ook niet voordoen als chick. Ze moeten juist weten dat ik een gozer ben anders kan ik ze niet fixen.
Wat denk je godverdomme van fatsoenlijke camfoto's?!quote:Daarnaast: wat heeft een jongen te zoeken op een meidensite?! ;-)
Echt he, moet ik zeker op FOK! in US gaan kijken met al die gasten ertussen?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wat denk je godverdomme van fatsoenlijke camfoto's?!
Daarom, zit je de sap-leidingen te smeren kijk je ineens tegen die Hovenier aan. Nee, dank je beleefd. Dat werkt niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:06 schreef Piye het volgende:
[..]
Echt he, moet ik zeker op FOK! in US gaan kijken met al die gasten ertussen?
En waar is de link naar dat topic?quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:45 schreef cupcake33 het volgende:
Het topic met een opmerking van iemand met dat girlscene meisjes steeds arroganter worden is dan ook erg vermakelijk.
Ja, ik snap dat ook niet. Als ik die foto's zie van wat ze aan hebben en dat iedereen dat dan mooi vindt enzo terwijl ik denk "Waar ben je nou helemaal mee bezig, dat lijkt toch nergens naar?". Van die meiden met echt de meest vage kledingsmaak en dat die daar nog complimentjes voor krijgen ook, of van die een beetje te dikke meiden die dan juist allemaal strakke kleren gaan dragen waardoor hun overgewicht juist geaccentueerd wordtquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:22 schreef DorperTed. het volgende:
Haha die reacties van die wijven. awwhh je bent zoo mooi!
Gadverdamme wat een slijmballen, ondertussen lekker roddelen over elkaar zeker.
Awww... nu mag je niet eens meedoen met de meidenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik wil me ook niet voordoen als chick. Ze moeten juist weten dat ik een gozer ben anders kan ik ze niet fixen.
[..]
Waarschijnlijk op zoek naar een beetje erkenning dat ze in de echte wereld niet krijgen. Vooral de wat dikkere lelijkere en alternatievere meisjes zijn daar naar op zoek. De laatste categorie wil uniek zijn en tegelijkertijd mensen vinden die hetzelfde zijnquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:35 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat ook niet. Als ik die foto's zie van wat ze aan hebben en dat iedereen dat dan mooi vindt enzo terwijl ik denk "Waar ben je nou helemaal mee bezig, dat lijkt toch nergens naar?". Van die meiden met echt de meest vage kledingsmaak en dat die daar nog complimentjes voor krijgen ook, of van die een beetje te dikke meiden die dan juist allemaal strakke kleren gaan dragen waardoor hun overgewicht juist geaccentueerd wordt.
Als ze zo nep en ongemeend op elkaar reageren dan heb ik daar ook weinig te zoeken lijkt me. Hier op FOK! krijg je ten minste meteen te horen wanneer iemand je lelijk of een arrogant kutwijf vindt.
Zelfs als je wat dikker bent (of lelijk) kun je er wel leuk uitzien. Maar dan moet je juist niet in dat soort topics foto's van jezelf posten want dan krijg je nooit het goede advies. Volgens mij kicken de meiden die daar reageren er juist op dat er anderen lelijker zijn dan zij. En dat maken ze dan duidelijk met die ongemeende complimentjes.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:38 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk op zoek naar een beetje erkenning dat ze in de echte wereld niet krijgen. Vooral de wat dikkere lelijkere en alternatievere meisjes zijn daar naar op zoek. De laatste categorie wil uniek zijn en tegelijkertijd mensen vinden die hetzelfde zijn
Bitches zijn het.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Awww... nu mag je niet eens meedoen met de meiden.
Dat zal uiteraard ook meespelen ja. Ik snap sowieso niet waarom je vrijwillig foto's van jezelf post op internet, en dan vooral een forum.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zelfs als je wat dikker bent (of lelijk) kun je er wel leuk uitzien. Maar dan moet je juist niet in dat soort topics foto's van jezelf posten want dan krijg je nooit het goede advies. Volgens mij kicken de meiden die daar reageren er juist op dat er anderen lelijker zijn dan zij.
Als ze het met deze term al doen, wat belet ze dan om het in de toekomst ook met andere termen te doen? Straks mag je niet eens meer een e-mail sturen waarin "Good e-mail service" en "Gmail" voorkomenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
In ander ietwat gerelateerd nieuws: http://www.nu.nl/internet(...)rely-legal-teen.html
Alleen in KLB. In de fora die draaien om pics glijd je ook gewoon uit over al het slijm.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:35 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat ook niet. Als ik die foto's zie van wat ze aan hebben en dat iedereen dat dan mooi vindt enzo terwijl ik denk "Waar ben je nou helemaal mee bezig, dat lijkt toch nergens naar?". Van die meiden met echt de meest vage kledingsmaak en dat die daar nog complimentjes voor krijgen ook, of van die een beetje te dikke meiden die dan juist allemaal strakke kleren gaan dragen waardoor hun overgewicht juist geaccentueerd wordt.
Als ze zo nep en ongemeend op elkaar reageren dan heb ik daar ook weinig te zoeken lijkt me. Hier op FOK! krijg je ten minste meteen te horen wanneer iemand je lelijk of een arrogant kutwijf vindt.
Nouja, het is denk ik toch die onzekerheid en dat je zoekt naar de bevestiging dat je er leuk uitziet en dat je daardoor misschien toch wat zekerder van jezelf wordt.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:40 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Dat zal uiteraard ook meespelen ja. Ik snap sowieso niet waarom je vrijwillig foto's van jezelf post op internet, en dan vooral een forum.
Zou je mij een dm met foto's van je borsten sturen? Zou wel een beetje bitchy zijn als je dat niet doet....quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we niet allemaal zo.
Waarom in DM, kan ook gewoon hier toch? Wij zijn tenslotte eerlijk op Fok.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zou je mij een dm met foto's van je borsten sturen? Zou wel een beetje bitchy zijn als je dat niet doet....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |