Ik lees het zometeen, ik ga eerst even dat lekkere wijf dat ik gisteren ontmoet heb een beurt geven.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:56 schreef benzin het volgende:
Ik heb het hier gehad. Het maakt niet uit wat ik zeg of vraag, uiteindelijk komt iedereen altijd maar met diezelfde rotsmoes om van me af te zijn.
Niemand hier lijkt zelfs maar voor een procent te begrijpen hoe ik me voel of waar ik tegenaan loop. Helemaal niemand.
En de mensen die niet denken te "helpen" door me hier af te schuiven zitten hier alleen maar om flink op me te bashen. Net alsof ik dat zelf nog niet genoeg kan en de wereld om me heen dat nog niet genoeg doe.
Zielig, sneu, jammer.
Allemaal het gevolg van je eigen postgedrag kerel.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:56 schreef benzin het volgende:
Ik heb het hier gehad. Het maakt niet uit wat ik zeg of vraag, uiteindelijk komt iedereen altijd maar met diezelfde rotsmoes om van me af te zijn.
Niemand hier lijkt zelfs maar voor een procent te begrijpen hoe ik me voel of waar ik tegenaan loop. Helemaal niemand.
En de mensen die niet denken te "helpen" door me hier af te schuiven zitten hier alleen maar om flink op me te bashen. Net alsof ik dat zelf nog niet genoeg kan en de wereld om me heen dat nog niet genoeg doe.
Zielig, sneu, jammer.
Dat is godverdomme een goed idee, ga ik ook even doen.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik lees het zometeen, ik ga eerst even dat lekkere wijf dat ik gisteren ontmoet heb een beurt geven.
Je hebt het allemaal aan jezelf te danken.
Iedereen geeft hier advies. Je boort dat de grond in. Hoe verwacht je dan dat men reageert?
De volgende keer zal ik bloemen meenemen.
Goed, dan hou je er dus blijkbaar nogal afwijkende esthetische waarden op na.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik vind die vrouw op die foto knapper dan de gemiddelde man.
Wat is het probleem daarmee eigenlijk?
quote:Op zondag 3 maart 2013 14:56 schreef benzin het volgende:
Ik heb het hier gehad. Het maakt niet uit wat ik zeg of vraag, uiteindelijk komt iedereen altijd maar met diezelfde rotsmoes om van me af te zijn.Wat een ondankbaarheid hier hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de mensen die niet denken te "helpen" door me hier af te schuiven zitten hier alleen maar om flink op me te bashen. Net alsof ik dat zelf nog niet genoeg kan en de wereld om me heen dat nog niet genoeg doe.
Zielig, sneu, jammer.
Goed, ga geen hulp zoeken, maar in dat geval ben je hopeloos verloren.
We zullen je missen__!
Heb je al naar vrijwilligerswerk gezocht?quote:Op zondag 3 maart 2013 14:56 schreef benzin het volgende:
Zielig, sneu, jammer.
Nee, dat ben ik al.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het ligt allemaal aan de rest van de wereld en nooit aan jou inderdaad.
Jij bent God's gift to woman and to the world.
My gawd... really? Ik ga hier weg... teveel plaatsvervangende schaamtequote:Op zondag 3 maart 2013 14:56 schreef benzin het volgende:
Zielig, sneu, jammer.
Zeg, moest jij niet één of ander wijf uitwonen?quote:
Ja, benzin's zus. Die klaagt tenminste niet. Althans, niet met volle mond.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeg, moest jij niet één of ander wijf uitwonen?
Dat gaat al een beetje de goede kant op.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:56 schreef benzin het volgende:
Zielig, sneu, jammer.
Wat fatsoenlijk, ik kakel gewoon doorquote:Op zondag 3 maart 2013 15:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, benzin's zus. Die klaagt tenminste niet. Althans, niet met volle mond.
Precies. Zij al het mooie en welwillendheid en goed fatsoen, en al het andere in benzin.quote:
En toch heb ik wel met hem te doen.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik al.![]()
Benzin wil niet luisteren naar advies en gedraagt zich daarnaast als een klein kind. Misschien is hij dan wel God's gift to the women with a child wish
Weet je wie het wel zal begrijpen? Iemand wie ervoor geleerd heeft. Een psycholoog bijvoorbeeld.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:56 schreef benzin het volgende:
Ja, dat. Hij zal een keer moeten gaan inzien dat Fokkers geen therapeuten zijn en dat hij elders hulp moet zoekenquote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 15:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat. Hij zal een keer moeten gaan inzien dat Fokkers geen therapeuten zijn en dat hij elders hulp moet zoeken
Hij heeft het helemaal aan zichzelf te danken. Daarnaast vind ik onbeschoft hoe hij advies negeert naast te lopen klagen dat hij geen advies krijgt. En ik vind dat hij denigrerend over vrouwen praat. Zo'n aardige lieve jongen is het imho dan ook helemaal niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |