abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123479952
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Maak een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers Hieronder de deelnemers en de tickers!

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_123479968
Niet dat ik sherry lust overigens :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_123480233
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:23 schreef Isabeau het volgende:
Niet dat ik sherry lust overigens :')
door sommige gerechten Is het best lekker. Maar zo in een glas... Neuh
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_123480440
Ooit in een cafe sherry gekregen omdat ik vroeg of ze ook shandy hadden :') Ik was nog jong! En de barman zei 'natuurlijk hebben we dat! droge of normale?' En suf als ik was dacht ik nog: huh, zijn er twee soorten shandy?!
pi_123480454
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:30 schreef Isabeau het volgende:
Ooit in een cafe sherry gekregen omdat ik vroeg of ze ook shandy hadden :') Ik was nog jong! En de barman zei 'natuurlijk hebben we dat! droge of normale?' En suf als ik was dacht ik nog: huh, zijn er twee soorten shandy?!
:D :X
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_123480505
Ik vond shandy heel spannend als 16-jarige, want alcohol!
pi_123480720
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond shandy heel spannend als 16-jarige, want alcohol!
iedereen dronk dat vroeger... Ik vond dat zo ranzig
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_123481140
Ik kreeg gewoon bier van mijn vader. 1 Slokje wanneer het vrijdag was of als we nasi aten. Want bij nasi hoort bier.
Spoilers!
pi_123481729
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kreeg gewoon bier van mijn vader. 1 Slokje wanneer het vrijdag was of als we nasi aten. Want bij nasi hoort bier.
Als je dat nu doet, wordt je bijna opgeknoopt in deze politiestaat, ik zie steeds posters hangen over het strengere alcohol beleid, alsof dat helpt
  donderdag 28 februari 2013 @ 23:18:32 #10
149959 SQ
snelle trees
pi_123483317
Ik dronk gewoon stiekem als pubert :')
disclaimer
pi_123483401
hoor ik alcohol?? :o

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  Licht Ontvlambaar donderdag 28 februari 2013 @ 23:19:43 #12
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_123483403
Ik zit aan de Spa...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_123483431
Ik heb bier echt 'opgeofferd' volgens mij. Heb sinds begin dieet (eind augustus) 1x een biertje gehad.

Nou ben ik sowieso niet zo'n drinker, maar drink nu gewoon eigenlijk altijd wodka-cola light. Soms ook een wijntje, maar zelden, want hou meer van bier dan wijn. Maar de 5 WW punten die 1 biertje is, die vind ik het gewoon écht niet waard. Dan drink ik liever een x een lekkere milkshake ofzo :P.

Ik maak me trouwens nu al wel intens zorgen over Lowlands. Ik had mezelf met O&N dieet-vrij gegeven en heb toen oliebollen en ander vet voer gegeten + gedronken. Met als resultaat dat ik om 2 uur aan de rennies zat. En Lowlands is vet-eten+veel-drank hemel, had daar normaal gezien altijd al maagzuur op zondag. Zal nu wel op donderdag beginnen ;)!
  donderdag 28 februari 2013 @ 23:20:26 #14
149959 SQ
snelle trees
pi_123483444
Ik lig in mijn nest!
disclaimer
pi_123483481
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 23:20 schreef Stormqueen het volgende:
Ik lig in mijn nest!
* Barretje80 2

A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_123483634
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 23:20 schreef Stormqueen het volgende:
Ik lig in mijn nest!
ik ookal een uur of 4
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_123484530
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:51 schreef THEFXR het volgende:

Als je dat nu doet, wordt je bijna opgeknoopt in deze politiestaat, ik zie steeds posters hangen over het strengere alcohol beleid, alsof dat helpt
Al die mensen die dat beleid nu verzinnen dronken ook stiekem op hun 12e en werden dronken toen ze 14 waren :')
pi_123485467
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 23:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Al die mensen die dat beleid nu verzinnen dronken ook stiekem op hun 12e en werden dronken toen ze 14 waren :')
lijkt me een goed beleid, dan hebben we over 20 jaar tenminste een fatsoenlijk beleid.. :P

vrijdag 1 maart 2013 @ 00:19:14 #19
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_123486557
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 23:20 schreef Zeester het volgende:
Ik heb bier echt 'opgeofferd' volgens mij. Heb sinds begin dieet (eind augustus) 1x een biertje gehad.

Nou ben ik sowieso niet zo'n drinker, maar drink nu gewoon eigenlijk altijd wodka-cola light. Soms ook een wijntje, maar zelden, want hou meer van bier dan wijn. Maar de 5 WW punten die 1 biertje is, die vind ik het gewoon écht niet waard. Dan drink ik liever een x een lekkere milkshake ofzo :P.

Ik maak me trouwens nu al wel intens zorgen over Lowlands. Ik had mezelf met O&N dieet-vrij gegeven en heb toen oliebollen en ander vet voer gegeten + gedronken. Met als resultaat dat ik om 2 uur aan de rennies zat. En Lowlands is vet-eten+veel-drank hemel, had daar normaal gezien altijd al maagzuur op zondag. Zal nu wel op donderdag beginnen ;)!
op lowlands verkopen ze ook niet vet voedsel, fruitsalade enzo :+
pi_123486796
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 00:19 schreef THEFXR het volgende:

[..]

op lowlands verkopen ze ook niet vet voedsel, fruitsalade enzo :+
Ja, en van fruit krijg je geen maagzuur :P.

(ik weet het, het wordt mijn 12e LL, maar ik ga daar ook niet 3x per dag gezond eten want dat hoort gewoon niet en ik geloof niet dat je van een festival echt aankomt want je bent ook de hele dag aan het bewegen natuurlijk).
  vrijdag 1 maart 2013 @ 00:30:45 #21
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_123486967
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 00:26 schreef Zeester het volgende:

[..]

Ja, en van fruit krijg je geen maagzuur :P.

(ik weet het, het wordt mijn 12e LL, maar ik ga daar ook niet 3x per dag gezond eten want dat hoort gewoon niet en ik geloof niet dat je van een festival echt aankomt want je bent ook de hele dag aan het bewegen natuurlijk).
haha _O-
bij bier hoort een frietje satesaus, want fruitsalade smaakt er goor bij
pi_123487003
Ik heb opeens zin in zo'n spekkie met kokos aan de buitenkant. Ik geloof niet dat ik dat in de laatste 10 jaar ooit heb gegeten. Vreemd en zéér specifiek!
  vrijdag 1 maart 2013 @ 00:35:56 #23
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_123487144
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 00:31 schreef Zeester het volgende:
Ik heb opeens zin in zo'n spekkie met kokos aan de buitenkant. Ik geloof niet dat ik dat in de laatste 10 jaar ooit heb gegeten. Vreemd en zéér specifiek!
spekkoek?
pi_123487241
  vrijdag 1 maart 2013 @ 00:43:17 #25
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_123487359
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 00:38 schreef Zeester het volgende:
[ afbeelding ]
het lijken wel watte bollen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties