uhh nee.. Ik begrijp er de ballen van.quote:[img]http:i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op donderdag 28 februari 2013 22:06 schreef oh-oh het volgende:
Is er iemand die het verhaal van Asbest Hooligan nog snapt?
Waarom gaan jullie niet gewoon samen in het flatje met ligbad die baby verwelkomen dan?
quote:
Wij kennen asfalt langer dan vandaag. Ik denk dat dat het is...quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:09 schreef LadyBlack het volgende:
Waarom maken jullie je er allemaal zo druk om?
Echt, laat die man...
het heeft niks met Z&G te maken... Meer iets voor R&Pquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:09 schreef LadyBlack het volgende:
Echt, laat die man...
asfalt is volgens mij een beetje beperkt in verschillende opzichten.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:06 schreef oh-oh het volgende:
Is er iemand die het verhaal van Asbest Hooligan nog snapt?
Waarom gaan jullie niet gewoon samen in het flatje met ligbad die baby verwelkomen dan?
Omdat het verhaal steeds vager wordt. Ik begin me zo langzamerhand af te vragen wat er nog meer speelt. Het gaat echt niet alleen om een woning of wat beesten als jeugdzorg je pas geboren baby uit huis plaatst.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:09 schreef LadyBlack het volgende:
Echt, laat die man...
Oh zit ie niet meer in dat huis wat al die fokkers helemaal voor hem opgeknapt hebben dan?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:13 schreef gomi het volgende:
[..]
asfalt is volgens mij een beetje beperkt in verschillende opzichten.
geloof ook dat hij nu voor de 4e keer gaat verhuizen binnen 3 jaar ofzo.
en elke keer is de woning helemaal top als hij erin gaat. wanneer hij weggaat blijkt t een baggerzooi.
nee, daar is hij uit weggegaan omdat hij een ruimere woning kreeg. bleek alleen een wietplantage te zijn geweest. was dus vrij bagger.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh zit ie niet meer in dat huis wat al die fokkers helemaal voor hem opgeknapt hebben dan?
Jah, alsof je huid oprekt ofzo?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:21 schreef LadyBlack het volgende:
Jeukende plek onder je borsten daar waar je ribben beurs zijn... sound familiar? Opgespannen huid ofzo?
Ik vind het zo'n naar gevoel
Hij en zijn vriendin werken op een sociale werkplaats. Misschien is dat alleen al een puntje van jeugdzorg om ze in de gaten te willen houden.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Omdat het verhaal steeds vager wordt. Ik begin me zo langzamerhand af te vragen wat er nog meer speelt. Het gaat echt niet alleen om een woning of wat beesten als jeugdzorg je pas geboren baby uit huis plaatst.
Dus ik vraag me af, nu er dus op papier wordt voldaan aan voorwaarden van jeugdzorg, of de situatie inderdaad dusdanig bedreigend is dat er hier sprake is dat de baby inderdaad in een onstabiele en onveilige omgeving terecht komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |