dat dusquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:41 schreef Thrilled het volgende:
Zat ik net ook aan te denken.. dit is een heerlijk relaxte game-modus, maar ik ben bang dat ik me ga irriteren aan het feit dat jullie allemaal veel sneller groeien dan ik en hem daardoor toch wat sneller zet
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:48 schreef Karmijn12 het volgende:
Mijn plannetje werkt! iedereen confused?
Die 12 in je naam is je leeftijd?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:48 schreef Karmijn12 het volgende:
Mijn plannetje werkt! iedereen confused?
Lol nee, was de enige vrije naam...quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:50 schreef Metonae het volgende:
[..]
Die 12 in je naam is je leeftijd?
Nice dat betekent dat ik in bad kan springen met m'n tablet en verder kijkenquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:50 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Mobile
This site features a live video stream. Please visit on a desktop or tablet to view this experience.If you are interested in learning more about SimCity, please visit us at www.simcity.com
Verkapte "Ik heb een tablet en een bad" post!quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:52 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Nice dat betekent dat ik in bad kan springen met m'n tablet en verder kijken
Jaja huiliequote:Op donderdag 28 februari 2013 20:53 schreef Metonae het volgende:
[..]
Verkapte "Ik heb een tablet en een bad" post!
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:53 schreef Metonae het volgende:
[..]
Verkapte "Ik heb een tablet en een bad" post!
DAAR was ik dus ook antwoord op aan het zoeken!quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:57 schreef TigerXtrm het volgende:
Wat is het verschil tussen die twee verschillende wagens bij de recyclingplant?
Is om te voorkomen dat een land eerder een digitale release heeft dan een retail release. Het is handiger als alles tegelijk uit komt denk ik.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:59 schreef Friday12 het volgende:
snap niet dat digital verschillende release date's hebben prutsers
Als jij een code op 5 maart hebt kan je denk ik wel spelen. Je moet waarschijnlijk wel 2 dagen op een US server spelen dan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:59 schreef Friday12 het volgende:
snap niet dat digital verschillende release date's hebben prutsers
Windowsquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:01 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
In UK komt ie op 8 maart uit, bij ons 7 maart
Vaagheid. Komen de containers in Rotterdam binnen dat wij hem een dag eerder hebben?quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:01 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
In UK komt ie op 8 maart uit, bij ons 7 maart
als je zo nodig een dvd'tje wil is het jou probleem tochquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:00 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Is om te voorkomen dat een land eerder een digitale release heeft dan een retail release. Het is handiger als alles tegelijk uit komt denk ik.
Wij zitten niet in australie en ook niet in japanquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:02 schreef Metonae het volgende:
[..]
Windows
JP March 7, 2013
NA March 5, 2013
EU March 8, 2013
AUS March 7, 2013
Tja, zullen misschien wettelijke eisen aan zitten ofzo. Geen idee. Ben het met je eens hoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
als je zo nodig een dvd'tje wil is het jou probleem toch( voor diegenen die dat willen )
vind ik wel lekker via battle.net heeft hele wereld tegelijk het(tot aan het uur)quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:03 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Tja, zullen misschien wettelijke eisen aan zitten ofzo. Geen idee. Ben het met je eens hoor
Op de site waar ik besteld heb staat dat ik hem de 7e om middernacht krijg.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:03 schreef Romanus het volgende:
Mijn key komt ook pas de 8e :/. Gelukkig kan ik dan wel gewoon snel downloaden want dan zit niet meer iedereen massaal te downloaden
zo maken we dus nooit kans op plaats 1quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:02 schreef Metonae het volgende:
[..]
Windows
JP March 7, 2013
NA March 5, 2013
EU March 8, 2013
AUS March 7, 2013
Heb ik ook op gestemd!quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:06 schreef Karmijn12 het volgende:
We hebben geen bibliotheek gezien!
Plaats 1? Op de leaderboards bedoel je? Neem aan dat er US en EU boards zijn.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:05 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
zo maken we dus nooit kans op plaats 1
Leaderboards zijn gescheiden per server.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:06 schreef Metonae het volgende:
[..]
Plaats 1? Op de leaderboards bedoel je? Neem aan dat er US en EU boards zijn.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:08 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Simcity.nl gaf een bad request melding.
Gewoon EU1 lijkt me het handigstquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:12 schreef LeaderRoel het volgende:
Ze moeten alleen nog even een server lijst geven, dan kunnen we bepalen op welke server we gaan
Misschien hebben ze Europese servers, maar misschien dat ze ook een Nederlandse server hebben?quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:13 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Gewoon EU1 lijkt me het handigst
Nee joh.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:15 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Misschien hebben ze Europese servers, maar misschien dat ze ook een Nederlandse server hebben?
Gelukkig maar, anders heb je binnen een dag alle upgrades.... Omdat je er nu juist zo lang op moet wachten heeft niet iedereen de zelfde dingen in zijn stad.quote:
Die research resultaten zijn volgens mij regionaal beschikbaar als iemand ze éénmaal heeft onderzocht.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:26 schreef Cowamundo het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders heb je binnen een dag alle upgrades.... Omdat je er nu juist zo lang op moet wachten heeft niet iedereen de zelfde dingen in zijn stad.
Stuurt u maar geld mijn kant op en ik research voor u wat u graag wil hebben!quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:27 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Die research resultaten zijn volgens mij regionaal beschikbaar als iemand ze éénmaal heeft onderzocht.
Inderdaad, op die manier gaat het waarschijnlijk. Donaties van alle kanten!quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:28 schreef Cowamundo het volgende:
[..]
Stuurt u maar geld mijn kant op en ik research voor u wat u graag wil hebben!
zit je niet te kijken ofzo? staat er al vanaf het beginquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:34 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
is de eifel toren al gebouwd ?
Is geen eifelltoren. das tokio towerquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
zit je niet te kijken ofzo? staat er al vanaf het begin
same diffirencequote:Op donderdag 28 februari 2013 21:36 schreef Karmijn12 het volgende:
[..]
Is geen eifelltoren. das tokio tower
gelijk duidelijkquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:38 schreef Thrilled het volgende:
en zie daar je nadeel van online play?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:40 schreef LeaderRoel het volgende:
Oh ja ze blamen het op de llama's en niet op het faalbeleid van EA
dat zijn toch llama'squote:Op donderdag 28 februari 2013 21:40 schreef LeaderRoel het volgende:
Oh ja ze blamen het op de llama's en niet op het faalbeleid van EA
True that.....quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:40 schreef Thrilled het volgende:
wel nice gesaved, niks aan t handje
quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:42 schreef Romanus het volgende:
Ik ga een enorme penis-stad bouwen hihihahahahhooho
Wist je dat je daar voor verbannen kan worden?quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:42 schreef Romanus het volgende:
Ik ga een enorme penis-stad bouwen hihihahahahhooho
oh, goed dat je het zegt hahaquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:42 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Wist je dat je daar voor verbannen kan worden?
Hetzelfde geld voor hakenkruizen etc
Activision logo?quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:42 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
ijfeltorenquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:45 schreef Cowamundo het volgende:
Laat die verdomde cheetah speed nou eens aan!!! zo komt die Solar array er nooit...
Geen ijfeltoren, Solar Array![]()
echt hequote:Op donderdag 28 februari 2013 21:45 schreef Cowamundo het volgende:
Laat die verdomde cheetah speed nou eens aan!!! zo komt die Solar array er nooit...
Geen ijfeltoren, Solar Array![]()
krijg je als je online MOET spelen hequote:Op donderdag 28 februari 2013 21:47 schreef Karmijn12 het volgende:
Je kan worden geband als je n PenisStad maakt? mag je niet maken wat je zelf wil? EA
Familie spel en in Amerika zijn dat soort dingen echt absoluut not done als er kinderen bij betrokken zijn.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:47 schreef Karmijn12 het volgende:
Je kan worden geband als je n PenisStad maakt? mag je niet maken wat je zelf wil? EA
quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:48 schreef Thrilled het volgende:
je bent ook wel serieus met de game bezig als je een penis-stad bouwtmag hopen dat je dan stikt van de germs en alleen maar zombies hebt
quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:49 schreef Karmijn12 het volgende:
Gelukkig heb ik geen zombies op mijn penis
2 helikopters. 1 met een zak cement en de ander met water.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:49 schreef Friday12 het volgende:
balkon bij mayor mansion en dan pissen op die demonstranten
statue parkquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:50 schreef Metonae het volgende:
[..]
2 helikopters. 1 met een zak cement en de ander met water.
Ik zie zoveel openingen om dat op te lossen maar ze doen er niets aanquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:53 schreef Thrilled het volgende:
kijk ons blij zijn met de upgrade van een ander
Het verkeer in goede banen leiden schijnt echt de grootste uitdaging in het spel te zijn!quote:
ach boeien onze steden worden 10000x beterquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:53 schreef Thrilled het volgende:
kijk ons blij zijn met de upgrade van een ander
Zeker. Nog 6 dagen (hopelijk). Tijd gaat te langzaam!quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:55 schreef Thrilled het volgende:
Dat sowieso! Ik ben wel blij dat ik nu 2 avonden heb gekeken.. ik weet niet hoe het met jullie zit, maar kheb superveel inspiratie en ideeen gekregen om mijn stad op te zetten en ik moet zeggen dat ook de grootte van de map me nog erg mee valt.. het is echt een strategische game.. heerlijk
tering wat heb ik toen gelachen om bepaalde emblemsquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:56 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik weet nog dat je bij Call of Duty: Black Ops je eigen user emblem kon maken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toen Treyarch ontdekte dat de door hun leuk bedachte "maak een emblem tool" zwaar werd misbruikt gingen ze alle mensen met verkeerde emblems een ban geven
quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:56 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik weet nog dat je bij Call of Duty: Black Ops je eigen user emblem kon maken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toen Treyarch ontdekte dat de door hun leuk bedachte "maak een emblem tool" zwaar werd misbruikt gingen ze alle mensen met verkeerde emblems een ban geven
Gewoon zoals ze hier in Nederland ook doen? De burger in de reet nemen en ze meer laten betalenquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:58 schreef Romanus het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als je budget in de min gaat? Moet je dan meteen stoppen of kan je dan gewoon niets meer bouwen en moet je services uit gaan zetten?
Eigenlijk is dat game over, maar je kan ook leningen afsluiten of met een andere stad weer je stad proberen te reddenquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:58 schreef Romanus het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als je budget in de min gaat? Moet je dan meteen stoppen of kan je dan gewoon niets meer bouwen en moet je services uit gaan zetten?
Je kunt ook geld lenen of vragen aan je medespelersquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:58 schreef Romanus het volgende:
Je moet een lening aanvragen of een andere stad beginnen, tenminste dat had ik in de betaquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:58 schreef Romanus het volgende:
Zeker zeker. Weg met Chuckquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:00 schreef Thrilled het volgende:
En tot zover.. toffe uitzending, stukken beter dan gisteren
Je kan er nog voor kiezen om bepaalde gebouwen uit te zetten waardoor ze niks meer kosten per uur tot je weer genoeg winst maakt om ze terug aan te zettenquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:59 schreef tim94 het volgende:
[..]
Je moet een lening aanvragen of een andere stad beginnen, tenminste dat had ik in de beta
Volgens mij was er nog een 3e optie maar die weet ik niet precies meer
maar dat was in SC4 ook 1 van de grootste problemen..quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:53 schreef Cowamundo het volgende:
[..]
Het verkeer in goede banen leiden schijnt echt de grootste uitdaging in het spel te zijn!
Het zorgt ook voor de meeste problemen zoals mensen die ontslagen worden omdat ze niet op tijd op hun werk kunnen komen, dieven die niet gepakt kunnen worden en gebouwen die gewoon afbranden omdat de brandweer te laat is!
in een public regio hebben ze een punt, in een prive regio zouden ze je niks mogen maken..quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:42 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:05 schreef Friday12 het volgende:
eerste wat ik ga doen is een godzilla vrij laten op het eerste huis dat er staat
Nu alleen maar hopen dat de post bezorgen in jou buurt een beetje doorwerkt en jij niet in het laatste blok van zijn dagelijkse ronde woont!quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:20 schreef CherryLips het volgende:
Met cd's enzo is/was het bij Bol altijd zo dat ze hem een dag eerder versturen zodat je hem op de juiste dag binnen hebt.
webwinkels krijgen over het algemeen de spullen minimaal 1 dag eerder (of nog eerder maar met flink embargo erop) binnen, dus de 6de wordt hij dan door bol verzonden..quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:19 schreef PG18 het volgende:
De verschijningsdatum is in Nederland dus donderdag 7 maart, maar als je het gereserveerd hebt bij Bol.com, versturen ze het dan ook die dag? En dat je het vrijdag 8 maart thuis bezorgd krijgt? Of kunnen zij het al versturen op woensdag 6 maart zodat je het spel op de verschijningsdatum al in huis hebt?
bron? Overal praten ze over 8 maart voor Europaquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:19 schreef PG18 het volgende:
De verschijningsdatum is in Nederland dus donderdag 7 maart, maar als je het gereserveerd hebt bij Bol.com, versturen ze het dan ook die dag? En dat je het vrijdag 8 maart thuis bezorgd krijgt? Of kunnen zij het al versturen op woensdag 6 maart zodat je het spel op de verschijningsdatum al in huis hebt?
http://www.simcity.com/nl_NLquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:57 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
bron? Overal praten ze over 8 maart voor Europa
http://www.bol.com/nl/p/simcity-limited-edition/1004004013014214/quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:57 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
bron? Overal praten ze over 8 maart voor Europa
quote:Nog niet verschenen - reserveer een exemplaar
Beschikbaar op 07.03.2013
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:59 schreef mschol het volgende:
[..]
http://www.simcity.com/nl_NL
7 maart..
8 maart zullen de keysites zijn denk ik..
Je krijgt dan gewoon een doosje met cd, en je ontvangt dit de 7e.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 06:32 schreef BarbaClan het volgende:
als je bij bol besteld krijg je de kopie dan fysiek? of lleen een key? en komt hij ook de 7de?
duurde die stream zo lang?quote:
Donderdagmiddag vrij (bij toeval eigenlijk) vrijdag én maandag vrij genomen ^^quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:01 schreef lipjes het volgende:
Zit nog te twijfelen of ik de 8ste ook vrij neem......
Nee, gewoon slecht geslapenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:01 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
duurde die stream zo lang?
Ik lurk al een tijd mee maar heb eigenlijk nooit live gevolgd. Terwijl ik wel al sinds simcity1 fan ben en ook deze al gepreorderd heb
Donderdag heb ik al vrij, afgezien dat ik 's avonds koersoes heb.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:01 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
duurde die stream zo lang?
Ik lurk al een tijd mee maar heb eigenlijk nooit live gevolgd. Terwijl ik wel al sinds simcity1 fan ben en ook deze al gepreorderd heb
[..]
Donderdagmiddag vrij (bij toeval eigenlijk) vrijdag én maandag vrij genomen ^^
Je hebt er alleen 3x zoveel voor betaald :pquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:20 schreef lipjes het volgende:
En daarom heb ik hem direct bij Origin besteld
ik dacht EXACT hetzeflde.. die 20 euro kan me gestolen worden. Hoeveelheid moeite en evt dus langer wachten had ik geen zin in. gewoon direct de DD edition gekochtquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:28 schreef lipjes het volgende:
Maar heb wel de digital deluxe editie
En heb toch geld zat.
Gewoon doenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:12 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik twijfel nog steeds of ik hem moet kopen
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:15 schreef Mopsy het volgende:
"Scanz Ko sorry, but that is not correct. As the owner of a region you can still invite people even if the region is private." - Maxis Scott, 25 feb. 2013
https://plus.google.com/100099967547985360324/posts/7yGGuwnNzyp
Je kunt dus wel later nog mensen uitnodigen
Ik heb al sinds 1986 geen minium specs meer gehad, hoe bevalt het om te gamen in 1990?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Iemand die de beta gespeeld heeft met de minimum specs? (of net daarboven)
Zo ja, loopt het goed?
Bedankt voor je nuttige bijdrage!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:17 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik heb al sinds 1986 geen minium specs meer gehad, hoe bevalt het om te gamen in 1990?
Gelukkig ben ik dus niet de enige mafketelquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:08 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
ik dacht EXACT hetzeflde.. die 20 euro kan me gestolen worden. Hoeveelheid moeite en evt dus langer wachten had ik geen zin in. gewoon direct de DD edition gekocht*highfive*
Goed nieuws, dan kunnen de regio starters de regio donderdag meteen startenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:15 schreef Mopsy het volgende:
"Scanz Ko sorry, but that is not correct. As the owner of a region you can still invite people even if the region is private." - Maxis Scott, 25 feb. 2013
https://plus.google.com/100099967547985360324/posts/7yGGuwnNzyp
Je kunt dus wel later nog mensen uitnodigen
*meldt! Ook gewoon direct via origin naar binnen gehaaldquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:18 schreef lipjes het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik dus niet de enige mafketel
Ik hoop het! Maar van wat ik er van gezien heb ziet het er wel goed uit inderdaad. Al is EA wel meester in het scheppen van valse verwachtingenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:22 schreef stbabylon het volgende:
Ik doe ook mee met SC5. Was eerst bang dat het teveel pony-shit-sims zou zijn, maar valt mee.
Het ziet er voldoende moeilijk en instelbaar uit. En het gaat gelukkig niet om individuen gelukkig te houden.lquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik hoop het! Maar van wat ik er van gezien heb ziet het er wel goed uit inderdaad. Al is EA wel meester in het scheppen van valse verwachtingen.
geen beta gespeeld?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik hoop het! Maar van wat ik er van gezien heb ziet het er wel goed uit inderdaad. Al is EA wel meester in het scheppen van valse verwachtingen.
Nope, wel dit topic gevolgd en het ziet er volgens mij wel goed uit dus ik gok het eropquote:
En MaxisScott's directe reactie daar op:quote:So this statement is wrong?
"SimCity Regions can be set to Private or Public. In Private only people you invited at the creation of the game can join. You cannot invite people later on."
quote:not sure where they are getting their info but it doesn't seem entirely accurate. Last i checked you could still invite from the region
quote:Maxis Scott
+Scanz Ko sorry, but that is not correct. As the owner of a region you can still invite people even if the region is private.
Maxis Scott
+DB Fuller no, at launch you will not be able to change privacy once the region has been created.
Nice... Hoeven we niet meer te kijken of mensen nog wel mee doen of niet... Gaten kunnen later dus altijd nog opgevuld worden. Toch goed om te horen, zou anders ook wel erg krom zijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:41 schreef mschol het volgende:
m.a.w.: mensen inviten kan altijd, echter de zichtbaarheid (publiekelijk/privaat) is na aanmaken niet te wijzigen
je planning loopt helemaal in de soep als je je key om 0:01 ontvangt!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:48 schreef TigerXtrm het volgende:
7 maart, 0:00: Krijg key in mailbox.
7 maart, 0:01: Key invoeren in Origin.
7 maart, 0:02: Installatie beginnen.
7 maart, 0:12: Beginnen met spelen.
7 maart, 8:00: Naar bed.
7 maart, 14:00: Verder spelen.
Das ongeveer mijn planning
Gebeurt niet! En die 10 minuten zijn ruim genomen voor de installatie, ik heb enige spelingquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:49 schreef mschol het volgende:
[..]
je planning loopt helemaal in de soep als je je key om 0:01 ontvangt!
en dan zal je zien dat je internet op dat moment uitligt
Met de hype die hier gebouwd is mag je hopen dat de installatie binnen 10 minuten binnen isquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:50 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Gebeurt niet! En die 10 minuten zijn ruim genomen voor de installatie, ik heb enige speling
dat de beta snel binnen was is leuk, maar het zou mij niets verbazen als niet alles is gedownload, alleen het broodnodige voor de beta...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:50 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Gebeurt niet! En die 10 minuten zijn ruim genomen voor de installatie, ik heb enige speling
Ach dan nog, met 100mb download gaat het snel genoegquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:52 schreef mschol het volgende:
[..]
dat de beta snel binnen was is leuk, maar het zou mij niets verbazen als niet alles is gedownload, alleen het broodnodige voor de beta...
dan hoop je dat EA jou 100mb/s bandbreedte geeftquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:53 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ach dan nog, met 100mb download gaat het snel genoeg
Alsof ik het anders zou spelenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:22 schreef stbabylon het volgende:
Ik doe ook mee met SC5. Was eerst bang dat het teveel pony-shit-sims zou zijn, maar valt mee.
EA en ladingen andere gebruikers.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:54 schreef mschol het volgende:
[..]
dan hoop je dat EA jou 100mb/s bandbreedte geeft
Ik was ook zo lyrisch over Diablo 3, we weten allebei hoe hellig ik na een week spelen was.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat jij er zo lyrisch over bent, helpt wel ja
Niet? Verbaasd me, ze weten dat ze er mee weg komen en scheelt heel wat bandbreedte.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:59 schreef mschol het volgende:
[..]
origin doet niet aan p2p volgens mij hoor?
True true. Die ligt bij mij ook te verstoffen. Ben niet eens voorbij NM gekomen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:59 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik was ook zo lyrisch over Diablo 3, we weten allebei hoe hellig ik na een week spelen was.
http://www.systemrequirementslab.com/cyriquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:00 schreef stbabylon het volgende:
CPU:
Intel players will need, minimally, a 2.0 GHz Core 2 Duo, while our AMD players will need at least a an Athlon 64 X2 Dual-Core 4000+.
VIDEO:
Players will need at least a 512 MB video card featuring either an nVidia 7800 or better, an AMD chipset of at least an ATI Radeon HD 2x00 or better, or an Intel Series 4 integrated graphics or better.
Oh ja, at least, dan weet ik genoeg... ja... of niet tis niet alsof die dingen gewoon netjes doortellen of zo. Hoe de neuk kan ik nou weten of mijn spul beter is dan dat??
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:02 schreef mschol het volgende:
[..]
http://www.systemrequirementslab.com/cyri
Geen verrassing hier.quote:Congratulations, your system passes the Recommended requirements! You should have a great experience running this product.
Mja ok, maar dat moet je dan maar net weten. 'Vroeger' was het makkelijk. Min. 486 100Mhz met 8MB geheugen of meer. Dan weet je het gewoon.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:02 schreef mschol het volgende:
[..]
http://www.systemrequirementslab.com/cyri
tja, vroeger was alles beter, toch?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja ok, maar dat moet je dan maar net weten. 'Vroeger' was het makkelijk. Min. 486 100Mhz met 8MB geheugen of meer. Dan weet je het gewoon.
Ja, maar je kan maar op 1 plek tegelijk ingelogd zijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:06 schreef stbabylon het volgende:
Staat Origin trouwens dubbele installatie toe? Dus PC en laptop?
ja, maar je kan maar 1x spelen op een accountquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:06 schreef stbabylon het volgende:
Staat Origin trouwens dubbele installatie toe? Dus PC en laptop?
Dat is het probleem nietquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:06 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ja, maar je kan maar op 1 plek tegelijk ingelogd zijn.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet
Tis wel altijd online o'nie? Dat wordt dus nog even testen of het over de telfort trein wifi kan.
Volgens mij zou het zelfs 3g tethered met je smartphone kunnen, het is enkel voor de verificatie.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet
Tis wel altijd online o'nie? Dat wordt dus nog even testen of het over de telfort trein wifi kan.
Het spel update ook de simulatie van andere steden om de zoveel minuten, maar kan me niet voorstellen dat het om heel veel data gaat. Dan nog, spelen op 3G kan dan wel eens een dure aangelegenheid worden.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Volgens mij zou het zelfs 3g tethered met je smartphone kunnen, het is enkel voor de verificatie.
je kan een prive regio starten en niemand uitnodigenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:27 schreef Zipportal het volgende:
Noobvraag over constante internetverbinding:
Als ik singleplayer wil spelen, kunnen er dan ook andere mensen een stad naast mijn stad bouwen?
Of staan singleplayer en mulitplayer echt los van elkaar?
Ik wil gewoon weer zelf ouderwets net als bij Sim City 4 steden bouwen. Ik heb niks met een ander nodig.
Ik heb een Duocore @ 2.4ghz met een HD5750 GPU en 4 GB RAM.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:13 schreef jogy het volgende:
Ik heb een videokaart en wergeheugen die er makkelijk overheen gaat maar mijn cpu zit er net wat onder. Meestal komt het dan wel goed. Ik maak me niet zo veel zorgen en anders heb ik een excuus om mijn bakje weer ff een upgrade te geven.
Heh, ik zou niet echt online gaan spelen in de trein. Dan zou ik in ieder geval lekker een eigen regio beginnen om in te klotenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:23 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Het spel update ook de simulatie van andere steden om de zoveel minuten, maar kan me niet voorstellen dat het om heel veel data gaat. Dan nog, spelen op 3G kan dan wel eens een dure aangelegenheid worden.
Maar ook voor je eigen regio moet je je iig online aanmelden, o'nie?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Heh, ik zou niet echt online gaan spelen in de trein. Dan zou ik in ieder geval lekker een eigen regio beginnen om in te kloten.
Oke mooi. Dus ik krijg geen andere steden om mij heen in de Regio? Al het landschap blijft leeg?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:28 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan een prive regio starten en niemand uitnodigen
Ja.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar ook voor je eigen regio moet je je iig online aanmelden, o'nie?
yup, regio's en steden worden volgens mij ook online opgeslagenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar ook voor je eigen regio moet je je iig online aanmelden, o'nie?
klopt, de andere plekken kan je zelf een stad startenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Oke mooi. Dus ik krijg geen andere steden om mij heen in de Regio? Al het landschap blijft leeg?
Ergo, je moet een internet verbinding hebben on the road. Dus of via de foon, of via de wifi in-train van telfortquote:
Ja.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ergo, je moet een internet verbinding hebben on the road. Dus of via de foon, of via de wifi in-train van telfort
Bedankt. Single -en multiplayer staan mooi los van elkaar dus.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:32 schreef mschol het volgende:
[..]
yup, regio's en steden worden volgens mij ook online opgeslagen
[..]
klopt, de andere plekken kan je zelf een stad starten
LinQ is de stemmen aan het verzamelen voor regio 4, gisteren stond Discovery Delta op 1 en Titan Gorge op 2.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:37 schreef TigerXtrm het volgende:
Hebben regio 3 en 4 al besloten welke regio ze gaan gebruiken?
Klopt, ik heb hem ook niet gevonden... ook al lang niet meer gezien in dit topic.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:36 schreef beelz het volgende:
Ik heb iedereen in Regio 4 een friend request gestuurd, alleen Het_torentje niet, ID in de lijst komt niet overeen met de hits die ik krijg. Weet iemand wat wel de goede OriginID is?
Volgens mij kon ik hem/haar ook niet vinden... heb iedereen die ik wel kon vinden in mijn friendslist staan. Na de release geef ik Het_torentje nog wel even de tijd (week ofzo?) om zich te melden, anders stel ik zijn/haar plot ter beschikking voor een andere fokker.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:36 schreef beelz het volgende:
Ik heb iedereen in Regio 4 een friend request gestuurd, alleen Het_torentje niet, ID in de lijst komt niet overeen met de hits die ik krijg. Weet iemand wat wel de goede OriginID is?
Het staat gelijk op dit moment voor regio 4. Dus mensen uit regio 4 wanneer je nog niet hebt gestemd op een regio: PM mij je voorkeur!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:37 schreef TigerXtrm het volgende:
Hebben regio 3 en 4 al besloten welke regio ze gaan gebruiken?
GAM / SimCity 5 #14 - DLCtime...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:41 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Klopt, ik heb hem ook niet gevonden... ook al lang niet meer gezien in dit topic.
Ook als je zelf de andere steden opvult is er enige mate van simulatie aan de gang volgens mij.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bedankt. Single -en multiplayer staan mooi los van elkaar dus.En is internetverbinding alleen een DRM ding.
Zou dat niet pas bij levering gebeuren?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:51 schreef mschol het volgende:
vraagje: heeft iemand hier de digital deluxe upgrade besteld bij origin en betaald met creditcard?
er is namelijk nog niks afgeschreven, wat ik vrij apart vind eigenlijk
Sowieso de luchtvervuiling die overwaait vanuit buursteden zoals we gisteren nog hebben gezien. En ik denk dat er natuurlijk ook gesimileert wordt hoe bewoners van stad a naar stad b reizen om te werken en nog wel wat andere dingen. Het delen van resources bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:48 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ook als je zelf de andere steden opvult is er enige mate van simulatie aan de gang volgens mij.
Ik heb meteen de Digital Deluxe besteld en die was gelijk afgeschreven.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:51 schreef mschol het volgende:
vraagje: heeft iemand hier de digital deluxe upgrade besteld bij origin en betaald met creditcard?
er is namelijk nog niks afgeschreven, wat ik vrij apart vind eigenlijk
hoewel ik dat wel logisch vind, vraag ik mij dan af wanneer de levering plaats vind... volgens mij krijg ik namelijk gewoon een upgrade code..quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zou dat niet pas bij levering gebeuren?
Hier paypal en al afgeschrevenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:01 schreef mschol het volgende:
[..]
hoewel ik dat wel logisch vind, vraag ik mij dan af wanneer de levering plaats vind... volgens mij krijg ik namelijk gewoon een upgrade code..
apart wel..quote:
quote:Wanneer wordt het bedrag afgeschreven?
De dag na de aankoop wordt het bedrag van je creditcard afgeschreven.
Het bedrag is bij mij ook nog niet afgeschreven.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:06 schreef mschol het volgende:
[..]
apart wel..
op 8 februari heb ik hem besteld, online in besteloverzicht zie ik hem niet terug, maar heb wel een bevestigingsmailtje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |