Pogba? Die kon in al m'n seizoenen met Twente geen potten breken (als huurling van Man Utd)quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:01 schreef MMUFC het volgende:
Ik heb 11 spelers in mijn selectie die volgens hun biografie "one of the global superstars" zijn.
De enige bekenden zijn Strootman en Paul Pogba.
Pogba heb ik ook paar seizoenen gehad, maar speelde ook niet echt bijzonder ofzo. Toch voor 30 miljoen verkochtquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Pogba? Die kon in al m'n seizoenen met Twente geen potten breken (als huurling van Man Utd)
Maar jij speelt 12quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Pogba? Die kon in al m'n seizoenen met Twente geen potten breken (als huurling van Man Utd)
Ik heb dit jaar voor het eerst een speler in het Wereldteam gehad. Toen ik bij Ajax speelde kwamen Denswil en Eriksen ook standaard in het Wereld team van het Jaar, dat vond ik wel iets overdrevenquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:05 schreef MMUFC het volgende:
voor 4e jaar op rij minimaal 1 speler in Wereld team van het jaar. Dit jaar zelfs 4. Alleen nog nooit heeft er een bij de 50 genomineerden voor de Gouden Bal gezeten..
Messi heeft dat ding 7x gewonnen(3x voor 2012 en 4x in game), Fabregas 1x, Hazard 3e en Neymar nu voor 3e keer.
Zo he. Bij mij was zijn beste seizoen 6 goals en 4 assists ofzoquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:08 schreef MMUFC het volgende:
Pogba heeft bij mij188 duels en 76 gaols. Daarnaast 60 assists.
Heeft in de periode 2017-2020 het volgende bereikt:
27 duels, 15 goals 12 assists,
24 duels, 13 goals 9 assists,
26 duels, 15 goals, 14 assists
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:08 schreef MMUFC het volgende:
Pogba heeft bij mij188 duels en 76 gaols. Daarnaast 60 assists.
Heeft in de periode 2017-2020 het volgende bereikt:
27 duels, 15 goals 12 assists,
24 duels, 13 goals 9 assists,
26 duels, 15 goals, 14 assists
Ja joh. Is maar 3,5 sterquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een bod ontvangen op Lalli, een Argentijnse reserve spits. Ik heb al 4 jonge spitsen verhuurd en sta op het punt Babel te verkopen.
Dan nog heb ik nog van Persie, Brard (regen), Sigthorsson en Hajji (regen).
Zal ik deze jongen verkopen?
[ afbeelding ]
Nice, die heb ik nu transfervrij met Wolverhampton kunnen binnen hengelen. Dat worden wel baasjes op het middenveld met Hiljemark en Pogba. Flink trainen en spelen zullen zequote:Op donderdag 28 februari 2013 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Pogba speelt hier bij City
[ afbeelding ]
Wat voor bod heb je gekregen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een bod ontvangen op Lalli, een Argentijnse reserve spits. Ik heb al 4 jonge spitsen verhuurd en sta op het punt Babel te verkopen.
Dan nog heb ik nog van Persie, Brard (regen), Sigthorsson en Hajji (regen).
Zal ik deze jongen verkopen?
[ afbeelding ]
Holy shitquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Pogba speelt hier bij City
[ afbeelding ]
5,25 plus 9 ton na 10 goals.quote:
Maar kijk die technische stats!quote:
Hij is mentaal en fysiek niet heel geweldig. En heeft ook geen geweldige techniek. Je kan wel betere vinden.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar kijk die technische stats!
Nog niet klaar voor?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:35 schreef DeHovenier het volgende:
Ik wil eigenlijk niet promoveren
Weet niet. Ben bang dat ik gelijk degradeer. Maar in de Eredivisie krijg je wel meer geld.quote:
Ook niet waanzinnig veel ofzo. In vergelijking met Duitsland. Je kan beter gewoon promoveren als je echt zwaar de beste bent in de Jupiler League en kampioen word daar.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:37 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Weet niet. Ben bang dat ik gelijk degradeer. Maar in de Eredivisie krijg je wel meer geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |