Yeah, laatst die hele nacht doorgehaald toch?quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wist het nogDat jullie gegamed hadden enzo
Blijft inderdaad ontzettend bizar
Ja, preciesquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:28 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Yeah, laatst die hele nacht doorgehaald toch?
Klote Tes
Klinkt lekker! Waar komt dat gesproken fragment eigenlijk vandaan?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:05 schreef Goanaut het volgende:
Veel sterkte ermee Tes. 23 jaar ook.. bahbah. Dat zet familieleden van mij die ook met ziektes worstelen maar gewoon wel nog in leven zijn opeens in een veel mooier daglicht.
Nog eenmaal werken vanavond en dan heb ik weekend. Morgen met een hele vriendengroep naar STRP festival in Eindhoven.Het beste op het gebied van experimentele elektronische muziek. Heb eerder deze week zelf ook nog een liedje afgerond overigens, even schaamteloze zelfreclame:
Dat zijn fragmenten van boodschappen van de leider van de Heaven's Gate cult. Hij geloofde dat hij de reïncarnatie van de zoon van god was. De Aarde zou een testproject zijn van aliens en stond op het punt om 'gereset' te worden, wat dat ook zou mogen betekenen. Opzich is dat al vreemd genoeg. Maar hij kreeg het voor elkaar om verschillende volgelingen te overtuigen van deze leer, en 38 van hen hebben zelfs samen met hem gezamenlijk gif ingenomen en zijn overleden. Op die manier hoopten ze mee te kunnen reizen op de komeet Hail-Bopp die de Aarde toen passeerde, op weg naar een beter bestaan en weg van deze Aarde...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:18 schreef morgane het volgende:
[..]
Klinkt lekker! Waar komt dat gesproken fragment eigenlijk vandaan?
Dus je wil zeggen dat ik te laat benquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:02 schreef Goanaut het volgende:
[..]
Dat zijn fragmenten van boodschappen van de leider van de Heaven's Gate cult. Hij geloofde dat hij de reïncarnatie van de zoon van god was. De Aarde zou een testproject zijn van aliens en stond op het punt om 'gereset' te worden, wat dat ook zou mogen betekenen. Opzich is dat al vreemd genoeg. Maar hij kreeg het voor elkaar om verschillende volgelingen te overtuigen van deze leer, en 38 van hen hebben zelfs samen met hem gezamenlijk gif ingenomen en zijn overleden. Op die manier hoopten ze mee te kunnen reizen op de komeet Hail-Bopp die de Aarde toen passeerde, op weg naar een beter bestaan en weg van deze Aarde...
Je moet er maar op komen he.
Interessantquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:02 schreef Goanaut het volgende:
[..]
Dat zijn fragmenten van boodschappen van de leider van de Heaven's Gate cult. Hij geloofde dat hij de reïncarnatie van de zoon van god was. De Aarde zou een testproject zijn van aliens en stond op het punt om 'gereset' te worden, wat dat ook zou mogen betekenen. Opzich is dat al vreemd genoeg. Maar hij kreeg het voor elkaar om verschillende volgelingen te overtuigen van deze leer, en 38 van hen hebben zelfs samen met hem gezamenlijk gif ingenomen en zijn overleden. Op die manier hoopten ze mee te kunnen reizen op de komeet Hail-Bopp die de Aarde toen passeerde, op weg naar een beter bestaan en weg van deze Aarde...
Je moet er maar op komen he.
Dan kan jij heel hard lopen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:05 schreef Piet__Piraat het volgende:
Vanaf de Van 't Santstraat is het gratis. Da's ongeveer twee minuten lopen van de Graafsedwarsstraat.
Weet je t zeker dat dat nog steeds is? Ik woon er niet maar hoorde dat er kort geleden alles vol is gegooid met parkeermeters..quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:05 schreef Piet__Piraat het volgende:
Vanaf de Van 't Santstraat is het gratis. Da's ongeveer twee minuten lopen van de Graafsedwarsstraat.
quote:
Ik dacht al. Je auto parkeren in Oost en dan naar Bottendaal lopenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:09 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]Whoops! Even in de war met de Groesbeeksedwarsstraat
Kijk, we komen er welquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:09 schreef Piet__Piraat het volgende:
Of je zet 'm over de brug in het Willemskwartier. Dat was altijd onbetaald. Weet niet zeker of dat nu nog is.
Oh yeah! Ik ga zo maar eens mailen of we ergens een BBQ kunnen regelen morgenquote:Op maandag 4 maart 2013 14:59 schreef HostiMeister het volgende:
Fuck ja, laat die zomer met bbq's en jasloos-fietsen maar komen. Parkjes, biertjes en sigaretjes.
Ik kan niet echt recente berichten vinden over wel of niet gratis parkeren in nijmegen in de buurt van de Graafsedwarsstraat.. Niemand hier die daar woont ofzo?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:10 schreef Piet__Piraat het volgende:
Dat was het tot voor kort wel, en volgens mij nog steeds. De brug is dacht ik het scheidingspunt qua betaald parkeren. Maar dat kan delano vast wel Googlen
Nee, maar wat is er mis met een paar euro's betalen? Als je echt geen poen hebt moet je hem over de spoorbrug bij de Tollenstraat neerzetten. Maatje van me woonde op de hoek Graafsweg/Noorduijnstraat, die zette hem daar altijd neer.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik kan niet echt recente berichten vinden over wel of niet gratis parkeren in nijmegen in de buurt van de Graafsedwarsstraat.. Niemand hier die daar woont ofzo?
Thanks.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:36 schreef Piet__Piraat het volgende:
http://www2.nijmegen.nl/imagePopup.jsp?nodenumber=1408050
De brug over en het is gratis.
Sinds vorige week kon hij ineens niet meer lopen. Eerst zijn voet, daarna is het in zijn rug geschoten. Heb m vanmorgen dus uit bed moeten hijsen. Zo erg was de pijn, maar ze weten niet of het met zijn darmen te maken heeft. Onderzoek voor de darmen viel idd mee, hij vond het nu achteraf wel cool dat hij mee kon kijken op de monitor, hebben duidelijke ontstekingshaarden gevonden, hopelijk is het niet chronisch, maar dat horen we dus morgen of vrijdag. Voor nu heeft hij prednison gekregen, en als ze weten wat het is krijgt hij specifieke antibiotica daartegen. De behandelend arts die m afgelopen maandag had geholpen (bij 1e afspraak) was nog wel bezorgd om de pijn in de rug, zeker omdat het nu nog erger was, en heeft daarna dus een spoed MRI geregeld. Daar viel niets afwijkends op te zien dus hij heeft nu morfine voor de pijn gekregen. Als de pijn met de antibiotica behandeling niet weg trekt moeten er nieuwe stappen ondernomen worden.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:29 schreef IrishBastard het volgende:
Heeft hij het zo erg?
Wens 'm succes, het valt uiteindelijk allemaal wel mee
Thx! Ik hoop het ook!quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:21 schreef IrishBastard het volgende:
Wow, mooie klotesituatie zeg
Ik hoop van harte dat het 'n 'gewone' infectie is en dat het met dit spul allemaal te verhelpen is
Klinkt mooi kut. Hopen dat er met antibiotica wat aan te doen is. Heeft hij een beetje baat bij de prednisolon en morfine?quote:
We zijn net een half uur / 3 kwartier thuis! Dus heb m eerst wat te eten gegeven en een morfinepil, hopelijk zie ik morgen een verschilquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Klinkt mooi kut. Hopen dat er met antibiotica wat aan te doen is. Heeft hij een beetje baat bij de prednisolon en morfine?
Ik vermoed van wel.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:30 schreef Californium het volgende:
[..]
We zijn net een half uur / 3 kwartier thuis! Dus heb m eerst wat te eten gegeven en een morfinepil, hopelijk zie ik morgen een verschil
quote:
Inmiddels klaar met de meuk?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:06 schreef Meesterchef het volgende:
Jeez Cali, wat vervelend voor 'em! Al meer bekend over de klachten?
[..]
Nouja, je hebt in elk geval werk in inkomen. Beter iets dan niets, in dit gevalquote:Op maandag 11 maart 2013 10:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hier alles goed hoorQua werk zit ik nog steeds bij hetzelfde. Ben uiteraard wel op zoek naar iets anders maar is gewoon niet veel te vinden helaasch
Laatst wel gesolliciteerd en toen ben ik op de reservelijst gekomen.
Moeten inderdaad binnenkort eens catannen
Veel plezier! En succes, meis!quote:Op woensdag 13 maart 2013 08:17 schreef morgane het volgende:
Vandaag mn eerste stagedag bij het vertaalbureau, zin in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:48 schreef Californium het volgende:
Dusss....En nu? Prednison?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
Aha, dan hoop ik dat die medicatie werkt zonder vervelende bijwerkingen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Die moet ie afbouwen, hij moet nu 6 tabletten mesalazine nemen per dag. DIt zit in een soort omhulsel dat de (immunosupressor inhoud) alleen in de darmen vrij komt ....
Ik ook! De arts was er positief over....quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha, dan hoop ik dat die medicatie werkt zonder vervelende bijwerkingen.
Tja, wel je hele leven patiënt dat blijft minder. Was het in de Radboud of CWZ?quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ook! De arts was er positief over....
Dat dusquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tja, wel je hele leven patiënt dat blijft minder. Was het in de Radboud of CWZ?
Hopen dat het aanslaat dus, en dat hij er zo min mogelijk last van heeftquote:Op donderdag 14 maart 2013 08:40 schreef Californium het volgende:
@ D_K in het radbouden je hele leven lang patient blijven is natuurlijk ook niet leuk.
@ IB Het was even schrikken om die diagnose te krijgen, maar ik had er ergens ook wel rekening mee gehouden, enook. Maar er is opzich prima mee te leven en met de medicijnen kun je het (als ze aanslaan) goed onderdrukken en kan het zijn dat hij jarenlang nergens last van heeft.
Thx btw
Dan zal ik die arts vermoedelijk wel een handje hebben gegeven. Nu maar hopen dat de medicatie een beetje werkt. Ik heb naast mensen gelegen die er vaak last van hadden en amper wat konden eten tot mensen die meer dan twintig jaar geen symptomen hadden en bijna alles konden eten.quote:Op donderdag 14 maart 2013 08:40 schreef Californium het volgende:
@ D_K in het radbouden je hele leven lang patient blijven is natuurlijk ook niet leuk.
@ IB Het was even schrikken om die diagnose te krijgen, maar ik had er ergens ook wel rekening mee gehouden, enook. Maar er is opzich prima mee te leven en met de medicijnen kun je het (als ze aanslaan) goed onderdrukken en kan het zijn dat hij jarenlang nergens last van heeft.
Thx btw
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:43 schreef IrishBastard het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)ankstation-1.3717714
Dat is hier om de hoek, en zo rustig is het daar niet 's avonds
Je had gewoon geen zin om ver te lopen hè?quote:Toen hij geld had gekregen, is de man gevlucht in de richting van de brandweerkazerne.
IB heeft zo zijn vaste adresjes vlakbij huis. Volgende maand olround weer.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:12 schreef Piet__Piraat het volgende:
Alweer? Dat tankstation is wel vaker aan de beurt geweest de afgelopen jaren geloof ik.
Degenen waarvan je toen dacht die komen er wel in het leven die zijn er ook. De interessante gevallen waarvan je toen dacht zouden die er wel komen later? Die komen niet.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:34 schreef IrishBastard het volgende:
Vanavond een reünie van de middelbare school, heb er wel zin in
Veel plezier in ieder geval!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:43 schreef IrishBastard het volgende:
Haha, ik ben benieuwd, was in ieder geval altijd best een gezellige groep, en we gaan sowieso van tevoren nog even wat eten/drinken met een vriendengroep die elkaar af en toe nog ziet, dus het wordt hoe dan ook wel een gezellige avond
Leuk!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:24 schreef morgane het volgende:
Jeeej over precies een week heb ik eindelijk een autootjeeen Ford Fiesta
Nice! Wat voor één? En dan niet zeggen 'een blauwe'!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:24 schreef morgane het volgende:
Jeeej over precies een week heb ik eindelijk een autootjeeen Ford Fiesta
Het kan ook een 'rode' zijn!quote:Op zondag 17 maart 2013 08:23 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Nice! Wat voor één? En dan niet zeggen 'een blauwe'!Welk bouwjaar ook?
Grijs dus?quote:Op zondag 17 maart 2013 12:07 schreef morgane het volgende:
Hihi, hij is grijs. 1.3 8v Style geloof ik, uit 2006
Een ik zou dat truitje nooit dragen, maar jou staat ie prima antwoord.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:19 schreef Piet__Piraat het volgende:
Oh dan is 't een nieuwer model dan ik in gedachten had
Geen strepentrekker, die achtklepper, maar voor veel mensen voldoet ie prima. Ken ook iemand die er met veel plezier in rijdt.
Veel beter dan mijn eerste autootje!quote:Op zondag 17 maart 2013 13:27 schreef morgane het volgende:
Das fijn om te horenhet lijkt me een prima eerste autootje.
quote:Op zondag 17 maart 2013 13:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een ik zou dat truitje nooit dragen, maar jou staat ie prima antwoord.
Ik weet niet eens meer wat je rijdt? Een zwarte auto meen ik.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:54 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]![]()
Dat heeft niet zozeer met het model te maken (al vind ik de opvolger wel een stuk mooier), maar meer met de eisen die je aan een auto stelt. Ik vind de 1.3 8v gewoon echt te traag, dat zou niets voor mij zijn. Net als dat er veel mensen zijn die mijn auto niet zouden willen rijden. Iemand die graag losse, streetstyle kleding draagt, zul je ook niet bij Hoogenboom zien shoppen.
In elk geval geen Fiëstaquote:Op zondag 17 maart 2013 16:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer wat je rijdt? Een zwarte auto meen ik.
Ja, mooi kut. Op de avond voor je verjaardag geschept worden door een Boeing!quote:
Ach dat heeft ook zo z'n charmequote:Op zondag 17 maart 2013 13:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Veel beter dan mijn eerste autootje!![]()
Een subaru mini jumbo super de luxe! Het type stond erop in lettertype grootte 8 anders paste het niet eens op de auto:
[ afbeelding ]
Reed wel 140, wind mee en bergafwaarts.
Ha, chef. Nu beginnen de jaartjes te tellen hèquote:
Congrat nogmaalsquote:
Best een mooie plant hoor een venushaar.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:49 schreef morgane het volgende:
Hihi, wij hebben een of andere vetplant in de woonkamer staan die echt te groot wordt, dus ik ben nu aan het zoeken naar snoeitips. Kom ik tips voor het houden en snoeien van de plantensoort 'venushaar' tegen. Met als klapper: tocht is funest. Ik moest toch even gniffelen.
Maar op z'n tijd wat vocht toedienen is wel goed zeker?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:49 schreef morgane het volgende:
Hihi, wij hebben een of andere vetplant in de woonkamer staan die echt te groot wordt, dus ik ben nu aan het zoeken naar snoeitips. Kom ik tips voor het houden en snoeien van de plantensoort 'venushaar' tegen. Met als klapper: tocht is funest. Ik moest toch even gniffelen.
Af en toe de gieter gebruikenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:22 schreef IrishBastard het volgende:
Als de plant het naar z'n zin heeft is 'ie vochtig genoeg
We worden burgerlijk! Zelfs Hosti!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:58 schreef Piet__Piraat het volgende:
Dit is wel een van de traagste Nijmegentopics ooit
Het ophalen of het autorijden?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:08 schreef morgane het volgende:
Wieee net de auto opgehaald. Nog best een uitdaging met die harde wind
Hoe is het met uw wederhelft?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
We worden burgerlijk! Zelfs Hosti!
Redelijk. De operatie was goed gegaan. Vandaag nog een ijzerinfuus en morgen naar huis mits/als/indien enz.quote:
quote:
quote:
Haha, beide dus want ik reed :p m'n vriend heeft geen rijbewijs. Wel een heerlijk autootje zegquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:33 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Het ophalen of het autorijden?
Geen rijbewijs? Eet hij wel vlees? Draagt ie altijd katoen en wol? Zo eentje?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:03 schreef morgane het volgende:
[..]
Haha, beide dus want ik reed :p m'n vriend heeft geen rijbewijs. Wel een heerlijk autootje zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Jij hebt een goed excuusquote:Op maandag 25 maart 2013 09:43 schreef HostiMeister het volgende:
Mannen kunnen prima zonder rijbewijs
Om wat voor autootje gaat het ook alweer?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:03 schreef morgane het volgende:
[..]
Haha, beide dus want ik reed :p m'n vriend heeft geen rijbewijs. Wel een heerlijk autootje zeg
Een Ford Fiesta uit 2006quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:16 schreef Goanaut het volgende:
[..]
Om wat voor autootje gaat het ook alweer?
Iedereen het weekend weer mooi overleefd? Ik ga niet zo vaak uit in Nijmegen maar heb dat dit weekend wel gedaan. Was echt een top feestjeDe volgende is echter pas weer in oktober.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:48 schreef Iwanius het volgende:
Dag mensen, helaas moet ik in dit Paasweekend even een vervelende ervaring met jullie delen en hoor graag jullie mening hierover.
Huiliequote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:48 schreef Iwanius het volgende:
Dag mensen, helaas moet ik in dit Paasweekend even een vervelende ervaring met jullie delen en hoor graag jullie mening hierover.
Gisteren wel, hele dag op pad geweest. Vandaag onverwacht ook vrij, dus lekker avondje ontspannen vanavond! Zo even iets lekkers halen en even checken of er voldoende bier koud ligtquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:41 schreef Californium het volgende:
dooie boel hier! Iedereen lekker vrij vandaag?
Die foto's in de OP, die laatste twee, die meid heeft bij mij op het HLO in mijn klas gezetenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:00 schreef IrishBastard het volgende:
FOT / Iemand model geweest voor deze fotografen?
Is dat....?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die foto's in de OP, die laatste twee, die meid heeft bij mij op het HLO in mijn klas gezeten![]()
Veel lol om gehad
Ja inderdaad...dat aangepaste vergunningen gedoe, vind het echt belachelijk!! Maar wil als student juist in het centrum wonen. Maar als ik bezoek van buiten de stad krijg dan is het wel handig als ik ze de goedkoopste parkeermogelijkheid kan aanwijzen.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:12 schreef Piet__Piraat het volgende:
Ah, je krijgt ook te maken met dat vergunningengedoe? Dan is het meest rendabel om 'm net buiten de betaald parkeren-zone te zetten.
Overigens is juist dit soort achterlijk beleid voor mij een reden om nooit in het centrum te gaan wonen.
Ja klopt, alleen is de bezoekersvergunning vanaf dinsdag niet geldig tussen 9.00 en 17.00 uur en op koopzondagen...quote:Op zondag 31 maart 2013 17:16 schreef Piet__Piraat het volgende:
Heb je wel een bezoekersvergunning? Die mag je alleen op een paar straten in het centrum niet gebruiken, anders ideaal. En voor je avondbezoek: de parkeergarages (o.a. de nieuwe op 't Keizer Karelplein). 50 cent per uur in de avonden (18.00-8.00).
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:00 schreef IrishBastard het volgende:
FOT / Iemand model geweest voor deze fotografen?
Voor zijn chronische ontsteking wel jaquote:Op maandag 1 april 2013 17:20 schreef IrishBastard het volgende:
Goed om te horen, medicijnen lijken wat aan te slaan dus?
Weten ze nog steeds nietquote:Op maandag 1 april 2013 19:39 schreef IrishBastard het volgende:
Ja, en dat is de oorzaak van de pijn toch, of niet?
* eens. Allebei zulke vechters en zo positief proberen te blijven, ondanks de mega-dips die regelmatig voorbij kwamen. Zo knap van ze, maar ik snap dat het ergens een keer opbreekt.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:09 schreef IrishBastard het volgende:
Pfoe. Zelden iemand (of eigenlijk twee personen) zo erg een ander lot gegundHet leven is soms echt niet eerlijk...
Eh, iemand van het dak gehaald? Vertel?quote:Op zondag 7 april 2013 00:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
Godver, hoe groot kan het contrast zijn... ik heb net letterlijk iemand van het dak gehaald en dan dit nieuws... Vandaag valt me zwaar
Hier in het topic denk ik niet. Maar als je wijs bent, kom je over een paar dagen terug voor zo'n vraag. Topic is nu even gericht op iets anders dat hier niet uitgebreid besproken is/wordt, maar wel veel 'vaste bezoekers' hier raakt.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:40 schreef Kruitdampje het volgende:
Zijn er trouwens nijmeegse fokkers die de 4-daagse lopen?
Echt wel. Geen gekke beslissing, maar je zal 'm moeten maken zeg. En wat te denken van de wederhelft...quote:
Ja, soort van bekende die "ineens" instort. Slechts weinigen die dat signaal ontvangen hebben... Bleek toch behoorlijk serieus allemaal en toen hij dit weekend zen relatie verbrak, kreeg ik telefoon of ik wilde komen. Heb em serieus via het balkon er van af moeten halenquote:Op zondag 7 april 2013 08:24 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Eh, iemand van het dak gehaald? Vertel?
En inderdaad: logisch dat je daar even last van hebt. Probeer die zondagsrust te pakken...
Bedankt!quote:Op zondag 7 april 2013 09:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
En even in een aparte post :
Moblo van harte gefeliciteerd![]()
![]()
ZwaneNveldquote:Op maandag 8 april 2013 18:40 schreef motorbloempje het volgende:
Wat ze met onze motoren gedaan hebben is ze eerst even ergens (in de buurt!!!) neerzetten op een plek waarvandaan ze later opgehaald kunnen worden als de rust is teruggekeerd (lees: zoektochten gestaakt zijn en het nieuws van de vermissing ouder is). Motor van Wolve stond dan ook in Zwaneveld_! Dus het kan geen kwaad om even in de omgeving te blijven rondkijken; het kan even duren voor ze hem over de grens rijden.
Dat is kruimelwerk in verhouding met de auto's. Ze zijn dus zeer gericht te werk gegaan. En vooral met de elektronica van tegenwoordig is jatten gewoon te simpel. Daarom: een killswitch. Gewoon nul power tenzij je die verborgen knop omzet. Of ergens een noodzakelijk onderdeel tussenuit halen elke keer als je 'm wegzet. Essentiële zekering of iets onder de kap ofzo. Klinkt omslachtig en blij word je er niet van, maar als dat mogelijk helpt? Liever elke rit een halve minuut kwijt met dat gedoe, dan op een dag je auto weg.quote:Op maandag 8 april 2013 21:47 schreef IrishBastard het volgende:
Daarom, gewoon zelf een GPS transpondertje er in bouwen, veel kleiner en op een niet vaste plaats. Simkaartje met zendertje er bij en gaan met de tracker
Blijft net zo goed zuur, en die auto hadden ze hoe dan ook wel mee gekregen, met of zonder sleutels. Alleen nu was het wel erg makkelijk, en de A4 als collateral damage (hij moest toch verplaatst). Ze hebben ook iPad en laptop en alles laten liggen, ze zijn puur voor de auto's gegaan. Professionele manier van inbreken en alles
Als het toch openbaar is, dan zet ik mijn edit ook even terug:quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:09 schreef Greys het volgende:
Lieve allemaal.
De meesten van jullie hebben het al van Laysa zelf vernomen op Facebook, maar sommigen weten het nog niet en anderen durven wellicht niet zo goed er nu over te praten.
Ik heb Laysa net gesproken en ze heeft graag dat het hier wordt gemeld en vooral ook dat we - als we dat willen - er openlijk over praten. DK had niet anders gewild en hij verdient het ook echt dat we over hem praten, zegt ze.
De_Kardinaal is vanmorgen overleden.
Laysa en de familie hebben mooi en fijn afscheid genomen vertelde ze, het is vreselijk moeilijk, ze is kapot van verdriet maar hij heeft eindelijk de rust waar hij zo naar verlangde.
Rust zacht lieve DK en heel veel sterkte Laysa en ik vind het enórm sterk van je dat je me liet weten dat we er over mogen en kunnen praten en vooral dat hij dat verdient. Want daar heb je helemaal gelijk in.
Dit!quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:19 schreef IrishBastard het volgende:
Voor de personen die het niet kunnen volgen maar 'm wel kennen:
[..]
Als het toch openbaar is, dan zet ik mijn edit ook even terug:
Kerel, ik had je die rust toch op echt op een hele andere manier gegundOf eigenlijk had ik jullie dat beiden
De OG van Grootstal is niet meer. Echt vreemd idee. Buhquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:21 schreef IrishBastard het volgende:
Wat gaat dit topic leeg zijn zonder zijn kneiterharde, cynische of sarcastische grappen zeg
Ach, z'n laatste post hier was in ieder geval wel in stijlquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geen rijbewijs? Eet hij wel vlees? Draagt ie altijd katoen en wol? Zo eentje?
Onwerkelijk vooral. Zoals Moblo zei, hij leek echt een onkruid dat niet uit te roeien was. En ik hoopte zo dat er eindelijk eens een doorbraak zou zijnquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
De OG van Grootstal is niet meer. Echt vreemd idee. Buh
Dit.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat heb ik hem in het begin soms "gehaat". Hij had er een sport van gemaakt om mij op de kast te krijgen, en dat is al niet moeilijkEn wat ben ik hem gaan waarderen daarna
Wss door de goede invloeden van Laysa
DK, ik ga je missen!
Dat dan ook wel weer jaquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat heb ik hem in het begin soms "gehaat". Hij had er een sport van gemaakt om mij op de kast te krijgen, en dat is al niet moeilijkEn wat ben ik hem gaan waarderen daarna
Wss door de goede invloeden van Laysa
DK, ik ga je missen!
Dat was het mooie inderdaad. Volgens mij kon iedereen 'm af en toe wel eens schieten, maar hij was wel 'echt'. En da's mooiquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:42 schreef IrishBastard het volgende:
Wat dat betreft, het was geen internetheld. In het echie had 'ie net zo'n grote bek. En zo hoort het
quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:45 schreef Kally het volgende:
Even voor alle mensen hier die hem ook kenden, van het topic of irl, sterkte voor jullie ook, hij gaat vreselijk worden gemist, door Laysa, familie, vrienden en Fok!
D_K rust zacht
Daar kunnen veel mensen 'n puntje aan zuigenquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:48 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Dat was het mooie inderdaad. Volgens mij kon iedereen 'm af en toe wel eens schieten, maar hij was wel 'echt'. En da's mooi
Ja! Ook met de barbecue toen!quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:20 schreef IrishBastard het volgende:
Toch wel? Dat vroegen we ons af, of ze hier nou geweest waren, maar wel dus.
Was dat niet bij Rituals thuis?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:13 schreef Piet__Piraat het volgende:
Het is voor mij ook een tijd terug inderdaad. Volgens mij nog bij een keertje bowlen met een naborrel bij Yashi en IB thuis?
Arme Laysa ook inderdaad![]()
Was dat niet bij Rituals, kan me herinneren dat ik toen ook een keer binnen viel?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik meen mij ook sterk te herinneren dat ze hier zijn geweest maar IB zegt van niet.
Ik weet het echt bijna zeker. Dat ze met zn tweetjes en nog iemand op de bank gepropt zaten.
Difficult was daar ook bij dacht ik
Wat is hij toch op ons gegroeid hequote:Op donderdag 7 januari 2010 04:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Bij gebrek aan stemmers zijn de huidige verkiezingen ongeldig verklaard.
De enige prijs dit jaar gaat dus naar:
De_Kardinaal: Nijmegen Dictator 2009!
Namens de organisatie: van harte gefeliciteerd met de prijs!
quote:Op woensdag 10 april 2013 00:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
De Nijmegen awardsToen was DK nog niet zo lang in het topic. En dat was wel te merken aan de awards die hij won:
1. Wie is de grootste 'dorpsgek' van het Nijmegen topic!?: De_kardinaal
5. Minst leukste relschopper: gedeelde plek voor CP en De_Kardinaal
7. Minst humorvolle user: Gedeelde plek voor De_Kardinaal en Nielez
9. Meest irritante user: De_Kardinaal
16. Grootste randdebiel: overduidelijk De_Kardinaal
Het jaar erop zijn de awards gefaald maar was hij al bij velen genomineerd als:
4. Leukste relschopper: De_Kardinaal
22. Meest meevallende user IRL: De_Kardinaal
En:
STA / Nijmegenawards 2009 - nominatie topic!
En natuurlijk:
[..]
Wat is hij toch op ons gegroeid he
quote:Op woensdag 10 april 2013 00:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
De Nijmegen awardsToen was DK nog niet zo lang in het topic. En dat was wel te merken aan de awards die hij won:
1. Wie is de grootste 'dorpsgek' van het Nijmegen topic!?: De_kardinaal
5. Minst leukste relschopper: gedeelde plek voor CP en De_Kardinaal
7. Minst humorvolle user: Gedeelde plek voor De_Kardinaal en Nielez
9. Meest irritante user: De_Kardinaal
16. Grootste randdebiel: overduidelijk De_Kardinaal
Het jaar erop zijn de awards gefaald maar was hij al bij velen genomineerd als:
4. Leukste relschopper: De_Kardinaal
22. Meest meevallende user IRL: De_Kardinaal
En:
STA / Nijmegenawards 2009 - nominatie topic!
En natuurlijk:
[..]
Wat is hij toch op ons gegroeid he
Dat bowlen inderdaad, toen had hij enorme pijn aan zijn buik o.i.d. dus meebowlen deed hij niet, maar zielig was hij ook niet! Taaie vent was het volgens mij. Ik heb het bericht eerder gemist, alleen al jullie reacties gelezen dus had zo'n vermoeden wat er aan de hand was. Fijn dat hij nu rust heeft, enorm verdrietig dat Laysa en D_K zo kort samen hebben kunnen zijn. Volgens mij hebben die elkaar er constant doorheen gesleept en bovenop geholpen. Veel sterkte Laysa, ik hoop dat je familie en vrienden er voor je zijn.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:39 schreef Piet__Piraat het volgende:
Maar fuck hee, wat had hij een spirit. De eerste Olroundmeet, toen hij langskwam en hij voorzichtig -en vooral bescheiden- vertelde over zijn problemen, maar het niet op de voorgrond wilde laten staan. Hij wilde plezier hebben en genieten, ondanks alle tegenslagen. Hij probeerde constant positief te blijven, hoe zwaar het soms ook was.
D_K, tabee kerel!
Ja, maar ik snap niet helemaal hoe je uit respect voor iemand in een stad gaat winkelenquote:Op woensdag 10 april 2013 13:02 schreef sararaats het volgende:
Misschien een domme vraag maar kan je in Nijmegen goed winkelen?
Ik doe het uit respect voor De_Kardinaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |