Ik ben dan ook niet dik.quote:
Vanavond oke?quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je moet me nog steeds via skype de dougie leren
quote:
quote:
Ik lees niet, geen geduld voor. Ik hou het bij muziek en filmsquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ga goede boeken lezen:
'Stoner' van John Williams, pracht boek.
Ok.quote:
One Flew over The Cuckoo's Nest gezien?quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik lees niet, geen geduld voor. Ik hou het bij muziek en films
Die eigenlijk best wel heel erg gigantisch goed is.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:50 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
eindelijk dat klotelied eruit ook
en dat is dan 4 vwoquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik kan niet Engels verstaan, dat houd ik nooit bij
Je doet 4 VWO ?quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
Op VWO moet je toch wel redelijk goed Engels kunnen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
Die eigenlijk best wel heel erg gigantisch goed is.
quote:
Lezen kan ik wel hoor.quote:
Nee, staat wel op de 'lijst', maar ik ben momenteel bezet door Breaking Badquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
One Flew over The Cuckoo's Nest gezien?
Ja maar echte vaardigheid heb je niet?quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
Lezen kan ik wel hoor.
En woordjes 1 dag van tevoren leren ook, waardoor ik altijd hoge cijfers haal.
Nee, eigenlijk niet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja maar echte vaardigheid heb je niet?
Inderdaad. heb je geen kut aan als je een Engels filmpje niet eens begrijptquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja maar echte vaardigheid heb je niet?
Nee, waar lees je dat?quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:51 schreef promisionxexposed het volgende:
Haat je dikke mensen ja A-J?
Ik vind het niet leuk hoe jij leedvermaak leuk vind, jij vervelend mens met hart van steenquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:52 schreef Hypocriet het volgende:
ik vind het leuk hoe iedereen op jerry reageert met 'je doet vwo'
High fivequote:Op donderdag 28 februari 2013 18:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
Lezen kan ik wel hoor.
En woordjes 1 dag van tevoren leren ook, waardoor ik altijd hoge cijfers haal.
Het is ook niet echt van enorm niveau of zo dat taalgebruik in het filmpjequote:Op donderdag 28 februari 2013 18:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. heb je geen kut aan als je een Engels filmpje niet eens begrijpt
Ik vind de TT leukquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:52 schreef Hypocriet het volgende:
ik vind het leuk hoe iedereen op jerry reageert met 'je doet vwo'
Luistertoetsen haal ik bij Frans en Duits altijd hoog, 9 of 8.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:53 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
High five
Overigens, frans luistertoets:
weifuweifoqfuboqaifcwihfnlcedovuilodfvrwohivonrsfkdsvlwiorviwo *tuut* Gelukkig was 2/3 videodeel, dus heb ik aan de hand daarvan gegokt, 5.9
kusjeknuffel komt goed.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik vind het niet leuk hoe jij leedvermaak leuk vind, jij vervelend mens met hart van steen
Nee jij voelt koud aan, je hebt een negatieve aura om je heen. Het maakt me bang. Open je post met eenquote:
O, ik heb het omgekeerd, ofja Frans schommelde altijd tussen een 6 en 7quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
Luistertoetsen haal ik bij Frans en Duits altijd hoog, 9 of 8.
Bij Engels had ik bij een kijk-luistertoets een keer een 5
quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hou je gvd tyfus liefde ook maar bij je, ik hoef jouw liefde niet
quote:
Het komt wel goed schatjequote:Op donderdag 28 februari 2013 18:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hou je gvd tyfus liefde ook maar bij je, ik hoef jouw liefde niet
Frans is zo simpel. Duits ook.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:55 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
O, ik heb het omgekeerd, ofja Frans schommelde altijd tussen een 6 en 7
oh ik dacht even te kunnen rellen met jou omdat je me beledigde, was het voor Fok-itquote:
past toch nietquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Stop die hartjes maar in je reet![]()
Ik doe niet aan rellenquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh ik dacht even te kunnen rellen met jou omdat je me beledigde, was het voor Fok-it
Ik heb eerst havo gedaan en nu vwo, dus mijn frans is ietsie minder maar niet slecht. Welke wiskunde heb je? Ik heb eigenlijk geen zwaktepunten, ik doe gewoon te weinigquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
Frans is zo simpel. Duits ook.
Nederlands, wiskunde en verder niks eigenlijk zijn mijn zwaktepunten.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:56 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
past toch nietteveel liefde voor mijn kleine tere reetje.
pizza gadverquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dan scheur je dat ding maar
Hier, een kusje voor jouquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh jammer
Hier een hartje voor jou
ik zal jouw reet eens scheurenquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dan scheur je dat ding maar
jaquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Leugens aan het quoten?
Als je geen leven had, dan postte je niet hier nu.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Voor hypo:
Ik heb een leven snap je want ben leugens aan het maken![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Voor hypo:
Ik heb een leven snap je want ben leugens aan het maken![]()
quote:
Tuurlijk welquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarheid zeggen is niet rellen, toch
Ja dan scheurt heppie mijn ribbenkastquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:58 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik zal jouw reet eens scheuren
Je wordt geil ja?quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik voel me weer helemaal warm worden van binnen
jaquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja dan scheurt heppie mijn ribbenkast
Tevens ben je daar niet sterk genoeg voor
Ik sta toch aan jouw kantquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je wordt geil ja?
Gvd pizza, aan wiens kant sta jij
ze houdt je aan het lijntje joh.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik sta toch aan jouw kant![]()
Anders wil je me de dougie niet meer leren
quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik sta toch aan jouw kant![]()
Anders wil je me de dougie niet meer leren
Kijk hypo: dat is nou het verschil tussen ons: jij wil heppie graag in je, en ik wil dat niet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:00 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ja
dan laat ik het Heppie doen
Ik zit te twijfelen of ik deze opmerking in mijn sig wil zetten of niet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Kijk hypo: dat is nou het verschil tussen ons: jij wil heppie graag in je, en ik wil dat niet.
nee morgen pasquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je wordt geil ja?
Gvd pizza, aan wiens kant sta jij
Ik zeg doenquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:02 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen of ik deze opmerking in mijn sig wil zetten of niet.
ik was een Mcflurry aan het eten. Mijn eten. Wat doe je.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
http://forum.sekswoordenboek.nl/index.php?topic=230546.0 hehe moest binnenmonds kotsen
Hoe kom je aan een mcflurry danquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik was een Mcflurry aan het eten. Mijn eten. Wat doe je.
Smakelijk ditquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
http://forum.sekswoordenboek.nl/index.php?topic=230546.0
Die werd voor mij gehaald omdat ik extreem zielig ben op het moment.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hoe kom je aan een mcflurry dan
godsamme mijn eetlust wat doe jequote:Op donderdag 28 februari 2013 19:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
http://forum.sekswoordenboek.nl/index.php?topic=230546.0 hehe moest binnenmonds kotsen
Gaat het nog steeds kut met je gezondheid?quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:06 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Die werd voor mij gehaald omdat ik extreem zielig ben op het moment.
quote:
Ik zocht na mijn gesprek met hypo daarnet op: 'anus gescheurd vraag' en dit was één van de 53.000 hitsquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
godsamme mijn eetlust wat doe je
jaquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Gaat het nog steeds kut met je gezondheid?
Bij Google afbeeldingen zekerquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[..]
Ik zocht na mijn gesprek met hypo daarnet op: 'anus gescheurd vraag' en dit was één van de 53.000 hits
als je zoiets hebt ga je toch naar een dokter ipv het op internet te vragenquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[..]
Ik zocht na mijn gesprek met hypo daarnet op: 'anus gescheurd vraag' en dit was één van de 53.000 hits
Waarom niet danquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:07 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
jaen de antibiotica doet niet wat hij hoort te doen
Dat ging die kerel toch ook?quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als je zoiets hebt ga je toch naar een dokter ipv het op internet te vragen
Waar slik je antibiotica voor?quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:07 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
jaen de antibiotica doet niet wat hij hoort te doen
Dat is wat wij normale mensen doen, maar op het sekswoordenboek-forum komen ook alleen maar homo's en ziekelijk rare mensenquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als je zoiets hebt ga je toch naar een dokter ipv het op internet te vragen
Heb je geen pijnstillers dan?quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:09 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
omdat ik nog steeds pijn heben het zou nu minder moeten zijn
Naarquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat is wat wij normale mensen doen, maar op het sekswoordenboek-forum komen ook alleen maar homo's en ziekelijk rare mensen
geen ideequote:Op donderdag 28 februari 2013 19:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NaarJe hebt toch ook soort sap wat je kan drinken ertegen?
![]()
Nee niet doordenken ajb
www.forum.sekswoordenboek.nl/index.php?topic=237589.150quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat is wat wij normale mensen doen, maar op het sekswoordenboek-forum komen ook alleen maar homo's en ziekelijk rare mensen
ja true storyquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
je link is doot.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
www.forum.sekswoordenboek.nl/index.php?topic=237589.150
Is dit niks voor jou?
Liefde voor iedereenquote:
ha link doet het niet homoquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
www.forum.sekswoordenboek.nl/index.php?topic=237589.150
Is dit niks voor jou?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
that we’d never meet someone
to make us feel like the sun
was something they built for us
in their tool shed
so broken heart strings bled the blues
as we tried to empty ourselves
so we would feel nothing
quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ha link doet het niet homo
Over FOK!-ers. Dat we ze allemaal uitlachenquote:
Pedo.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Als dat gedicht een meisje tussen de 14-19 was zou ik haar 10/10 raken.
iemand die opgewonden raakte van pampersquote:
Ik haat het zoquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
Bah dat is echt klote, heb er ook last van gehad
geil ;squote:Op donderdag 28 februari 2013 19:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
iemand die opgewonden raakte van pampers
ik had graag gewild dat je aan me had gevraagd of je mijn topic mocht plaatsenquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
iemand die opgewonden raakte van pampers
Klopt maar heb doordat ik onder andere ook heel weinig dronk in die periode best veel problemen met mijn blaas gehadquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:16 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik haat het zo
maar mannen hebben vrijwel nooit blaasontsteking
Waar raak jij opgewonden van dan?quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik had graag gewild dat je aan me had gevraagd of je mijn topic mocht plaatsen
van pampersquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar raak jij opgewonden van dan?
ohquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:19 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik ga toch echt geen pamper dragen
Nee doe maar nietquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ohdan draag ik het zelf wel
pics.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ohdan draag ik het zelf wel
open er een topic overquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:22 schreef JRRY het volgende:
Eigenlijk zijn wij de enigen die reageren hoor Pizza...
doeeeequote:Op donderdag 28 februari 2013 19:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zou het zo doen dus gevaarlijke vraag dit
en ik reageer niet eens serieusquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:22 schreef JRRY het volgende:
Eigenlijk zijn wij de enigen die reageren hoor Pizza...
Herkenbaarquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zou het zo doen dus gevaarlijke vraag dit
Heb jij toevallig pampers liggen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
Herkenbaar
Ik ga ook altijd gewoon op zulke zooi in
Alleen ik ga niet meer in mijn onderbroek door de straat waar mijn oom woont lopen
pics van pxe en tax in pampersquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Heb jij toevallig pampers liggen?
We hebben vast wel luiers ergensquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Heb jij toevallig pampers liggen?
Kijk eens of je ze hebt liggenquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
We hebben vast wel luiers ergens(Moeder was kraamverzorgster) maar ik betwijfel of wij die dingen passen
Kan ze niet vinden waar ik dacht dat ze zouden moeten liggenquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Kijk eens of je ze hebt liggen
Hahaha nee zeg gewoon maahaam hebben we nog luiers? Zij HOEZO TAX?quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
Kan ze niet vinden waar ik dacht dat ze zouden moeten liggen
En om nou mijn moeder te vragen of ze luiers heeft
Dan denkt ze gelijk dat we een kind krijgen ofzo
Nee laat ik dat maar even niet doenquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hahaha nee zeg gewoon maahaam hebben we nog luiers? Zij HOEZO TAX?
Nou ik wilde een foto maken met een luier aan.
Oh oke
Je stelt me teleurquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:31 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee laat ik dat maar even niet doen
dan wil ze die foto enzo ditdat
Nee dat gaan we niet doen!!! IK HERHAAL MISSIE AFGEBLAZEN
vraag bij de buren pampersquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:31 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee laat ik dat maar even niet doen
dan wil ze die foto enzo ditdat
Nee dat gaan we niet doen!!! IK HERHAAL MISSIE AFGEBLAZEN
Dat is ook zo raarquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vraag bij de buren pampers
Ja alleen dan wordt het pas volgende week vrijdagquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:34 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat is ook zo raar
Neem er maar 2 mee na het oppassen
Gewoon van die luiers voor incontinente bejaarden kopenquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:34 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat is ook zo raar
Neem er maar 2 mee na het oppassen
ja dan bel je nu maar aan om ze te vragenquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja alleen dan wordt het pas volgende week vrijdag
Nee ik ben een arme jongenquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:34 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Gewoon van die luiers voor incontinente bejaarden kopen![]()
![]()
die passen tenminste
die heeft mn moeder nog liggen, neem ik die wel meequote:Op donderdag 28 februari 2013 19:34 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
![]()
die passen tenminste
quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
die heeft mn moeder nog liggen, neem ik die wel mee
quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
die heeft mn moeder nog liggen, neem ik die wel mee
Haha ach zo maak je nog eens wat mee op de vrijdagquote:
Mag niet meer van achmeaquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:34 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
![]()
die passen tenminste
Ik zie het al helemaal voor me dat peter ons ineens ziet in luiersquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Haha ach zo maak je nog eens wat mee op de vrijdagzo snel even kijken of ze wel in huis liggen en niet in haar auto ofzo
Onderwerpen zijn prima, maar zijn schrijfstijl...quote:
Ik had het ook voor school gelezen haha, maar niet zo'n succesquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:45 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik lees alleen maar boeken als het moet voor school hihaho, maar ik vind lezen eigenlijk helemaal niet zo erg ben ik achter gekomen
Die dingen kan je gewoon bij een drogist of zo kopen hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mag niet meer van achmea
Maar dan moet je zelf betalenquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:39 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Die dingen kan je gewoon bij een drogist of zo kopen hoor.
zwaar leven.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar dan moet je zelf betalen
Hahaha stuur je de foto per ongeluk naar peterquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me dat peter ons ineens ziet in luiers
Gelukkig altijd deur op slot
Dan ga ik huilen... en dat meen ikquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hahaha stuur je de foto per ongeluk naar peter
dat ga je de rest van je leven horen danquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dan ga ik huilen... en dat meen ik
Ach jij ook dat scheeltquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat ga je de rest van je leven horen dan
Ik heb hem eigenlijk nog nooit gelezenquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:39 schreef msacras het volgende:
[..]
Onderwerpen zijn prima, maar zijn schrijfstijl...
[..]
Ik had het ook voor school gelezen haha, maar niet zo'n succes
Ik hopelijk ook niet over niet al te langquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja maar ik zie peet niet elke dag dus dat scheelt
Haha ik hoop het echt voor jequote:Op donderdag 28 februari 2013 19:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik hopelijk ook niet over niet al te lang
Hem elke dag zien kan ik niet aan
Klinkt echt als een aardige gast, die Peter.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik hopelijk ook niet over niet al te lang
Hem elke dag zien kan ik niet aan
Dankjequote:Op donderdag 28 februari 2013 19:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Haha ik hoop het echt voor je
Ow ja hoor, hij is echt aardig daar niet van maar het is gewoon een pestkopquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Klinkt echt als een aardige gast, die Peter.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:43 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik heb hem eigenlijk nog nooit gelezen
Ja, lekker veel privacy dacht ik.quote:
HIHIHIH BIJ MIJ OOK XD XDquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:02 schreef JRRY het volgende:
[..]
IN DE LESSEN ZAT IEDEREEN TE PRATEN OVER WIE DE MOL WAS XD XD
quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:47 schreef promisionxexposed het volgende:
Coming soon:
Starende kadden
Ik haat dat echt zoquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:02 schreef JRRY het volgende:
[..]
IN DE LESSEN ZAT IEDEREEN TE PRATEN OVER WIE DE MOL WAS XD XD
NEE HIHI BIJ MIJ SPRAK NIEMAND EROVER XDquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
JIJ HAD GEEN LES TOCH :S :S :S :S
OF BIJ DE AH DAN ZEKER
Expeditie Robinson is leukquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:03 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik haat dat echt zo![]()
met Expeditie Robinson en die onzin ook
jaquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:03 schreef JRRY het volgende:
Sof had jij mij al getroost met mijn verzeerde lichaam na mijn pijnlijke val?
Boks, zijn we het weer ergens over eens.xdquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:03 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik haat dat echt zo![]()
Ik kijk het nietquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:03 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik haat dat echt zo![]()
Jaquote:
Heb je dat nodig?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, lekker veel privacy dacht ik.
Nee, gaat om het idee jaquote:
Wie is de Mol. En Deuce Bigalowquote:
Als je het nooit gezien hebt niet oordelenquote:
Dat eerste komt me bekend in de oren, vandaag al 25025972 keer gehoord in de wandelgangen of hoe ze dat ook noemen mogen, maar 'Deuce Bigalow' heb ik echt werkelijk waar nog nooit, maar dan ook nog nooit in mijn hele mooie leven van gehoord.quote:
snap 'em niet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:06 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik hoorde op tv je hebt genoeg tijd om het op te krikken hihi
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:06 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dat eerste komt me bekend in de oren, vandaag al 25025972 keer gehoord in de wandelgangen of hoe ze dat ook noemen mogen, maar 'Deuce Bigalow' heb ik echt werkelijk waar nog nooit, maar dan ook nog nooit in mijn hele mooie leven van gehoord.
kijk maarquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:04 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oke
* JRRY vinkt sof op lijstje met echte lieve mensen aan
en ja je hebt de spelfout al verbeterd in je reactie toen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:41 schreef supersof het volgende:
[..]
aaawhgym is stom
vooral als dat gebeurd
Ik ken het wel, maar ik volg het nietquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je het nooit gezien hebt niet oordelen
Ik ookquote:
surequote:Op donderdag 28 februari 2013 20:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
hi5, wij hebben een leven
Geeft me innerlijke rust.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom wil je dat idee?
Ik heb het nu even over leuke films, en net5? Daar komt geen film toch? Daar komen wijfporgramma's.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]Waarom zeg je dan dat er geen film op tv komt?
![]()
Die film komt gewoon op net 5 ofzo
Ja maar als je er nog nooit van gehoord hebt weet je ook niet of het een leuke film is of nietquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik heb het nu even over leuke films, en net5? Daar komt geen film toch? Daar komen wijfporgramma's.
gebeurt* en nee, niet waar, want gym is leuk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:07 schreef supersof het volgende:
[..]
kijk maar
[..]
en ja je hebt de spelfout al verbeterd in je reactie toen.
godverdomme Taxquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:09 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
zijn jullie gezellig samen muziek aan het luisteren?!
Dat zijn altijd zulke kutvragenquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:09 schreef JRRY het volgende:
[..]
gebeurt* en nee, niet waar, want gym is leuk.
jaquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:09 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
zijn jullie gezellig samen muziek aan het luisteren?!
Wat denk je?quote:
Alsof jij die allemaal wel weetquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Omdat je ze niet weet zeker
Ja ik weet hetquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
Je weet dat ik de betekenis van "Muziek luisteren" in JNG een beetje verkloot heb he?
Zucht, laat maarquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja, dus? waar is het deel van het grapje dat het een grapje maakt?
Nopequote:
Niet zomaar een beetjequote:Op donderdag 28 februari 2013 20:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
Je weet dat ik de betekenis van "Muziek luisteren" in JNG een beetje verkloot heb he?
Altijd zooooo serieusquote:
Aw okequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niemand weet ze allemaalquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alsof jij die allemaal wel weetEn inderdaad, geef ik eerlijk toe
Waarom?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:12 schreef Taexon het volgende:
[..]
Aw oke
Dus volgende keer als ik muziek luister moet ik het ook posten?
taxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stop nu maar ja
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Nee maar mijn algemene ontwikkeling is best wel goed. maar die vragen zijn wel echt way to hardquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Niemand weet ze allemaal
Luister jij vaak muziek JRRY?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
Waarom?
Niks mis met een beetje muziek luisteren
JRRYquote:
Nee daar is echt niks mis mee, heerlijk juist even wat muziek luisteren na stressdagen enzoquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
Waarom?
Niks mis met een beetje muziek luisteren
Valt wel mee, meestal kom je er wel met logisch redenerenquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar mijn algemene ontwikkeling is best wel goed. maar die vragen zijn wel echt way to hard
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:12 schreef Taexon het volgende:
[..]
Aw oke
Dus volgende keer als ik muziek luister moet ik het ook posten?
alsjeblieft niet zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
Lol jaquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Luister jij vaak muziek JRRY?
Sporcle heeft ook leuke quizjesquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Valt wel mee, meestal kom je er wel met logisch redeneren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |