Ben ik ook zeker van plan, ben eigenlijk van mening dat iedereen maar weg moet van dit forumquote:
heb ik vorige maand nog gedaan hoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:19 schreef Taexon het volgende:
Terecht klacht... BAH VIEZE MENSEN OP DIT FORUM!!!
Ga je eens wassen ofzo
Owww dan ben je nog schoonquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heb ik vorige maand nog gedaan hoor
Ik weet zeker dat je zonder FOK! veel productiever zou zijn. Je bent tijdens het reizen met FOK! bezig, terwijl dat juist het moment is om over het leven na te denken, naar buiten te kijken, van de natuur te genieten? Het spijt me maar je bent totaal gebrainwashed.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:20 schreef Tamashii het volgende:
Ik zit gewoon op FOK! op mijn werk of op mijn telefoon tijdens het reizen. Prima zeg ik je.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je zonder FOK! veel productiever zou zijn. Je bent tijdens het reizen met FOK! bezig, terwijl dat juist het moment is om over het leven na te denken, naar buiten te kijken, van de natuur te genieten? Het spijt me maar je bent totaal gebrainwashed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |