Gewoon de nieuwsberichten weglaten.quote:Op dinsdag 9 april 2013 02:47 schreef Bitlord het volgende:
Ik hoop dat de site in een andere vorm terugkomt. Is voor mij het fundament van het digitale bushobbyisme in Nederland.
Iemand die al meer weet van ins en outs? Het is echt zonde en moet toch fundamenteel wel heel erg zijn, dat Marty ermee stopt.quote:
Daarom ben ik dus ook zo nieuwsgierigquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:44 schreef marcel.nl het volgende:
[..]
Iemand die al meer weet van ins en outs? Het is echt zonde en moet toch fundamenteel wel heel erg zijn, dat Marty ermee stopt.
Nieuwsgierig... niet echt. Meer verbaasd en hoopvol dat de site terugkomt. Vanaf zomer 2000 bijna drie maal daags op die site gekekenquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:22 schreef springer1980 het volgende:
[..]
Daarom ben ik dus ook zo nieuwsgierig
Dat bedoelde ik dus ook. Maar het blijkt idd om de nieuwsberichten te gaan ja die OViB ook plaatste op de site. Beetje erg flauw van Arriva want de site was een onafhankelijke hobby site van Mart...quote:Op woensdag 10 april 2013 14:50 schreef marcel.nl het volgende:
[..]
Nieuwsgierig... niet echt. Meer verbaasd en hoopvol dat de site terugkomt. Vanaf zomer 2000 bijna drie maal daags op die site gekeken
Je denk dat ik met maar één busfoto thuis ben gekomen uit Aken?quote:Op donderdag 11 april 2013 10:49 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Had wel verwacht dat je ook nog wat dubbel gelede wagens geschoten had in Aken
het is dan geen Citaro meer, maar een Capacityquote:Op donderdag 11 april 2013 22:50 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Hebben de Citaro's daar dubbele assen onder de aanhanger? Grappig.
Blijven mooie bussen, welquote:Op donderdag 11 april 2013 23:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het is dan geen Citaro meer, maar een Capacity
dit is de enieg die ik gezien heb. wel veel meer dubbelgeledes, en VEEL O404quote:Op donderdag 11 april 2013 22:50 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Hebben de Citaro's daar dubbele assen onder de aanhanger? Grappig.
Er is er maar eentje met dubbele as in Aken, die in zilverkleurige kleurstelling is geleverd. Tezamen met een MAN Lion's city geleed.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dit is de enieg die ik gezien heb. wel veel meer dubbelgeledes, en VEEL O404
het op deze manier doen is niet nieuw, zo blijkt uit dit filmpjequote:
Geweldig, als er iets leuk is is het om antiek materieel te zien toen het nog net nieuw en hip wasquote:Op maandag 15 april 2013 22:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het op deze manier doen is niet nieuw, zo blijkt uit dit filmpje
waar? / foto?quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Vandaag een Den Oudsten in dienst op de foto gezet!!! EINDELIJK!
ach so, dankequote:Op dinsdag 16 april 2013 18:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geilenkirchen!http://alexmiedema.wordpr(...)-oudsten-m-van-heel/
Zeker ja, leuk om te zien!quote:Op maandag 15 april 2013 22:29 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Geweldig, als er iets leuk is is het om antiek materieel te zien toen het nog net nieuw en hip was
Tofquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geilenkirchen!http://alexmiedema.wordpr(...)-oudsten-m-van-heel/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |