SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:35 schreef dennistd het volgende:
Misschien is dit een alternatief voor je: http://www.connexxion.nl/dienstregeling/lijn?ID=D008Ik wil mijn lijn 8SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
Zo he, dat is idd groot nieuws ja! Connexxion die eindelijk eens een consessie wint / behoud ipv verliest....quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:03 schreef dennistd het volgende:
Connexxion heeft IJsselmond gewonnen: http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=166483&cat=1
Dat is nou jammer als het dit soort bussen betreft die toch wel iets hebben.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:00 schreef bork het volgende:
Nog 9 dagen en dan geen lijn 8 meer![]()
Dag makker
Mogen ze hier in Arnhem ook wel eens doen. Weet niet hoe het met de andere bussen zit maar de trolleys hebben geen airco... het wordt er vaak 40+ graden binnenquote:Op maandag 22 juli 2013 14:29 schreef Darkwing_Duck het volgende:
De stadsbussen in Meaux rijden collectief met hun deuren open (36 graden)
Ik heb zowiezo het idee dat Troleybusmaterieel langer mee moet gaan dan gewoon materieel, alsof het heel duur in aanschaf is ofzo...quote:Op maandag 29 juli 2013 14:49 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Mogen ze hier in Arnhem ook wel eens doen. Weet niet hoe het met de andere bussen zit maar de trolleys hebben geen airco... het wordt er vaak 40+ graden binnen
Dat zal ongetwijfeld ook zo zijn. En de trolleys hebben geen geneuzel met uitstoot zolang ze onder de draad rijden dus dat zal ook mee spelen.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:03 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ik heb zowiezo het idee dat Troleybusmaterieel langer mee moet gaan dan gewoon materieel, alsof het heel duur in aanschaf is ofzo...
De trolleybussen die nog in Arnhem rijden?quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:29 schreef Iwanius het volgende:
Wie herinnert zich die bussen die je in de jaren 60/70 weleens zag rijden die een bovenlijn hadden zoals de tram. Zag ze wel, zelf nooit in gereden. Iemand anders?
Dat is de 101, die rijdt nog steedsquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:38 schreef Iwanius het volgende:
Ja, precies maar dan wel onderstaand model.
[ afbeelding ]
RTV Utrecht ligt op zijn gat, zou het met dit ongeval hebben te maken?quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:22 schreef Bitlord het volgende:
Tragisch ongeval bij GVU gisteravond. Buschauffeur rijdt collega dood. Ik zal ook vaak bij hem in de bus gezeten hebben![]()
http://www.rtvutrecht.nl/(...)dt-collega-dood.html
Bussen zien er netjes uit, maar voor hoe lang? Hoe lang zou het duren voordat ook deze wagens volgeplakt worden met reclame van plaatselijke bedrijven?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:13 schreef Bitlord het volgende:
Gisteren na een flinke tocht een paar uur op het mooie Schiermonnikoog kunnen verblijven. Sinds een paar maanden wordt het volledige openbaar vervoer op dit eiland gereden met 100%-electrische bussen van Chinese makelij. Zie onderstaand filmpje en foto's voor meer (technische) informatie:
http://busfoto.nl/foto/thumbnails.php?album=1028
GVB Citaro's hebben op de achterkant ook volledige lijnfilms hoor.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:54 schreef springer1980 het volgende:
[..]
Bussen zien er netjes uit, maar voor hoe lang? Hoe lang zou het duren voordat ook deze wagens volgeplakt worden met reclame van plaatselijke bedrijven?
En zag ik het goed, hebben deze bussen aan de achterzijde ook een volledige lijnfilm net als in België???
Oke, dat wist ik niet...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:00 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
GVB Citaro's hebben op de achterkant ook volledige lijnfilms hoor.
er rijden bussen rond met reclame voor coca cola, simyo (of een vergelijkbare provider) en dan zijn nog flink wat bussen voorzien van leeuwarden 2018 reclame.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:57 schreef Bitlord het volgende:
Ik heb volgens mij bij Arriva Friesland nog geen enkele bus met reclame gezien, dus noch op de eilanden, noch het vasteland. Ik vermoed dat reclame buiten niet toegestaan is op deze bussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |